معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان
معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان
معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان
معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

ایلیا عسگری
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

دیزنی طی چندین ساله آینده، برنامه شلوغی را برای پخش سریال‌هایی از دنیای جنگ ستارگان تدارک دیده است.

سرانجام شاهد اتمام فصل نخست از سریال مورد انتظار Obi-Wan Kenobi بودیم؛ مجموعه‌ای که برای سال‌های متوالی در دست ساخت بود و حال با تمام کم و کاستی‌هایی که داشت، موفق شد تا به شکلی حماسی به تقابل اوبی وان کنوبی و دارث ویدر بپردازد.

علی‌رغم این که هنوز به طور رسمی ساخت فصل دوم این سریال از سوی کمپانی دیزنی چراغ سبز دریافت نکرده است، اما مجموعه‌های بسیاری در دنیای جنگ ستارگان وجود دارند که در صف پخش از سوی سرویس دیزنی‌پلاس قرار دارند.

مجموعه‌هایی که علی‌رغم محدودیت‌های خط زمانی دنیای جنگ ستارگان، قرار است تا داستان‌های مختلفی از این فرنچایز بزرگ و محبوب را برای طرفدارانش روایت کرده و چه بسا قهرمانان جدیدی را نیز معرفی نماید که دیزنی بتواند در آینده از آن‌ها بهره بگیرد.

پس با ما برای معرفی سریال‌های آینده فرنچایز جنگ ستارگان، همراه باشید.

سریال Andor (آندور)

معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

نخستین‌بار در فیلم Rogue One: A Star Wars Story و سال ۲۰۱۶ بود که با شخصیتی سرکشی تحت عنوان آندور آشنا شدیم؛ کسی که به خاطر وقایع آن فیلم در انتها قهرمانانه جان خودش را فدا کرد تا مسبب نجات جان میلیون‌ها نفر دیگر شود.

همین سال ۲۰۱۶ بود که ساخت سریالی حول محور گذشته این شخصیت از سوی دیزنی تایید شد. مجموعه‌ای که ۶ سال زمان برد تا بالاخره بتواند از سوی سرویس دیزنی‌پلاس پخش خود را آغاز نماید. فصل نخست این سریال ۱۲ قسمتی با هنرنمایی دیه‌گو لونا (Diego Luna) در نقش آندور روایت‌گر زمانی است که او به عنوان یک جاسوس زیر سلطه امپراطوری زندگی می‌کند.

این سریال که ساخت فصل دوم آن نیز تایید شده است، با حضور بازیگران نام آشنایی همچون فارست ویتاکر (Forest Whitaker) و جنویو اورایلی (Genevieve O’Reilly) پخش خود را از تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) آغاز خواهد کرد.

فصل دوم سریال Star Wars: The Bad Batch (جنگ ستارگان: بد بَچ)

معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

سریال انیمیشنی The Bad Batch که در سال ۲۰۲۱ توسط دیو فیلونی (Dave Filoni) خلق شد، با چنان استقبال خوبی مواجه شد که دیزنی سریعاً ساخت فصل دوم آن را تایید کرد.

این مجموعه محبوب، حول محور گروهی نخبه از سربازان کلون تحت عنوان “نیروی کلون ۹۹” می‌باشد که دچار جهش ژنتیکی شده و پس از سقوط امپراطوری و جنگ‌های کلون، اتفاقات هیجان‌انگیزی را رقم می‌زنند. افراد شناخته شده‌ای همچون دی بردلی بیکر (Dee Bradley Baker)، آرچی پنجابی (Michelle Ang) و مایکله انگ (Michelle Ang) از جمله صداپیشگان آن به شمار می‌روند.

فصل دوم انیمیشن سریالی Star Wars: The Bad Batch در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) از طریق سرویس دیزنی‌پلاس پخش خود را آغاز خواهد کرد.

فصل سوم The Mandalorian (مندلورین)

معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

سریال The Mandalorian را می‌توان به عنوان آغازگر مجموعه‎‌های تلویزیونی جنگ ستارگان در سرویس دیزنی‌پلاس شناخت که پس از پایان سه‌گانه سینمایی ناامید کننده، وظیفه سنگینی بر دوش داشت و در کمال شگفتی موفق شد تا با هنرنمایی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) یکی از متفاوت‌ترین و زیباترین مولفه‌های این دنیای فانتزی را رقم بزند.

آخرین‌بار در سال ۲۰۲۰ بود که شاهد اتمام فصل دوم این مجموعه بودیم و با وجود این که این شخصیت حضوری تاثیرگذار در سریال The Book of Boba Fett داشت، اما طرفداران مندلورین خواهان پخش هر چه زودتر فصل سوم آن بوده‌اند. فصلی که روایت‌گر حضور دوباره مندلورین و یودای کوچک در کنار هم بوده و همچنین شاهد آغاز حماسه سیاره مندلور خواهیم بود.

