تجربه Redfall همانند عناوین دیگر Arkane خواهد بود
توسعهدهندگان بازی Redfall اطمینان میدهند این عنوان تجربهی بینظیری را ارائه خواهد داد، اما در هسته مانند عناوین گذشتهی Arkane است.
وقتی Redfall توسط بتسدا (Bethesda) و استودیوی آرکین (Arkane) معرفی شد، به علت تفاوت آن با Dishonored و Prey، طرفداران تا حدودی بدبین بودند. Deathloop نیز چنین واکنشهایی را دریافت کرد اما در نهایت بازی خوبی از کار درآمد.
ریکاردو بر (Ricardo Bare)، کارگردان هنری بازی، در مصاحبهای با Vandal گفت:
اگر شما طرفدار آرکین هستید و به یک ساختار محیطی عمیق، یک نمای اولشخص، مکانیکهای مخفیکاری و اندکی مکانیک نقشآفرینی علاقه دارید، ترکیبی از همهی این موارد در بازی وجود دارد و شما از نتیجه راضی خواهید شد.
در حالی که این بازی خیلی سریع و سرشار از اکشن به نظر میرسد، همان تجربهای که باید از استودیوی آرکین انتظار داشت را ارائه میدهد. در ادامه این توسعهدهنده توضیح داد که انتخابهای متفاوتی برای حل مشکلات مختلف در بازی وجود دارد و مانند Dishonored، یک هدف و راههای متفاوتی برای رسیدن به آن وجود دارد.
این عنوان شامل پانزده مرحله به ترتیب نخواهد بود؛ زیرا چنین رویکردی مانع اکتشاف افراد در دنیای بازی میشود. اما علاوه بر محتوای ساختاری جهان آزاد، یک بخش کمپین وجود دارد که شما را با رویدادهای بازی آشنا میکند. طراحی مرحلهی هر یک از آنها مانند عناوین دیگر آرکین خواهد بود و پیچیدگیهای جالبی وجود دارد که احتمالا شما را به یاد مراحل Dishonored خواهد انداخت.
اگر هدف من نفوذ به یک منطقهی پر از افراد فرقهگرا است، نیازی به استفاده از در ورودی نیست. چندین راه وجود دارد و شاید اهرمی باشد که فقط در داخل همان مرحله عمل کند.
در ادامه توضیح داده شد که بازی در حالت چندنفره لذتبخشتر است و حالت تکنفرهی آن فاقد هوش مصنوعی خواهد بود. این کار از قصد و با هدف واقعیتر کردن تجربهی تکنفره، انجام شده است.
ما میخواستیم تجربهی تکنفره واقعا به عنوان یک تجربهی تکنفره فرض شود. انتظار داریم در ابتدا افراد به تنهایی بازی کنند، اما در ادامه شاید قصد داشته باشند با افراد دیگر بازی کنند. اما وقتی شخصیت خود را انتخاب میکنید، در طول بازی با موقعیتهای مختلفی روبهرو خواهید شد. به عنوان مثال، با جمعآوری منابع سطح خود را بالا میبرید. با داستان و روایتهای محیطی بازی آشنا میشوید. بخش اصلی کمپین را کامل میکنید. بعضی از این اتفاقات به صورت خطی رخ میدهد و تمام محتوا مثل مراحل پناهگاه و آشیانهها در دسترس خواهد بود. پویایی زیادی در این بازی وجود دارد و بر اساس راهی که انتخاب میکنید، قابل مشاهده خواهد بود.
