ویدیو: مقایسۀ Resident Evil 4 Remake با نسخۀ اصلی
ویدیوی جدید منتشر شده از سوی یک کانال یوتوبی معروف، بازی Resident Evil 4 Remake را با نسخۀ اصلی (اورجینال) مقایسه میکند.
واضح و مبرهن است که ما شاهد یک تحول گرافیکی شگفتانگیز هستیم، اما قطعاً چشمانداز سازندگان ریمیک، کمی با چشمانداز توسعهدهندگان بازی اصلی متفاوت است. به نظر میرسد که المانهای داستانی غنیتر شدهاند و اتفاقات Resident Evil 2 Remake نیز به عنوان یک پایه و اساس، مهم تلقی خواهند شد.
شما در ادامه، ویدیوی مقایسۀ نسخه اصلی و ریمیک را مشاهده میکنید:
بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد. همچنین، این عنوان شامل محتوای واقعیت مجازی نیز خواهد شد که در انحصار PSVR 2 قرار دارد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
همونطور که تو ویدئو مشخصه ..
بازی خیلی به سمت رنگ آبی رفته و من خیلی از این موضوع ناراحتم ..
من تم خاکستری و مرده ارجینال رو بیشتر دوست داشتم
منظورش همون برگ سبز هست
تیم جدید استقلالیه 😁 از کجا معلوم اون موقع تکنولوژی اگر انقدر پیشرفته بود میکامی هم از همچین فضاسازی استفاده نمیکرد ، اتفاقا اتمسفر ریمیک خیلی عالی به نظر میاد و یک نکته رو هرگز نباید فراموش کرد و اون اینکه نسخه اصلی برای همیشه یونیک خواهد بود فارغ از هر اتفاقی که برای ریمیک بیوفته و به نظرم نباید این ۲ اثر رو از این منظر مورد مقایسه قرار داد بزرگترین چالش تیم ریمیک باید عرضه یک اثر شایسته و درخور همچین بازی با عظمتی باشه اتفاقی که برای ریمیک رزیدنت اویل ۲ هم افتاد.
بنظر من تم آبی برای نشون دادن سرما و حس بی روح محیط خوبه ولی سرسبز بودن درختا واقعا بی معنیه
سلام
موقع پلی دادنش از داخل تنظیمات تلویزیون رنگبندی رو عوض کن😹😹😹
“من تم خاکستری و مرده ارجینال رو بیشتر دوست داشتم”
در واقع قهوه ای بود … :دی
تو ویکی رزیدنت اویل ویس اکتور اشلی Nicole tompkins هست همون صداپیشه جیل تو re3r، یعنی دیه قرار نیست اشلی با اون صدا احمقانش جیغ و داد کنه🤩😂
خدا رو شکر 😂
خدا رو شکر الحمدالله رب العالمین
فکر کنم اکثریت گیمر هایی که اویل ۴ رو بازی کردن
دلشون میخواست بخاطر اشلی سرشونو بکوبن به دیوار
امیدوارم حالا که صدا پیشه خوبی آوردن
اشلی هم درست طراحی کنن که مثل ماست یه جا وای نسه بگه
هی لیان هیییی
😡😡😡
خیلی دوست دارم ببینم با موتور evil 2 چجوری تونستن باس های شاهکار نسخه ۴ رو طراحی کنند چون تو تریلر لیون مثل مرغ راه میرفت خیر سرش کماندو هست چجوری با این مدل راه رفتنش میخواد با باس ها مبارزه کنه. مخصوصاً krauser وای بحالشان اگر باسی را حذف کرده باشند مثل نسخه ۳ که گند زدن بهش رفت
اگه بخوان باس حذف کنن ، که طرفدارا در کپکام رو گل میگیرن ….
همه ی باس های رزیدنت ۴ خاطره انگیزن
کراوزر خدا ترین باس بازی بود
اینکه باید تو موقع مناسب اونم با چاقو میکشتیش خیلی دلهره اور بود
منکه یه چند بار سکته زدم
جدا انیمیشن لیان مسخره بود
امیدوارم اینا رو نذارن تو بازی اصلی همون انیمیشن های اویل ۲ ریمیک خیلی کامل و خوب بودن همونارو بذارن
تریلری که از ریمیک پخش شد که همش کات سین بود. اینا چجوری اومدن با گیمپلی اوریجینال مقایسه کردن.
