ویدیویی از بازی لغو شدۀ Scarface 2 منتشر شد
به تازگی در فضای مجازی، ویدیویی از دنبالۀ لغو شدۀ بازی Scarface: The World is Yours منتشر شده است.
عنوان Scarface، اثری در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط استودیوی رادیکال اینترتینمنت (Radical Entertainment) توسعه یافته و در سال ۲۰۰۶ برای کنسولهای پلی استیشن ۲، ایکس باکس، Wii و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه شد. انتشار نسخۀ ایکس باکس ۳۶۰ بازی نیز در دستور کار قرار گرفت اما هیچوقت منتشر نشد.
دنبالهای از این عنوان، دربارۀ سفر تونی مونتانا (Tony Montana) به لاس وگاس نیز در دست ساخت قرار داشت که در نهایت توسعۀ آن لغو شد. در ماه گذشته، تصاویری از این بازی در فضای مجازی انتشار یافت؛ در راستای آن، ویدیوی قدیمی نیز از این عنوان در صفحۀ یوتیوب Mafia Game Videos قرار گرفته است که گیمپلی نسخۀ پری-آلفای (Pre-Alpha) بازی را نشان میدهد.
طبق گفتههای این یوتوبر، زمانی که شرکت اکتیویژن (Activision)، استودیو رادیکال اینترتینمنت را در سال ۲۰۰۸ خریداری کرد، توسعۀ این دنباله نیز متوقف شد. این ویدیو که ظاهراً درون محیط سختافزاری ایکس باکس ۳۶۰ یا پلی استیشن ۳ در حال اجرا است، روی محیط شهر لاس وگاس و نورپردازی در صحنههای شب این دنباله تمرکز دارد. همچنین، صحنۀ یک تیراندازی را نشان میدهد که در آن، تونی مونتانا به کمک زیردستان خود که ماسک بر چهره دارند، در خیابانهای لس آنجلس، دشمنان را از پا در میآورند.
انیمیشنهای ابتدایی بازی نیز در این ویدیو قرار دارند که در زمان تیر خوردن تونی، سه پیامد متفاوت را شامل میشوند. در این سه حالت، تونی یا میمیرد یا با شلیک به دشمن انتقام میگیرد و در آخرین حالت، یک NPC دیگر میتواند جان او را نجات دهد.
در اولین بازی Scarface که دنبالهای بر فیلم مشهور این عنوان بود، تونی مونتانا به دنبال انتقام از شریک تجاری خود، الخاندرو سوسا (Alejandro Sosa)، که به او خیانت کرده بود میرود. با وجود اینکه چندین تن از هنرمندان این فیلم برای صداپیشگی در نقش شخصیتهای خود در این بازی بازگشتند، اما آل پاچینو (Al Pacino) بازیگر افسانهای سینما، این کار را انجام نداد؛ اگرچه با استفاده از چهرهاش در بازی موافقت کرد و ظاهراً صداپیشۀ شخصیت تونی مونتانا نیز به انتخاب او بوده است.
نسخۀ اول این بازی، مجموعاً با امتیاز ۷۵ در وبسایت شناخته شدهی متاکریتیک (Metacritic)، بازخوردهای مثبتی را دریافت کرد.
ویدیوی گیمپلی نسخۀ پری-آلفای این عنوان را میتوانید در زیر مشاهده کنید:
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
حیف شد نساختنش😑
نسخه اولش عالی بود در زمان خودش و نسبت به بودجهی که داشتن بازی فوق العادهی ساختن واز خیلی جهات ازبازیهای اوپن ورلد اونموقع بهتر بود از جمله رانندگی کردن و تخریب پذیری خودروها واجسام و انفجارها عالی بود تیراندازیش خیلی لذت بخش و از خیلی از بازیهای شوتر امروزی بهتر بودمخصوصا زمانی که دکمه v میزدی . ای کاش همون نسخه اول ریمک میکردن
اولش یک ثانیه اهنگ I want it all از اربابم پخش شد . قسمت شد که گوش کنید :
Queen – I want it all . برو دیگه . برو گوش کن .
اگه میخواست open word باشه همون بهتر که ساخته نشد.
چیه نسل هشت تمام بازیا زدن تو open word. به امید بازگشت با شکوه بازی های خطی و خلاق
این عنوان برای کنسول های نسل هفتم قرار بود ساخته بشه
توسعه این عنوان از سال ۲۰۰۶ شروع شد و توی ۲۰۰۸ بخاطر خریده شدن ویوندی گیمز توسط اکتیویژن توسعه بازی کنسل شد
شاید هروقت قرار داد اکتیویژن با مایکروسافت نهایی بشه
اینو برا نسل ۹ انحصاری کنن و بسازن
بعید میدونم
جدا از اینکه ویوندی گیمز بعد ساخت prototype 2 استدیوش تعطیل شد(سال ۲۰۱۲)
جدا از اون تاریخ انقضای لایسنس ساخت بازی با اقتباس از فیلم صورت زخمی خیلی وقته تموم شده
احتمالا ساخته بشه ولی بعید میدونم تا آیپی های مهمی مثل prototype و blur و دیگر عناوین غایب در نسل هشت رو بیخیال شه و سریع بره سراغ نسخه دوم صورت زخمی
prototype
رو باید یه ریبوت اساسی کنن
مسلماً چون دیدن به پای GTA IV نمیرسه کنسلش کردن
که واقعا تصور احمقانهای بوده🤦🏻♂️
جالبه اکثر این ناشرا وقتی اوپن ورلد میزنن انتظار دارن اندازهی بازی های راکستار جاهطلبانه و پرفروش باشن، ولی متوجه نمیشن که به این راحتیها نمیشه به این موقعیت با دوتا بازی دست پیدا کرد، برای همین تو ذوقشون میخوره که به انتظاراتشون نمیرسه و کنسل میکنن، استودیو رو میفروشن و یا تعطیل میکنن.🤦🏻♂️🤦🏻♂️
دروغ چرا
ولی فیزیک رانندگیش شباهت هایی به جی تی ای ۴ داره
مثل gta iv همون حالت رانندگی رو داره تقریبا
به علاوه اینکه هر دو بازی شخصیت میتونه از تلفن همراهش استفاده کنه
شباهت این که هیچی…به نظرم Mafia 3 رو با Godfather 2 مقایسه کنیم هم چیزای جالبی میبینیم ولی خیلی سخته بخوای توی سبکی که یکی توش غوله بازی جدید بدی اما ریسک کردنه که باعث میشه بازی های جدید به وجود بیان.
الان توی سبک خاص خودش فرام سافتور قطعا بی رقیبه ولی به بازی هایی مثل Nioh توجه میشه
یا Metal Gear خیلی معروف بود اما Splinter Cell فن بیس خودش رو پیدا کرد.
از اون ور توی سبک های اوپن ورلد خییییلی سخت میتونیم برای راکستار و GTA رقیب پیدا کنیم
Saints Row، Just Cause اصلا نمیتونن توی یک لیگ باشن…
درست میگید
اشتباه بزرگی کردن بازی رو کنسل کردن
به علاوه اینکه نسخه اول چندان بد عمل نکرد
البته که مدیران اکتیویژن بازی رو کنسل کردن نه ویوندی گیمز