طرفداران سریال The Mandalorian می‌توانند از ماه فوریه ۲۰۲۳ (بهمن ۱۴۰۱) شاهد آغاز پخش آن باشند.

سریال Star Wars: Tales Of The Jedi (جنگ ستارگان: حکایت‌های جدای)

معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

مجموعه “حکایت‌های جدای” را می‌توان به عنوان یکی از ساخته‌های متفاوت در دنیای جنگ ستارگان خطاب کرد.

زیرا در این مجموعه تلویزیونی که برگرفته از سبک انیمیشنی آنتولوژی خواهد بود، شاهد روایت دو خط داستانی کاملاً متفاوت هستیم. یکی حول محور دوران جوانی آسوکا تانو که “داستان نیروی فورس” نام دارد و دیگری حول محور شخصیت کنت دوکو خواهد بود که دلیل پیوستنش به نیروهای تاریکی را روایت خواهد کرد. کسی که آخرین‌بار در دو فیلم Episode II – Attack of the Clones و Episode III – Revenge of the Sith با هنرنمایی کریستوفر لی (Christopher Lee) فقید ظاهار شده بود.

این مجموعه شش قسمتی که به گذشته شخصیت‌های شناخته شده از دنیای جنگ ستارگان خواهد پرداخت، برای پخش در اواخر سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است.

انیمیشن سریالی Young Jedi Adventures (ماجراجویی‌های جدای‌های جوان)

معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

کمپانی دیزنی، بینندگان کم سن و سال فرنچایز جنگ ستارگان را فراموش نکرده است، زیرا مجموعه‌ای انیمیشنی تحت عنوان Young Jedi Adventures را برای آن‌ها در نظر گرفته که از طریق سرویس دیزنی‌پلاس و دیزنی‌جونیور پخش خواهد شد.

این سریال روایت‌گر گروهی از جوانان جدای می‌باشد که به دنبال یادگیری و کنترل نیروی فورس هستند. مجموعه‌ای تلویزیونی که احتمالاً پیش از وقایع سه‌گانه دوم، دو دوران حکومت نیروهای جدای جریان خواهد داشت. هنوز هیچ اطلاعاتی موثقی از این پروژه منتشر نشده است.

مجموعه Young Jedi Adventures برای پخش در اوایل سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.

سریال Ahsoka (آسوکا)

معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

شخصیت آسوکا تانو نخستین‌بار در مجموعه انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars وارد فرنچایز جنگ ستارگان شد که به سرعت به محبوبیت بالایی دست یافت تا جایی که در نهایت در فصل سوم مندلورین با هنرنمایی رزاریو داوسون (Rosario Dawson) به صحنه بازگشت.

او که به عنوان شاگرد آناکین اسکای‌واکر شناخته می‌شد، با پیوستن او به سمت تاریکی مجبور شد تا در مقابلش بایستد. مسئله‌ای که این‌‎بار با بازگشت هایدن کریستنسن (Hayden Christensen) در نقش دارث ویدر به اتفاقی تماشایی تبدیل خواهد شد. رویارویی این دو شخصیت که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته‌اند، در یک سریال لایو اکشن از فرنچایز جنگ ستارگان قطعاً دیدنی خواهد بود.

سریال Ahsoka که به صورت اختصاصی به شخصیت آسوکا می‌پردازد و میزبان شخصیت‌های مهمان زیادی از دنیای جنگ ستارگان خواهد بود، برای پخش در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.

سریال Star Wars: Skeleton Crew (جنگ ستارگان: خدمه اسکلت)

معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

می‌توان با قطعیت گفت که سریال Star Wars: Skeleton Crew با هنرنمایی جود لا (Jude Law) به عنوان مرموزترین پروژه حال حاضر دنیای جنگ ستارگان شناخته می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی که توسط جان واتس (Spider-Man)، کارگردان سه‌گانه مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول ساخته خواهد شد، روایت‌گر گروهی از کودکان مرموزی است که سعی دارند تا در شرایط بسیار سخت زنده مانده و راه خود را پیدا نمایند. تنها مسئله‌ای که از سوی عوامل این سریال تایید شده است، خط زمانی آن می‌باشد که پس از سه‌گانه اول جریان خواهد داشت.

هنوز هیچ تاریخ پخشی برای سریال Star Wars: Skeleton Crew در نظر گرفته نشده است.

سریال The Acolyte (اکولایت)

معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

سریال مرموز The Acolyte روایت‌گر یک صد سال پیش از سه‌گانه نخست، یعنی در زمان حکومت “جمهوری اعظم” High Republic می‌باشد.