این تریلر فقط گرافیک و تا قسمتی انیمشنها ی ریمیک رو نشون داد..
گرافیکش خوب بود
فک کردن به اینکه باری اصلی ۲۰۰۴ منتشر شده باعث میشه مو به تنم سیخ بشه.خیلی از زمان خودش جلوتر بود.حالا که فکرشو میکنم دو سالی میشه بازیش نکردم.باید تا زمان انتشار این ریمیک برم چند بار دیگه تمومش کنم.
۲۰۰۵.
خب خداوکیلی خیلی پیشرفت داشته البته از نظره گیمپلی تغییر زیادی نمیخواد جز اینکه حین راه رفتن بتونی شلیک کنی برای انتخاب سلاح هی مجبور نشم برم تو اینویتوری مشکل اشلی حل بشه کاستومش هم بتونم ریل تایم عوض کنم غیر اینا تغییر زیادی نمیخواد واقعا
اگه سلطان وسکر هم بیشتر حضور داشته باشه خوب میشه
زمانی میشه گفت پیشرفت داشته که متای بازی از نسخه اصلی که ۹۶ هست بالاتر بشه مثل دیمون سولز که ۳ نمره بالاتر شد وقتی متاش پایین تر بشه میشه بگی کجاش میشه پیشرفت البته سلایق نسل جدید متفاوت هست
البته گرفتن متای ۹۶ توی سال ۲۰۰۵ خیلی راحت تر بود نسبت به الان که یه مشت منتقد چرت و پرت اضافه شدن.
متا بیشتر به شرایط زمان وابسته هست تا چیز دیگه
و همتا دلیل برتری بازی بر بازی دیگه ای نیست
نمونهاش دیمن سولز یه نسخه ریمیک کاملاً اون طراحی هنری بازی اصلی رو از دست داده بود
یا سری متال گیر که پیسواکر نمره کمتری از پنج داره ولی با اختلاف بهتره و اینکه از پرتابل اپس یه نمره بیشتر داره
ولی چند سرو گردن ازش بالاتره
این ویژگی راه رفتن یا تیراندازی کردن یکی از ویژگی های re های کلاسیکه برای ایجاد استرس بیشتر هستش پس باید توی نسخه نهایی باشه
۳۴۳۳۳۴۴ فقط اونی کی بازیو ۲۰۰ بار به بالا تموم کرده میدونه این یعنی چی .
معمای کلیسا.یاقوت
ایول ، دمت گرم 👌😇
یادش بخیر اون موقع ها اینترتی مثل الان در کار نبود از همون قبرستون کنار کلیسا میشد راه حلش پیدا کرد
اون موقع کتاب راهنما بود تو جلدایه مختلف ، جلد ۳ راهیابیه اویل ۴ رو هم داشت ، هیچوقت یادم نمیره .
ضجه بزنید تا بلکه به اون زیباییها برسید.
نسخه اصلی یجورایی باستانیطور بود و محیطش بیمارگونست ولی این جدیده از رده خارج شده و یچیز دیگه شده مخصوصا اتمسفرش متاسفانه یجورایی زنده میزنه مخصوصا سمط برج
من نمیگم بده ولی چیزی که باید باشه نیست
حالا منظورم این بازی نیست، ولی بعضی وقت ها میری پیش خالق اصلی و متوجه میشی مثلا هدف بازی اصلی همین art و درخت های زنده و پر از شاخ و برگ بوده، اما بنابر محدودیتهای آن زمان، نتونستن اجرایی کنن (صرفا یه مثال بود) یا مثلا بنابه هر دلیلی نتونستن اون اتمسفر شب رو در آن زمان اجرایی کنن. بعد الآن که توانایی اجرا وجود داره، فن ها عصبانی میشن از این که شبیه اورجینال نیست. این اتفاق به نظرم خیلی رخ داده. البته خب مشخصاً خارج شدن از direction اصلی هم وجود داره و تیم سازنده میتونه از اون هدف سازنده برای خلق دشمن X خارج بشه. مثلا خالق قصد داشت این دشمن نمادی از «آزمایشات غیر انسانی و بیرحمانه یک دکتر دیوانه باشه» بنابراین نمودهای انسانی رو درش حفظ کرده اما در عین حال فرم هیولامانند هم بهش داده اما میبینی تیمی که ریمیک کرده چون هیچ ربطی به خالق نداره، میاد فقط نمود حیوانی و هیولایی اون دشمن رو درش اعمال میکنه (و چون تکنولوژی پیشرفت کرده نمود حیوانی رو تب و تاب میده و باکیفیتش میکنه جذاب جلوه کنه) و کاملاً نمود انسانی که یادآور آزمایشات بیرحمانه هست رو حذف میکنه. این میشه که اورجینال بودن و touch های مهم دیزاین ازبین میره. هر دو سو هست، خیلی از تغییرات رو شاید خالق هم بیشتر بپذیره اما خیلی از تغییرات هم اورجینال بودن رو تحت تاثیر میذاره. امیدوارم re 4 remake بیشتر تغییر مفید داشته باشه و به معنای اون دشمن ها و باس ها دقت کنه به نظرم دیزاین دشمنان خیلی مهمه.
