مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است
یکی از اعضای تیم توسعه Halo Infinite اذعان کرده است که بازیکنان بهخاطر عدم فعالیت استودیو در ارائه محتوای جدید، از صبر و حوصله خود خارج شدهند.
آقای ‘ske7ch’ Jarrard، مدیر انجمن، به یکی از کاربران Reddit که گفته بود تاخیر در رفع مشکلات قدیمی بازی در ارائه محتوای جدید وقفه ایجاد میکند، پاسخ داد:
راستش را بخواهید، چالشها و محدودیتهای زیادی وجود دارد. مطمئنا از اینکه نمیتوانیم انتظارات بازیکنان و جامعه را برآورده کنیم، خوشحال نیستیم. در وضعیت دشواری هستیم که وقت تیم را میگیرد. در حال حاضر تمرکز روی فصل ۲ است و در هفتههای آتی چیزهای بیشتری برای اشتراکگذاری در مورد آن خواهیم داشت. در همین حال، بسیاری از هزینهها، برنامهریزیها، استخدامها و غیره همه در حال وقوع هستند که آنطور که باید به آپدیتهای منظم و دقیق ما کمک نمیکنند.
او ادامه داد:
ما درک میکنیم که جامعه ما از صبر و حوصله خارج شده است و صادقانه بگویم، من فکر میکنم به طور قابل درکی از کلمات و قولهای ما خسته شدهاند. ما فقط به مدتی زمان نیاز داریم تا تیم جزئیات را مرتب کند و مطمئنا تا آنجا که بتوانیم آنها را با شما به اشتراک میگذاریم.
واکنشها به پاسخ جرارد عمدتا منفی بود. برخی پاسخ دادند که درخواست برای دادن زمان بیشتر به تیم، نوعی پیام غیرتعهدی است که آنها با آن مشکل دارند. تعدادی از اعتراضات کاربران بدین شکل است:
– داداش، قصد توهین ندارم، اما چگونه استودیوی شما متشکل از صدها توسعهدهنده نمیتواند نقشهها، حالتها و کاستومهای جدیدی ارائه کند؟
– متاسفم، اما چه خبر است؟ پس از گذشت پنج ماه از انتشار بازی، چگونه کارها هنوز در مرحله استخدام و برنامهریزی هستند؟ آیا من این را اشتباه میخوانم؟
– معمولا طرحها و پروژهها برای چیزهایی برنامهریزی میشوند که ماهها و سالهای آینده قابل آمادهسازی هستند. هیچ راهی وجود ندارد که چیزهایی که هنوز در حال برنامهریزی هستند، به زودی تحویل داده شوند. چطور این اتفاق افتاد؟
بازی چند نفره Halo Infinite دسامبر گذشته بدون حالت Forge منتشر شد، یک حالت بازی محبوب که به بازیکنان امکان میدهد نقشهها و انواع حالتهای قابل بازی خود را بسازند. انتظار میرفت که این حالت در فصل اول به بازی اضافه شود، اما گویا چنین اتفاقی نخواهد افتاد. در یک پست وبلاگ در ماه گذشته، ۳۴۳ تایید کرد که بخش داستانی Co-op به تعویق خواهد افتاد و به موقع برای در دسترس قرار گرفتن طی فصل دوم آماده نمیشود. در همین حال، ۳۴۳ گفت که Forge در حال حاضر توسط گروه کوچکی از سازندگان انجمن در حال آزمایش است و هنوز برای فصل ۳ Infinite برنامهریزی شده است.
اما با توجه به اینکه فصل ۱ تمدید شد و ورود به فصل ۲ بیش از شش ماه به طول انجامید، این بدان معناست که از نظر تئوری، Forge تا آخر سال در دسترس قرار نمیگیرد. اندرو ویتس (Andrew Witts)، رئیس بخش چند نفره بازی، ماه گذشته ۳۴۳ Industries را ترک کرد. این توسعه دهنده در توییتی گفت:
امروز آخرین روز من در ۳۴۳ Industries بود. رهبری تیم مولتیپلیر در این سالها باعث افتخار بود. از همه طرفداران Halo برای بازخوردشان در طول سالها سپاسگزارم. ما این بازی را برای شما ساختیم.
بازی Halo Infinite یک بازی شوتر اول شخص است که به صورت انحصاری برای کنسولهای نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلتفرم رایانه شخصی در دسترس است.
