جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا
جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا
جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا
جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا
جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا

جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد

حسین غزالی
۱۱:۲۲ ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا

یکی از اینسایندرهای شناخته‌شدۀ پلی استیشن، خبر بدی برای طرفداران بازی Bloodborne دارد که انتظار یک نسخۀ ریمستر را برای پلی استیشن ۵ یا PC داشتند.

یکی از اینسایدرهای مشهور پلی استیشن به‌تازگی اخبار بدی را در رابطه با بازی محبوب استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) یعنی Bloodborne منتشر کرده که بسیاری از طرفداران را ناامید می‌کند. در سال‌های اخیر، تقاضای عموم از پلی استیشن برای ساخت یک نسخۀ ریمستر از این بازی حتی بیش‌تر از گذشته شده و البته به‌نظر می‌رسد که با وجود درخواست‌ها، هنوز هم سونی و فرام سافتور پس از عرضۀ یک بستۀ الحاقی در سال ۲۰۱۵، برنامه‌ای برای این عنوان نداشته باشند.

در یک مکالمۀ جدید در حساب اجتماعی‌ خود، جیسون شرایر (Jason Schreier) از وب‌سایت بلومبرگ در پاسخ به درخواست یکی از کاربران مبنی بر «لو دادن» وجود نسخۀ ریمستر این بازی، پاسخ داد که «نمی‌توانم آن‌چه که وجود ندارد را لو بدهم.» که به‌طور کلی احتمال ساخته شدن این اثر را رد می‌کند. شرایر یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌ها در زمینۀ روابط خوب با سازندگان و کمپانی‌های بازی‌سازی است و به‌همین دلیل هم ابتدا این سوال از او پرسیده شد.

باوجود این‌که شنیدن این صحبت باعث تعجب نیست، اما گفتۀ شرایر با شایعاتی که در طول سال گذشته شنیده بودیم مطابقت ندارد. در عوض، اینسایدرهای معتبر دیگری پیش‌تر گفته بودند که احتمالاً نسخه‌ای از بازی Bloodborne در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود. علاوه بر این، حتی گفته شده بود که یک دنبالۀ احتمالی برای این بازی توسط بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) که قبلاً ریمیک Demon’s Souls را ساخته بود، در حال توسعه است.

به‌نظر شما ممکن است پلی استیشن به‌ هر دلیلی بازی Bloodborne را به میادین بازگرداند؟ یا این‌که این عنوان محبوب هم قرار است به سرنوشت بازی‌های مفقود و مردۀ دیگر دچار شود؟

Moein MM2DARKSIRENKratosEren YeagerAlbertA SlashAli slh.meysambAtomic Soldiero0ashil0oJin sakai77SquatlatexLucciola BalladX_Wolverine_XshadowSekiroDark .light.pc

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا
جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا
جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا
جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا
جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا
جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا
جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Omid گفت:

    داشتن این آی پی لیاقت میخواد….فراموش نکنید که پس از ساخت نسخه اصلی دیمنز سولز توسط فرام سافتور ؛ سونی حاضر نشد برای ادامه ساخت پروژه از فرام سافتور حمایت کنه که البته نتیجه ش شد ساخت عنوان انقلابی دارک سولز با حمایت باندای نامکو….و همون دیمنز سولز بصورت ریمیک شد بازی لانچ سونی برای کنسول نسل نهمی….و باز حاضر نشده از دنباله بلادبورن در تمام این سالها حمایت کنه چون ظاهرا بدنبال سود بیشتری از بلادبورن بوده که به گفته خودشون محقق نشده…..جای تاسف داره .