بچه های گیمفا همه بازی سازن و بهتر میدونن که محیط و دیزاین گیم باید چطوری باشه :))
دقیقا من هم همین فکر رو میکردم
مثل کت که توی ویدیو نشون داد شبیه به Build آلفای نسخهی اصلی بوده
حتی قبل از این تریلر و رونمایی از ریمیک، چندین منبع داخلی ذکر کرده بودن که ریمیک تا حد زیادی از بیلدهای اولیه الهام گرفته. البته امیدوارم زیاده روی نکنن، چون حتما دلیلی داشته که تیم اصلی برخی از المان های آلفا رو حذف کرده از پروژه نهایی.
یه موضوع دیگهای هم هست، ترجیح میدم ریمیک بازیها توسط همان کالچر و شرکتی ساخته بشه که در گذشته وظیفه ساخت بازی اصلی رو برعهده داشت. مثلا ریمیک re 4 خوبه که توسط ژاپنیها و کپکام ساخته میشه، اما به نظرم Demon’s Souls از نظر art direction بهتر بود که توسط فرام سافتور انجام بشه یا داخل کالچر ژاپن باقی بمونه چون نقطه قوت عناوین ژاپنی و ساختار ذهنی ژاپنیها art direction هست و غرب در بحث فنی پیشگامه. فکر میکنم اگر ریمیک داخل کالچر و شرکت سازنده باقی بمونه بهتره. البته در نهایت استعدادهای تیم سازنده حرف اول رو میزنه بقیه جزئیاته.
دقیقا…
واسهی همین منتظرم ببینم برای ریمیک Max Payne چه اتفاقی میوفته.
کاملا درسته. من همیشه گفتم که نسخههای ریمیک جادوی نسخهی اصلی رو در خودشون ندارند و هیچوقت شخصا برای من جای نسخهی اوریجینال رو نمیگیرن اما باید Nostalgia Factor هم در نظر بگیریم. قبول تغییر برای بسیاری از ما سخته اما احساس میکنم خیلیها به این موضوع توجه نمیکنند که پیادهسازی همون اتمسفر خاکستری و مردهی نسخهی اصلی در این دوره کار عاقلانهای نیست و شاید مخاطبهای امروزی رو جذب نکنه، به همین دلیل هست که بازی رو “بازسازی” میکنن تا تیم سازنده بتونه راههای جدید و متفاوتی رو نسبت به نسخهی اصلی پیش بگیره و در اینجا عملکرد تیم سازنده مشخص کنندهی وفاداری و یا عدم وفاداری این بازسازی به نسخهی اصلیه که الان برای اظهار نظر در این باره صرفا بر اساس یک تریلری که فقط روی محیط بازی تمرکز داشت بسیار زوده. وقتی اسم ریمیک میاد باید انتظار تغییرات اساسی در ساختار کلی بازی رو داشته باشیم. این بازی قراره یک تجربهی جدید و متفاوت از RE4 رو ارائه بده نه همون تجربهای که همهی ما باهاش خاطره داریم. نسخهی دوم هم در هنگام معرفی خودش با چنین واکنشهایی روبهرو شد اما امروز بسیاری از سازندگان اون رو الگوی خودشون برای بازسازی عناوینشون قرار دادن.
فقط امیدوارم همونطور که گفتی به درستی دشمنای بازی و ساختار اونا رو پیاده سازی کنند و اشتباهی که در قبال Nemesis توی ریمیک نسخهی سوم انجام دادن رو تکرار نکنن.
