برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy
برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy
برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy
برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy

برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy

ابوالفضل مناف زاده
۱۸:۲۵ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy

طبق اعلام شرکت سونی، رویداد جدید State of Play با محوریت بازی Hogwarts Legacy برگزار می‌شود و در این رویداد نمایشی از گیم‌پلی این بازی را مشاهده خواهیم کرد.

شرکت سونی لحظاتی قبل اعلام کرد که طی یک همکاری با استودیوی آوالانچ (Avalanche) و شرکت برادران وارنر (Warner Bros)، رویداد جدید State of Play پلی استیشن را با محوریت بازی Hogwarts Legacy برگزار می‌کند. این رویداد در تاریخ جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ (۱۷ مارس ۲۰۲۲) و در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد آغاز می‌شود.

از زمان معرفی اولیه‌ی بازی Hogwarts Legacy، تریلر این بازی بیش از ۲۸ میلیون بار از طریق کانال یوتیوب پلی استیشن مشاهده شده است. استودیوی سازنده‌ی این عنوان وعده داده بود که در سال جاری نمایشی از گیم‌پلی Hogwarts Legacy منتشر خواهد کرد و این وعده به زودی محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نمایش حدود ۲۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و ۱۴ دقیقه‌ی آن به گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy که ویدیوی ضبط شده از کنسول پلی استیشن ۵ است اختصاص خواهد یافت. همچنین، اعضای تیم سازنده‌ی بازی نیز در این رویداد اطلاعات بیشتری از آن را منتشر خواهند کرد.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخی نامعلوم برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Moein MM2Lone wolfKurosDARKSIRENSquatlatexO2mohammad reza gamerXerexplayPaprikablackcityTlou part 2 game of the centuryVisible 6-tigh manکاپتان استخونیشبح گیمفا 👣علیمحمدامین حیدریاتزیو آدیتورهS Ghost of SpartaÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔZFBmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy
برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy
برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy
برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy
برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mengo گفت:

    بالاخره بعد از کلی شایعه و حرف و حدیث به شدت هایپم ببینم آوالانچ چیکار کرده
    این همکاری هم نشون میده مارکتینگ بازی با سونیه که میتونه خیلی به نفعش باشه این موضوع

    Moein MM2Visible 6-tigh manSquatlatexO2Haj_HosseinSkyrim : The Elder Scrolls VZFBکاپتان استخونیEllie terminatorSaeidmmore
  • چقدر خوب که رونمایی از گیمپلی بازی ۱۴ دقیقه هستش
    امیدوارم آوالانچ سورپرایزمون کنه

    Moein MM2Visible 6-tigh manSquatlatexO2mohammad reza gamer@alistarSkyrim : The Elder Scrolls VZFBکاپتان استخونیSaeidmmore
  • BHAAL گفت:

    ایول امیدوارم بترکونه یه بازی درجه ۱ از سری هری پاتر بسیار نیازِ

    Moein MM2Visible 6-tigh manmohammad reza gamerSquatlatexO2PARASITE EVE 2@alistarSkyrim : The Elder Scrolls VZFBکاپتان استخونیmore
  • recidivist گفت:

    البته این Avalanche با اون یکی اشتباه شده.
    Avalanche Software در حال ساخت این بازیه و Avalanche Studios که سازنده‌ی Just Cause هست داره Contraband رو میسازه. دو استودیو کاملا متفاوت هستند تا جایی که خبر دارم

    Moein MM2K1Visible 6-tigh manSquatlatexO2@alistarALIREZA0111ZFBMateusکاپتان استخونیmore
  • @alistar گفت:

    اخه چرا اینجوری داری میکنی لامصب ، یه رویداد برگزار کن دیگه چرا اینقدر … میزنی به روؤیاهای ما من نمیفهمم جدیدا چه کسی توی این پلی استیشن و سونی مدیر شده و کار بدست گرفته که اینقدر بیخورد داره رویداد برگزار میکنه ، چی میشد همینارو میاوردی توی استیت اف پلی قبلیت نشون میدادی ! فکر کنم سونی میخواسته شوکیس برگزار کنه بعد یه عده مشنگ اومدن گفتن نه جنگ شده رویداد برگزار نکن که توجه بهت جلب نشه ، بعد اومدن رویدادو تیکه تیکه کردن هی دارن استیت اف پلی برگزار میکنن ، دیگه هفته بعد اومدن گفتن استیت اف پلی داریم مختص گاد اف وار تعجب نکنین . من موندم واقعا ، البته باز یه سری ها ناراحت نشن به خاطر حرفام منم خوشحالم از این خبر ولی اخه این شکلی که نمیشه …..