    Moein MM2n'zoth the corruptorah1372DARKSIRENTlou part 2 game of the centuryMmfbEren YeagerMIRASAlbertsauronmore
    • ALI_BABA گفت:

      واقعا خدا میازاکی رو دوست داشت که سونی بیرونش مرد مگرنه الان یک هزارم این چیزی هم که الان هست دیگه نبود فکرش رو بکن اگه زیر سایه سونی میموند الان نه دارک سولزی وجود داشت نه سکیرو و نه الدن رینگی واقعا ترسناکه خدا را شکر بخاطر این مصلحت

      Moein MM2امیررضا ایزدپناهLucciola Balladah1372GHOST_SHADOWTlou part 2 game of the centuryA,,shEren YeagerAlbertsauronmore
      • Squatlatex گفت:

        برو بازی house mark قبل همکاری با سونی و بعدش رو ببین برو ۱/۲nioh رو ببین به قدری سخته که الدن رینگ جلوش بازی کژوال محسوب میشه از لحاظ گرافیکی هم سکیرو رو با nioh2 مقایسه کن میفهمی که چقدر سونی به این بازی ها بها میده بعدشم تو بیزینس حلوا خیرات نمیکنن اگه جلوی ضرر رو هر جا بگیری سوده حالا چیست بنظرت که سونی بلاد بورن رو ساخت و دوباره به میازاکی بها داد اگه میازاکی آنقدر بخور بود یک بازی نمیساخت که یک سر و گردن از دارک سولز بالاتر باشه و همه میدونین که سونی از خلاقیت حمایت می‌کنه حالا برو خدارو شکر بکن.

        Moein MM2ah1372GHOST_SHADOWTlou part 2 game of the centuryOmidjohn117Soosmar (بازنشسته)Albertfbjgshadowmore
    • The Cat Lady گفت:

      گلم همون دیمون سولز رو فقط سونی گردن گرفت. اینقدر مثال هست از بازی هایی که هیچ ناشری ساختشون رو حمایت نمیکرد ولی سونی همون جلسه ی اول قبول می کرد حمایت کنه که باعث تعجب خوده سازنده هاشون میشد. هربار این بحث پیش میاد که سونی حمایت نمیکنه، یه عالمه بازی ساز میاد از پشتیبانی سونی دفاع میکنه بعد شما که هیچ دانشی نه تو امور سونی دارید و نه فرام سافتور میاید از سونی ایراد میگیرید.

      Moein MM2fbjgsaman_mmnTlou part 2 game of the centuryA,,shEren YeagerAlbertsauronrecidivistexamplemore
      • @The cat lady
        اینطور که معلومه خود شما هم تو امور سونی و فرام سافتور دانشی ندارید که همچین حرفی میزنید.
        بصورت خلاصه اگه بخوام بگم ساخت دیمنز سولز اینطوری پیش رفته :
        – سونی میخواسته یه بازی نقش آفرینی با تم Medieval برای ps3 بسازه و میره با فرام سافتور قرارداد میبنده.
        – به دلایل مختلف فرایند ساخت اونطور که سونی میخواسته پیش نمیره و از پروژه نا‌امید میشه، ولی بخاطر اینکه قرارداد وجود داشته میذاره فرام سافتور به ساخت بازی ادامه بده به هر حال یه چیزی تحویل بده؛ به همین خاطر دیگه فرام سافتور تا حدودی آزادی بیشتری بدست میاره که چیزی دلش میخواد رو بسازه و دیگه بازی از اون پروژه اولیه فاصله میگیره.
        – بعد از کلی اتفاق بازی بالاخره توسط سونی و بصورت انحصاری در ژاپن منتشر میشه و فروش قابل قبولی بدست نمیاره (۱۸۰۰۰ نسخه در هفته اول)
        – وقتی که یکی از سران وقت سونی یعنی شوهی یوشیدا بازی رو تجربه میکنه میگه (و تاکید میکنم، این یک نقل قوله) : “این بازی آشغاله!” و تصمیم میگیره که بازی رو برای غرب منتشر نکنه (جالبه این همون عوضی بود که نسخه ریمیک بازی رو معرفی کرد و اونجا گفت بازی براش یه چیز عزیز و مهمه).
        -بعد از این اتفاق شرکت‌های دیگه میان و حق نشر بازی در غرب رو از سونی میخرن و بازی در غرب منتشر میشه (برای همینه که ناشر نسخه Ps3 و غیر ژاپنی بازی شرکت ATLUS هست).
        تمام! این جوریه که توسعه دیمنز سولز پیش‌رفته! سونی میتونست وقتی که توسعه بازی اونطور که مد نظرش بود پیش نرفت پروژه رو کنسل کنه ولی بخاطر قرارداد این کارو رو نکرد. کار خوب سونی در این پروژه به همینجا ختم میشه! سونی به بازی گفت آشغال (یه ثانیه بهش فکر کنید، تاحالا یادتون میاد سران یه شرکت به یه بازی بگن آشغال؟ بعد سونی به بازی انحصاریش این رو گفته!) و انقدر بهش امید نداشت که تو غرب منتشرش کنه! این حرف که “سونی ریسک کرد و مثل یه قهرمان گذاشت فرام سافتور یه بازی متفاوت بسازه و به تیم سازنده ایمان داشت” و از اینجور مزخرفات فقط از تخیلات یه مشت فن‌بوی بوجود اومده که نمیدونن دارن از چی حرف میزنن و کل منطقشون رو میشه به “صفت خوب + سونی = حقیقت” خلاصه کرد.

