بازی Ghostwire: Tokyo از DLSS و FSR پشتیبانی خواهد کرد
علاوه بر پشتیبانی Ghostwire: Tokyo از چندین حالت گرافیکی مختلف در کنسول پلی استیشن ۵، نسخهی رایانههای شخصی آن از رهگیری پرتو، DLSS و FSR نیز پشتیبانی میکند.
طبق اعلامیهی رسمی استودیوی تانگو سافتورکس (Tango Softworks)، نسخهی رایانههای شخصی بازی Ghostwire: Tokyo از ویژگیهای آپاسکیلینگ از جمله DLSS و FSR پشتیبانی میکند. همچنین، پشتیبانی کامل این بازی از ویژگی رهگیری پرتو در زمینهی سایهها و بازتابها نیز باعث میشود تا تجربهی ظاهراً چشمنواز از شهر بارانی توکیو که غرق شده در نورهای رنگی نئون است شکل بگیرد.
این خبر ابتدا توسط استودیوی رسمی به رسانهی Wccftech گزارش شد و در آن به پشتیبانی Ghostwire: Tokyo به فناوریهای آپ اسکیل اشاره شده است. این فناوریها شامل فناوری اختصاصی موتور آنریل (Unreal Engine’s Temporal Super Resolution) فناوری اختصاصی شرکت انویدیا یعنی DLSS و فناوری اختصاصی شرکت AMD یعنی FidelityFX Super Resolution (FSR) میشود.
تنظیمات گرافیکی مختلفی نیز در این بازی وجود دارند که به شما امکان را میدهند تا با غیرفعالسازی ویژگیهای مختلف بصری از جمله رهگیری پرتو، سایهها، پراکندگی اشیا و کیفیت بافتها به میزان بیشتری از نرخ فریم دست پیدا کنید. علاوه بر این، ویژگی Motion blur نیز قابل غیرفعال سازی بوده و نرخ فریم در این بازی نامحدود است. مزیتهای دیگری از جمله حالت HDR و پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض نیز در تنظیمات این بازی گنجانده شدهاند.
بازی Ghost Wire: Tokyo در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۱ (۲۵ مارچ ۲۰۲۲) برای پلیاستیشن ۵ و پلتفرم رایانههای شخصی به صورت انحصاری زمانی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
هنوز منتظر عرضه این فناوری برای کنسول ها ………..
ای ام دی هم fsr 2 رو معرفی کرد خیلی خیلی بهتر شده
بررسی هاش خیلی مثبت بوده
امیدوارم هرچه زودتر برای کنسولا عرضه شه با توجه به اینکه خودمون انتخاب کنیم چجوری اجرا شه مثلا ۳ تا مود بزارن کوالیتی ..بالانس..پرفورمنس
خوده پلیر انتخاب کنه چجوری باشه خیلی خوب میشه واقعا