علاوه بر بخش کمپین اصلی، بازی Redfall شامل مراحل فرعی و محتوای دیگری نیز خواهد بود. البته مدت زمان موردنیاز برای تکمیل بخش داستانی نامشخص است. Redfall در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه میشود. همچنین انتظار میرود این بازی روی سرویس Game Pass عرضه شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
همون اول گفتم کپی دثلوپه ۵۰ تا دیسلایک زدن😂
باشه اتزیو 😒
چون استودیوی سازندش همونه نوب جان ، هر استودیویی یه فرمول واسه خودش داره – البته فن بوی تشریف داری و طبیعیه این چیزا حالیت نباشه
چه ربطی داره استودیو نباید خلاق باشه نوب جان؟
بازیای سیدی پراجکت یا کریستال داینامیکس یا ریسپاون رو ندیدی تا حالا؟ 🙂
فرمول فرموله نوب جان ، اونایی که مثال زدی بازی هاشون شوتر این سبکی نیست ، خطیه داستانی هست بیش از همه و این مدل بازی هیچ وقت یه مدل ثابت نداره ، اینم من باید بهت یاد بدم نکنه؟ وقتی استودیو همونه فرمول همونه – البته حق میدم هر گیمی واسه پلاستیک ۵ نمیاد رو بکوبی
نوب جان بازی بازیه خلاقیت به سبک کاری نداره اگه استودیو خلاق باشه از یه سبک میتونه کلی چیزای مختلف بسازه مثل ریوت گیمز نه استودیو های بتسدا که صرفا محیطا رو عوض میکنن و از بازیای دیگه اسکی میرن همونو ۶۰ دلار میکنن تو پاچه ملت😂
اینو کسایی که بازیا رو پلی میدن میفهمن نه کسایی که کارشون ول چرخیدن تو مجازی و پرستش یه جعبه هست
داش صرفا نوآوری و خلاقیت توی گاد آف وار رگناروک رو هم یه توضیح ریز میدی هر چی میبینم هیچ فرقی با قبلی ندارع🗿🗿
گیم پلی درست حسابی دیدی ازش که این حرفو میزنی؟
واقعا فن بوی های سونی رو نمیفهمم
کلا فک کنم غذاشون مسخره کردن بازی های ایکس باکس هست
استارفیلد میسازن میگن نو من اسکای
رد فال میسازن میگن همون کپی دث لوپ
واقعا این چ وعضیه😒😒
چه ربطی داره
فن بوی های ایکس باکس خیلی مظلمون؟
یسری دلقک های عزیز به گرافیک فوربیدن وست که یه فرد کور هم از گرافیکش خوشش میاد میگفتن گرافیکش ضعیفه😂
اونایی که صبر کردن تا سونی یه بازی بده بعد ۲۰۰ درصد زوم کنن و بیان بگن گرافیک نداره چین پس:)
به قدری شما ترول من هستید که حتی چهره با عظمت مکس تنیسون رو در ذهن بنده که طرفدار کلاسیک این مجموعه هستم رو تخریب کردید..
هعب
«ما میخواستیم تجربهی تکنفره واقعا به عنوان یک تجربهی تکنفره فرض شود. انتظار داریم در ابتدا افراد به تنهایی بازی کنند، اما در ادامه شاید قصد داشته باشند با افراد دیگر بازی کنند»
باز هم ترول ها رو سیاه شدند
یکی از مورد انتظارین بازی های ایکس باکسه…
یک شاهکار طراحی مراحل دیگه از آرکین
اون وقت برخی دوستان میگن این لفت فر دد خون آشامی هست همین مصاحبه رو کامل بخونین تا با تفاوت های این بازی با لفت فر دد بیشتر آشنا بشین
بله ارکین واقعا طراحی مراحل خوبی داره
ولی دثلوپ واقعا بازی عالی نبود داستانش تو دیوار بود البته به نظر من
لفت فورد دد خون آشامی چیز بدی نیست. اتفاقا تعریفه. لفت فور دد کم بازی ای نبود. این همه سال گذشته و کسی نتونسته موفقیتشو تکرار کنه.
برای من بعد از کالاف و استارفیلد مورد انتظارترین بازی تا ۱۲ ماه آیندست
کانتر خون آشامی گرافیک فانتزی روز عرضه در گیمپس. مبارک فن های جعبه
با این حرفت حتی انحثاری خودتون دثلوپ هم زیر سوال بردی ک
بازی های بتسدا مفتش گرونه واقعا. چه دثلوپ چه توکیو گوست وایر
جالبه🤡😂
یعنی خداوکیلی یدونه بازی درست حسابی از زیر مجموعه مایکروسافت در نمیاد ….
۶ ماه اول ۲۰۲۳ بهت سلام میکنم
امیدوارم. حقیقتا بنظرم براساس تریلرهاش شباهت زیادی با بازی های قبلی آرکین نداره. زیادی مارول مانند شده
خیلی ناراحتم که دیگه Immersive sim نمیسازن بخاطر اینکه بازی های قبلی شون (با اینکه شاهکار بودن) زیاد فروش چندانی نداشتن. بعد به کما رفتن Deus Ex تنها دولاپرهای AAA بودن که Immersive sim می ساختن.
البته این بازی مثل دثلوپ از قبل خرید مایکروسافت درحال ساخت بوده. شاید بازی بعدی شون یه Immersive sim خالص با بودجه ی بالا باشه. مثلا Dishonored 3 یا Prey 2 یا حتی یه IP جدید
خدایی کجاش شما رو یاد مارول انداخت؟
کرکترهاش. دیالوگ هاشون و one liner های کمدیک مانند شون کپی فیلم های ماروله. بازی های قبلی آرکین خیلی جدی تر بودن
آرکین یعنی خلاقیت
یعنی همه بازی هاش با هم فرق میکنه و همه هم جذاب هستن
نمیچسبه یه بازی رو ده بار ریمستر و ریمیک کنه و بفروشه
مرد حسابی،
تو که می تونی این کارا رو بکنی،
تو که پیش ما ثابت شده ای،
تو که ما این همه قبولت داریم،
یکم رو داستانم بیشتر وقت بذار دیگه.
حیفه که از دیس آنرد و پری به دثلوپ و ردفال برسیم.
اونایی که دیسلایکت کردن هیچ کدوم از بازیایی که نام بردی رو حتی نگاه هم نکردن