سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است - گیمفا
سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است - گیمفا
سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است - گیمفا
سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است - گیمفا

سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است

محمد حسین کریمی
۲۰:۲۷ ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است - گیمفا

شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) در بیانیه‌ای تایید کرد که مدال بازی بعدی از سری The Witcher برگرفته از یک سیاه‌گوش یا Lynx است.

مدیر ارتباطات جهانی سی‌دی پراجکت در بیانیه‌ای اعلام کرد:

خب، باید بگویم که برخی رمز و رازها نباید وجود داشته باشند. من می‌توانم به شما تایید کنم مدالی که دیده‌اید برگرفته از یک سیاه‌گوش (Lynx) است.

درست بعد از انتشار تصویر مفهومی معروف، طرفداران گمانه‌زنی‌های مختلفی داشتند. افراد زیادی از همان ابتدا شباهت مدال به Lynx را متذکر شدند، اما از آنجایی که در کتاب‌ها و بازی‌های قبلی هیچ مدرسه‌ای به نام Lynx وجود ندارد، بسیاری این حدس را اشتباه می‌دانستند. اگرچه در صفحه طرفداری The Witcher، بخشی وجود دارد که هواداران روایتی از خودشان خلق کرده‌اند که در آن لمبرت مدرسۀ Lynx را با ترکیب اعضای مدرسۀ گرگ و گربه تشکیل داده است.

مدتی پیش، The Witcher بعدی در قالب یک ماجراجویی تازه تایید شد. بر اساس اطلاعات رسمی، این عنوان با بهره‌گیری از موتورگرافیکی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) مراحل ابتدایی توسعه را سپری می‌کند. همچنین اعلام شده است که برای این پروژه، سی‌دی پراجکت و شرکت اپیک گیمز (Epic Games) حول لایسنس و مسائل تکنیکی همکاری‌ چند ساله با هم خواهند داشت تا یک انجین متناسب با آثار جهان آزاد خلق شود. اولین تصویر هنری رسمی به اشتراک گذاشته شده را در ابتدای خبر مشاهده می‌کنید. این عنوان یک ماجراجویی جدید را دنبال می‌کند و احتمالاً خبری از گرالت یا بسیاری از کاراکترهای سه بازی قبلی نباشد.

damhazerEdwardAbayanLonesome guyDARKSIRENRezaOmennavidphoenixmeysambSOld GamerGAMER 1995Ellie terminatorAtomic Soldieralinerdشبح گیمفا 👣M.MTMahyarMsmجیمwhitedaybreakbellJin sakaimore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است - گیمفا
سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است - گیمفا
سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است - گیمفا
سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است - گیمفا
سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است - گیمفا
سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Witcher گفت:

    جالب است خب این lynx به نظرتون شخصیت اصلی ویچر بعد رو هم نشون میده یا فقط طبق نوشته اسم یه مدرسه هست ؟؟ به نظرتون ویچر اصلی یکی از ویچر های اون جاست ؟؟؟

    Moein MM2Lonesome guynavidphoenixS
  • احتمالاً سی‌دی پراجکت قصد داره پایه‌گذاری یک مدرسۀ جدید رو روایت کنه و من از این رویکرد به شدت استقبال می‌کنم. هیچی بهتر از این نیست که استودیو یک base رو داشته باشه اما روایت رو کامل خودش پایه‌ریزی کنه، اینجوری انعطاف بیشتری میتونه بده. اگرچه بازی‌های قبلی هم دقیق برگرفته از کتاب نبودن، اما الآن بحث یک Saga جدید هست.

