کوانتیک دریم از کار روی پروژههای آیندهی خود میگوید
طی یک بیانهی جدید، کوانتیک دریم (Quantic Dream) درمورد نتایج مالی، افزایش نیروی کار و پروژههای آیندهی خود مواردی را بیان کرده است.
اظهارات این استودیو که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، درصورتی منتشر شدهاند که کوانتیک دریم اخیراً با باز کردن یک استودیوی جدید در کانادا و فراخوان جذب نیروی کار تازه، برای افزایش سرعت توسعهی بازیهایی چون Star Wars Eclipse تلاش کرده است.
اخیراً نیز گزارشی از تام هندرسون (Tom Henderson) منتشر شده بود که به عرضهی این نسخه از Star Wars در سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ اشاره میکرد که دیروز توسط کوانتیک دریم تکذیب شد.
طی بیانیهای در روز چهارشنبه، این استودیو اعلام کرد که نیروی کار آن در مقایسه با سال گذشته، به میزان ۵۰ درصد افزایش داشته است. همچنین، مدیر کل کوانتیک دریم دلیل بهتر بودن نتایج مالی این استودیو نسبت به آنچه انتظار میرفت را فروش بازیهای قدیمی این استودیو از جمله Detroit: Become Human عنوان کرده است.
در واقع، این عنوان با فروش مجموعاً ۶.۵ میلیون نسخه روی پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی، بزرگترین موفقیت مالی کوانتیک دریک تاکنون را به ارمغان آورده است.
کوانتیک دریم به آرامی مراحل ساخت ۳ بازی در حال ساخت را پیش میبرد. اکنون که مراحل پیشتولید و ساخت نمونههای اولیه به اتمام رسیده است، ۲۰۲۲، سالی است که در آن، پیشرفت بسیار زیادی در ساخت این سه عنوان خاص صورت میگیرد.
طی تلاشی بیوقفه برای ابداعات جدید، در ادامه، به انواع جدید بازیها و چالشها روی میآوریم و تلاشمان را در تحقیق و توسعه ادامه خواهیم داد. این موارد باعث بهوجود آمدن فرصتهایی برای افرادی خواهد شد که میخواهند روی پروژههای جاهطلبانه و خلاقانه کار کنند. آن هم در تیمهای متنوعی که بیشتر و بیشتر تحت هدایت زنان قرار میگیرند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
هر چه ازدیوید کیج رسد نیکوست
حتما حداقل یکی از این سه پروژه کوچیکه مثل ابسیدین
ولی قطعا یک استدیوی بالای ۲۰۰ نفره میتونه رو دو پروژه aaa و باکیفیت کار کنه.
ناتی داگ با اون همه کارمند و استودیو پشتیبان
راکستار با اون همه کارمند و استودیو پشتیبان
خودشون میگن نمیتونن رو دو پروژه همزمان کار کنن
بعد تو میگی ۲۰۰ نفر؟
برو بابا
جوک میگی😂
ناتی الان با ۶۰۰ نفر رو ۳ پروژه کار میکنه. چی میگی؟
کیفیت بازی هر استدیو رو قرار نیست با هر استدیوی دیگه ای مقایسه کنی.
.
رو هلبلید تنها ۱۵ ۲۰ نفر کار کرده بودن یادته؟
به زودی اوود هم که ۱۰۰ ۱۵۰ نفر رو کار میکنن ظاهر میشه و میفهمی تعداد نفرات مهم نیست.
هلبلید ۲ با اون کیفیت رو ۱۳۰ ۱۲۰ نفر ساخته 😂
همچنین اصلا نگفتیم بازی که این استدیو میسازه در حد عناوین راکستار خواهد بود
اصلا راکستار قضیش فرقه
.
برای ساخت یک عنوان ۱۰۰ نفر کافیه و بسیار مناسب. والسلام
این استودیو خیلی برای پلی استیشن مناسبه ، واقعا استودیوی جذابیه و سرمایه گذازی مناسب و مدیریت طلایی سونی و پلی استیشن این استودیو رو میتونه به نقطه عطفش برسونه . فروش بازیهاشم نشون میده علارغم اینکه یه جامعه خاص رو هدف میگیره بازم پر فروشن . ولی خب به نظرم یکی از دلایل خریده نشدنش توسط سونی همین حاشیه های بعضا ساختگی و واقعیه .
شان لیدن رابطه خوبی با دیوید کیج و یامائوچی نداشت
حق
شاون لیدن با اینکه مدیر خوبی بود ولی ایرادات زیادی هم داشت نمونش تمایل خیلی کم به خریداری استودیو ها و بستن دست یه سری استودیو مثل سانتا که مجبورشون میکرد به بقیه استودیو ها مثل Ready at Down کمک بکنن ولی الان جیم رایان که اومده خیلی وضع بهتر شده
علی رغم
آخ آخ دیترویت چقدر به من چسبید لنتی، واقعا کیف کردم از بازی کردنش😍 امیدوارم تو بازی های جدید هم موفق باشن البته ساخته های قبلی بارون شدید و بیوند و … هم همگی از سطح استاندارد خوبی برخوردار بودن ولی دیترویت بازی کامل تری بود بنظرم