ویدیویی از گیمپلی نسخهی اولیهی Doom 4 و Doom 2016 منتشر شد
اید سافتور (id Software) و شرکت مستندسازی نوکلیپ (Noclip) ویدئویی از گیمپلی بازی لغوشدهی Doom 4 و نسخهی اولیهی Doom 2016 منتشر کردند.
ویدیوی Doom 4 با هدف حفاظت از بازی (Game Perservation) منتشر شده است و شامل هیچگونه موسیقی، افکت صوتی یا متن اضافی نمیشود. همچنین، شایان ذکر است که گیمپلی Doom 2016 شامل چندین Asset میشود که ابتدا برای Doom 4 ساخته شده بودند و در نسخهی نهایی بازی وجود ندارند.
ویدیوی Doom 2016 بیش از اینکه بر نمایش گیمپلی آن تمرکز کند، به آزمایش انیمیشنهای بازی میپردازد و به جهت هدفگذاری استودیو برای توسعهی این بازی ساخته شده است. این ویدیو شامل نمونههای اولیهی Glory Kills و انیمیشنهای مرگ بازیکنان در دو بازی ۲۰۱۶ Doom و Doom Eternal نیز میشود.
این ویدیو در ادامه قابل مشاهده است:
دو بازی ۲۰۱۶ Doom و Doom Eternal برای رایانههای شخصی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و استیدیا در دسترس قرار دارند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
به نظر doom 4 هم جالب میومد
خیلی دوست دارم id Software یه شعبه دیگه بزنه که doom رو ببرن به سبک doom 3 & 4 و خودشون روی ادامه eternal کار کنن
اولین نمایشش توی e3 2015 بود یادش بخیر
منظورم نسخه جدیده بود.
Doom ۲۰۱۶ برای من یکی از بهترین ها بود چقدر با این بازی من کیف کردم😍
یه کلون کامل از نسخه سوم بود.. بهتر که به تاریخ پیوست.
خطاب به نویسنده عزیز پُست؛ تلفط id آی دی نیست. بلکه اید ( eed ) هست. ( id و ego و superego.. )
یکی از دلایلی که لغوش کردن ، به خاطر این بود که قرار بود بازی مثل کالاف باشه ، یعنی چی ، یعنی اینکه ما یه نفر نبودیم و گروهی تو بازی مراحل رو طی می کردیم که خود بتسدا هم فهمید که این شیوه اصلا جالب نیست
کار درستی هم کرد ، یه شرکت وقتی می بینه یه بازی شکست می خوره ولی چون دیگه مراحل ساخت بازی طی شده و وسطاشه ، ادامه ی کار رو میره ، خیلی کار اشتباهی می کنه ، ولی خیلی ها تا می بینن یه بازی قرار نیست چیز درست حسابی از آب در بیاد ، سریع لغوش می کنن