پر بحثترینها
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
نظرات
اشتباهی که مایکروسافت کرد این بود که باید فصل دوم رو میدادن دست یه استدیوی دیگه تا هم به ۳۴۳ فشار نیاد و هم صبر بازیکن ها لبریز نشده
الان چند ماهه که محتوای جدید نیومده و بازیکن ها حق دارند ناراحت باشن
پشتیبانی از یه بازی بزرگ مثل هیلو کار یه استدیو نیست و باید چند تا استدیو پشتیبانی داشته باشه
نسل هفت که بانجی تند تند هیلو میساخت یه ۳۴۳ بود که بخش مولتیپلیر و حالت های آنلاین رو میساخت یا آپدیت شون میکرد
ولی الان ۳۴۳ مونده و خودش
یه سئوال الان در ساخت گاد اف وار کسی به سانتا کمک کرد؟
نه خودشون اونقدر استعداد داشتن که اصلا به کمک نیاز نداشتن
نمیخوام ضایع ات کنم ولی mimir رو سانتا مونیکا نساخت.
یک استودیو پشتیبان ساخت
God of War بخش آنلاین نداره، که تیم سازنده بیاد مرتب بروزش کنه و محتویات جدید براش بزاره.
Amirali
ایدیت رو بده تو گاد تیم دث مچ بزنیم داش.
:/ من حرف اون دوستمون که بهش ریپلای زدی رو قبول ندارم و مشکلات ۳۴۳ درسته ولی این چی بود دیگه؟ مگه گاد سرویس محور و آنلاینه؟ بعدم مگه چندماه پیش سونی استودیوی پشتیبان محبوب سانتا مونیکا یعنی والکری رو نخرید؟
چه ربطی داره؟ تکسچر اسب ها تو گوست اف سوشیما هم از ناتی داگ کمک گرفته شده پس یعنی بی استعدادن؟ کمک گرفتن اتفاقا خیلی چیز خوبیه حالا بماند که مشکل هیلو با کمک گرفتن فرق خاصی نمی کرد
دقیقا بهترین چیزی که استودیوهای سونی دارن همکاری با همه چه چمن های گوست میخواد باشه که از هورایزن کمک گرفته شده چه سیاتل لست ۲که با کمک گوریلا ساخته شده و بزرگ ترین مشکل استودیو های ایکس باکس همکاری نکردن با همدیگه است.
اره متاسفانه استدیو های مایکرو با هم ارتباط خاصی ندارن به غیر از ترن تن و پلی گراند که لایسنس ها رد و بدل می شه یکی از دلایل موفقیت استدیو های سونی همین همکاریه
اونقدر فن بویی که اومدی یه بازی تکنفره ۲۰ ساعته رو با بازی سرویس محوری مقایسه میکنی که در کنار یک کمپین ۲۰ ساعته داره ۱۰۰ ساعت محتوای مولتی میده
خواهشمندم اگر اطلاعاتی در مورد بازی ها ندارید نظر ندید
سونی جونتون ۲۰ ساله میخواد بازی در حد هیلو بسازه هنوز که هنوزه نتونسته
آخر سر هم مجبور شده بانجی رو با ۳.۵ میلیارد بخره
روز خوش
بازی در حد هیلو=ریترنال
البته بازم که شما زیر بار نیس اهمیتی برای منم نداره😊
اگه دنیای خارج از گیمفا بفهمه هیلو رو با ریترنال مقایسه میکنید صنعت گیم رو تخته میکنه
بعضی اوقات از حماقت برخی از کاربران سر مقایسه بر اساس متا پشمام میریزه
دقیقا چی کم داره
گرافیکش کمتره؟
داستان خفنش ضعیف تره؟
گان پلی ضعیف تره؟
لول دیزاین شاهکارش پائین تره؟
دیس میدید خب توضیح بدید که من اشتباه میکنم
بازی انلاینی که ۱۰۰ ساعت محتوا داره باید دور ریز بشه
؟گاد آو وار بخش آنلاین یا مولتی داشت!
مگه سرویس محور بود گاد؟که هی نیاز باشه محتوای جدید هفته ای ارائه کنن؟ 😐
والکری اینترتینمنت در حال کمک کردن به سانتا مونیکا در ساخت گاد آف وار رگناروک هست
و همچنین آیا گاد آف وار بخش آنلاین داره؟
گاد آف وار فقط حالت داستانی داشت مولتی پلیر اینا که نداشت این حرفی که زدی نشون داد نه گاد آف وار بازی کردی نه هیلو
دوستانی که حمله کردن مگه بازی باید حتما مولتی پلیر داشته باشه؟
نمونش لست ۲ الان هم داستانی و هم مولتیش رو ناتی داگ میسازه
مشکل ۳۴۳ این بود که انقد عجله کردن سر نمایش و عرضه بازی به مشکل خوردن
۳۴۳ هم تعداد زیادی قرارداد با کارفرماهای خارجی داشته و داره (خبرش هم خیلی وقت پیش کار شده بود). اینطور نیست که فقط مثلا ۲۰۰ نفر کارمند ۳۴۳ روی بازی کار کنن.
متاسفانه بعد از مشکلاتی که پیش اومد (از جمله فکر کنم دو بار عوض شدن کارگردان بازی) به درستی حل نشدن.
همه از اپل بد میگن ولی اپل با سرویس اپل آرکید بدون خریدهای ۷۰ میلیارد دلاری ترکونده و داره پول پارو میکنه ولی مایکروسافت به نسبت اینهمه هزینه و سر و صدا…
گرافیک و وسعت بازیای اپل آرکید فاجعس و ۱ دهم بازیای گیمپس هم نیست، اصلا ارزش خرید نداره
یعنی توقع داشتی بازی موبایلی در حد هورایزن فوربیدن وست گرافیک داشته باشه؟! منظور من مدیریت خوب اپل و تعداد زیاد کاربرای اپل آرکید و درآمدش بود
وقتی فن بویی و نمیدونی اپل ارکید مخصوص بازی های موبایله
حیف که سونی فا هواتونو رو داره
بخش گیمینگ مایکروسافت سالیانه پونزده میلیارد دلار درآمد داره
پشتیبانی از Halo Infinite به شکل فاجعهباری ادامه داره. استودیو سازنده حتی از انتشار چند کاستوم که یک طراح به تنهایی میتونه انجامش بده برنیومده. تک تک بازیکنان درحال دراپ کردن بازی هستن، من بعد رسیدن به لول ۱۰۰ و تموم کردن بتل پس واقعا نمیدونستم برای چی باید بازی کنم. تقریبا دو ماهه که بازی رو دراپ کردم و وقتی بازش میکنم، همونیه که بوده! دریغ از یک محتوای جدید. بدون شک مقصر اول و آخر این فاجعه مدیریت ۳۴۳ و نظارت مایکروسافته.
متاسفانه کاملاً درسته،موقعی که مولتی بازی کردنشو شروع کرده بودم خیلی لذت بخش بود اما بعد یه مدت خیلی حوصلم سر می رفت اسلحه های تکراری،مپ های تکراری،لباس های تکراری،ابیلیتی های تکراری و ماشین های تکراری خیلی سریع خسته کننده بود،من با گیمپلیش خیلی حال کرده بودم امیدوارم بتونن با یه کامبک مشتی دوباره بازی رو برگردونن چون واقعا به محتوا نیاز داره
جناب رنجبر
به نظرتون با این روندی که هست (خودمم خیلی وقته نرفتم سراغش) امیدی هست که هیلو در آینده بتونه پلیراشو برگردونه؟ در واقع امیدی به زنده موندنش هست؟
برای بازگشت یک بازی لایوسرویس همیشه امید هست، اما با روند مدیریتی که من میبینم، بعیده. مگه اینکه تغییر بزرگی در تیم مدیریتی صورت بگیره.
:یه سوال جناب رنجبر شما گرن توریسیمو ۷ بازی کردین؟اگه کردین میتونم نظرتون رو به بازی رو بدونم؟
و یه سوال دیگه برای نقد و بررسی بازی هایی مثل استارفیلد و ردفال شما نقد میکنید یا کس دیگه؟
من Ps5 ندارم و دوست ندارم عناوین میاننسلی رو روی ps4 تجربه کنم. پس فعلا نه تجربه نکردم
احتمال این هست که ردفال یا استارفیلد رو من نقد کنم ولی صد در صد نیست. بستگی به سردبیر داره
این بازی از اولش هم یه محصول درست و حسابی نبود از اون یقه پاره کردن های طرفدارهاس ایکس باکس سر نمایش E3 2018 و شایعه هزینه ۵۰۰ میلیون دلاری و ظبط کردن صوت جنگنده های واقعی بگیر تا اون نمایش سال ۲۰۲۰ و ترول شدن بازی تا انتشار و اینم که از پشتیبانی ….اینا قرار ده سال از بازی پشتیبانی کنن ؟؟؟اینا که زیر فصل دومش چند قلو زاییدن ..بعد جالبه اینجا گفتم کسی برای این بازی نمیره ایکس باکس بخره چند نفر با کمال پررویی می گفتن نه این بازی بهترین شوتر تاریخه!!!اره داداش هرچی شما میگی درسته بشین بهترین شوتر تاریخ که اندازه سکیرو رو استیم بازیکن نداره رو بازی کن کیفش ببر فقط اینقدر نگو پلی استیشن نمی تونه شوتر بسازه به خدا پلی استیشن همچین زباله ای بسازه من اصلا وقتم سرش هدر نمی دم چه برسه به اینکه بخوام براش یقه پاره کنم
دقیقا چطور به همچین بازی میگین برترین شوتر دهه اخیر که بازی دقیقا همون حس هیلو قبلیا رو داره هیچ انقلابی هم درش اتفاق نیافتده فقط صرفا تکسچرها بالا رفته گرافیک بالا رفته
تازه یه داستان نصف نیمه هم خدمتتون میده که باید براش دی ال سی بخرید
مگه بازی همش باید تغییر کنه؟گیمر نسل نه باشی همین میشه
حرفات متناقض و بیربطه. اینکه استودیو از بازی پشتیبانی نمیکنه و باعث میشه بازی در مدت زمان کوتاهی تکراری بشه ربطی به کیفیت اولیه بازی نداره. ضمن اینکه صحبت اصلا از بخش چندنفره هست، ربطی به بخش داستانی نداره. اگه صحبت از مولتیپلیر باشه، سونی هروقت رفته سمتش کم زباله تحویل نداده دوست عزیز.
مولتی پلیر سونی زباله است درسته برای همینه رفته بانجی،هیون و…رو خریده وچندتا استودیو دیگه هم دارن براش سرویس محور میسازن ولی مایکرو میگه من مشکل ندارم و میره یک ناشری که از اول تا آخرش مشکل داره رو میخره (اکتیویژن) ماشین چاپ پوله ولی مدیریتش مشکل داره.
اما میرسیم به خود مایکرو که استودیوهاش دونه دونه داره خبر به مشکل برخوردنشون میاد الان هم که خبر مولتی هیلو اومد که یک بتل پس ساده هم نتونستن درست کنن یا مودهای جدید بیارن الان ایپکس برای هر رویدادی در سال یک برنامه ای داره تازه بخش سختش از اونجا شروع میشه که هر سیزن باید یک لجند بده که باید قدرت جدید داشته باسه وopهم نباشه.
شما لطف کن تناقض برای من توضیح بده من که هر چقدر کامنت خودم می خونم داخلش تناقضی نیست کیفیت بخش داستانی بازی هم همچین آش دهن سوزی نیست که اگه بود در زمینه فروش موفق عمل می کرد(الان میایی میگی به خاطر گیم پس فروشش نتونست یک هفته هم تو جدول فروش انگلستان درصدر باشه خواستم بگم راحت باش دیوار حاشا و بهانه خیلی بلند) …آیا کیفیت اولیه این بازی می تونه مخاطب جذب کنه؟؟می تونه کسی که پلی استیشن داره رو ترغیب کنه بره ایکس باکس بخره؟؟؟کیفیت اولیه بازی در اون حدی است که شما طرفدار های ایکس باکس ادعا می کنین؟؟در اون حدی هست که بهش بگی بهترین شوتر نسل هشتم؟؟ اینا ها را بزار در کنار هورایزن ۲ ببین کدومش می تونه در جذب مخاطب موفق تر باشه ..این پشتیبانی که ازش حرف می زنیم قرار برای بخش داستانی هم صورت بگیرد پس همچین بی ربط هم نیست ..killzone2 حرفت نقض می کنه …
والا من اگه فقط پلی استیشن داشتم گیمپلی اینفینیت منو ترغیب میکرد که بهخاطرش کنسول ایکس باکس رو بخرم. هر شوتر بازی میخواد اینفینیت رو توی کارنامهش داشته باشه. سلیقه شخصی خودتون رو به جمع تعمیم ندید. مرسی.
گیمپلیش که همون قبلیه بهتر شده(سری که درد نمیکنه رو دسمال نمیبندن)داستانشم بدک نبود و من خوشم اومد و الانم کمبت ایولد میزنم روی حالت سخت بازی خوبیه
طراحی مراحل بد بود و گرافیکش و نورپردازیش داغغون بود
خیلی مکانیسمای بازی خوب بودن خصوصا گریپل کردن و در کل بازی خوبیه کمپینش
به به درود بر این کلام زیبا
کاملا با شما موافقم 👍
به حاشیه ها کاری ندارم.
فقط میگم که هیلو یکی از فان ترین تجربه هاییه که الان به عنوان به بازی شوتر موجوده. یک بار تجربه grappling hook بر هر گیمری واجبه.
امیدوارم تیم توسعش بتونه بازی رو زنده نگه داره.
Path finder تو اپکس برای همین معروفه البته تو اپکس کلی حرکت خفن تر میشه زد چون از اسپارتان کوچک تره راحت تر حرکت میکنه و فقط مسیر صاف نمیره مثل هیلو.
ایپکس بزن معنی واقعی گریپل روون رو متوجه شی(یا تایتانفال)
بعد دوباره بیاید بگید چقد شوترش باعث وابستگی میشه!
چرا نمیخواید حقیقت رو درک کنید که ماکرو توانایی مدیریت استودیوهای خودش هم نداره بعد بیاد اکتیویژن و بتسدا که تازه ناشر هستن رو متحول کنه
باور کنید اگه اون سال الکی نمیومد اون بازی هایی که هنوز اصلا مراحل پیش ساختشونم انجام نشده نمایش می داد مثل فیبل استیت اف دی کی و… انقد الان جو منفی دورشون درست نمی شد
اینم از پرچمدار مایکروسافت 😂😂😂
تا چند وقت دیگه پلیر های بازی صفر میشه و مجبور میشن کلا سرورهاش جمع کنن
او طرف بانجی کبیر با دستینی ۲ پر قدرت داره ادامه میده
روی پلتفرم های اصلی بالای ۱۰۰ هزار تا پلیر همزمان داره
به قدری بازی پرطرفداره که dlc ویچ کویین ۴۰ دلاری فقط یک میلیون پیش خرید داشته
هیلو همه روز عرضه با گیم پس مفت بازیش کردن بعد انداختنش کنار 😂
متاسفانه هیلو از روزی که به دست industries 343 افتاد کاملا نابود شد
به زودی هم بانجی بزرگرترین پروژه شوتر خودش با بودجه نامحدود سونی کلید میزنه
فعلا تا اون موقع با همین هیلو خوش باشید 😂
نگران نباش مایکرو اکتیویژن رو خرید تا جلوی بانجی در بیاد اکتیویژن بانجی رو نابود میکنه
جناب مایکرو فقط استودیو رو میخره یا تشکیل میده بعدش میگه ما بازیهامون بودجه بینهایت دارن4Aهستن و از این قبیل حرفهای رایگان یک اسکین دیگه شاخ غول شکوندنه؟نه بازی هیرو بیسه که بگیم هر سیزن یک هیرو جدید بیاد و اسلحه های بازی هم که همه از قبل بوده یک بتل پس با یک بودجه نامحدود خیلی سخته ساختش؟.
بهتر بود برای بخش مولتی از استودیو کمکی استفاده میکردن، یا بخش آنلاین رو مدتی بعد از بخش داستانی منتشر میکردن که مدیریت زمانی درستی بدست بیارن. امیدوارم فصل دوم رو زودتر اماده کنن تا هم پلیرها اروم بگیرن هم خودشون از این وضعیت اضطراب گون خارج بشن. پتانسیل برگشت و ادامه عالی رو کاملا داره و با توجه به لایو بودش در اینده میتونه خودش رو دوباره به اوج برگردونه، حیف هم هست چون درحال از هر نظر در بهترین خالت یک شوتر قرار داره و فقط محتواس که دستش رو بسته. یه مدتی هست بازیش نکردم (از انتشار الدن رینگ تا الان) و تا اومدن فصل جدید هم برنامه ی ندارم براش چون خیلی بازیش کردم و چیزی نمونده برام.