    Moein MM2Tony sVisible 6-tigh man@alistarSkyrim : The Elder Scrolls Vکاپتان استخونیhalker...Eternal...Max22Spider-Manmore
    • G.LN گفت:

      همانطور که خودت اشاره کردی بخاطر اتفاقات اکراین ایونتی برگزار نشد چونکه خود استودیوهای سازنده بازی پیام دادن همچی ایونتی برگزار نکنن

      Moein MM2Visible 6-tigh manTlou part 2 game of the century
    • این کامنت نظر من رو به خودش جلب کرد، چون تمام اینسایدرهای ایکس باکس (که مشخصاً طرفداری الکی از سونی نمیکنن) در یک ماه اخیر اصرار داشتن که مایکروسافت هم به صورت تکه‌تکه از پروژه‌های خودش رونمایی کنه و به عبارتی مراسم Inside Xbox رو برگردونه. نینتندو هم دایرکت برگزار میکنه. پلی استیشن هم بیش از قبل به این شکل عمل میکنه، اما اینجا ملت علاقه دارن ۱۲ ماه رو بیکار بشینن تا مثل دوران قدیم برسیم به E3 بعدی. و مطمئناً با این همه استودیو، مایکروسافت هم چیزی شبیه به Inside Xbox رو بر میگردونه.

      این که شرکت‌ها سورپرایزهای خودشون رو تکه تکه می‌کنن، دلیلش مارکتینگ و زنده بودن برند به صورت ممتد هستش نه یک انفجار در تابستان و سکوت مطلق. بلکه اعتقاد بر اینه که هر سه ماهه چیزی برای گفتن داشته باشن. به این شکل بازی‌های کوچک‌تر و یا حتی بازی‌های بزرگی که تاریخی برای پاییز ندارن میتونن جداگانه مارکتینگشون صورت بگیره.

      شما از جانب یه استودیو و یا یک ناشر اگر به این موضوع نگاه کنی متوجه میشی که state of play و inside xbox و nintendo Direct منطقیه. اولاً استودیو دیگه Deadline برای خودش متصور نیست، مجبور نیستن کرانچ کنن و بازی‌های خودشون رو برای E3 آماده کنن، به جای این که در اوج توسعه تمرکز خودشون رو به سمت فراهم کردن دمو ببرن، به سادگی کار خودشون رو انجام میدن و هر وقت صلاح دیدن State of play برگزار میکنن. از سمت دیگه، یک ناشر هم دیگه اجبار نمیشه که برای “بزرگ‌ترین رویداد سال یا همان E3” صبر کنه، بلکه خودجوش میتونه در قالب مراسم‌های کوچک تر سه ناشر بزرگ (سونی مایکروسافت نینتندو) بازی خودش رو در زمان دلخواه تبلیغ کنه.

      من حس و حال e3 رو درک می‌کنم، اما برگزار کردن رویدادهای کوچک‌تر خیلی منطقی‌تره و انعطاف بیشتری به سازنده میده. حرف زدن راحته، “سونی چرا رویداد برگزار نمیکنی؟” مشخصه چرا برگزار نمی‌کنه چون بازی‌ها رلیز نزدیکی ندارن! اگر رونمایی کنن خود شما روز رونمایی خوشحال و شاد هستی، اما بعد یک هفته صدات در میاد چرا پروژه ناتی داگ برای ۲۰۲۴ رونمایی شده، دو سال باید عذاب بکشیم. سیاست درست اینه که بعد از یه تیزر، نزدیک به عرضه از گیمپلی رونمایی کنی و مارکتینگ رو استارت بزنی، سیاست درست دیگه هم اینه که برند خودت رو همیشه در جریان بندازی جوری تنظیم کنی که همه‌ی سال چیزی برای رونمایی وجود داشته باشه حالا میخواد همکاری با یک ترد پارتی باشه state of play گاد باشه یا یک استیت آف پلی با تمرکز بر آثار مستقل. این اصلا کار سختی نیستی که سونی یه رویداد حتی ۳ ساعته برگزار کنه و ۲۵ تا بازی انحصاری که قراره تا ۲۰۲۶ عرضه بشن از جمله پروژه دوم سانتا رو رونمایی کنه و تیزرای سینمایی خوشکل و پر زرق و برق به نمایش بذاره اما به قیمت سکوت طولانی مدت؟ در حالی که رقبا کم کم خودشون رو در تیتر اخبار نگه می‌دارن؟ مطمئن باشید کسی دلسوزتر از خود شرکت ها وجود نداره.