چرا اینطوری فکر میکنی؟ بنظر شما اگر بخوان فقط گرافیک بدن به بازی و بچهای تازه گیمر بیان از بازی ما لذت ببرن مشکلیه؟ یا نمیتونن لذت ببرن؟ یا فروش نمیده؟ یا شدنی نیست؟
خدایی ببخشید نظرتون کاملا محترم اما اصلا هم اینطوری نیست شما برید دیگر بازیارو برسی کنید از لحاظ ریمیک شدن مثل فاینال فانتزی هفت رو ببینید خدایی ادم زنده میشه وقتی بازی میکنه بعد بگید نمیشه یا خوب نیست.
دضمن اگر دنبال مخاطب هستن خوب چرا نمیرن نسخه جدیدی بسازن بجای ریمیک؟ و اینم بگم اینجا محل بازسازی هست دوست خوبم محل اختبار و امتحان و کسب علوم ساختوساز بازی نیست! اینجا یک بازیرو دوباره احیا میکنن صبق همان روایت سابق با تصویری گرایانهتر از سایق
درود بر شما دوست عزیز
ریمیک فقط از گرافیک بیشتر تشکیل نمیشه که صرفا گرافیک بازی رو ارتقا بدن و منتشرش کنن. ریمیک بازی رو به طور کلی میکوبه و از نو بر پایهی کلیت نسخهی اصلی میسازه و جزئیات رو از نو پایه گذاری میکنه. همونطور که آقای کریمی هم اشاره کردن ریمیک باید ریسک پذیر باشه و یک چهرهی جدید از بازی رو ارائه بده، ساختار شکنی کنه و حسی متفاوت نسبت به نسخهی اصلی رو به پلیر انتقال بده در غیر این صورت اصلا ریمیک معنایی نداره. اگر مقالات بنده رو مطالعه کرده باشید همیشه گفتم که RE4 نیازی به یک ریمیک و بازسازی نداره چون بازی برای بسیاری از کنسولها پورت شده و به بهترین شکل قابل تجربست و در حالی که همچنان نظرم در این باره تغییر نکرده اما حقیقتابرای ریمیک بسیار هیجان زده هستم و قطعا دوست دارم تجربهی متفاوتی از نسخهی اصلی با تکنولوژی مدرن و ظاهری متفاوت داشته باشم.
در هر صورت شما الان دارید بازی رو صرفا بر اساس اولین تریلرش که به طور جزئی بر بخشهای مختلف بازی تمرکز داشته و به خاطر تفاوت اتمسفری که با نسخهی اصلی داره سرزنش میکنید و در حالی که این موضوع قابل درکه اما صرفا رنگ آمیزی و گرافیک یک بازی ترسناک محرک ترس رو تشکیل نمیده بلکه موسیقی، چگونگی پیادهسازی دشمنا و عملکردشون و مکانیزمهای متفاوت اون و… در این مسئله تاثیر گذارن که ریمیک به سازندگان اجازه میده این بخشها رو تغییر بدن یا بهبود ببخشن. در آینده باید ببینیم که آیا این بخشها با هم در یک راستا عمل میکنند یا خیر؟ این بازی میتونه اتمسفری جدید رو برای این بازی خلق کنه که اون حس مرگ رو به شکلی متفاوت به تصویر بکشه و تا بازی رو تجربه نکنیم نمیتونیم در این باره به طور قطعی نظر بدیم.
همچنین سلام و درود بر شما
والله من دارم صفا میبینم توی این نسخه بجای این که محیطش رعب اور و بیمارگونه باشه:) شمارو قانع کرده مبارک داداش ولی از نظر من re4 هیچ نیازی نداشت.
مخصوصا کنار برج اون درخت سبز چی میگه وسط؟ مهم نیست و خوشحالم شمارو راضی کرد.
امیدوارم بهتر بشه اما با این وضع اصلا بازیش نمیکنم.
