اسپنسر به شایعه‌ی افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد
اسپنسر به شایعه‌ی افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد
اسپنسر به شایعه‌ی افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد
اسپنسر به شایعه‌ی افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد

اسپنسر به شایعه‌ی افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد

ابوالفضل مناف زاده
۱۴:۱۴ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
اسپنسر به شایعه‌ی افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد

فیل اسپنسر به عنوان مدیر عامل ایکس باکس در مصاحبه‌ی اخیر خود نسبت به شایعه‌ی احتمال افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد.

به زودی با انتشار بازی‌های حدود ۳۰ استودیوی بزرگ کوچک از جمله عناوین Call of Duty روی سرویس گیم پس و افزوده شدن عناوین جدید ناشرین بسیار بزرگی از جمله اکتیویژن و بتسدا در زمان عرضه به این سرویس شاهد افزایش تصاعدی ارزش خرید این سرویس خواهیم بود. در این صورت، شبهه‌ها و احتمالات اجتناب ناپذیری از جمله افزایش قیمت سرویس‌های گیم پس مطرح خواهند شد، چرا که هر فرد آشنا با صنعت بازی نیز می‌تواند درک کند که پرداخت ماهانه ۱۰ تا ۱۵ دلار برای دسترسی به این تعداد از بازی‌های بزرگ و کوچک بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

در حقیقت این میزان از مبلغ پرداختی تنها معادل افزایش قیمتی است که بسیاری از ناشران روی بازی‌های نسل جدید خود اعمال کرده‌اند. در واقع، به جای پرداخت مابه تفاوت هزینه‌ی خرید تنها یک بازی نسل جدید و نسل قبلی می‌توان به تعداد زیادی از بازی‌های فرست پارتی ایکس باکس در زمان عرضه، عناوین سرویس EA Play و حتی برخی از عناوین ترد پارتی نیز دسترسی پیدا کرد. حتی یک از وبسایت‌های مطرح فعال در زمینه‌ی پوشش اخبار پیرامون صنعت بازی‌های ویدیویی خرید گیم پس را با جمله‌ی “it’s practically theft” به معنای “سرقت” توصیف می‌کند که همین موضوع می‌تواند دلیل دیگری برای اثبات قیمت بسیار پایین آن باشد.

به ادعای بسیاری از کارشناسان، سرویس‌های گیم پس و به خصوص گیم پس التیمیت به قدری مقرون به صرفه تلقی می‌شوند که گیمرها هر لحظه منتظر خبر افزایش قیمت آن هستند و تقریباً این موضوع اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد. البته، طبق برداشت‌هایی که از صحبت فیل اسپنسر (Phil Spencer) می‌توان داشت، شرکت مایکروسافت حداقل تا زمانی که تعداد مشترکین این سرویس به عدد ایده‌آلی نرسد قصد افزایش قیمت آن را ندارد و وی این موضوع را کم اهمیت جلوه می‌دهد.

البته باید یادآوری کنیم که بسیاری از گمانه زنی‌ها در مورد افزایش قیمت این سرویس، پول‌هایی است که مایکروسافت برای توسعه‌ی ایکس باکس خرج می‌کند. حتی با در نظر گرفتن این که شرکت مایکروسافت احتمالاً به سادگی می‌تواند از درآمدهای بخش‌های به نسبت فرعی و ناچیز خود از جمله سود سرمایه‌اش در بخش بهداشت و درمان تمامی هزینه‌های ایکس باکس را پرداخت کند، اما قطعاً به دنبال سودآوری در آینده است و هیچ تجارتی بدون برنامه‌ریزی برای کسب سود کلید نمی‌خورد.

نه فیل اسپنسر و نه هیچ تاجر و بازرگان عاقلی بدون چشم داشت و برنامه‌ریزی چک‌های سفید امضا را به امثال بابی کوتیک (Bobby Kotick) نمی‌دهند، اما در زمینه‌ی مایکروسافت احتمالاً تا اطلاع ثانوی می‌توان از این قیمت پایین در قبال سرویس گیم پس استفاده نمود و قرار نیست که این شرکت به این زودی‌ها چشم به سودآوری این سرویس دوخته باشد.