        Moein MM2n'zoth the corruptorah1372saman_mmnDARKSIRENRaminTlou part 2 game of the century77ainzsauronmore
        • Espresso گفت:

          عالی بود توضیحاتتون👌👌
          کامنت هفته پیدا شد😄

          Moein MM2Tlou part 2 game of the century77sauronSoosmar (بازنشسته)AlbertMmfbexample
        • The Cat Lady گفت:

          گرامی با یه “بطور خلاصه گفتن” و “دلایل مختلف” همه تقصیرها رو انداختی گردن سونی.
          قبل از انتشار به گفته ی خوده یوشیدا یه نسخه ای که مشکلات فریم ریت داشت و پر از باگ بود، بهش دادن تجربه کنه ولی بازم تصمیم میگیرن بازی رو تو ژاپن منتشر کنن. بعد از انتشار بازی، خودش وقتی تنها بوده دو ساعت بازی کرده و چون تو مرحله اول گیر کرده بوده و بازی هنوز باگ داشته و بخش آنلاین در دسترس نبوده(یکی از ویژگی هایی جذاب بازی) از سر کلافگی پیش خودش گفته بوده “این بازی آشغاله” ولی شما جوری جلوه میدی انگار سونی جلسه گذاشته جلوی دوربین و تو صورت میازاکی این حرف رو گفته!
          و در کل چون استقبال خوبی از بازی تو ژاپن نمیشه، تصمیم میگیرن بدن یکی دیگه برای غرب منتشر کنه. برای مثال فامیتسو نمره ۲۹ میده به بازی، که میشه میانگین ۷ از ۱۰ و در کل اون موقع ها و حتی هنوز بازی های ژاپنی که معروف نیستن دیرتر برای بازارهای خارج منتشر میشن، نه اینکه سونی از اول تصمیم بگیره منتشر نکنه.
          شما هم به جای اینکه فقط بری تیتر خبرها رو بخونی و حرف های فن بوی ها رو باور کنی، برو مصاحبه های اصلی رو بخون تا اطلاعات غلط رو طوطی وار تکرار و پخش نکنی. اگه سونی همکار بدی بود، فرام سافت بلادبورن رو برای سونی نمیساخت.

          Moein MM2ah1372Tlou part 2 game of the century
        • MR 47 گفت:

          نکاتی که متذکر شدین درسته اما نمیدونم چرا یک سری از قسمت های مهم رو نگفتین که می‌تونه توی برداشت درست اختلال ایجاد کنه. این رو موافقم که اینجا خیلی از کاربرها هنوز به بلوغ فکری نرسیدن و جز طرفداری از یک چیز و فقط خوب تصور کردنش، کار دیگه ای بلد نیستن اما اگه قبول نداشته باشی سونی ریسک پذیره و خیلی از پروژه های ریسکی رو سرمایه گذاری کرده کمی بی انصافیه گرچه با شناختی که از شما دارم فکر نکنم منظور شما چنین چیزی بوده باشه.