احسنت بر شما. یکی از دلایلی که کپکام از پسوند remake استفاده نمیکنه (نه در re2 remake استفاده کرد و اینطور که به نظر میاد نه در re4 remake) همینه. طبق گفته خودشون قبل از عرضه re2 remake مردم قرار نیست صرفا با یه بازسازی سر و کار داشته باشن، این یه تجربه جدیده و حسی که با تجربه نسخه اصلی بهتون منتقل شده اینجا منتقل نمیشه. نسخه های اصلی جای خود، این نسخه های به اصطلاح بازسازی شده هم جای خود
با صحبتاتون تا حدود زیادی موافقم ولی قسمتهایی اختلاف نظر بینمون وجود داره…
مواردی که ذکر کردید در رابطه با خیلی عناوین بازسازی شدهی دیگه صحت داره ولی RE4 واقعا عنوانی نبود که نیاز به بازسازی داشته باشه… RE4 همین الان هم به سادگی قابل بازیه وگرنه چندین نسل کپکام دقیقا همون بازی اصلیو ریمستر نمیکرد و ما هم بازیش نمیکردیم… بنابراین وقتی یک بازی، انقدری کامله که نیاز به بازسازی نداره، چرا باید برن سراغش؟ فکر میکنم تنها پاسخ منطقی میتونه این باشه که صرفاً گرافیک امروزی تر و گیمپلی و فیزیک کمی روونتر بشه و برای اعمال چنین تغییراتی، ریمیکی در حد Shado of the Colossus کفایت میکنه
اما شما میگی قراره یه تجربهی جدید ارائه بده؛ تجربهی جدید؟ اگه بازی کامل باشه نیاز به تجربهی جدید نداره و اگر تیم میخواد چیز جدیدی بسازه بهتره بره سراغ یه نسخهی اوریجینال و جدید نه ریمیک و بازسازی
اتمسفر خاکستری RE4 به نظرم هیچ اشکال و نقصی نداره و دلیلی نمیبینم مخاطب امروزی که با اتمسفر تاریک و سیاه خیلی عنواین ترسناک دیگه ارتباط برقرار کرده، نتونه باهاش کنار بیاد
در پایان در پاسخ به بخش بعدی نظرتون باید متذکر بشم RE2 بحثش زمین تا آسمون با RE4 فرق داره، اونجا با بازی طرف بودیم که به معنی واقعی کلمه بخش زیادی از عناصر تشکیل دهندهش “منسوخ” شده بودن و واقعا نیاز به تغییرات اونچنانی داشت اما RE4 با قدرت قابل بازیه و حتی از تمام نسخههای بعدی مجموعه هم عملکرد بهتری داره، فقط گرافیک و سر سوزنی هم گیمپلی بازی نیاز به پولیش داره
حرف شما درسته ولی: ببخشید آقا مگه مسابقست؟ یا بهترین عنوان re هست؟
کاش اضافه بکنن اما کم نکنن، ولی بعید بدونم که دست نزنن به عناصر اصلی بازی… بازم میگم بازی قشنگی میشه اما اون چیزی که باید باشه نیست.
شما اینطوری میگید اما از نظر من حتما میخان یک بازی جدیدی بسازن و عناصر اصلی بازیرو دزدکی بدزدن برای نسخه ایی دیگر.
5 ساله تقیربا دارن روی بازی کار میکنن و در ۵ سال میشه بازی GOW 2018 ساخت! اما این بازی داستانش مادست هم چیزش امادست گیمپلیش بایدم سرجاش و باشه در این ۵ سال ما انتظار داریم بازیمون بشدت خوب و خفن از اب دربیاد که بازم همه از یاد بکنن… یا این که بهش دست نزنن خیلی بهتره.
کاش بجای این کارا، میرفتن دنبال ساخت یک نسخه جدید بنظرم این کاری که دارن میکنن برای ارزش یک نسخه ی جدید میتون ارزشمند باشه.
بازم میگم بازی خوبی میشه اما آن چیزی که باید باشه نخاهد شد و از این تریلر خیلی چیزا واضحه.
در مورد ۵ سال پروسه ساخت، قبلا گفتم بخشی از مراحل ساخت که تقریبا ۱.۵ تا ۲.۵ سال میشه، ریبوت شده یعنی برای برخی بخشهای پروژه از اول شروع کردن. اما به نظر من ریمیکی که کپی و visual upgrade نیست ریسک بیشتر و در نتیجه ارزش بیشتری داره. مثلا RE 2 Remake هم تغییرات زیادی داشت و فقط visual upgrade نبود برای همین نسبت به demon’s souls remake ارزش بیشتری براش قائلم که حتی کدهای کپی پیست شده داره. این یعنی سازنده ریسک میکنه و اگر موفق بشه یعنی کار بزرگی انجام داده چون تغییر المانهای یک بازی فوق محبوب مثل RE 4 در جهتی که اکثر گیمرها و طرفداران موافق باشن باهاشون خیلی کار سختیه و پاداش بزرگی باید به تیم سازنده داد ترجیح میدم سازندگان در قبال ریمیک ریسک کنن المان های روایی و … رو تغییر بدن که ببینیم میشه چشماندازی بهتر ترسیم کرد یا نه. حتی اگر کمی بدتر از بازی اورجینال باشه اما چشم انداز جدیدی رو ارائه بده، من بازم برای این پروژه ارزش زیادی قائلم.