فیل اسپنسر در صحبت با سردبیر سابق کوتاکو و یکی از بنیان‌گذاران نشریه‌ی Axios یعنی استفن توتیلو (Stephen Totillo) در این زمینه گفت:

مردم می‌پرسند: “احساس می‌کنیم که این موضوع اجتناب ناپذیر است، بنابراین قیمت گیم پس چه زمانی افزایش خواهد یافت؟ آنها این همه استودیو خریده‌اند و نمی‌توان این موضوع (افزایش قیمت) را انکار کرد.” اما حتی با این وجود ما چهار سال است که هیچ گاه بحث افزایش قیمت را مطرح نکرده‌ایم. مثل این است که بگوییم “ایکس باکس تاریخچه‌ای دارد و بالاخره آن روز فرا می‌رسد، زمانی که آن‌ها شماره‌ی یک باشند و تمامی قراردادهای انحصاری را به نام خودشان ثبت کنند” و من در این زمینه تنها می‌توانم تصمیماتی بگیرم که پیش روی ما است و سعی می‌کنیم اهدافمان را با صراحت بیان کنیم.

اسپنسر در مورد این که چگونه این استراتژی که در گذشته از نظر بسیاری از افراد بی‌حاصل خطاب شده بود در حال ثمر دادن است صحبت کرد. وی به موفقیت Forza Horizon 5 و Halo Infinite اشاره کرد که هر دو از نظر تعداد پلیرها رکوردهای خوبی را به خود اختصاص دادند.

شما می‌توانید به آخرین نسخه‌های مجموعه‌های Forza و Halo نگاهی بیندازید. این عناوین بیشترین استقبال را در تاریخچه‌ی مجموعه‌ی خود به ثبت رساندند، چرا که ما آن‌ها را بیش از پیش و از طریق یک مدل تجاری جدید در دسترس گیمرها قرار دادیم.

ناگفته نماند که چندی پیش ایکس باکس سعی کرد تا قیمت سرویس Xbox Live Gold را دو برابر کند و پس از واکنش شدید گیمرها از این تصمیم صرف نظر کرد. البته، برخی از کارشناسان این حرکت ایکس باکس را یک استراتژی برای اثبات این موضوع که به اعتراض کاربرانشان اهمیت می‌دهند تلقی کردند، چرا که در آن برهه‌ی حساس و عدم هماهنگی این عمل با برنامه‌های مایکروسافت، این اقدام بسیار عجیب به نظر می‌رسید.

به هر ترتیب حتی با در نظر گرفتن گفته‌های اسپنسر افزایش قیمت سرویس گیم پس منطقی و اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد، اما در مورد زمان احتمالی آن نمی‌توان به صورت قطعی نظر داد.

Moein MM2AlirezaBAXY bachsDARKSIREN1100oliver queenAmirboldIlya gamerCommunistChiefSamantavakoli❤GOD OF WAR❤ah1372Iran_gamerمتأثر گشتهalinerdSkyrim : The Elder Scrolls VRezaOmenامینزمین 52more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اسپنسر به شایعه‌ی افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد
اسپنسر به شایعه‌ی افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد
اسپنسر به شایعه‌ی افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد
اسپنسر به شایعه‌ی افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد
اسپنسر به شایعه‌ی افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ای کاش تو ایرانم یکم اهمیت بدن و اشتراکی نخرن. سالانه میشه یک میلیون و پونصد برای یک سال کمه خدایی.وقتی شما این خریدو انجام بدین و برای شرکت سود اور باشه فردا اون شرکت بازیاشو نه دوبله بلکه زیر نویس فارسی حداقل ارائه میده و کشور بولد میشه برای ایکس باکس و سعی میکنه تحریمارو برداره بیشتر اهمیت بده.درسته کنسولا به اسم عمارات خورده میشه ولی ای پی رو که نمیشه عوض کرد میبینه چقد مشترک داره ایران و اهمیت میدن و اونم اهمیت خواهد داد مثل مسئولان نیستن که اهمیت ندن سیاست هاشون فرق میکنه

