انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا
انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا
انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا
انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا

انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران

پست گیمفا
۲۲:۰۰ ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا

چند سالی است که وضعیت اقتصادی کاربران ایرانی با چالش روبرو شده است. تا جایی که برخی کاربران دیگر به درآمدهای ریالی راضی نیستند و به دنبال کسب درآمد دلاری هستند. کسب درآمد دلاری با توجه به بالا رفتن قیمت ارز، می‌تواند نقش بسیار مهمی در ثروت‌مند شدن افراد داشته باشد و در نهایت، زندگی بهتری داشته باشند. شاید شما هم جزء افرادی هستید در اینترنت فعالیت می‌کنید اما با چالش‌های اقتصادی در ایران روبرو هستید. اگر این چنین باشد، کسب درآمد دلاری راه‌کار بسیار خوبی است تا بتوانید شرایط زندگی خود را بهتر کنید. اما کسب درآمد دلاری چیست و چگونه می‌توان به آن دست پیدا کرد؟ کسب درآمد دلاری کاملاً واضح است! یعنی به جای آن که بخواهید درآمد ریالی داشته باشید، به صورت دلار کسب درآمد کنید. اما چگونه؟ در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کامل روش های کسب درآمد دلاری بپردازیم تا اگر قصد شروع چنین فعالیتی را داشتید، به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید! پس در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

کسب درآمد دلاری؛ لذتی وصف نشدنی برای کاربران ایرانی!

شما هم با چالش‌های اقتصادی کار کردن در ایران روبرو هستید و می‌خواهید زندگی خود را از این چالش خارج کنید؟ می‌توانید بیشتر کار کنید و به جای یک شغل چندین شغل داشته باشید. اما این مسئله می‌تواند زندگی شما را با چالش‌های دیگری روبرو کند و در نهایت، کیفیت زندگی شما را کاهش دهد. هرجور هم که حساب کنیم، کاربران در طول روز فقط ساعت‌های محدودی را می‌توانند کار کنند و نمی‌توان روزانه ۲۰ ساعت کار کرد تا درآمد بیشتری داشت. یک راه کار عالی وجود دارد و آن هم کسب درآمد دلاری است. مفهوم ساده آن، درآمد کسب کردن با ارز خارجی به جای ارز ایرانی است.

با توجه به این که قیمت دلار بالا رفته است و البته ارزش آن برای شرکت‌های خارجی همان ارزش سابق است، اگر بتوانید به صورت دلاری درآمد کسب کنید به راحتی می‌توانید آن را به ریال تبدیل کنید. این مسئله به معنای کار کمتر و درآمد بسیار بیشتر است. به عنوان مثال اگر قبلاً روزانه ۸ ساعت کار می‌کردید و درآمد ۵ میلیون تومان در ماه داشتید، اکنون می‌توانید روزانه ۴ ساعت کار کنید و درآمد بالای ۱۰ میلیون تومان داشته باشید. بنابراین کسب درآمد دلاری بسیار جذاب است و کاربران زیادی به آن علاقه دارند. اما از کجا شروع کنیم؟ در ادامه به بررسی چند مورد از مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد دلاری برای کاربران ایرانی می‌پردازیم تا بتوانید درآمد دلاری خود را بدست آورید.

چگونه کسب درآمد دلاری داشته باشیم؟

اکنون که با مفهوم کسب درآمد دلاری آشنا شدید، زمان آن رسیده است که ببینیم از چه راه‌هایی می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که می‌توانید در ایران زندگی کنید اما درآمدهای بالایی به صورت دلاری داشته باشید. ما در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی ۵ مورد از بهترین راه‌های کسب درآمد دلاری بپردازیم تا بتوانید با کمک آن‌ها کسب درآمد دلاری کنید. البته قطعاً راه‌های دیگری هم وجود دارد، اما ۵ مورد از بهترین آن‌ها عبارتند از:

روش اول: کسب درآمد از طریق یوتیوب

در ابتدا که شبکه اجتماعی یوتیوب به وجود آمد، تنها یک پلتفرم برای اشتراک‌گذاری ویدئو بود! به مرور زمان تعداد کاربران یوتیوب افزایش پیدا کرد و یوتیوب هم برای آن که بتواند کاربران را ترغیب به تولید محتوا کند، امکان کسب درآمد از آن را فراهم کرد. این کار باعث شد تا علاوه بر این که یوتیوب محتوای بیشتری از کاربران دریافت کند، کاربران هم درآمدهای بسیار خوبی داشته باشند. همین مسئله باعث شد تا یوتیوب از یک پلتفرم برای سرگرم کردن کاربران،به یک پلتفرم برای کسب درآمد دلاری تبدیل شود. در حال حاضر افراد زیادی هستند که در یوتیوب فعالیت می‌کنند و به آن، به چشم شغل نگاه می‌کنند.