من اصلا قصد ندارم بگم این بازی رنگ بندیش خوبه یا نه چون اصلا فن عناوین ترسناک نیستم و خودم رو اصلا متخصص در زمینه آثار RE نمیبینم برای همین بیشتر از دید کلی و فراتر از بازی به ریمیک کردن بازی ها نگاه کردم. و چون خودم گیمپلی و داستان برام ارزش داره، ترجیح میدم ریمیکها کمی از بازی اورجینال فاصله بگیرن چون آپرگید صرفا GRAPHIC برام مهم نیست. ART DIRECTION گیمپلی و داستان دوست دارم داخل ریمیک ها کمی تازه باشن و چشم انداز جدیدی داشته باشند. به عبارت دیگه، دوست دارم داخل ریمیک به عناصر اصلی دست بزنن، اما در عین حال این یک ریسکه و میتونه در جهت مثبتی باشه یا منفی. امیدوارم نتیجه خوب باشه.
بسیار خوب حرفتون هم عالی.
امیدوارم جوری پیشرفت کنه که نظرمو عوض کنه… ازبابت پاسگویی متشکرم💎🤍😁 دارای دیدگاه زیبای و بسیار محترم هستید.
زمان معرفی re2 remake هم خیلیا میگفتن موفق نمیشه و اصلا جالب نیست:)
تو برو توی پستای re2r ببین کی حمایتش میکرد. چونکه واقعا به ریمیک نیاز داشت و وقتی ریمک شد همه حال کردیم.
به خدا اینو هم نمیکوبم و دارم میگم که عالی میشه ولی از نظر خودم چیزی که باید برا من و دوستان بشه نمیشه.
گند زده.تم روز رو ببین انگار leon رفته صفاسیتی.انیمیشن حرکاتش هم شبیه دوربین ثابت ۲۰ سال پیشه
در ژانر ترسناک حول اتمسفر و روش محیط سازی و اماده سازی مخاطب میچرخه و حس ترس همیشه در محیط وجود داشته باشه در این سری محیط ها واضح تر و از یک رنگ بودن و بی حس بودن در اومده ما در بازی در اصلی همه یک رنگ و یکسان بودن دل هنر رنگ سازی ارزش زیادی داره و رنگ محیط میتونه محیط رو زنده و اتمسفر متفاوتی بده یا همیشه حس ترس رو به همراه بیاره در بازی اصلی به این نکات توجه نشده و همین یک نقطه ضعف بزرگ هست و رنگ خاکستری باعث مشان دادن میزان سیاهی و تاریک محیط بگار بره یا برای جلوه دادن خوی یک فرد و محیط و رنگ سبزی که دوستان اشاره کردن مشکلی ایجاد نکرده و محیط رو واظح تر کرده و نشان دهنده محلی باشه که زندگی درش جریان داشته اما به دلایلی خز بین رفته پس با رنگ سیاهی تطابق داره و گرافیک و چلوه های بتزی که نوید ترس جدیوی هست پحیطی که روی اون در حال گذر اما در زیر سوالات متعدد که با شخصیتی که در بین رنگ ها محو شده حل خواهد شد
بازم حرفم میگم نسخه اصلی تم دارک و مرموز ترسناکی داره ولی نسخه ریمیک فضاسازی رنگارنگی داره و بشدت رو تجربه بازی تاثیر منفی میزاره
تنها چیزی که از الان مشخصه اینه که به ردد۲ نمیرسه
خیلی با توناژ رنگ مشکلی نیست جاهای خیلی تاریک با HDR اوکی میشه فک میکنم تغیرات هم برای زنده کردن خاطرات کافی بوده باشه البته که من تو پلی استیشن ۲ بازی کردم و ۲۰۰۴ یکسالم بوده و الان موقعی خوبی برای تجربه مجدده
کسی اسم این آهنگ رو میتونه برام پیدا کنه
تنها ترسی ک دارم اینه ک بلای ک سر قسمت ۳اوردن سر اینم بیارن