    مهم‌تر از همه، خیلی امیدوارم روایت شخصی و Personal بازی سوم رو کنار بذارن و برگردن به روایت قدرتمند، سیاسی و گسترده بازی دوم. همیشه اعتقاد داشتم بازی دوم هم در انتخاب‌ها و هم در روایت تاثیرگذاری بیشتری داشت. انتخاب‌ها در بازی دوم جنبه‌ای گسترده‌تر داشتند و در سطح سرنوشت سرزمین تصمیم‌گیری می‌‎کردی و این حس رو داشتی که واقعاً داری سرنوشت یک کشور رو رقم میزنی. دیالوگ‌های سیاسی و شخصیت‌های مهم سرزمین همگی داستان متمایزی به وجود آوردن. سیستم مبارزات هم حس سنگینی بیشتری داشت. با توجه به پیش زمینه‌های school of cat و این که احساس می‌کنم ارتباط مهمی با lynx داره درست مثل روایت Fan Made، خیلی امیدوار شدم که روایت بیشتر به سمت بازی دوم بره تا سوم.

    Moein MM2EdwardLonesome guyDARKSIRENrecidivistnavidphoenixBehnam.HzhSMillennium EarlAtomic Soldiermore
    • AmirAgha گفت:

      آقای کریمی شما موافقین شخصیت نسخه چهارم سیری باشه یا نه؟
      و اینکه فکر میکنید این بازی کی عرضه بشه؟
      من خودم فکر میکنم ۲۰۲۴
      ۲۰۲۵

      navidphoenixJin sakai
        • شاید هم مشابه بازی های RPG دیگه یه شخصیت کاستوم و به سلیقه گیمر باشه.

          Moein MM2navidphoenixMillennium EarlGAMER 1995Atomic SoldierP.morgan 𔓙جیمJin sakai
          • تفاوتی نداره باز هم میشه New character:
            Create your own witcher. و این که به نظر من همین اتفاق رخ میده.

            Moein MM2recidivistnavidphoenixSMillennium EarlAtomic SoldieralinerdP.morgan 𔓙جیمMax22more
            • KUNG LAO گفت:

              نمیدونم چرا فک میکنم ۱۰۰ درصد create your character هست

              Moein MM2navidphoenixMillennium Earlجیم
              • جایی نوشتم ۱۰۰ درصد؟ گفتم به نظرم این اتفاق رخ میده. کاملاً هم حسیه. به نظرم، الآن که قصد دارن یک Saga جدید رو شروع کنن که در کتاب ها وجود نداره، بهترین موقعیته که مثل یک نقش آفرینی اصیل کاراکتر شخصی‌سازی شده رو وارد کنن. گرالت یک شخصیت محوری داخل کتاب‌های ویچر بود و تصمیم گرفتن ازش بهره ببرن، چون قصد داشتن از اتفاقات رمان‌ها بهره ببرن، الآن دیگه چنین مانعی وجود نداره و احساس میکنم این ماجراجویی جدید دست سازنده رو باز میذاره تا پای شخصی‌سازی کارکتر رو به سری باز کنن.

                EdwardپشهKUNG LAOnavidphoenixBig Bad Wolf(HIDEO KOJIMA (HASAN KAHRAMANSEllie terminatorPaprikaArmin Ezatimore
            • Armin Ezati گفت:

              ترجیح میدم که ویچر ۴ حس تمایزشو با سری الدر حفظ کنه و به جای یک ویچر بدون نام و نشان که پلیر باید طراحیش کنه شاهد یک شخصیت با پس زمینه ای غنی و از پیش طراحی شده مثل گرالت باشیم
              سری ویچر همیشه لورش شخصیت محور بوده برخلاف سری الدر که لورش بیشتر بر اساس قاره ی tamriel نوشته شده بود

              Moein MM2Witcher GeraltEdwardپشهاریاnavidphoenixG.LN
              • شخصی‌سازی کارکتر صرفا مخصوص elder نیست که بگیم مسیر متفاوتی رو پیش گرفته، بلکه یکی از المان‌های محبوب ژانر نقش آفرینیه. اگر قراره از lore و شخصیت‌های قدیمی فاصله بگیره و saga مخصوص سی دی پراجکت رو روایت کنه، به نظرم مشکلی به وجود نمیاد. اگر قراره خودمون سرنوشت شخصیت اصلی رو رقم بزنیم و شریک اتفاقات در لحظه باشیم، تمرکز بیشتری روی شخصیت‌های اطراف میره و در شخصیت محور بودن شکافی به وجود نمیاد. این کاملاً بستگی به شیوه روایت داره و این که چه راهی رو پیش میگیرن، اما به نظرم به سادگی میتونن از شخصی‌سازی کاراکتر برای یک saga جدید استفاده کنن.