      Moein MM2MEDIUMLone wolfmajidamKurosVisible 6-tigh manSquatlatexO2Tlou part 2 game of the centuryMateusmore
      • @alistar گفت:

        حرفتون رو قبول دارم اقای کریمی . همین که جوابم رو دادین خیلی ممنون ❤️❤️❤️❤️❤️ حرف من به عنوان یه طرفدار پلی استیشن از این منظر بود که ما هممون رویداد قبل رو یادمون هست ، رویدادی که از نظر من به دلیل کمبود محتوا یا حالا هر دلیل دیگه ای یه حس ترس بهم میده که باز هم اون رویداد تکرار بشه و محتواش کم باشه رویدادی که چند دقیقش به یک بازی بنام پراجکت ایو تخصص یافت که ملت حتی نمیشناختنش و حالا یه سری خوششون اومد و یه سری نه ، حالا شما فرض کن این بازی جای اون بود چی میشد ، البته من ادمی نیستم که بگم چی خوبه چی بده ، اما توی ماه ها و هفته های اخیر که این همه خبر میاد از اینکه پلی استیشن یه سرویس جدید داره و وی ار و هزار تا شایعه و خبر ، وجود ۲ تا استیت اف پلی منطقی نیست و میتونست یکی از این دو شوکیس باشه ، من ادمی نیستم که از رویدادی که نصفش قابل پیشبینیه خوشم بیاد ، الان سونی رویداد برگزار کنه ، ملت ۸۰ درصد رویدادو میدونن چیه ، این مارو عذاب میده . البته شما از رویداد قبلی راضی بودین ، من فکر کنم ما دیگه هیچ وقت رویدادی مثل فیوچر اف گیمینگ سونی نمیبینیم ، شما یه لحظه توی یوت یوب یا هر جای دیگه برید متوجه میشید که ملت همه منتظر یه چیزی شبیه همینن چرا چون چند تا سوپرایز بزرگ داشت که هیچ جا ندیدن .

      • با حرفتون موافقم و همینطور از حرف های یوتیوبر های ایکس باکس هم خبر دارم و منم با شما و اونا موافقم که با بیش از ۳۰ استودیو انقدر محتوا خواهی داشت که هر چندوقت یکبار یک اینساید ایکس باکس داشته باشی و بتونی برند ایکس باکس رو مطرح نگهداری ولی به شرطش که امیدوارم همینجوری که فکر می کنم باشه. از نظر من ایکس باکس اگر بخاطر برنامه های خودش بخواد از امثال توکیو گیم شو و گیمز کام و غیره کنار بره مشکل نداره ولی خداکنه از e3 بیرون نره یا به عبارتی شوکیس بزرگ سالانش رو همچنان پر قدرت داشته باشه و سوپرایز ها و برنامه های خوبی برای اون رویداد نگهداره.
        امیدوارم اگر سری جدید اینساید ایکس باکس رو شروع کرد از تجربه گذشتش درس گرفته باشه و بفهمه که ملت برای بازی ها و محتوا میان برنامه رو میبینن نه برای صحبت چند نفر.
        یکچیز دیگه که، امیدوارم به هیچ وجه مشابه استیت آف پلی ها نباشه و از نینتندو دایرکت الهام بگیره که با وجود ID@Xbox این نگرانیم نسبتا کم رنگه چون اگر استیت آف پلی ها و نینتندو دایرکت ها رو مقایسه کنیم، نینتندو دایرکت درسته شاید شبیه مراسم های ID@Xbox باشه و توش بیشتر بازی های ایندی نشون بدن که بخاطر ماهیت کنسول نینتندو هست ولی توی همین نینتندو دایرکت اخیر بنظرم دو سه تا بازی فرست پارتی گیم پلی نشون دادن که همشون جذاب بودن و درمجموع مراسم خیلی خوبی بود ولی استیت آف پلی ها ایرادی که دارن اینه که بازی های ایندی قاطیشون شده و همین کارو تا حدودی خراب کرده و استیت آف پلی های ۲۰ دقیقه ای که صرفا به یک بازی اختصاص دارن هم نظر آنچنان مثبتی درموردشون ندارم چون پری ویو های IGN از بازی های جدید هم همین مقداره و اینجوری چه فرقی بین این دوتا هست؟ بنظرم اگر می خوان ایکس باکس اینساید رو برگردونن باید برای هرکدوم محتوای کافی و جامعی داشته باشن و مثل یه شوکیس کوچیک باهاش رفتار کنن که دو سه تا گیم پلی از بازی های مختلف نشون بدن و چندتا هم تریلر جدید و خداحافظ. بازی های ایندی هم جاشون توی ID@Xbox خوبه و همونجا بهتر و بیشتر دیده میشن.