          اینکه سونی خواستار ساخت یک بازی دیگه بوده و فرام سافتور تو عملی کردنش شکست خورده درست ولی اینجا همونجایی که شخص شخیص میازاکی وارد میشه و اجازه میخواد که بتونه به عنوان کارگردان در پروژه وارد عمل بشه و طبق حرف شما پروژه رو به سمتی که دلش خواسته پیش میبره چون به گفته خودش پروژه همونجوریشم شکست خورده بود پس حتی اگه دیدگاه و ایده های خودشم نتونه این پروژه رو نجات بده پس عیبی نداشته.
          اما قسمت مهمی که ذکر نشده همینجاست، درسته که میازاکی قرار بود پروژه رو تغییر بده و به شدت سختر از حالتی که گیم اولش داشت، پیش ببره ولی این مهمه که ذکر بشه خیلی از تغییرات کلیدی و سختی های اضافه شده به گیم پلی رو با هماهنگی تهیه کننده پروژه، به سونی با جزیات کامل اطلاع نمیدادن که مبادا سونی باعث عوض کردن این مکانیک ها نشه. حتی وقتیکه بازی رو با المان های سختش کامل کردن، بازم میازاکی چیز زیادی در این مورد به اعضای سونی نگفت چون مطمئن بود که اگه بفهمن اصرار میکنن که بازی رو آسونترش کنند.
          خب پس وقتی انتظار و خواسته سونی از بازی چیز دیگری بود ولی در انتهای ساخت پروژه و نزدیک لانچ یوشیدا چیز کاملا متفاوتی رو تجربه می‌کنه خب قابل حق دادنه که عصبانی بشه + مدت زمان ۲ ساعت، زمان مناسبی برای یادگیری و تجربه بازی های استاد میازاکی نیست مخصوصا وقتی بازی با چیزی که توی ذهنت بوده کاملا متفاوت باشه.
          ولی خب در نهایت خود یوشیدا به اشتباهش بعدا اعتراف کرد و گفت اگه قدرشو میدونستم اونومقع، شاید الان فرام سافتور زیرمجموعه سونی بود که البته به نظرم خوب شد که این اتفاق نیوفتاد اما در نهایت عصبانی شدن یوشیدا و آشغال خطاب کردنش توی اون شرایطی که گفتم کاملا طبیعی و قابل پیش بینیه و به نظرم هر کس دیگری هم بود همین ری اکشن رو نشون میداد.

          Moein MM2Tlou part 2 game of the centurySquatlatex
        • Vahid3333 گفت:

          البته سونی میخواسته یه بازی مثل elder scrolls morrowind بسازه که اینقدر تغییر کرد تا شد دیمن سولز

          Moein MM2Tlou part 2 game of the century
        • KdKd گفت:

          تو یه هیتر هستی که ارزش حرف زدن نداره

          Moein MM2
      • MIRAS گفت:

        فکت:
        وقتی دیمن سولز ساخته شد بخاطر فروش کم بازی بخاطر سختیش ناراضی بود چون موقع معرفی بازی ت جلسه یکی گذاشته بوودن م بازی ش خوب بود و کمپانی نفهمه این بازی خیلی سخته یکی گذاشته بودن ک بازیش میلی خوب لود این بازی فقط بخاطر یوتیوبر ک میخواست چلینج بره
        محبوب شد
        *دیمن سولز اصلی میگم ن ریمیکش*

        GHOST_SHADOWTlou part 2 game of the century
    • God Of Loss گفت:

      سونی یکی از بازی های انحصاریش که خیلی بهش اهمیت میده و احتملا تنها بازی که به انحصار خودش تا ابد بمونه بلادبرن است و احتملا سومین پروژه ای که میازاکی از سال ۲۰۱۶ روش کار میکرده ادامه بلادبرن بوده و اگر می خواست که برای pc عرضه بشه و فقط به فکر سود بود تا حالا شده بود مثل گاد و باید سیاستی برای خوشحال کردن فن های سونی رو داشته باشه و بتونه گیمرهای دیگه رو جذب که پس اگر روزی بخواد ریمستر و نسخه pc منتشر کنه باید نسخه دوم معرفی یا عرضه کرده باشع مثل گاد اوار

      Moein MM2shadowo0ashil0oSquatlatex77darkwarriorMax22
      • از ۲۰۱۶ سه پروژه در فرام سافتور در دست ساخته. ۱- الدن رینگ ۲- سکیرو ۳- پروژه‌ای که گفتن در مراحل انتهایی توسعه قرار داره. سومین پروژه‌ای که میازاکی از ۲۰۱۶ روش کار میکرده، پروژه Main و اصلی نیست، پروژه اصلی Elden Ring بود. پروژه Experimental و ریسکی Sekiro بود (طبق صحبت های خودشون) و پروژه سوم یه پروژه کوچک تره که به احتمال بسیار بالا Armored Core خواهد بود حتی میازاکی اینو داخل یک مصاحبه اعلام کرده که armored core در دست ساخته. (در هر صورت، بلادبورن ۲ نمیتونه پروژه کوچیک و فرعی فرام باشه) از سمت دیگه، Bloodborne اگر برای پی سی عرضه بشه کلی سودآوری داره، وقتی نماد پلی استیشن gow 2018 برای پی سی عرضه شده، بلادبورن قطعاً اگر روزی ریمستر بشه برای پی سی هم خواهد آمد. مخصوصا که بازی های سولز فن بیس بزرگی روی پی سی دارن و احتمالا بهتر از gow عمل کنه روی این پلتفرم.