    Moein MM2داریوشHaj_HosseinAlirezaDARKSIREN1100Amir(PC & PS4)AmirboldMahdiIlya gamermore
  • Nion گفت:

    والا منطقی نیست قیمتش … اصلا فک کن الان ۳۰ میلیون کاربر ماهی ده دلاری داشته باشه … میشه ماهی ۳۰۰ میلیون دلار … میشه سالی ۳ میلیارد ششصد که خب کلی از پول صرف هزینه های اوردن بازی ها روی سرویس میشه … در حالیکه فقط یک عنوان کال اف فروشش میتونه نصف این مبلغو در حالت عادی بدست بیاره …

    نمی دونم من طرفدار ایکس باکسم و عاشق این سرویس ولی با دو دو تا چهارتای من جور نیست … مگه اینکه مثلا مایکروسافت یک جامعه ی حداقل صد میلیونی مد نظرش باشه

    Moein MM2داریوشHaj_Hosseinگیمری عادیAlireza1100AmirboldIlya gamerChiefTlou part 2 game of the centurymore
  • دوستان سینه به چاک مایکروسافت
    این نیز از سرویس خودتون که فیل اسپنسر کبیر سرتان کلاه گذاشته😂
    به ضرر صنعت گیم،قیمت بالا،و بازی های بی ارزش مانند هیلو و فورزا و…
    از مشکلات این سرویس هستند
    تسلیت عرض میکنم😔👊

    داریوشHaj_HosseinSami 227شبح گیمفا 👣omid4398Millennium EarlDARKSIREN1100tinydaltonalipowercellAmir(PC & PS4)more
    • جیم گفت:

      واقعا راست میگه
      مایکروسافت نباید این همه بازی رو مجانی بده
      باید مثل سونی با قیمت ۷۰ دلار و بازی یوبیسافتی مثل فوربیدن وست شیره ی ما رو بکشه
      گیمر ها باید برده سونی باشن نباید خق انتخاب داشته باشن

      داریوشگیمری عادیAlirezaشبح اسپارتانomid4398RezaOmenDARKSIREN1100متأثر گشتهtinydaltonalipowercellmore
      • حق گو گفت:

        داداش فروش بازی یه رویه کلاسیکه که از ابتدا صنعت وجود داشته. یعنی چی هرکی بازیشو با ۶۰ یا ۷۰ دلار بفروشه داره شیردوشی میکنه. کمپانی میلیون ها دلار خرج میکنن، اختیار دارن که کامل بفروشن یا بذارن رو سرویس. شما انگار تازه گیمر شدی خرید بازی رو از نزدیک ندیدی فکر کردی همه چی از اول سرویسی بوده بعد سونی اومده بازیاشو فروخته. این همه ناشر دارن بازیاشونو میفروشن. من میدونم اینجا اوضاع اقتصادی خرابه اما همه جا ایران نیست. من و شما با خرید بازی مشکل داریم. در اروپا و امریکا بازی رو میخرن هیچ اعتراضی هم ندارن چون منطقیه.

        Moein MM2گیمری عادیشبح گیمفا 👣RezaOmen1100Squatlatexکریستوفر نولانtinydaltonalipowercellAmirboldIlya gamermore
        • Mengo گفت:

          با منطق امثال ایشون هرکی بابت بازی که خودش ساخته پول بگیره دزد و شیردوش هستش و هر کی رو سرویس بده فرشته هست !
          کلا از فنبوی جماعت توقع منطق نداشته باش بخصوص اونایی که تفکرشون تو خوب بودن یه شرکت رو به همچین چیزایی محدود میکنن