        xsxMengo
        • الآن دیگه e3 معنایی نداره که مایکروسافت بخواد شرکت کنه یا نه. E3 فقط یه تایتله بی‌اهمیته، نه غرفه‌ای فیزیکی وجود داره نه مراسم حضوری. فقط یه اسم برند به نام e3 میخوره پشت تیتر یوتوب مراسم. بنابراین اصلا لازم نیست شرکت کنه، فقط مثل همیشه تمام شرکت‌ها یکی از رویدادهای خودشون رو میتونن حوالی ژوئن (تا انتهای تابستان) تنظیم کنن که دست بر قضا محتوای بیشتری هم داره. البته سونی کار درستی میکنه که خودش رو محدود به بازه ژوئن نمیکنه و به نظرم مایکروسافت هم باید همینکار رو انجام بده، مخصوصا که محتویات بسیار زیادی داره برای نمایش از این به بعد.

          اگر حوالی تابستان بازار مراسم‌ها داغ میشه، دلیلش بازار خوب گیمینگ در فصل بعدی یعنی پاییز و هالیدی هست. شرکت‌ها از بازه تابستان استفاده می‌کنن برای شروع بازاریابی و مارکتینگ تا پاییز، بازه ۴ ۵ ماه تا انتشار آثار در نوامبر و اکتبر طلایی‌ترین مهلت برای بازاریابی محسوب میشه. برای همین مایکروسافت و سونی اصولاً بزرگ‌ترین مراسم خودشون رو قبل از پاییز تنظیم میکنن، اگرچه سونی اصولا برای پاییز انحصاری نداره، اما بازار ترد-پارتی اهمیت بسیار زیادی داره و باید حتما برند خودش رو قبل از پاییز انفجاری مطرح کنه.

          نینتندو دایرکت در حقیقت یک رویداد بزرگه که در دو یا سه بخش تقسیم شده، اما State of Play کلا ماهیتش مجزاس از رویداد اصلی سالانه سونی. سونی اگر بخواد به شیوه نینتندو عمل کنه، باید رویداد اصلی رو کمرنگ کنه یا از بین ببره. نمی‌تونم دقیقاً ارزیابی کنم این به نفعشونه یا نه، این موضوع چیزیه که خودش شرکت متوجه‌اش هست. اما به نظرم مایکروسافت بیشتر این پتانسیل رو داره که سه چهار تا رویداد کوتاه مثل دایرکت نینتندو برگزار کنه چون محتوا زیاد داره در آینده، رویدادهایی که درست مثل نینتندو یکی در میون عالی باشن.

          Moein MM2Mengoکاپتان استخونی@alistar
      • Kuros گفت:

        درود بر شما 👏👏👏…
        کم کم همه مجبدر میشن راهی سونی ساخته و پیش گرفته رو برن …

        Moein MM2
  • ZFB گفت:

    شنیده بودم تو مراحل توسعش به مشکل برخوردند امیدوارم خوب از اب در بیاد و احتمالاً بخوان براش روی پلی استیشن محتوای انحصاری بزارن چون ظاهراً با سونی بیشتر ارتباط بر قرار می کنن

    Moein MM2Visible 6-tigh manSquatlatexHaj_Hossein@alistarSkyrim : The Elder Scrolls Vکاپتان استخونیشبح گیمفا 👣S Ghost of Spartaعلیmore
  • یعنی اگه این بارم یه تریلر از گاد نبود من شهرا بهم میریزم نه معاون شهردار میتونه جلوما بگیره نه خودش نه رئیس جمهور نه بالاترش من شرا بهم میریزم…….

    Moein MM2Haj_Hosseinmasoud souls gamerSkyrim : The Elder Scrolls VAmir(PC & PS4)xsxMrHill93علیSpider-ManTlou part 2 game of the centurymore
  • سلام آقای مناف زاده. اطلاعات توی متن غلطه. اون آوالانچ (Avalanche Studios) سازنده Contraband و جاست کاز ربطی به این آوالانچ (Avalanche Software) نداره. فقط یه تشابه اسمیه.