        اما چیزی که باعث شده ریمستر نشه، به نظرم فراتر از خواسته‌های کمپانیه،
        ۱- یا مسئله‌ای تکنیکاله
        ۲- یا به لایسنس و بندهای جزئی قرارداد بین سونی و فرام سافتور ربط داره
        ۳- یا سونی بلادبورن رو داخل برنامه‌های بلند مدت خودش برای ریمیک قرار داده و به طور مثال منتظره که بازه‌ای قابل توجه از انتشار بگذره و مثل دیمنز سولز ریمیک تحویل بده.

        اینم مشخصه که تیم سازنده سکیرو و الدن رینگ قطعاً در حال حاضر روی پروژه‌های بعدی خودشون کار میکنن. اصولاً فرام سافتور ۳ پروژه‌ای پیش میره. البته میازاکی داخل مصاحبه اخیر خودش گفته بود که پروژه اصلی بعدی فرام سافتور ساختش شروع شده. پس تیم های قبلی هم بیکار نیستن الان و پروژه‌های جدید توسط تیم اصلی یعنی سازندگان الدن رینگ و تیم سکیرو در دست ساخته. البته دقیقا مشخص نیست که ۳ تیمه هستند یا ۲ تیمه، در گذشته ۲ تیمه کار میکردن، اما الان احتمالا یه تیم اضافه شده باشه که کار pre production و پیش تولید رو انجام میدن و بعدها که پروژه دو تیم اصلی تموم شد، به تیم سوم ملحق میشن تا کار توسعه رو انجام بدن. به عنوان مثال شاید تیم سکیرو روی Armored Core کار می‌کنه در حال حاضر و پروژه سوم این استودیو پروسه سریعی نداره تا وقتی که کار دو بازی دیگه تموم بشه.

        Moein MM2n'zoth the corruptorDARKSIRENsauronEren YeagerAlbertexamplered-eyed Banished Knighto0ashil0o77more
        • MahyarMsm گفت:

          “اما چیزی که باعث شده ریمستر نشه، به نظرم فراتر از خواسته‌های کمپانیه”
          به نظرتون الدن رینگ چی؟ توی این بازه ای که الدن رینگ عرضه شده فکر نکنم فرام و باندای علاقه ای به عرضه ی بلادبورن ریمستر داشته باشن. من بعید میدونستم این سال خبری از بلادبورن ریمستر برای ps5 و pc ببینیم و الان هم که شرایر شایعات رو رد کرد. هرچند من فکر میکنم بلادبورن ریمستر توی برنامه ها باشه ولی باید خیلی صبر کرد

          77Soosmar (بازنشسته)Albertshadow
          • اون که مشخصه، فرام سافتور هیچوقت ریمیک و ریمستر نمیسازه، فرام سافتور همیشه بازی جدید تولید میکنه حداقل تا الان که تحت ریاست میازاکی اینجوری بوده. ریمستر DS 1 هم استودیوی اکسترنال توسعه داده. وقتی در مورد ریمسترد و ریمیک بازی صحبت میکنم منظورم بلوپوینت یا یه استودیوی دیگه غیر از فرام سافتوره. BB 2 بحثش فرق داره.

