کاهش پشتیبانی از Red Dead Online به دلیل تمرکز روی GTA 6 رخ خواهد داد

محمدرسول میرزاده
۱۳:۵۰ ۱۴۰۱/۰۴/۱۷

شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) برای تمرکز روی ساخت GTA 6، آپدیت‌های موضوعی اصلی دیگری برای Red Dead Online منتشر نخواهد کرد.

شرکت سازندۀ بازی Red Dead Redemption 2، یعنی راکستار گیمز (Rockstar Games)، از آن جهت که قرار است منابع و امکانات خود را برای توسعۀ بازی Grand Theft Auto 6 اختصاص دهد، آپدیت‌های موضوعی اصلی دیگری برای Red Dead Online توسعه نخواهد داد.

اما این بدین معنا نیست که پشتیبانی از Red Dead Online به طور کلی قطع خواهد شد، همانطور که راکستار اشاره کرد، این شرکت هنوز برای انتشار رویدادهای ویژۀ فصلی، گسترش حالت‌های موجود در بازی و اضافه کردن مأموریت‌های Telegram، برای حفظ یک محیط آنلاین لذت‌بخش برنامه دارد.

راکستار در همین راستا اشاره کرد:

ما طی چند سال گذشته، منابع و امکانات خود را به مرور به توسعۀ اثر بعدی سری Grand Theft Auto اختصاص داده‌ایم؛ از آن جهت که می‌دانیم بیش از هر زمانی لازم است تا از انتظارات بازیکنان پیشی بگیریم و کاری کنیم که بازی بعدی به بهترین نسخۀ این سری بدل شود؛ بر همین اساس، در حال انجام تغییراتی در نحوۀ پشتیبانی از Red Dead Online هستیم.

راکستار متذکر می‌شود که بازیکنان می‌توانند منتظر اضافه شدن محتویات جذاب تازه‌ای برای امسال، مثل Specialist Roles و مأموریت‌های داستانی کوآپ (co-op) و همچنین Telegram Missions جدیدی به Red Dead Online باشند. اما به طور کلی برای توسعۀ Grand Theft Auto 6 به منابع و امکانات احتیاج است.

این شرکت همچنین، دربارۀ بازخوردهای مفید بازیکنان گفت:

واقعاً از تمام بازخوردهای سازنده‌ای که تا به این لحظه دریافت کرده‌ایم سپاسگزاریم و امیدواریم به این کار خود ادامه دهید. این بازخوردهای مستقیم بازیکنان در موفقیت روزافزون هر دو عنوان GTA Online و Red Dead Online تاثیرگذار بوده و در رشد و پیشرفت ما به سمت آینده، نقش سازنده‌ای را ایفا می‌کنند.

آپدیت‌های موضوعی یاد شده، شامل Bounty Hunters ،Frontier Pursuits و آخرین آن‌ها، یعنی Blood Money، بزرگترین گسترش‌دهنده‌های Red Dead Online محسوب می‌شوند.

در ماه فوریه امسال، سازندۀ Grand Theft Auto 6، یعنی راکستار تأیید کرد که این بازی در دست ساخت قرار دارد و گفت که اخبار آیندۀ بازی در زمان مناسب خود منتشر خواهند شد. گزارشاتی در اوایل همین هفته نیز اشاره به کنار گذاشته شدن ریمیک بازی‌های GTA 4 و Red Dead Redemption برای تمرکز روی GTA 6 داشتند.

Moein MM2DARKSIRENMehran.BasnowgirlAlireza1882Spider-ManSony corporationEren YeagerیوهانVisible 6-tigh manنامرئیLeon S. KennedymeysambChris redfieldعلیAlbertEspressoGhaderi64M2Cian

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید