مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است -
مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است -
مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است -
مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است -

مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است

امیرحسین رنجبر
۱۱:۲۹ ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است -

یکی از اعضای تیم توسعه Halo Infinite اذعان کرده است که بازیکنان به‌خاطر عدم فعالیت استودیو در ارائه محتوای جدید، از صبر و حوصله خود خارج شده‌ند.

آقای ‘ske7ch’ Jarrard، مدیر انجمن، به یکی از کاربران Reddit که گفته بود تاخیر در رفع مشکلات قدیمی بازی در ارائه محتوای جدید وقفه ایجاد می‌کند، پاسخ داد:

راستش را بخواهید، چالش‌ها و محدودیت‌های زیادی وجود دارد. مطمئنا از اینکه نمی‌توانیم انتظارات بازیکنان و جامعه را برآورده کنیم، خوشحال نیستیم. در وضعیت دشواری هستیم که وقت تیم را می‌گیرد. در حال حاضر تمرکز روی فصل ۲ است و در هفته‌های آتی چیزهای بیشتری برای اشتراک‌گذاری در مورد آن خواهیم داشت. در همین حال، بسیاری از هزینه‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، استخدام‌ها و غیره همه در حال وقوع هستند که آن‌طور که باید به آپدیت‌های منظم و دقیق ما کمک نمی‌کنند.

او ادامه داد:

ما درک می‌کنیم که جامعه ما از صبر و حوصله خارج شده است و صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم به طور قابل درکی از کلمات و قول‌های ما خسته شده‌اند. ما فقط به مدتی زمان نیاز داریم تا تیم جزئیات را مرتب کند و مطمئنا تا آنجا که بتوانیم آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

واکنش‌ها به پاسخ جرارد عمدتا منفی بود. برخی پاسخ دادند که درخواست برای دادن زمان بیشتر به تیم، نوعی پیام غیرتعهدی است که آن‌ها با آن مشکل دارند. تعدادی از اعتراضات کاربران بدین شکل است:

– داداش، قصد توهین ندارم، اما چگونه استودیوی شما متشکل از صدها توسعه‌دهنده نمی‌تواند نقشه‌ها، حالت‌ها و کاستوم‌های جدیدی ارائه کند؟

– متاسفم، اما چه خبر است؟ پس از گذشت پنج ماه از انتشار بازی، چگونه کارها هنوز در مرحله استخدام و برنامه‌ریزی هستند؟ آیا من این را اشتباه می‌خوانم؟

– معمولا طرح‌ها و پروژه‌ها برای چیزهایی برنامه‌ریزی می‌شوند که ماه‌ها و سال‌های آینده قابل آماده‌سازی هستند. هیچ راهی وجود ندارد که چیزهایی که هنوز در حال برنامه‌ریزی هستند، به زودی تحویل داده شوند. چطور این اتفاق افتاد؟

بازی چند نفره Halo Infinite دسامبر گذشته بدون حالت Forge منتشر شد، یک حالت بازی محبوب که به بازیکنان امکان می‌دهد نقشه‌ها و انواع حالت‌های قابل بازی خود را بسازند. انتظار می‌رفت که این حالت در فصل اول به بازی اضافه شود، اما گویا چنین اتفاقی نخواهد افتاد. در یک پست وبلاگ در ماه گذشته، ۳۴۳ تایید کرد که بخش داستانی Co-op به تعویق خواهد افتاد و به موقع برای در دسترس قرار گرفتن طی فصل دوم آماده نمی‌شود. در همین حال، ۳۴۳ گفت که Forge در حال حاضر توسط گروه کوچکی از سازندگان انجمن در حال آزمایش است و هنوز برای فصل ۳ Infinite برنامه‌ریزی شده است.

اما با توجه به اینکه فصل ۱ تمدید شد و ورود به فصل ۲ بیش از شش ماه به طول انجامید، این بدان معناست که از نظر تئوری، Forge تا آخر سال در دسترس قرار نمی‌گیرد. اندرو ویتس (Andrew Witts)، رئیس بخش چند نفره بازی، ماه گذشته ۳۴۳ Industries را ترک کرد. این توسعه دهنده در توییتی گفت:

امروز آخرین روز من در ۳۴۳ Industries بود. رهبری تیم مولتی‌پلیر در این سال‌ها باعث افتخار بود. از همه طرفداران Halo برای بازخوردشان در طول سال‌ها سپاسگزارم. ما این بازی را برای شما ساختیم.

بازی Halo Infinite یک بازی شوتر اول شخص است که به صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلتفرم رایانه‌ شخصی در دسترس است.

Moein MM2AlirezaalinerdSamantavakoliDARKSIRENChiefعلیرضا کریم‌خان زندexampleah1372RezaOmeno0ashil0omeysambA,,shکاپتان استخونیAtomic SoldierTlou part 2 game of the centuryKing Jim RyanP.morgan 𔓙PARASITE EVE 2علیmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است -
مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است -
مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است -
مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است -
مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است -

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • جیم گفت:

    اشتباهی که مایکروسافت کرد این بود که باید فصل دوم رو میدادن دست یه استدیوی دیگه تا هم به ۳۴۳ فشار نیاد و هم صبر بازیکن ها لبریز نشده
    الان چند ماهه که محتوای جدید نیومده و بازیکن ها حق دارند ناراحت باشن

    Moein MM2TruthSamantavakoliking nima shamsامیر حسینVahid3333Max22علیLone wolfMasuod Enayatimore
  • همه از اپل بد میگن ولی اپل با سرویس اپل آرکید بدون خریدهای ۷۰ میلیارد دلاری ترکونده و داره پول پارو میکنه ولی مایکروسافت به نسبت اینهمه هزینه و سر و صدا…

    BahramAlirezay=-f(x)+x²+Tan(x)=g(x)+3 Fallout FANhalkerHasan0930o0ashil0oامیر حسینMax22Lone wolfعلیmore
  • پشتیبانی از Halo Infinite به شکل فاجعه‌باری ادامه داره. استودیو سازنده حتی از انتشار چند کاستوم که یک طراح به تنهایی میتونه انجامش بده برنیومده. تک تک بازیکنان درحال دراپ کردن بازی هستن، من بعد رسیدن به لول ۱۰۰ و تموم کردن بتل پس واقعا نمیدونستم برای چی باید بازی کنم. تقریبا دو ماهه که بازی رو دراپ کردم و وقتی بازش می‌کنم، همونیه که بوده! دریغ از یک محتوای جدید. بدون شک مقصر اول و آخر این فاجعه مدیریت ۳۴۳ و نظارت مایکروسافته.

    Moein MM2ArminAlirezaTruthKurosChiefOmid_FshJin sakaiexampleah1372more
  • Wounds گفت:

    این بازی از اولش هم یه محصول درست و حسابی نبود از اون یقه پاره کردن های طرفدارهاس ایکس باکس سر نمایش E3 2018 و شایعه هزینه ۵۰۰ میلیون دلاری و ظبط کردن صوت جنگنده های واقعی بگیر تا اون نمایش سال ۲۰۲۰ و ترول شدن بازی تا انتشار و اینم که از پشتیبانی ….اینا قرار ده سال از بازی پشتیبانی کنن ؟؟؟اینا که زیر فصل دومش چند قلو زاییدن ..بعد جالبه اینجا گفتم کسی برای این بازی نمیره ایکس باکس بخره چند نفر با کمال پررویی می گفتن نه این بازی بهترین شوتر تاریخه!!!اره داداش هرچی شما میگی درسته بشین بهترین شوتر تاریخ که اندازه سکیرو رو استیم بازیکن نداره رو بازی کن کیفش ببر فقط اینقدر نگو پلی استیشن نمی تونه شوتر بسازه به خدا پلی استیشن همچین زباله ای بسازه من اصلا وقتم سرش هدر نمی دم چه برسه به اینکه بخوام براش یقه پاره کنم

    BahramAlirezaRestivenking nima shamshalkerah1372Sami 227o0ashil0oArnaldMax22more
    • دقیقا چطور به همچین بازی میگین برترین شوتر دهه اخیر که بازی دقیقا همون حس هیلو قبلیا رو داره هیچ انقلابی هم درش اتفاق نیافتده فقط صرفا تکسچرها بالا رفته گرافیک بالا رفته
      تازه یه داستان نصف نیمه هم خدمتتون میده که باید براش دی ال سی بخرید

      BahramAlirezaRestivenSquatlatexChiefhalkerRebel2292o0ashil0oامیر حسینArnaldmore
    • حرفات متناقض و بی‌ربطه. اینکه استودیو از بازی پشتیبانی نمی‌کنه و باعث میشه بازی در مدت زمان کوتاهی تکراری بشه ربطی به کیفیت اولیه بازی نداره. ضمن اینکه صحبت اصلا از بخش چندنفره هست، ربطی به بخش داستانی نداره. اگه صحبت از مولتی‌پلیر باشه، سونی هروقت رفته سمتش کم زباله تحویل نداده دوست عزیز.

      Mmfb🏴BahramAlirezaRestivenChiefپوکرفیسhalkerRebel2292ah1372امیر حسینmore
      • Squatlatex گفت:

        مولتی پلیر سونی زباله است درسته برای همینه رفته بانجی،هیون و…رو خریده وچندتا استودیو دیگه هم دارن براش سرویس محور می‌سازن ولی مایکرو میگه من مشکل ندارم و می‌ره یک ناشری که از اول تا آخرش مشکل داره رو میخره (اکتیویژن) ماشین چاپ پوله ولی مدیریتش مشکل داره.
        اما میرسیم به خود مایکرو که استودیوهاش دونه دونه داره خبر به مشکل برخوردنشون میاد الان هم که خبر مولتی هیلو اومد که یک بتل پس ساده هم نتونستن درست کنن یا مودهای جدید بیارن الان ایپکس برای هر رویدادی در سال یک برنامه ای داره تازه بخش سختش از اونجا شروع میشه که هر سیزن باید یک لجند بده که باید قدرت جدید داشته باسه وopهم نباشه.

        AlirezaعلیMax22halkerah1372Amirali heidari...Eternal...o0ashil0oامیر حسینTlou part 2 game of the century
      • Wounds گفت:

        شما لطف کن تناقض برای من توضیح بده من که هر چقدر کامنت خودم می خونم داخلش تناقضی نیست کیفیت بخش داستانی بازی هم همچین آش دهن سوزی نیست که اگه بود در زمینه فروش موفق عمل می کرد(الان میایی میگی به خاطر گیم پس فروشش نتونست یک هفته هم تو جدول فروش انگلستان درصدر باشه خواستم بگم راحت باش دیوار حاشا و بهانه خیلی بلند) …آیا کیفیت اولیه این بازی می تونه مخاطب جذب کنه؟؟می تونه کسی که پلی استیشن داره رو ترغیب کنه بره ایکس باکس بخره؟؟؟کیفیت اولیه بازی در اون حدی است که شما طرفدار های ایکس باکس ادعا می کنین؟؟در اون حدی هست که بهش بگی بهترین شوتر نسل هشتم؟؟ اینا ها را بزار در کنار هورایزن ۲ ببین کدومش می تونه در جذب مخاطب موفق تر باشه ..این پشتیبانی که ازش حرف می زنیم قرار برای بخش داستانی هم صورت بگیرد پس همچین بی ربط هم نیست ..killzone2 حرفت نقض می کنه …

        BahramAlirezaRestivenعلیChiefMax22halkerAmirali heidariRebel2292ah1372more
        • والا من اگه فقط پلی استیشن داشتم گیم‌پلی اینفینیت منو ترغیب می‌کرد که به‌خاطرش کنسول ایکس باکس رو بخرم. هر شوتر بازی می‌خواد اینفینیت رو توی کارنامه‌ش داشته باشه. سلیقه شخصی خودتون رو به جمع تعمیم ندید. مرسی.

          BahramAlirezaAmirali heidariSquatlatex
          • Truth گفت:

            گیمپلیش که همون قبلیه بهتر شده(سری که درد نمیکنه رو دسمال نمیبندن)داستانشم بدک نبود و من خوشم اومد و الانم کمبت ایولد میزنم روی حالت سخت بازی خوبیه
            طراحی مراحل بد بود و گرافیکش و نورپردازیش داغغون بود
            خیلی مکانیسمای بازی خوب بودن خصوصا گریپل کردن و در کل بازی خوبیه کمپینش

            Bahram
    • به به درود بر این کلام زیبا
      کاملا با شما موافقم 👍

      BahramAlirezaRestivenChiefhalkerRebel2292o0ashil0o...Eternal...امیر حسینArnaldmore
    • به حاشیه ها کاری ندارم.
      فقط میگم که هیلو یکی از فان ترین تجربه هاییه که الان به عنوان به بازی شوتر موجوده. یک بار تجربه grappling hook بر هر گیمری واجبه.
      امیدوارم تیم توسعش بتونه بازی رو زنده نگه داره.

      BahramAlirezaMasuod EnayatiRestivenChiefah1372ArnaldMax22Lone wolfعلیmore
  • بعد دوباره بیاید بگید چقد شوترش باعث وابستگی میشه!
    چرا نمیخواید حقیقت رو درک کنید که ماکرو توانایی مدیریت استودیوهای خودش هم نداره بعد بیاد اکتیویژن و بتسدا که تازه ناشر هستن رو متحول کنه
    باور کنید اگه اون سال الکی نمیومد اون بازی هایی که هنوز اصلا مراحل پیش ساختشونم انجام نشده نمایش می داد مثل فیبل استیت اف دی کی و… انقد الان جو منفی دورشون درست نمی شد

    BahramAlirezaRestivenhalkerRebel2292ah1372o0ashil0oامیر حسینArnaldMax22more
  • اینم از پرچمدار مایکروسافت 😂😂😂
    تا چند وقت دیگه پلیر های بازی صفر میشه و مجبور میشن کلا سرورهاش جمع کنن
    او طرف بانجی کبیر با دستینی ۲ پر قدرت داره ادامه میده
    روی پلتفرم های اصلی بالای ۱۰۰ هزار تا پلیر همزمان داره
    به قدری بازی پرطرفداره که dlc ویچ کویین ۴۰ دلاری فقط یک میلیون پیش خرید داشته
    هیلو همه روز عرضه با گیم پس مفت بازیش کردن بعد انداختنش کنار 😂
    متاسفانه هیلو از روزی که به دست industries 343 افتاد کاملا نابود شد
    به زودی هم بانجی بزرگرترین پروژه شوتر خودش با بودجه نامحدود سونی کلید میزنه
    فعلا تا اون موقع با همین هیلو خوش باشید 😂

    BahramAlirezaTruthRestivenking nima shamsChiefhalkerRebel2292Squatlatexo0ashil0omore
  • Squatlatex گفت:

    جناب مایکرو فقط استودیو رو میخره یا تشکیل میده بعدش میگه ما بازیهامون بودجه بینهایت دارن۴Aهستن و از این قبیل حرفهای رایگان یک اسکین دیگه شاخ غول شکوندنه؟نه بازی هیرو بیسه که بگیم هر سیزن یک هیرو جدید بیاد و اسلحه های بازی هم که همه از قبل بوده یک بتل پس با یک بودجه نامحدود خیلی سخته ساختش؟.

    Bahramah1372Max22King Jim RyandeathwingsA,,shAtomic SoldierTlou part 2 game of the centuryAmirali heidari
  • sorena گفت:

    بهتر بود برای بخش مولتی از استودیو کمکی استفاده میکردن، یا بخش آنلاین رو مدتی بعد از بخش داستانی منتشر میکردن که مدیریت زمانی درستی بدست بیارن. امیدوارم فصل دوم رو زودتر اماده کنن تا هم پلیرها اروم بگیرن هم خودشون از این وضعیت اضطراب گون خارج بشن. پتانسیل برگشت و ادامه عالی رو کاملا داره و با توجه به لایو بودش در اینده میتونه خودش رو دوباره به اوج برگردونه، حیف هم هست چون درحال از هر نظر در بهترین خالت یک شوتر قرار داره و فقط محتواس که دستش رو بسته. یه مدتی هست بازیش نکردم (از انتشار الدن رینگ تا الان) و تا اومدن فصل جدید هم برنامه ی ندارم براش چون خیلی بازیش کردم و چیزی نمونده برام.

    Max22Rebel2292ah1372کاپتان استخونیP.morgan 𔓙Tlou part 2 game of the centuryArnaldArmin Ezati
  • Vahid3333 گفت:

    یک معجزه واقعا بود عرضه ی halo infinite و موفقیتش

    Masuod Enayatiking nima shamsMax22Squatlatex
  • وقتی قراره فصل بفصل محتوای جدید بدی بیرون وقتی بازی گلد شد سه ماه بعد باید تازه منتشرش کنی تا تو این سه ماه محتوا فصل بعدت آماده بشه

    Masuod EnayatiMax22
  • RezaOmen گفت:

    واسه من اگه تا شیش ماه دیگه هم محتوای جدید عرضه نکنه، هر روز و هر روز از این شاهکار لذت میبرم!😍🐒