یک معجزه واقعا بود عرضه ی halo infinite و موفقیتش
آره موفقیتی که ۳۴۳ گند توش زد
بازم میگم اکتیویژن بعد از نهایی شدن قرارداد باید هیلو بسازه وگرنه وضعش خراب میشه
وقتی قراره فصل بفصل محتوای جدید بدی بیرون وقتی بازی گلد شد سه ماه بعد باید تازه منتشرش کنی تا تو این سه ماه محتوا فصل بعدت آماده بشه
واسه من اگه تا شیش ماه دیگه هم محتوای جدید عرضه نکنه، هر روز و هر روز از این شاهکار لذت میبرم!😍🐒
😂😂😂😂😂
همین گندی هم که دادن باید خدا را شکر کنید باز تاخیر نخورد …اینا باش منتظر محتویات جدیدم هستن خخخ
سلام
گند؟
یه بازی شوتر دنباله دار انحصاری بگو که تو نسل ۸ سونی برای ps4 داده باشه کیلزون لانچ ps4 رو فقط نگو!
سری ریسیستنس رو که گذاشت کنار اون قسمتی که برای psvita اومد رو تموم کردم حتی از اینم خیلی خوشم اومد/
سری کیلزون هم فعلا رو هواس اینم اون قسمت روی psvita رو بازی کردم.
هر دو این سری ایی که گفتم خیلی ازشون خوشم میومد و هنوز میاد
لطفا کمی از میزان فن بازیتون کم کنید
یعنی چون حریف نسخه بهتر نداره اینا هم باید بازی مشکل دار تولید کنن و بگن خوب شرکت رقیب که نداره همینی که هست رو بازی کن.
سونی تا الان داشته با کالاف سر میکرده و برای نسل۹هم یک سال دث لوپ رو انحصار کرد که لاین اپش بدون شوتر اول شخص نمونه از این به بعد هم قراره کلی بازی تو این سبک بده.
بعدشم سونی اگه قرار بود تفکر شمارو داشته باشه انچارتد با لست و گاد هیچ وقت تولید نمیشدن اونم با این کیفیت چون باید اونا هم میگفتن کنسول مقابل که ترس و بقا با هم اند اسلش بهتر نداره هر وقت آورد ما هم یک تکونی به خودمون میدیم بعدشم بازی گوریلا رو مثال زدی بعدشم ببین که دوتا هورایزن داده که هر سری در کنار بازی های متا۹۷عی لانچ شده که همه توجه هارو به خودشون جلب کردن اما هم فروش عالی داشته هم سیستم سلر بوده و جالبه همه فکر کردن میره زیر سایه الدن رینگ که دیدیم اینطوری نشد و کلی فروخت.
سلام بازیش مشکل دار نیست
قسمت مولتیش و آنلاینش، اینجوریه
این پست هم برای قسمت مولتی وآنلاینش هست
ا.
برعکس کیلزون آخری که نه خاطره ای از قسمت مولتیش تو خاطرات گیمر ها هست نه خاطره ای از قسمت داستانیش.
✋
هیلو به عنوان ریبوت مشکل داره برای منی که هیچ سر رشته ای از این بازی ندارم و فقط داستان قسمت اولش رو میدونستم کلی سوال پیش اومد در صورتی که گاد۴رو بازی کردم با اینکه نسخه های قبلیش رو نرفته بودم هیچ وقت برام سوالی پیش نیومد چون ریبوت یعنی همین.
بعدشم سونی تا الان تو کار سرویس محور نبوده و الان داره میره سراغ سرویس محور شوتر.
نیلو هیچ فرقی با بقیه بتل رویال ها و سرویس محورهای دیگه بازار ندارن علاوه بر اینکه جزییات کمی داره نسبت به رقبا مثل وارزون و…یک بتل پس ساده هم نتونستن درست کنن قیمتش رو گذاشتن ۵۰۰دلار شایدم بیشتر بوده باشه دقیق یادم نیست ولی بتل پس ضعیف عامل اصلی نابودی یک بازی فیری تو پلی نیست مودهای تکراری گیم پلی خسته کننده مهم ترین عامل از دست رفتن گیمرهاست.اپکس لجندزهم آنچنان بتل پس و اسکین های خفنی نسبت به رقبا ندارن ولی چون هر سری مود جدید گان و لجند جدید با داستان ها عمیق و سرگذشته ای جالب میاره داره خودش رو به پای وارزون و فورت نایت میرسونه.