بیشترین چیزی که زد تو ذوقم چهره لیون و استایل بدن و راه رفتنش بود.تو نسخه اورجینال به شدت عالی کار شده بود طوری که معتقدم دقیقا همون تیپ و استایل رو باید بازسازی میکردن.امیدوارم اگرم چهره جدید بهش دادن چهره کلاسیک رو هم برای انتخاب در اختیارمون بزارن.در مورد سبز بودن درختا تا گیم پلی نبینم نمیتونم نظر بدم که واقعا خوب از اب در میاد یا نه
احتمالا تو نسخه اصلی تغییراتی انجام بشه
ولی راست میگی واقعا تو ذوق میزد اصن روون نبود
خیلی کیفیت عالی شده فقط با دوچیز حال نکردم ۱:چرا درخت ها اونقدر سرسبز شاداب بودن؟ و دو اینکه دیگه خیلی تم آبی بود یکم اون تم قهوهای نسخه اورجینال لازم بود این طوری زیاد ادم حس نمیکنه داره رزیدنت اویل ۴ بازی میکنه.
گرافیکش خیلی خفنتر شده بود
کلا این موتور کپکام خیلی طراحی چهره و گرافیکش خوبه
بشدت هایپم ای کاش یه گیمپلی نشون بدن
پ.ن
اقای کریمی من تازه عضو شدم و با نحوه تایید کامنتا آشنا نیستم
کامنتام خیلی دیر تایید میشن تقریبا یه روز طول
این برای همه است یا فقط برای کاربرای تازه ؟
آقام ایدا وانگ هم هست
چقدر متناقض
🤣🤣🤣
آره دا خانومم یه جوری میشد🗿
همینطوری بهتره
مشخصا بازی پیشرفت خوبی در مبحث گرافیک فنی نسبت به بازی های قبلی کپکام داشته بویژه مدل سازی عالی شاخه ها و برگ ها که البته بخاطر تمام نسل نهمی بودنش چیز عجیبی نیست اما مشخصا از همین الان مطمعنم منطق داستانی به جای پیشرفت کاملا پسرفت کرده و یوبیسافتی شده. اگر داستان نسخه اصلی یادتون باشه لیان توسط دولت آمریکا برای تحقیق و پیدا کردن دختر ریس جمهور آمریکا به کشوری اروپایی فرستاده میشه (که احتمال میدادن اسپانیاست) چرا چون سازمان اطلاعاتی آمریکا شواهدی رو بدست آورده که دختری شبیه اشلی در یک دهکده نسبتا عادی دیده شده تاکید میکنم عادی. بخاطر همین هم لیان با یه تیم ضربت یا تا دندون مسلح وارد روستا نمیشه و مخصوصا تو یه روز پاییزی وارد روستا میشه چون از اول قرار نبوده با اهالی روستا درگیر بشه که مثلا لازم به استتار باشه و میخواسته تو روشنایی روز دنبال صورت اشلی تو روستا بگرده اما چون تو همون روز که لیان وارد روستا میشه روستایی ها در حال آتش زدن گروهی قربانی بودن و مصلما نمیخاستن کسی اونارو تو روز روشن در حال ارتکاب جرم ببینه اونم پلیس پس با لیان وارد درگیری میشن و اگه یادتون باشه وقتی در قدم اول موفق نمیشن توسط انگلی که اونارو کنترول میکنه توسط زنگ کلیسا از سمت لیان پس زده میشن، شاید برای اینکه لیان تک و تنها، فکر فرارکنه و بیخیال بشه که نمیشه.نه اینکه تو این ریمیک به اولین کلبه ای که میرسه دو تا جمجمه آویز سقف و یه انسان نخستین تبر به دست ریشو ببینه. خب اگه اینجوری بود پس چرا دولت آمریکا برای همچین ماموریت مهمی یک فرد و تک و تنها بفرسته اونم با یک کلت، یعنی مسلسل نداشتن بهش بدن، اینجا خبری از راکت سیتی فاجعه زده نیست که هیچ امکاناتی نباشه و عده ای که توش گیر کردن برای فرار و زنده موندن دست و پا بزنن