    RezaOmenMasuod Enayatiعلیking nima shamsSquatlatexMax22Jin sakaiTlou part 2 game of the centuryAmirali heidari
  • Kuros گفت:

    همین گندی هم که دادن باید خدا را شکر کنید باز تاخیر نخورد …اینا باش منتظر محتویات جدیدم هستن خخخ

    BahramعلیMasuod EnayatiMax22halkerTlou part 2 game of the centuryRebel2292
    • سلام
      گند؟
      یه بازی شوتر دنباله دار انحصاری بگو که تو نسل ۸ سونی برای ps4 داده باشه کیلزون لانچ ps4 رو فقط نگو!
      سری ریسیستنس رو که گذاشت کنار اون قسمتی که برای psvita اومد رو تموم کردم حتی از اینم خیلی خوشم اومد/
      سری کیلزون هم فعلا رو هواس اینم اون قسمت روی psvita رو بازی کردم.
      هر دو این سری ایی که گفتم خیلی ازشون خوشم میومد و هنوز میاد
      لطفا کمی از میزان فن بازیتون کم کنید

      Truth
      • Squatlatex گفت:

        یعنی چون حریف نسخه بهتر نداره اینا هم باید بازی مشکل دار تولید کنن و بگن خوب شرکت رقیب که نداره همینی که هست رو بازی کن.
        سونی تا الان داشته با کالاف سر میکرده و برای نسل۹هم یک سال دث لوپ رو انحصار کرد که لاین اپش بدون شوتر اول شخص نمونه از این به بعد هم قراره کلی بازی تو این سبک بده.
        بعدشم سونی اگه قرار بود تفکر شمارو داشته باشه انچارتد با لست و گاد هیچ وقت تولید نمی‌شدن اونم با این کیفیت چون باید اونا هم میگفتن کنسول مقابل که ترس و بقا با هم اند اسلش بهتر نداره هر وقت آورد ما هم یک تکونی به خودمون می‌دیم بعدشم بازی گوریلا رو مثال زدی بعدشم ببین که دوتا هورایزن داده که هر سری در کنار بازی های متا۹۷عی لانچ شده که همه توجه هارو به خودشون جلب کردن اما هم فروش عالی داشته هم سیستم سلر بوده و جالبه همه فکر کردن می‌ره زیر سایه الدن رینگ که دیدیم اینطوری نشد و کلی فروخت.

        KurosAmirali heidari
        • سلام بازیش مشکل دار نیست
          قسمت مولتیش و آنلاینش، اینجوریه
          این پست هم برای قسمت مولتی وآنلاینش هست
          ا.
          برعکس کیلزون آخری که نه خاطره ای از قسمت مولتیش تو خاطرات گیمر ها هست نه خاطره ای از قسمت داستانیش.

          TruthAmirali heidari
          • Squatlatex گفت:


            هیلو به عنوان ریبوت مشکل داره برای منی که هیچ سر رشته ای از این بازی ندارم و فقط داستان قسمت اولش رو میدونستم کلی سوال پیش اومد در صورتی که گاد۴رو بازی کردم با اینکه نسخه های قبلیش رو نرفته بودم هیچ وقت برام سوالی پیش نیومد چون ریبوت یعنی همین.
            بعدشم سونی تا الان تو کار سرویس محور نبوده و الان داره می‌ره سراغ سرویس محور شوتر.
            نیلو هیچ فرقی با بقیه بتل رویال ها و سرویس محورهای دیگه بازار ندارن علاوه بر اینکه جزییات کمی داره نسبت به رقبا مثل وارزون و…یک بتل پس ساده هم نتونستن درست کنن قیمتش رو گذاشتن ۵۰۰دلار شایدم بیشتر بوده باشه دقیق یادم نیست ولی بتل پس ضعیف عامل اصلی نابودی یک بازی فیری تو پلی نیست مودهای تکراری گیم پلی خسته کننده مهم ترین عامل از دست رفتن گیمرهاست.اپکس لجندزهم آنچنان بتل پس و اسکین های خفنی نسبت به رقبا ندارن ولی چون هر سری مود جدید گان و لجند جدید با داستان ها عمیق و سرگذشته ای جالب میاره داره خودش رو به پای وارزون و فورت نایت می‌رسونه.
            به هر حال امیدوارم درستش کنن ولی اینکه بگی چون حریف مثلش رو‌نداره یا ضعیف تره ما همینی که هست تفکر اشتباهیه.

