کپکام به لطف عملکرد خوب Resident Evil و Monster Hunter، پیشبینی مالی خود را افزایش داد
شرکت کپکام (Capcom) به لطف فروش بسیار خوب بازیهای Resident Evil Village، Monster Hunter Rise و Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin درآمد بالاتری برای خود پیشبینی کرده است.
فرنچایزهای Resident Evil و Monster Hunter تقریباً در دوران اوج خود قرار دارند و همچنان به فروش خوب خود ادامه میدهند. بنابراین جای تعجب نیست که شرکت کپکام از مزایای عملکرد خوب این دو فرنچایز نیز بهرهی مالی ببرد.
این شرکت ژاپنی اخیراً اعلام کرد که پیشبینی مالی کل سال تلفیقی خود را برای درآمد عملیاتی و درآمد خالص افزایش میدهد. این افزایش عمدتاً به لطف عملکرد خوب عناوین Resident Evil Village، Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin و همچنین نسخهی PC بازی Monster Hunter Rise بوده است. کپکام در ادامه افزود که فروش مستمر عناوین قدیمی و بازیهایی که تخفیف خوردهاند، از عوامل افزایش این پیشبینی مالی بودهاند.
قسمتی از بیانیهی کپکام به شرح زیر است:
در بخش تجارت دیجیتال، ما شاهد عملکرد مطلوب بازی Resident Evil Village و همچنین عنوان نقشآفرینی جدید Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin بودهایم. همچنین نسخهی رایانههای شخصی Monster Hunter Rise که در ژانویه عرضه شد، عملکرد خوبی را از نظر فروش به ثبت رسانده است. در مجموع این موارد باعث شده است که انتظار داشته باشیم میزان فروش و درآمد خالص فراتر از پیشبینی قبلی باشد.
علاوه بر این، ما انتظار داریم درآمد عملیاتی، درآمد عادی و درآمد خالص قابل انتساب به صاحبان شرکت مادر، همگی از برنامهی ما بهتر عمل کنند.
کپکام در حال حاضر روی بستهی الحاقی بازی Resident Evil Village کار میکند. همچنین بهزودی قرار است شاهد انتشار بستهی الحاقی Monster Hunter Rise: Sunbreak نیز باشیم. بنابراین احتمالاً این دو فرنچایز همچنان به افزایش درآمد مالی کپکام کمک خواهند کرد.
طبق آخرین آمار، فروش بازی Resident Evil Village به بیش از ۵.۷ میلیون واحد، فروش عنوان Monster Hunter Rise به ۷.۷ میلیون واحد و فروش بازی Monster Hunter Stories 2 به ۱.۳ میلیون واحد رسیده بودند.
پر بحثترینها
- تریلر معرفی بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، روی کانال پلی استیشن بیش از ۲۳ هزار دیسلایک دریافت کرده است
- اولین اطلاعات از بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic: The Heretic Prophet، منتشر شد
- Astro Bot بهترین بازی سال شد؛ فهرست کامل برندگان The Game Awards 2024
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- ناتی داگ از بازی جدید خود به نام Intergalactic: The Heretic Prophet رونمایی کرد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
نظرات
یه ریمیک از اویل ۴ هم بزنه به افزایش این سود مالی کمک می کنه کلی آدم منتظر این نسخه هستن از جمله خودم. 🙂
توی ویلیج بازی تکراری شده بود تو ۷ هم میشد دست قطع شده رو چسبوند باید یه مکانیک جدید بیارن مثلا پاش قطع بشه و بچسبونیم
کاملا بازی دمبه داون شده بود
الان زندگی واقعی هم دمبه داون شده و گیمر های یک و نیم سال اخیر ازش استقبال میکنن
ما ۱۰۰۰۰ سال پیش تو طبیعت کیل میگرفتیم هد شات میکردیم میپریدیم بالا رفتنمون فقط با گرفتن یک دکمه نبود تنوع انمی داشتیم میازاکی هم داشتیم سلطان تاد هاوارد و درانکمن هم داشتیم
ولی الان هیچی نداریم علی الخصوص پول ولی بازم خوبه پلی پس میخریم ماهی ی دلار و مایکروسافت گداس و استودیو نمیخره
برای اینکه کامل متوجه بشید برید شورش در شهر بازی کنین
نخوندم 🗿🗿
مایکرو اگه گدا بود نمیومد ۸۰ میلیارد بده دوتا ناشر بخره ، پس حق اضافی نگو
دست رو چسبوندن شد غیر منطقی و …؟
اصلا زامبی و هیولای ۱۰ ۲۰ متری ایول ۴ و نمسیس و کل رزیدنت ایول منطقیه؟
یه ویروس ادمو زامبی میکنه یدونه هم گنده میکنه یکیم دست بریده شده رو میچسبونه و … خخ
.
در رزیدنت ایول که کلا ساختگیه این منطق و اصولی که میگید معنی نداره 😂
همین ایول ویلیج با لیان و سوم شخص ساخته میشد یه شینجی هم سرش بود با همین مراحل و انمی ها و باس ها و داستان متای بالای ۹۰ میشد. هیچ عنوان ترس و بقای اول شخصی در حد ایول ویلیج کامل نیست.
یکیو نام ببر حتی از نسلای قبلی تا منم تجربش کنم.
به لطف رزیدنت اویل ۸ و ۷ به دوران اوج رسیده و البته صد البته ریمیک (بجز ریمیک نسخه ۳) هم تاثیرات فوقالعاده ای داشته
بی نظیره کپکام بی نظیر
منتظرم شدیدا برای DMC 6 و ایول ۹ 👌🏻
سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ برای بنده بسیار جذاب خواهد بود چون این دو عنوان با شکوه رو تجربه خواهم کرد.
پراگماتا هم که ۲۰۲۳ میرسه دستمون و امیدوارم تجربه ی خوبی رو برام رقم بزنه.
.
کپکام بی نظیره. اینکه به پیسی هم اهمیت میده نشان از عقلانیت کپکامه
ایول ۲ و ایول ویلیج و dmc 5 شاهکار و عالی و بی رقیب بودن. کاملا بی رقیب
من نه بازی ترسناک اول شخصی در حد ایول ویلیج دیدم نه بازی سوم شخص ترس و بقا در حد ایول ۲ ریمیک و نه یه هک اند اسلش اصیل و ناب مثل dmc 5 (البته در نسل ۸)
باریکلا ادامه بده 👍🏻
ویلیج ترسناک نبود ۷ ترسناک بود اشتب زدی
دارن بازار گرمی میکنن قیمتشون رو بالا ببرن
آمار فروش رو نگاه میکردم، ریمیک نسخه سوم با توجه هزینه کمتری که داشت (مدل ها و تکسچر ها و آبجکت ها،نورپردازی، لوکیشن و… اکثرا برای نسخه دوم بود)، فروش خوبی داشته و تا انتهای ۲۰۲۱ پنج میلیون نسخه فروخته،هرچند طرفدارا و گیمر های قدیمی اصلا راضی نبودن
فن ها خودشون دست به کار شدن و remake fan made ساختن و انصافا فریم به فریم عنوان کلاسیک رو با آنربل۴ درآوردن، هرچند از لحاظ فنی و گرافیکی نقاط ضعفی داره