ویدیو: گیمپلی نسخه PC بازی GhostWire: Tokyo با ری تریسینگ
وبسایت IGN اخیراً ویدیوی جدیدی از نسخهی PC بازی GhostWire: Tokyo را به اشتراک گذاشته است که کیفیت این عنوان را در زمان فعال بودن Ray Tracing نمایش میدهد.
کمتر از یک هفتهی دیگر تا انتشار بازی GhostWire: Tokyo باقی مانده و تا به حال اطلاعات گستردهای از این اثر منتشر شده است. مدتی پیش اعلام شد که این بازی روی PC از قابلیت DLSS و FSR پشتیبانی میکند. در همین راستا، بهتازگی ویدیوی جدیدی از نسخهی PC بازی مذکور با محوریت نمایش قابلیت Ray Tracing منتشر شده است.
در این ویدیوی جدید ۱۰ دقیقهای، بازی GhostWire: Tokyo روی PC و با استفاده از کارت RTX 2080Ti اجرا میشود. همهی تنظیمات گرافیکی در بازی روی کیفیت سینمایی (Cinematic Quality) تنظیم شدهاند. در عین حال، تمام تنظیمات بخش Ray Tracing نیز فعال هستند و این ویدیو با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ ضبط میشود.
بازی GhostWire: Tokyo، ساختهی جدید استودیوی تانگو گیمورکس (Tango GameWorks)، در تاریخ ۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ (۲۵ مارس ۲۰۲۲) برای پلیاستیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد. در پایان میتوانید ویدیوی جدید منتشر شده از بازی مذکور را مشاهده و یا دانلود کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ممنون از آقای رضوی فر🙌🌹
با چیزایی که از تریلر هاش دیدیم باید بازی خوبی باشه
دوشنبه متای بازی منتشر میشه بنظرتون چه نمره ای میگیره (یه بازه سه نمره ای بگین)
حدس خودم ۸۱-۸۴ هستش
ببینم چیکار میکنی تانگو
امیدوارم متای بالایی کسب کنه. بازی خوب و خاصیه
محیط شهری بازی عالیه، مبارزات و انمی ها خیلی خوبن و …
فقط مشکل در این بازی میتونه تکررات باشه، امیدوارم محیط ها و مراحل و مبارزات و انمی ها همشون متنوع باشن. همچنین گرافیک بازی هم خوش نیست خصوصا چهره ها
بنظرم بالای ۸۰ خواهد بود. اگر بالای ۸۵ هم برسه که چه عالی تر
فکر نمیکنم زیر ۸۰ بیاد. مگر اینکه مراحل بازی تکراری و خیلی خسته کننده باشه و …
.
بازی پرپتانسیل و خاص و خوش ساختی هست. بنظرم تانگو تونسته خوب از این پتانسیل استفاده کنه. حتما تجربش هم میکنم رو پیسی
در آخر باید بگم خودم شخصا دوست دارم تانگو بره به سمت ساخت عناوین خالصا وحشت و بقا.
با ray tracing واقعا خوب شده بود گرافیکش 🙂 البته من کلا از سبک بازی خوشم اومده یه گیم متفاوته انگار
دوستان قضیه hdr چیه رو تی وی ها و کنسول ها؟ مگه قرار نیست رنگ هارو زنده تر نشون بده من با سری اس رو دوتا tv 4k 55 سامسونگ تست کردم یکی کلا hdr نداشت اون یکی که داشت فعالش کردم مقایسه کردم رنگ ها رو tvکه اچ دی ار نداشت بهتر بود از اونی داشت و رو یه ۴۰ سامسونگ تست کردم بدون اچ دی ار اون از هردو ۵۵ بهتر بود حالا نمی دونم شاید اچ دی ار سری اس یا tv سرکاریه
تلویزیونهای جدید فقط تلویزیونهای یکی دو سال اخیر معمولا به تکنلوژی ۱۰ بیتی مجهز شدن و بیش از چند ملیارد رنگ دارند اما تلویزیونها 4k اچدی ار چند سال قبل فقط ۱۶ ملیون رنگ را پشتیبانی میکنن و سعی کنید در اون تلویزیون فیلمهای با رنگ ۸ بیتی تماشا کنید که ۱۶ ملیون رنگ دارن اونوقت کیفیت هر دوتا با همدیگر مقایسه کنید
گیم پلیش تو همین ده دقیقه تکراری شد برام. ضرباتش فقط همین چند نوعه؟ اینجوری باشه زود ازش دل زده میشی که