به هر حال امیدوارم درستش کنن ولی اینکه بگی چون حریف مثلش رونداره یا ضعیف تره ما همینی که هست تفکر اشتباهیه.
حیف وقت شما برای جواب دادن… چقدر اطلاعاتتون کامله درود بر شما…
گاد فقط اونجا که وقایع نسخه سوم رو میگه لعنتی خیلی پر محتواست(حرکات کریتوس و اتریوس رو اون لحظه ببینید)
درود بر شما گیمر واقعی… ممنون که اطلاعتتون رو به اشتراک میزارید …
زیاد داداش به اینا توجه نکن چندتا تینیجرن که ماکرو هر نسل سرشون کلاه میزاره فعلا هم فک میکنن با استارفیلد تغییری اتفاق میفته که اونم سخت در اشتباهن اکثرا هم جعبه خریدن رو دستشون باد کرده نمیتونن ردش کنن بره مثل اون قدیما کسانی ماشین چینی میخریدن زیر بار بد بودنش نمیرفتن و همش دنبال بودن بفروشنش کسی نمیخرید…بزار یکم سنشون بره بالا خودشون میفهمن چه اشتباهی کردن …
هعی
هنوز خیلی کارا میشه کرد با بازی
از مپای جدید و ماشین و سلاح های جدید گرفته
تا
بتل رویال و آوردن شخصیت های معروف بازی های ایکس باکس
حتی میتونن ورژن موبایلی هم بزنن
هنوز هم حالت های co op و یه حالت دیگه که متاسفانه اسمش یادم نیست موندن
من که گفتم هیلو اینفینیت مرده! همه ریختن سرم!
بیا اینم سندش!
حقیقت تلخه دوستان
حیف این آی پی که افتاده زیر دست مایکروسافت
ولی خب ناراحت نباشید
بزودی بهتر از هیلو رو از بانجی میبینید
با پشتیبانی فوق العاده!
پ.ن: الان یه سری میان میگن متای هیلو از دستینی بالاتره! در جواب اون دوستان هم فقط میگم ………!!!
پشت سر هم اخبار بد میاد بیرون از ایکس باکس
واقعا مایکروسافت داره چیکار میکنه؟
امیدوارم استارفیلد خبر بد بعدی نباشه!
ممنون از آقای رنجبر🙌🌹
کاملن حرفا درسته ولی یه چیزی برام خیلی جالبه
اینکه ۵۰۰ نفر آدم تو اون استدیو دارن چه غلطی میکنن؟!
واقعا نمیفهمم ، انگار ۳۴۳ حالیش نیست چه آی پی دستشه!!!!
ای بابا این استودیو ۳۴۳ گند زده به هیلو یادش بخیر هیلو ۱و۲و۳چه قدر خوب بودن به نظر من این استودیو باید تعطیل شه و اکتیویژن هیلو بسازه .
در مورد مرگ هیلو اینفینیت و اینایی که هر روز این واژه رو بدون دونستن معنیش از روی ندونستن و خیلی ها هم عمدا میگن
منتظر باشید هر وقت هیلو ۵ و یا مسترچیف کالکشن مردن هیلو اینفینیت هم میمیره
اینکه چهارتا نوب که بخاطر بتل پس بازی میکنن بازی رو یه مدت لفت بدن به معنای مردنش نیست.
اگر بازیای مرده میخوایین برید سراغ ای پی هایی مثل کیل زون تا معنای دد سدن یک بازی رو بفهمید.
بعضی ها دارن میگن هیلو مرده 🙂🙂🙂🙂🤡 اگه هیلو مرده پس گرن توریسمو و فوربیدن وست و کیلزون چی محسوب میشن
گرن توریزمو که مخاطب خاصشو داره حتی اسپرتم کلی پلیر داشت فوربیدن وست هم فروششو کرد کیلزونم مال سال ها پیشه
هیلوهم هی میگفتم مولتیشو بازی کردم بده تحویل بگیرید