اما کسب درآمد از یوتیوب چگونه است؟ یوتیوب بر اساس تعداد بازدید و تعامل محتوای شما به شما پول می‌دهد! در واقع شما باید محتوای خود را تولید کنید و در اختیار کاربران قرار دهید. هر چقدر کاربران بیشتری آن را مشاهده کنند، درآمد شما هم بیشتر خواهد بود. میزان درآمد یوتیوب به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد اما اگر محتوای خوبی ارائه کنید و کاربران بتوانند با آن تعامل داشته باشند، درآمد شما به قدری زیاد خواهد بود که دیگر به شغل دیگری فکر نکنید. همچنین کسب درآمد دلاری از یوتیوب با توجه به فعالیت شما بیشتر می‌شود و هیچ محدودیتی برای آن وجود نخواهد داشت.

البته یک موضوع مهم را هم باید مورد بررسی قرار دهیم! یوتیوب به این شکل نیست که هر فردی بتواند با توجه به معیارهای ذهنی خود درآمد کسب کند. بلکه یوتیوب قوانین سفت و سختی در مورد کپی رایت رعایت کرده است و اگر فردی که در حال کسب درآمد از آن است این قوانین را دور بزند، درنهایت با مجازات روبرو خواهد شد. همچنین کسب درآمد از این شبکه اجتماعی چالش‌های خاص خود را دارد؛ مثلاً برای وریفای کردن اکانت خود نیاز به فردی در خارج از کشور دارید که بتوانید با مشخصات او نظیر آدرس، شماره تماس، کد پستی و… اکانت خود را تایید کنید. البته این چالش تنها برای یک بار است و پس از آن، می‌توانید از درآمد دلاری خود لذت ببرید.

روش دوم: کسب درآمد از طریق استریم

انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا

یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری که با کمک آن می‌توانید سود بسیار زیادی کسب کنید، استریم کردن است. در واقع استریم کردن به معنای تولید محتوای ویدئویی در مورد چیزی است. شما می‌توانید به صورت آنلاین بازی کنید و صداگذاری روی آن یک محتوای جذاب تولید کنید. این محتوا اگر بتواند کاربران را جذب کند، می‌تواند کاربران را ترغیب به حمایت مالی کند. در حال حاضر گیمرهای زیادی هستند که با استریم کردن درآمدهای چند هزار دلاری دارند! دنیای استریمرها دنیای بسیار بزرگی است و برای کاربران دیگر جذابیت‌های بسیار زیادی دارد. اگر با وجود این توضیحات همچنان برای شما این سوال پیش آمده است که منظور از استریم کردن چیست و اصلا چگونه باید استریمر شویم برای پاسخ به لینک مقابل مراجعه کنید: https://hamyar.co/how-to-become-a-successful-streamer/

روش سوم: کسب درآمد از طریق فروش دوره آموزشی

شاید شما هم جزء افرادی هستید که مهارت‌های مختلف را از طریق دوره‌های آموزشی یاد می‌گیرید. در حال حاضر سایت‌های زیادی هستند که دوره آموزشی ارائه می‌کنند و البته طرفداران بسیار زیادی هم دارند! این مسئله باعث شده تا فروش دوره آموزشی به قدری درآمدهای بالایی برای کاربران ایجاد کند که به یک شغل تبدیل شود. در واقع اگر شما به مهارت تسلط دارید، می‌توانید یک دوره آموزشی ضبط کنید و از کاربرانی که به آن حوزه علاقه دارند، بخواهید که در دوره شما شرکت کنند. حال فرض کنید همین آموزش را در یک سایت خارجی به فروش برسانید و کسب درآمد دلاری داشته باشید! جذاب نیست؟ قطعاً لذتی وصف نشدنی دارد.

برای شروع کسب درآمد دلاری از طریق فروش دوره آموزشی شما می‌توانید سایت‌های مختلفی که به شما اجازه انتشار آموزش برای فروش می‌دهند را پیدا کنید. سپس شرایط سایت‌های مختلف را بسنجید و ببینید که کدام سایت با شرایط شما مطابق است. یکی از بهترین سایت‌هایی که می‌توانید با آن همکاری کنید، سایت Udemy است. البته برای فعالیت در چنین سایت‌هایی حتماً باید کیفیت محتوای شما به قدری بالا باشد که اجازه انتشار را داشته باشید! زیرا چنین سایت‌هایی تیم سنجش کیفیت دارند و آموزش شما باید بتواند نظر آن‌ها را جلب کند.

البته این کار هم چالش‌های خاص خود را در کنار درآمد بالایش دارد! به عنوان مثال اگر می‌خواهید در سایت‌های بین‌المللی فعالیت کنید، بهتر است دوره شما به زبان انگلیسی باید تا بتوانید کاربران بیشتری را در آن شرکت دهید. بنابراین شما باید به زبان انگلیسی مسلط باشید تا کسب درآمد دلاری شما تا حد زیادی افزایش پیدا کند. البته در بسیاری از این سایت‌ها شما می‌توانید به صورت فارسی هم دوره ارائه کنید اما قطعاً کاربرانی که به زبان فارسی مسلط نیستند، از آن استفاده نخواهند کرد ! در چنین حالتی تنها کاربران ایرانی یا فارسی زبان مقیم خارج از ایران از آن استفاده خواهند کرد. در برخی از این سایت‌ها هم باید اکانت خود را وریفای کنید تا اجازه فعالیت داشته باشید.