            Bahram
        • Kuros گفت:

          درود بر شما گیمر واقعی… ممنون که اطلاعتتون رو به اشتراک میزارید …

          BahramSquatlatex
        • Kuros گفت:

          زیاد داداش به اینا توجه نکن چندتا تینیجرن که ماکرو هر نسل سرشون کلاه میزاره فعلا هم فک میکنن با استارفیلد تغییری اتفاق میفته که اونم سخت در اشتباهن اکثرا هم جعبه خریدن رو دستشون باد کرده نمیتونن ردش کنن بره مثل اون قدیما کسانی ماشین چینی میخریدن زیر بار بد بودنش نمیرفتن و همش دنبال بودن بفروشنش کسی نمیخرید…بزار یکم سنشون بره بالا خودشون میفهمن چه اشتباهی کردن …

          BahramSquatlatex
  • منیز گفت:

    هعی
    هنوز خیلی کارا میشه کرد با بازی
    از مپای جدید و ماشین و سلاح های جدید گرفته
    تا
    بتل رویال و آوردن شخصیت های معروف بازی های ایکس باکس
    حتی میتونن ورژن موبایلی هم بزنن
    هنوز هم حالت های co op و یه حالت دیگه که متاسفانه اسمش یادم نیست موندن

    Masuod EnayatiعلیMax22Tlou part 2 game of the century
  • example گفت:

    من که گفتم هیلو اینفینیت مرده! همه ریختن سرم!
    بیا اینم سندش!
    حقیقت تلخه دوستان
    حیف این آی پی که افتاده زیر دست مایکروسافت
    ولی خب ناراحت نباشید
    بزودی بهتر از هیلو رو از بانجی میبینید
    با پشتیبانی فوق العاده!

    پ.ن: الان یه سری میان میگن متای هیلو از دستینی بالاتره! در جواب اون دوستان هم فقط میگم ………!!!

    BahramA,,shMasuod Enayatiعلیking nima shamsSquatlatexMax22halkerTlou part 2 game of the century
  • example گفت:

    پشت سر هم اخبار بد میاد بیرون از ایکس باکس
    واقعا مایکروسافت داره چیکار میکنه؟
    امیدوارم استارفیلد خبر بد بعدی نباشه!

    Tlou part 2 game of the centuryعلیking nima shamsSquatlatexMax22halker
  • Chief گفت:

    ممنون از آقای رنجبر🙌🌹

    کاملن حرفا درسته ولی یه چیزی برام خیلی جالبه
    اینکه ۵۰۰ نفر آدم تو اون استدیو دارن چه غلطی میکنن؟!
    واقعا نمیفهمم ، انگار ۳۴۳ حالیش نیست چه آی پی دستشه!!!!

    Squatlatex
  • ای بابا این استودیو ۳۴۳ گند زده به هیلو یادش بخیر هیلو ۱و۲و۳چه قدر خوب بودن به نظر من این استودیو باید تعطیل شه و اکتیویژن هیلو بسازه .

    BahramAmirali heidariTlou part 2 game of the centurySquatlatex
  • mbox گفت:

    در مورد مرگ هیلو اینفینیت و اینایی که هر روز این واژه رو بدون دونستن معنیش از روی ندونستن و خیلی ها هم عمدا میگن
    منتظر باشید هر وقت هیلو ۵ و یا مسترچیف کالکشن مردن هیلو اینفینیت هم میمیره
    اینکه چهارتا نوب که بخاطر بتل پس بازی میکنن بازی رو یه مدت لفت بدن به معنای مردنش نیست.
    اگر بازیای مرده میخوایین برید سراغ ای پی هایی مثل کیل زون تا معنای دد سدن یک بازی رو بفهمید.

    A,,shAmirali heidariمحمد حسین کریمیTlou part 2 game of the centuryMasuod EnayatiSquatlatex
  • Vahid3333 گفت:

    بعضی ها دارن میگن هیلو مرده 🙂🙂🙂🙂🤡 اگه هیلو مرده پس گرن توریسمو و فوربیدن وست و کیلزون چی محسوب میشن

    A,,shSquatlatexAmirali heidari
مدیر انجمن Halo Infinite: صبر بازیکنان به سر رسیده است -