            Moein MM2n'zoth the corruptor.DARKSIREN77Albertshadow
        • God Of Loss گفت:

          من بی طرفانه قضاوت میکنم بدون شک بسیاری از مخاطبان پی سی برای تجربه بلادبرن یک پلی خریداری کردند و برای سونی همین کافیه و همه کنسول های بازی بازی هایی دارند که به هیچ وجه پرت نمیکنند چون نمی تونن و بلادبرن بخاطر مخاطبین خاصش احتمال داره یکی از اون بازی ها باشه و به نظرم این همه سال بدون انتشار خبر از اون بازی احتمال خیلی زیاد اون بازی ادامه یکی از سری بازی های میازاکی باشه و با تمامی مدارک موجود احتمال زیادی وجود داره که اون بازی بلادبرن دو باشه

          Moein MM2
          • هیچ مدرکی مبنی بر توسعه بلادبورن ۲ وجود نداره، برعکس همه شواهد سمت اینه که فرام سافتور روی بلادبورن ۲ کار نمیکنه. اینو میگم که انتظار بلادبورن نداشته باشی. بسیاری از مخاطبین هم پلی استیشن خریداری نکردن. gow رو مثال زدم، کلی مخاطب روی پیسی تجربه اش کردن. برای اونم میشه گفت رلیز نمیکردن ملت ps4 میخریدن، اما در نهایت مشخصا جمعیت وسیعی براشون مهم نیست و سونی هم اینو میدونه و برای همینم بازی روی پی سی رلیز شد برای همین tlou داره ریمیکش به پی سی میاد. مخاطب ها منتظر میمونن تا اگر عرضه شد روی پلتفرم خودشون یعنی pc بازی رو تجربه کنن. این زمینه فکری که مخاطب حتما برای بازی کنسول میخره کاملاً اشتباهه. مدرکش؟ این که بازی های انحصاری سونی یکی یکی دارن به PC میان. مشخصا اگر کنسول میخریدن یا فروش نداشتن مغز سونی عیب پیدا نکرده که پورت پیسی تولید کنه.

            Moein MM2.fbjgDARKSIRENred-eyed Banished Knight77
            • God Of Loss گفت:

              شما خیلی تعصب روی پی سی داری چرا چون حاضر میشی سال ها صبر کنی شاید کنسول بازی شو پرت کنه خوب پی سی تو بفروش با نصف پولش یه کنسول بگیر و بازی رو تموم کن دوباره پی سی بگیر این تعصب کاملا اشتباهه اگر دقت کرده باشی استریمر ها بسیاریشون هم پیسی دارن هم کنسول این متعصب های پی سی همشون دهه ۸۰ وقتی بزرگ بشن میفهمن من چی میگم و اونایی که روی پی سی انحصاری بازی میکنن و انتظار دارن برای پی سی پورت بشن بازی هایی مثل گاد. دوست دارن بافریم ریت بسیار بالا بازی کنن یا ماد بزنن نع برای تعصبش و سونی اگر بخواد همه بازی هاشو پرت کنه از بازی سود کسب میکنه ولی از پلاس و فروش کنسول و جانبیش ضرر میکنه پس امید زیاد نداشته باش.

              • گویا خیلی ها حاضرن سال ها صبر کنن که سونی داره دونه دونه بازی هاشو به پی سی میاره حتی gow 2018 ها؟

                .fbjgDARKSIREN
                • God Of Loss گفت:

                  بله خیلی هاشون بازی همون ۲۰۱۸ تموم کردن و بله اونا پی سی دارن به قیمت ۱۰ الی ۱۵ هزار دلار و بازیو دوست دارن با اون هم امتحان کنن نه ایرانی که پول نداره کنسول بخره همه که قدرت خرید پی سی که گاد رو با کیفیت مثل ps4 اجرا کنه که ندارن و اگر همینجوری بخوا منتظر باشی تا بلاد برن دو برای پی سی پرت شه یا زنده نیستی یا دیگه چشات نمیبینه پس خیلی صبر نکن الان لست ۱۰ طول کشید یکش بیاد

                • God Of Loss گفت:

                  با توجه به استقبال بلاد بورن در سال ۲۰۱۵ به احتمال زیاد مراحل ساخت سری دوم ان رو شروع کرده و احتمالا ادامه داستان رو داشته و وقتی همزمان روی سه پروژه کار میکرد یکی جهان باز بود الدن رینگ که بسیار ریسک داشته و پروژه بعدی سکیرو که سبک بسیار متفاوت تری نصبت به سولزبورن داشته بنابراین باید پروژه سوم یک شاهکار ثابت شده می بود تا ریسک کمی داشته باشه یعنی یا یک دارک سولز یا بلاد بورن و یا دیمن سولز که با توجه به انتشار دارک سولز ۳ در سال ۲۰۱۶ یعنی بعد از بلاد برن و انتشار ریمستر دارک سولز یک احتمالش بسیار کمه که درحال ساخت ادامه دارک سولز باشه و از طرفی دیمن سولز نسخه ریمیک ان در حال ساخت بود پس احتمالش کمتر از ساخت بلاد برن دو است ولی با این حال می تواند ساخت ریمیک ان به ساخت نسخه دوم دیمن سلز اشاره داشته باشد ولی با شواهدی که داریم احتمال ساخت ادامه بلاد برن بیشتر است