                اریاnavidphoenixBig Bad WolfSEllie terminatorMengoEmad-MartianArmin Ezati
                • Armin Ezati گفت:

                  البته من مشکلی با شخصی سازی کاراکتر اصلی ندارم بلکه از نظر من باید این نوع شخصی سازی جوری نباشه که سی دی پراجکت از نوع روایت شخصیت محور خودش که واقعا فوق‌العاده بود فاصله بگیره

                  navidphoenixMengo
                • navidphoenix گفت:

                  آقای کریمی کاملاً باهاتون مخالفم. وقتی خود شخص کارکترشو شخصی‌سازی می‌کنه هیچموقع به خوبی کاراکتری که داستان براش نوشته شده نمی‌شه.
                  شما فرض کن توی هورایزن به جای الوی که باید دختری دلسوز و مهربان باشه یه کارکتر مرد سیاه‌‌پوست با دو متر قد و کلی سبیل باشه. هم به کات‌سینا لطمه می‌خوره هم انیمیشن صورتش طبیعی نمی‌شه هم اینکه اون حس و حال رو منتقل نمی‌کنه.
                  حالا اینکه قراره داستان جدید باشه دلیل نمیشه که کاراکترش شخصیت‌پردازی درست و حسابی نداشته باشه.

                  Moein MM2
                • برای بنده شخصا هیچگونه اهمیتی نداره این موضوع بلکه شکل‌گیری محیط اطراف و کاراکترهای جانبی در مرکز توجه قرار داره در یک اثر نقش آفرینی، گرالت هم همین بود اتفاقات ساختنش، داخل بازی‌‎های نقش آفرینی، چون علاقه به “نقش آفرینی” و شکل دادن به شخصیت اصلی رو دارم، ترجیح میدم خودم بتونم شخصی‌سازیش کنم. و ایلوی هم شخصیت‌پردازی خوبی نداره و یکی از جنریک‌ترین شخصیت‌های گیمینگ برای من ایلوی هست، بنابراین مثال درستی نبود.

                  Moein MM2navidphoenix
    • UK گفت:

      اعا نمی دونم ی جوری تو پست قبلی به این کارکتر و کلاس جدید اشاره کردم ولی دیس دادم/:

      Moein MM2SJin sakaiGogeحاج عرفان
  • Mengo گفت:

    پس یا بازی با یه کرکتر کاستومایز شده مثل سایبرپانک قراره جلو بره و بشه مثل بقیه RPG ها و یا قراره با یه کرکتر از پیش ساخته شده مثل گرالت بازی رو ادامه بدن ولی این بار جدید که ربطی به کتاب ها نداره
    به هر حال امیدوارم مثل سه نسخه قبلی عالی باشه

    Moein MM2حاج عرفانnavidphoenixMOHAMMADmp
  • عید شما مبارک
    فصل گله صنوبره عیدیه ما یادت نره
    شماره کارت میدم بزنید به حساب
    گوگولیای خودمید

    Moein MM2اوس ممد تحلیل گرحاج عرفاناردک ایز هیِر ،،، دستو جیغو هوراااااااااP.morgan 𔓙کاپتان استخونی
  • سلام

    مدرسه لینکس که فن فیکشن هست و اصلا تو کتاب نیست

    Moein MM2حاج عرفانMengo
  • sorena گفت:

    فکر میکنم سی‌دی پراجکت رد قصد داره استقلال بیشتری تو این نسخه داشته باشه و مستقل تر از کتاب عمل کنه… خوب این هم میتونه خوب باشه و هم بد. خوب، از این جهت که دستشون باز تر میشه برای خلق مسائل جدید، مثل مدرسه، ویچر وو.. اما بد، از این جهت هست که بیس و ریشه های عمیقی رو ممکنه از دست بدن. شخصیت ها در نسخه های قبل داستان های بزرگی برای گفتن داشتن و به شدت پر جزئیات، غنی و عموما رنگی بودن. چیزی که منو نگران میکنه همین موضوع هست که اگر بخوان بکل جدا از قبل عمل کنن نتونن اون دنیای پر جزئیات رو بوجود بیارن. چیزی که تو سایبربانک هم ثابت کردن توانایی خلقش رو ندارن. کم حرفی نیست نسخه های قبل ۸ جلد کتاب پشتش بود، درسته تمام بازی مرتبط به کتاب نبود ولی بهترین بخش هاش مربوط بود بهترین شخصیت هاش، بهترین داستان های کوتاهش وو.. درکل بهترین کار درحال حاضر صبر کردن برای اطلاعات بیشتر هست. فقط امیدوارم پراجکت رد بیش از توانایی هاش قول نده. ویچر واقعا حیفه. من نسخه اول رو بازی نکردم ولی دو نسخه قبل هردو فوق‌العاده بودن، نسخه دوم که بشدت دیالوگ محور بود و زبان پیچیده و ادبی تری داشت، نسخه سوم هم شخصی تر و سر راست تر بود، باید دید پراجکت رد میتونه توازنی بین این دو برقرار کنه..

    Moein MM2navidphoenixBehnam.HzhP.morgan 𔓙
  • Ghaderi64 گفت:

    آقای کریمی به نظرتون طی چه سالی این بازی عرضه میشه؟

    راستی آقای کریمی عذر میخوام اینجا جاش نیست ولی داشتم gta forums میدیدم که Tez2 Funz ادعاهایی درباره نسخه بعدی gta داشت و در واقع یجورایی حرف جیسون شرایر و تام هندرسون کامل تر گفت،ادعا داشت سیستم بازی چپتریه و ظاهرا تو گذر زمان داریم و چیزای دیگه درباره مپ و … و مفهوم نقشه کوچیک ابتدایی بازی توضیح داد

    Moein MM2حاج عرفانP.morgan 𔓙
  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    سیدی پروجکت رد در ویچر هایی که ارائه کرده و سایبر پانک ۲۰۷۷ یک چیز رو خوب نشون داده و اون قابلیت ریسک پذیری بسیار بالاشون هست اینکه میگن new saga کاملا مشخص میکنه با ویچر ۴ احتمال اینکه روند بازی رو تغییر بدن هست و به نظرم خیلی هم خوبه این ، حالا باید ببینیم چه برنامه هایی دارن برا ویچر ۴ هر چی باشه یه نقش آفرینی ناب دیگه در انتظارمون هست و نکته اصلی برا من که همینه ولی با این حال اینو ❤ تقدیم میکنم به گرالت البته cdpr با آپدیت نسل نهی که برا ویچر ۳ ارائه میکنه گرالت و ماجراجویی هاشو برا نسل ۹ هم حفظ میکنه 😍

    Moein MM2GAMER 1995ایمان غلامی مهرآبادیMengo
  • Chief گفت:

    ممنون از آقای کریمی🙌🌹

    اسپم: ببخشید آقای کریمی یه سوال داشتم، امروز یه آقای فروش از کنسول ها در سال ۲۰۲۲ دیدم که خیلی جالب بود برام، وی جی چارت منبع معتبریه آیا؟

    Moein MM2حاج عرفان
  • heropersia گفت:

    حالا از الان تا سه چهار سال دیگه هر روز یه تیتر خبر از ویچر۴ بعدشم میشه سایبرباگ بعدی دقیقا روش تبلیغاتی که سایبرباگ داشت,هر موقع بازیتون آماده شد خبر بده اینجور باز میشه همون فشار رسانی رو ساخت بازیتون که دیدین چه باگی عرضه کردین.درس بگیرن از اشتباه.

    حاج عرفانnavidphoenix
  • MEDIUM گفت:

    موقعی که اولین بار این عکس رو دیدم اولین چیزی که به ذهنم اومد این بود که قراره کاراکتر اصلی بازی مونث باشه…

سی‌دی پراجکت: مدال The Witcher جدید Lynx است - گیمفا