    Moein MM2NathanSquatlatexO2Haj_HosseinSkyrim : The Elder Scrolls VJin sakaiکاپتان استخونیAmir(PC & PS4)xsxmore
  • MahyarMsm گفت:

    خوبه ولی خب لعنتی ما psx میخوایم

    Moein MM2Tlou part 2 game of the centuryVahid3333Skyrim : The Elder Scrolls VRyderکاپتان استخونی𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰MrHill93S Ghost of SpartaMengomore
    • G.LN گفت:

      قرار بود برگزار شه که متاسفانه برگزار نمیشه

      Moein MM2
    • Sina_2081 گفت:

      چرا همه اینقدر دنبال مراسم سونی هستن ؟! سونی از ۵ ماه پیش یک رویداد اصلی و سه SOP برگزار کرده (با احتساب harry potter) . از اونطرف مایکروسافت که ۹ ماه پیش مراسم داشته و بعد از اون هیچ معرفی دیگه ای نداشته نه تنها شایعات مسخره و رویایی درباره اش نیست ، حتی هیچکس انتظار مراسم هم ازش نداره ! خیلی جالبه . شانس آوردیم که سونی گفته مراسم مخصوص harry potter هست ، وگرنه مثل همیشه اینترنت پرمیشد از لیستهایی و اسامی مثل last 3 و uncharted 5 و returnal 2 و spiderman 3 و ghost of tsushima 2,3 و silent hill و bloodborn 2

      Moein MM2SquatlatexTlou part 2 game of the centuryVahid3333Skyrim : The Elder Scrolls VJin sakaixsxMengoMateus
      • Vahid3333 گفت:

        وقتی که به سونی میگین سلطان صنعت گیم طبیعتا این انتظار از سلطان صنعت گیم وجود داره که تند تند نمایش داشته باشه از اون طرف مایکروسافت هم که به قول خودتون دشمن صنعت گیمه و از دشمن صنعت گیم هم انتظار نمایشی نمیره
        حالا جواب سوالتو گرفتی

        Moein MM2K1Haj_HosseinThomas fu**ing shelbyVisible 6-tigh manxsxSquatlatexO2Tlou part 2 game of the centuryMengomore
        • Squatlatex گفت:

          آخه دانشمند مگه ناشرین کله گنده صنعت گیم حرف چهارتا فن بوی مثل تورو گوش میدن؟همین psتاالان سه تا بازی خفن داده بیرون هم متنوع بودن هم کلی ازشون استقبال شدsifu, horizon forbidden West,وگرن توریزمو هم که اومد و برگشت به دوره شکوه خودش
          حالا xboxچی؟فقط استارفیلد مونده که ازش گیم پلی هم ندادن استاکر هم که اصلا انحصاری نبود و متاسفانه بخاطر بحران اوکراین ناتمام موند fableوelderهم که کلی طول می‌کشه تا ساخته بشه دیگه چی داره؟

          Moein MM2Haj_HosseinMengoVisible 6-tigh man
  • Vahid3333 گفت:

    تیک تو
    EA
    یوبی سافت( به زودی فروش میره با توجه به اینکه تازه گفتن حاضریم بفروشیم)
    وارنر ( احتمال فروش اینم بالاس )
    همینا فقط برا سونی مونده این چهار تا رو هم مایکرو بخره دیگه فقط ناشرهای ژاپنی برا سونی میمونن که در برابر ناشرهای غربی عددی نیستن برا همینم احتمالا نمایش این بازی رو انحصاری خودش کرده

    Moein MM2K1Thomas fu**ing shelbyVisible 6-tigh manSquatlatexO2Tlou part 2 game of the centuryArthur MorganMengoHaj_Hossein
  • تنها چیزهایی که تو سری فانتزی هری پاتر من رو جلب کردن ، فضا و اتمسفری بود که داستان توش روایت میشد ،دوم رونالد ویزلی بود ، سوم پروفسور اسنیپ بود ، چهارم دمبلدور ،پنجمی پدرخونده هری پاتر و سرآخر اون روایت داستان و چینش هنرمندانه خانم رولینگ بود …
    اما مورد تنفرام ، اول و از همه مهم تر هرمیون بوده و هست ،یعنی اگر این شخصیت نبود شاید من نفرتی از چیزی تو این داستان نداشتم …. دوم هری پاتر بود ،اونم فقط به خاطر هرمیون بود ، سوم پدر هری پاتر ، چهارم لرد ولدمورت ، پنجم همون قضیه ساعت زمان که یک ایراد بود تو داستان ……

    سرآخرم میدونم اصلا ربطی نداشت و کلا میگین خب به ماچه ، ولی من گفتم که بدونین تا به اطلاعات عمومیتون اضافه بشه 😎

    Skyrim : The Elder Scrolls VxsxVisible 6-tigh man
  • Kuros گفت:

    ی شاهکار دیگه …..مرسی سونی …

    Moein MM2Skyrim : The Elder Scrolls Vxsx
برگزاری قسمت جدید State of Play با محوریت Hogwarts Legacy