                • XERXES گفت:

                  منی که امیدوارم اگه گیمی بخواد بده خودش پابلیشرش نباشه:🗿😂
                  اومد که فقط خراب کنه استیمو

                  .Squatlatex
    • یک مشت دروغ. برای چی!؟ به خاطر یک مشت دلار!؟

      Moein MM2
    • برادر خود شخص میازاکی از سونی به عنوان بهترین شریکش نام برد چی میگی؟

      Moein MM2scorpionesSquatlatex
  • تیر خلاص.جدا سیاست های پلی استیشن در زمینه پورت بازی ها خنده دار است از طرفی یکی از بهترین بازی های سولز لایک را برای پرمخاطب ترین پلتفرم این عناوین پورت نمی کند اما از طرف دیگر عنوان ضعیفی به مانند days gone با یک بهینه سازی عالی برای pc منتشر می شود.

    Moein MM2fbjgGHOST_SHADOWTlou part 2 game of the centuryArnaldshadowLucciola BalladEspresso.HannaHmore
  • The Red Devil گفت:

    احتمالآ ریمیک بلادبورن ، بازی لانچ PS6 خواهد بود
    دلیل خاصی ندارم صرفآ چون دیمنز سولز لانچ PS5 بود اینو گفتم
    که البته یه پیغامه به گیمرای هاردکور که بیاید اینور بازار

    Moein MM2Tlou part 2 game of the century.MahyarMsm
  • Kamal گفت:

    مشکلی نیست بجاش ما لاست داریم

    Moein MM2MmfbscorpionesSquatlatex.
  • GrandWarden گفت:

    ریمسترم نشد نشد… فقط اعلام بشه نسخه دوم توسط خودم فرام سافتور در دست ساخت قرار داره کافیه. به نظرم اگر دنباله بازی رو سپرده باشن به بلوپوینت میتونه برای سونی گرون تموم بشه. عملا هیچ عنوان بزرگ و درخور اورجینالی توسط این استودیو توسعه داده نشده و به نظرم حتی صلاح نیست بخوان عنوانی برای فرنچایزهای کم طرفدارتری مثل جک یا اسلای توسعه بدن چه برسه به بلادبورنی که عملا یک عنوان کالت محسوب میشه.

    Moein MM2fbjg77AlbertSquatlatexshadow🤘Mohsenj74.Espresso
  • Jimmy گفت:

    سونی هم رفتاراش عجیب غریبه
    خیلی از بازی های معروفو ، خیلی ها قبول نداشتن ولی برعکس به غول های بازار تبدیل شدن که شاید بشه گفت دارک سولز یکیش بود
    راستی از گیمفا می خوام سیزن آخر efootball رو بررسی کنه چند ماه پیش یه خبر گذاشته بود که یه آپدیت داده خیلی بهتر کرده. می خوام ببینم این سیزن آخرش چطوری شده ؟ خیلی دلم می خواد دوباره با فیفا رقابت کنه. اصلا از لحاظ بررسی و امتیاز ، فیفا ۲۲ خیلی ضعیفه ولی چون efootball یا همون pes خودمون نابود شده بود اینطوری قدرت گرفت وگرنه با توجه به خیلی بررسی ها و به قول خیلی از افراد ژ فیفا خیلی هم مالی نیست و اصلا تغییرات انقلابی و آنچنانی توش دیده نمیشه. آخه چنین بازی که قبول دارم الان سرتره ، ولی بازی فوق عالی نیست و امتیازش ۷ شده ! خیلی بده برای یه بازی فوتبالی
    به نظرم یه بررسی کنید efootball رو . ببینم چی شده بعد از چند ماه . آیا میشه بهش امیدوار بود با نه
    ممنون میشم گیمفا بررسیش کنه . سیزن آخرشو