روش چهارم: کسب درآمد از طریق همکاری با سایت‌های فریلنسری

مهارت یا تخصص خاصی دارید و کاربران زیادی به آن نیاز دارند؟ شما به یک منبع بسیار عالی برای کسب هزاران دلار دسترسی دارید. سایت‌هایی در سراسر دنیا فعالیت می‌کنند که در آن فریلسنرها می‌توانند پروژه دریافت کنند. در واقع در چنین سایت‌هایی کارفرما پروژه خود را ایجاد می‌کند، شرایط آن و میزان بودجه درنظر گرفته شده را هم بیان می‌کند. سپس فریلنسرهایی که مهارت موردنیاز برای آن پروژه را دارند، پیشنهاد خود را ارسال می‌کنند. سپس کارفرما با توجه به رزومه، نمونه کار و مبلغ پیشنهاد شده توسط فریلنسر یکی را انتخاب می‌کند تا پروژه انجام شود. برای فعالیت در چنین سایت‌هایی رزومه خود را بر روی آن سایت‌ها قرار دهید و در پروفایل خود، چند مورد از بهترین نمونه‌کارهای خود را هم قرار دهید. این کار باعث می‌شود تا زمانی که در چنین سایت‌هایی پیشنهاد انجام پروژه ارسال کردید کارفرما بتواند نمونه‌کارهای شما را انجام دهد. حتی گاهی اوقات کاربران ایرانی با توجه به این که با توجه به قیمت ارز برایشان می‌صرفد، قیمتی پایین‌تر از میزان رایج پیشنهاد می‌کنند و به راحتی پروژه را دریافت می‌کنند. شما هم می‌توانید با فعالیت در چنین سایت‌هایی دست به کسب درآمد دلاری بزنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

البته این روش کسب درآمد دلاری هم چالش‌های خاص خود را برای کاربران ایرانی دارد! چند سالی است که چنین سایت‌هایی با توجه به قوانین تحریم‌ها از ورود کاربران ایرانی به آن جلوگیری می‌کنند. همین مسئله باعث شده تا برای وریفای اکانت خود حتماً به یک آدرس و کد پستی در خارج از ایران دسترسی داشته باشید که البته واقعی باشد. مثلاً می‌توانید آدرس دوستان خود در خارج از ایران را بدهید تا اکانت شما وریفای شود. اگر در چنین سایت‌هایی فعالیت می‌کنید، پیشنهاد ما این است که درآمد خود را زود به زود نقد کنید؛ اگر اکانت شما مسدود شود، دیگر نمی‌توانید آن را نقد کنید.

روش پنجم: معامله کردن در بازار فارکس

شاید نام فارکس را شنیده باشید! فارکس در واقع یک بازار بین‌المللی برای تبادلات ارزی است که اگر آن را یاد بگیرید، می‌توانید درآمدهای بسیار عالی از آن کسب کنید. بسیاری از کاربران بدون هیچ دانشی وارد این بازار می‌شوند و بخش قابل توجهی از سرمایه خود را از دست می‌دهند. بنابراین فارکس برای افرادی که در آن حرفه‌ای نیستند یا حداقل آشنایی اولیه با آن ندارند، اصلاً پیشنهاد نمی‌شود. در ابتدای کار بهتر است سرمایه کمی در آن قرار دهید و وقتی در آن حرفه‌ای شدید، سرمایه‌های کلانی وارد آن کنید. بنابراین این روش کسب درآمد دلاری کاملاً تخصصی است و باید دانش کافی داشته باشید. با توجه به درآمدهایی که می‌توان از فارکس کسب کرد، کاربران زیادی در آن حضور دارند. کاربران ایرانی هم سودهای خوبی از آن دارند و با توجه به این که سود آن‌ها به صورت دلاری است، درآمد بسیار لذت‌بخشی برای آن‌ها خواهد بود. پس فراموش نکنید که بازار فارکس می‌تواند بسیار سودآور باشد اما در صورتی که با دانش وارد آن شوید. یادتان باشد که کاربران زیادی بدون دانش وارد آن شده‌اند و سرمایه زیادی هم وارد آن کرده‌اند، اما پس از مدتی بخش بزرگی از سرمایه خود را به دلیل عدم دانش و تخصص کافی از دست داده‌اند.

کسب درآمد دلاری؛ یک راه عالی برای بهبود کیفیت زندگی!

نمی‌توان پنهان کرد که کسب درآمد بخش بسیار مهمی از زندگی است و اگر نتوانید درآمد خوبی داشته باشید، زندگی شما هم با چالش‌های مختلفی روبرو خواهد بود. با توجه به وضعیت ارز در ایران، کسب درآمد دلاری یک راه عالی است تا از این چالش‌ها خارج شوید! در این مقاله سعی کردیم به بررسی چند مورد از بهترین راه‌های کسب درآمد دلاری را بررسی کنیم تا بتوانید یکی از آن‌ها را برای فعالیت انتخاب کنید.

Tlou part 2 game of the century

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا
انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا
انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا
انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا
انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا
انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

انواع روش های کسب درآمد دلاری در ایران - گیمفا