آماندلا استنبرگ (Amandla Stenberg) در این سریال ایفاگر نقش شخصیتی نامعلوم تحت عنوان آرورا را بر عهده دارد که خود را در میان یک بحبوحه و نبرد سیاسی خواهد یافت. لزلی هدلند (Leslye Headland) به عنوان نویسنده این پروژه که ساختش از سال ۲۰۲۲ آغاز شده است، شناخته می‌شود.

با توجه به این که در سال ۲۰۲۳ شاهد پخش سه سریال از فرنچایز جنگ ستارگان خواهیم بود، این احتمال وجود دارد که The Acolyte در سال ۲۰۲۴ از سوی سرویس دیزنی‌پلاش منتشر شود.

سریال Lando (لاندو)

معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

لاندو کالریسیان به عنوان یکی از شخصیت‌های نمادین و بسیار محبوب دنیای جنگ ستارگان محسوب می‌شود که نخستین‌بار توسط بیلی دی ویلیامز (Billy Dee Williams) در سینما به تصویر کشیده شد و در فیلم Solo: A Star Wars Story نیز دونالد گلاور (Donald Glover) در نقش دوران جوانی وی ظاهر شد.

کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) که ریاست کمپانی لوکاس فیلم را بر عهده دارد، به تازگی و در خبری مایوس کننده اعلام نمود که به دلیل برنامه کاری بسیار شلوغ دونالد گلاور، هیچ پیشرفتی در ساخت سریال لاندو صورت نگرفته است. این مجموعه‌ که بر دوران جوانی این شخصیت تمرکز خواهد داشت، مشخص نیست که آیا در نهایت از سوی سرویس دیزنی‌پلاس پخش خواهد شد یا خیر!

شما نیز نظر خود را در ارتباط با سریال‌های تلویزیونی دنیای جنگ ستارگان با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: اسکرین‌رنت

DARKSIRENAshen undead the bearerLonesome guymeysambAlbertانسانno oneAda

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان
معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان
معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان
معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان
معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ada گفت:

    به به پست مورد علاقه من
    از همه بیشتر منتظر مندو و آسوکا ام از یه طرف تریلری که توی استاروارز سلبریشن نشون دادن از مندو هایپمو چسپوند به سقف از یه طرف منتظرم ببینم داستان سبین و ازرا به کجا میرسه و بازیگراش چقد میتونن خودشونو به شخصیتای این دوتا توی ربلز نزدیک کنن
    کاش tales of the jedi ۶ قسمت ۲۰ دقیقه ای نبود اگه بتونن خوب درش بیارن لیاقت چندین فصل ۲۰ قسمتی مثل کلون وارز رو داره حیف که همش ۶ قسمته .

    arshia.ya.moAdaM2CianLonesome guy
  • M2Cian گفت:

    سریال mandalorian یکی از بهترین سریال هایی هست که تو چند سال اخیر دیدم،
    یه ویدیو بود تو یوتیوب که راجع به بازی کردن زیر یه نقاب و دشواری هاش صحبت میکرد، بعد از دیدن اون احترامی که برای پدرو پاسکال قائل میشدم چند برابر شد،
    اکشن های مسخره و سوپرمن بازی هم نداره، همه قدرت هاشون محدود و باورپذیره و ادم میتونه با همه کارکترها ارتباط برقرار کنه، لوکیشن های متعهد به دنیای استاروارز + موسیقی بی نظیر هم این سریال رو به اوج خودش رسونده، امیدوارم فصل سوم بتونه کیفیت رو حفظ کنه

    Butcher of blaviken7Ada
    • Saeed گفت:

      مندو از اون دست شخصیت هایی بود که تجربه براش حرف اول رو میزد و معلوم بود تمام کارهایی که میکرد حاصل سالها تجربه از حرفه ای بود که توش استاد بود.تو هیچ چیزی بهترین نبود و هیچوقت خودشو اثبات نمیکنه.ولی هرچی توان داشت برای کاری میذاشت.پول نداشت میگفت مشکلی که دارید رو اوکی میکنم.از اون شخصیت هایی که اگه پیر بشه خاطره ها و داستان های قشنگی برای نوه هاش میتونه تعریف کنه.

      پدرو پاسکال هم واقعا بازیگر حرفه ای.همیشه سوال بوده من در حال دیدن سریال هستم یه قسمت زیر پتو میموندم خفه میشدم.اون چطور دووم اورد اخه با اون ماسک و زره.

      arshia.ya.moAdaM2Cian
معرفی مجموعه‌های تلویزیونی جدید دنیای جنگ ستارگان