    Moein MM2Tlou part 2 game of the century
  • دایی گفت:

    حالم از هرچی ریمیک و ریمستر بهم میخوره بازی جدید بسازین باو چه فازیه اخه

    Moein MM2.GGParhamSnake and kratos❤️
  • NlGHTCRAWLER گفت:

    دقیقا همین پریروز دوباره دانلود کردم باز هم دارم بازیش می‌کنم. این گیم شاهکار محض بود، اتمسفر بازی، باس‌های بازی، موسیقی بازی همه چیز در بالاترین سطح ممکن. بعید میدونم این ای‌پی به دست فراموشی سپرده بشه، میازاکی و فرام‌سافتور این مدت واقعا در حال انتشار گیم‌های مختلف بودند که خب الدن رینگ سنگین‌ترین پروژه‌ی این کمپانی بوده. دور نیست روزی که هممون با انتشار خبر نسخه‌ی جدیدش خوشحال بشیم! حقیقتا یکی از دلایل خرید کنسول نسل نهمی سونی برای من همین بلادبورن بوده، تحمل از دست دادن نسخه‌ی دومش را ندارم :)))

    Moein MM2
  • Vahid3333 گفت:

    دیگه میازاکی سونی رو تحویل نمیگیره 😂😂😂😂😂 طبیعی هم هست برا چی با این همه محبوبیت باید بیاد بازی انحصاری بسازه وقتی بندای نامکو هواشو داره از طرفی هم این بازی عملکرد تجاری جالبی نداشته احتمالا مدیرای سونی با خودشون میگن این بازی که خوب نفروخته برا چی هزینه اضافی کنیم برا ریمستر کردنش و پورتش برا pc
    همون دیمن سولز ریمیک هم خوب نفروخت چه برسه این

    Moein MM2GHOST_SHADOWTlou part 2 game of the centuryEren YeagerAlbertdarkwarriorSquatlatex.scorpiones
  • اصلا نیازی ندارع ریمستر بشه همین الانشم خیلی خوبه

    Moein MM277Squatlatex
    • ریمستر نیاز نداره ولی به شدت به پچ ۶۰ فریم نیاز داره. بازی افت فریم های قابل توجه ای داره به خصوص که الان گیمرها به بازی های ۶۰ فریم بیشتر عادت کردن، این نرخ ۳۰ فریم و افت های متعدد بیشتر توی ذوق گیمرها میزنه. چه گیمرهای قدیمی که امروزه با نرخ فریم ۶۰ خو گرفتن و دیگه نمیتونن ۳۰ رو تحمل کنن برای بعضی بازی ها. چه گیمرهای جدید که شاید اثر کمی از نرخ ۳۰ دیده باشن. من خودم زمان تجربه بلادبورن در سال عرضه، اصلا نرخ فریم اذیتم نکرد اما حالا که چند سالی میشه بیشتر بازی ها رو روی performance بازی میکنم، نرخ ۳۰ بلادبورن اذیتم میکنه واقعاً.

      Moein MM2fbjgDARKSIREN77Eren YeagerAlbertSquatlatexshadow🤘Mohsenj74Grandmastermore
  • Silverhand گفت:

    حالا رد کردن یا نکردن شرایر چه اهمیتی داره؟ حتی بعضی وقتها حرف اعضای استودیوها هم درست از آب درنمیاد

    Moein MM2
  • A Slash گفت:

    یه پورت half assed برا پیسی و پچ ۶۰ فریم هم باشه بازم قبول میکنیم :/

  • MIRAS گفت:

    ریمستر/:
    این بازی هنوز ۵ سالش فک نکنم شده باشه

    Moein MM2.GHOST_SHADOWAlbert
  • Albert گفت:

    واقعا تو مغز مدیر های سونی چی میگذره که این شاهکار رو برای PC و PS5 نمیدن ؟؟؟

  • اگه همون موقع این بازی روی پی سی عرضه میکردن سودی بیشتری میکردن الان یخرده دیر شده ولی بهر حال بازی جدیدی محسوب میشه اگه برای پی سی عرضه بشه خیلی بیشتر از god of war میفروشه

جیسون شرایر احتمال ساخت ریمستر Bloodborne را رد کرد - گیمفا