          Moein MM2داریوشگیمری عادیAlirezaشبح اسپارتانomid4398DARKSIRENحق گو1100Squatlatexmore
      • درود دوست عزیز
        شما(تو)ا لایق بازی کردن هورایزن نیستید باید برید اشغال های کپی رو بازی کنید و یک سری ایندی☹️

        Moein MM2داریوشAlirezaشبح اسپارتانETERNALMANمتأثر گشتهRezaOmen...Eternal...جیمگکو پلنگی (دکتر گیمفا)more
    • بی ارزش ؟!!!!!!!!!!
      کلاه ؟!!!!!!!!!!!!
      روحت شاد

      AlirezaDARKSIREN1100متأثر گشتهMahdiمحمد علیChiefJin sakaiZFBپشهmore
    • RezaOmen گفت:

      یکی از سه چهارتا انحصاریتون که دو سال گوش عالم و آدم رو‌ پر کردین، فقط یه امتیاز بیشتر از هیلو اینفینیت گرفت!🤣🤣🤣
      میدونم هضمش سخته واست!
      از نظر یه سونی فن، صنعت گیم یعنی سی چهل میلیون کنسول های لوازم خانگی سونی, خب معلومه به ضرر شماست!😞😞
      صنعت گیم از نظر مایکروسافت یعنی یک میلیارد و دویست میلیون گیمر مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس ها!
      تفاوت زیاده، نه!؟😛🐒

      Moein MM2داریوشHaj_HosseinAlirezaشبح اسپارتانRezaOmenگکو پلنگی (دکتر گیمفا)1100tinydaltonalipowercellAmir(PC & PS4)more
    • Arnald گفت:

      تا باشه از این کلاه برداریا😋 اسپنسر جون قلب مارو هم دزدیده😸😸

      داریوشETERNALMANRezaOmenمتأثر گشتهtinydaltonalipowercellAmir(PC & PS4)AmirboldChiefexample
    • ETERNALMAN گفت:

      همین که به فورتزا و هیلو میگی بی ارزش سطح بودنت معلوم میشه ، برو بزار باد بیاد

      داریوشRezaOmenDARKSIRENمتأثر گشتهtinydaltonalipowercellAmirboldMahdiChiefexample...Eternal...
    • HT گفت:

      به به ببین کی اینجاس فن بوی اعظم 😂😂😂 سرمان کلاه گذاشته ای خدا سرما ملت کلاه میزارن یک جامعه دیگه دارن فشار میخورن 😂😂😂😂😂😂 به ضرر صنعت گیم قیمت بالا بازی های بی ارزش از مشکلات این سرویس !!!!!! ….
      اولن دشمن صنعت گیم نیس چون بازی رو روز عرضه میاره روی سرویسش و اینطوری فرق نمیزاره بین کسی که پول داره و پول نداره …..بعد دشمن سونی بگین راحت چرا اسم صنعت گیم را خراب میکنید شما راحت بگین دشمن سونی هستش و گرنه زمانی دشمن صنعت گیم هستش که یک جامعه رو وادار کنه برای بازی کردن مثلا استارفیلد حتما باید عضو سرویس باشن ولی این کارو نمیکنه میگه کسی که پول داره ۷۰ دلار بخره بازی رو کسی هم که نداره و براش نمیرزه ۷۰ دلار پول بده برای یک بازی اشکال نداره سرویسی هستش به اسم گیم پس که همان روز میتونی بازیش کنی بدون کمبود هیچ محتوایی دشمن صنعت گیم سونی هستش که میاد محتوایی یک بازی رو انحصاری میکنه پول بدی انحصاری کنی اشکال نداره میگی اقا پول داده بازی رو انحصاری کرده و شما نمیتونی بازیش کنی ولی بیای این همون نفر که پلی استیشن داره پول بدی یعنی ۷۰ دلار بعد محتوایی کمتری دریافت کنی این میشه خیانت این میشه کلاه گذاشتن سر یک گیمر میفهمی که کدام بازی رو میگم کالاف رو میگم …….
      قیمت بالا !!!!! از قدیم گفتن هرچی پول بدی همون قدر اش میخوری …..والا بخدا از سرویس که اخرین شایعه شده داره سونی درست میکنه که عملا هیچ چیزی نداره و میخواد ۱۰ و ۱۲و۱۶ دلار اگه اشتباه نکنم بفروشه که ببین حتی اون ۱۶ دلاریشم به پای گیم پس نمیرسه بعدام اون قیمتش مناسبه گیم پس که هنوز ده دلار هستش ته تهش میشه ۱۳ یا ۱۵ دلار با اون همه محتوا بده ،😂😂😂😂😂 نه عزیز فشار خوردن شما بده که حسرت گیم پس رو دارین که نرین بازی هکی بریزین 🥲🥲🥲🤧🤧😂😂
      و فن بوی تا کجا بازی های بی ارزش مانند هیلو و فورزا … همین دوتا بازی انقدر بی ارزشن که تا اسمشون میاد سونی فنا سریع میان بازی رو هیت میکنن انقدر بی ارزشن که با وجود گرن توریسمو که سابقه خیلی بیشتری داره نسبت به فورزا بازم همیشه اسم فورزا میاد انقدر هیلو بی ارزشه که حتی سونی نتونسته یک بازی حتی نزدیک اون بسازه میخوای بگم کیلزون شما با ارزشه یا گاد فال تون ….بهترین بازیتون ۲۰ میلیون فروخته اونم روی کنسولی که ۱۰۰میلیون تاحالا فروش کرده انقدر انحصاریتون خوبه که طبق امار فقط یک پنجم بازی های انحصاری سونی رو خرید میکنن بقیه بیشتر گژوال کیمر هستن یا انقدر بازیاتون با ارزش که ملت با دستگاتون بیشتر فورتنایت پلی میدن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 تسلیت عرض نکن چون عزای برپا نیس در حجله ما ایکس باکس فن ها چون هر روز بهتر از دیروز میشیم کاری که ماکروچند سال پیش تقدیم ما کرده رو الان سونی تازه میخاد درست کنه 😅😅😅😅تسلیت دشمن صنعت گیم 😅😂😂😂😂

      داریوشAlirezaETERNALMANگکو پلنگی (دکتر گیمفا)متأثر گشته...Eternal...tinydaltonalipowercell
    • Chief گفت:

      نمیدونم چرا پیاماتو میخونم خندم میگیره😂 (بنظرتون پیاماش شبیه جوک نیست؟ 😅)

      ETERNALMANThe صخرهمتأثر گشته...Eternal...tinydaltonalipowercell
  • AmirAgha گفت:

    به نظر منم در آینده زیاد خواهد شد ولی هنوز باید به یه محبوبیت بیشتری برسن
    تا وقتی که قیمت رو افزایش بدن یهو مشتریاشون افت نکنه
    فکر میکنم مثلا الان که گیم پس هست ۱۰و۱۵ دلار
    اون موقع بشه ۱۵و۲۰ دلار
    بعید میدونم بیشتر از ۵ دلار گرون کنن

    Moein MM2داریوشtinydaltonalipowercellAmir(PC & PS4)AmirboldChiefSamantavakoliZFBah1372AmirAghamore
  • Ryan Bones گفت:

    فیل اسپنسر تنها دلسوز مایکروسافت و ایکس باکس👍🏻

    Ilya gamerداریوشHaj_HosseinValhallatinydaltonalipowercellAmir(PC & PS4)AmirboldSamantavakoliA,,shMengomore
  • Haj_Hossein گفت:

    این سرویس خیلی برا گیمر هایی که بودجه مناسب ندارند خفن و مقرون به صرفه است.
    اما هنوز به سود رسی نرسیده و داره توسط دومین شرکت بزرگ جهان یعنی مایکروسافت پشتیبانی میشه که خب با پولی که دارن زیاد نگران نیستن.

    Moein MM2داریوشHaj_HosseinRezaOmenDARKSIRENAmirboldIlya gamerChiefSamantavakoliJin sakaimore
  • ای خدا الان اونا دارن با ۷ دلار گیم پس می خرن ما با ۳۰۰ هزار واقعا نامردیه اما باز خداروشکر بعضی از کشور ها اینم ندارن

    داریوشAmirboldIlya gamerChiefJin sakaiah1372Skyrim : The Elder Scrolls Vزمین 52SquatlatexP.morgan 𔓙more
  • Squatlatex گفت:

    لعنتی مغزم باگ شد الان اسپنسر تو این عکس داره می‌خنده یا میخواد حرف بزنه یا هردوش؟
    درباره قیمت هم واقعاً الان نمیشه نظری داد شاید تا پایان این نسل تغییر ندن و از نسل بعد افزایش قیمت بدن چون از وسط نسل گرون کنی ضایع است.

    داریوشDARKSIRENAmirboldChiefSamantavakoliZFBah1372ollieSkyrim : The Elder Scrolls V
  • adams-khersi گفت:

    جون مادرتون اضافه نکنید آره برای آمریکایی ها و اکثره مناطق اروپا ماهی ۱۰ یا ۱۵ دلار چیزی نیس حدود پول عه یه بسته سیگار معمولی ولی برای ما به لطف دوستان کم پولی نیس، من دارم جمع میکنم کنار پی اس یه ایکس باکس ام بگیرم اونم فقط بخاطره همین گیم پس، اونم بخواد گرون شه که هیچی، تهش آلتیمیت رو بکنن ۲۰ دلار🙂

    داریوشگکو پلنگی (دکتر گیمفا)DARKSIRENAmirboldIlya gamerJin sakaiah1372ollieSkyrim : The Elder Scrolls VSquatlatexmore
    • Mateus گفت:

      “”جون مادرتون اضافه نکنید آره برای آمریکایی ها و اکثره مناطق اروپا ماهی ۱۰ یا ۱۵ دلار چیزی نیس حدود پول عه یه بسته سیگار معمولی””
      .
      با ۱۵ یورو تو آلمان میشه یه دور یخچالتو پر کنی
      کی گفته پول یه بسته سیگاره؟🗿

      MengoDARKSIRENtinydaltonalipowercell
      • داداش داری میگی یورو بعد تازه راست میگی با ۱۵ دلار میشه دو تا ساندویچ بوریتو خوب از رستوران های سیار خرید

      • adams-khersi گفت:

        حاجی سیگار گروه عه، پسرعموم تو استرالیا سیگار رو بخواطره گرونی ترک کرده، می‌گفت با پول یه بسته سیگار میشه یه باکس آبجو کرونا گرفت، من خودم صربستان رفتم ارزون ترین سیگار ۵یورو بود تازه سیگاره آشغل، کلا سیگار تو ایران ارزونه البته آشغاله وگرنه مارلبورو تازه ساخت ترکیه الان ۷۰ تومن عه بسته ای

        داریوشMateus
      • HT گفت:

        عزیز منظورش این بود بنده خدا که برای امریکایی ها چیزی نیست طرف که روزی ۶۰ دلار در میاره به هیچ‌جاش نیست در ماه ۲۰ دلار بده پول یک سوم حقوق یک روزشه ….
        ولی برای ماه دنیای پوله بیست دلار البته نمیدونم ولی من گیم پس التیمیت خریدم یک و خرده ای دارم استفاده میکنم و کامل هم راضیم

        داریوش
    • HT گفت:

      داداش نگران نباش من الان التیمیت یکساله خریدم یک میلیون سیصد بشه بیست دلار ته تهش میشه در سالی یک و نهصد یک هشت صد تقریبا ….ولی اینم در نظر بگیر احتمالا بازی های در اینده قیمتشونم میره بالاتر احتمال اینکه بازی ها aaa بشه ۸۰ دلار هستش الان میبینیم یک بازی a چهل دلار هستش (نمونش شیفو)

  • جیم گفت:

    فکر کردید مایکروسافت مثل سونی فقیره که بیاد قیمت سرویس شو به این راحتی بالا ببره؟

    گیمری عادیThe صخرهtinydaltonalipowercellIlya gamerollieMengoJin sakaiجیم
  • جیم گفت:

    الحق و الانصاف که مایکروسافت سلطان صنعت گیم است
    کاش شرکت های شیر دوش مثل سونی هم از مایکروسافت یاد می‌گرفتند

    داریوشگیمری عادیThe صخرهSquatlatexگکو پلنگی (دکتر گیمفا)tinydaltonalipowercellAmirboldIlya gamerollieنyasimore
    • Mengo گفت:

      فعلا که سونی داره همینطوری تو فروش کنسول و انحصاری هاش و چیزای دیگه رکورد میزنه و بهترین سال مالی های خودش رو تجربه میکنه تو هم بشین اینجا هی از دکل آپدیت های ماین نسلی بالا برو تا به سونی بگیول پرست درحالیکه همون شرکت به اصطلاح خودت سلطان صنعت گیم تا همین چند وقت پیش داشت برای بازی های Free to Play هم از گیمر ها پول میگرفت و اشتراک میخواست درحالیکه سونی اینکار رو نمیکرد 🙃
      ۴ نسل سوزش و فشار و از موفقیت های سونی با امثال هیترایی مثل تو چیکار کرده پلی گراند 😁
      اونقدر فشار و دمیج کنترل کردی که یه همچین خبرایی میاد سریع سعی میکنی خودت رو خالی کنی 😋
      ادامه بده بلکه از کمبودات کم بشه 🙂

      داریوشThe صخرهSquatlatexگکو پلنگی (دکتر گیمفا)کریستوفر نولانtinydaltonalipowercellollieنyasiجیم
    • The صخره گفت:

      یجوری میگی انگار مایکرو فرشته اس و خیر خواه همه ولی سونی شیطان پست فطرت😂😂

      داریوشMengo
  • Valhalla گفت:

    تنها دلیلیه که تو این شرایط خیلی ها مثل من هنوز تن به هکی ندادن
    چون واقعا تو این شراط بخای کنسولو بخری شاهکار کردی چه برسه بخای بازی هم بخری

    داریوشtinydaltonalipowercellChiefollieJin sakaiah1372
  • Nathan گفت:

    امیدوارم اگه مایکروسافت اگه قرار باشه سود دهی بیشتری نسبت به الان داشته باشه از طریق گیمپس ،به جای اینکه بخشی از محتوا یه بازی رو رایگان و بخشی رو پولی کنه ، قیمت گیمپس رو بیشتر کنه

    داریوشMengoAmirboldJin sakaiجیم
  • RezaOmen گفت:

    فیلی جان؟
    همه ی بازی های اکتیویژن بلیزارد رو اضافه کن به گیم‌پس تا نظرات سونی فنا رو بخونیم، حسابی بخندیم!🤣🤣🙂🐒

    داریوشRezaOmentinydaltonalipowercellAmirboldIlya gamerollieSquatlatexMengoJin sakaiجیم
  • به نظر من که با بیشتر کردن قیمت گیمپس کسی تعجب نمیکنه . واقعا سود آور نیست در حال حاضر با این کیفیت . هر روز کیفیتش میره بالاتر ولی قیمتش از همون اول مفت بود . امیدوارم با افزایش قیمت کوچکی مواجه بشیم البته که اولش ضرر گیمراست ولی خب باعث میشه بخش گیمینگ مایکروسافت رشد کنه و بعد از یه مدت به نفع همست. البته به نظر من با پشتوانه مالی مایکروسافت زیاد ضررش به چشم نمیاد ولی خب… به هر حال ضرره دیگه.

    داریوشtinydaltonalipowercellAmirboldollieJin sakaiجیم
  • شاید بعدها با بیشتر شدن بازیها و بالاتر رفتن کیفیت، قیمت گیم پس هم بیشتر بشه.
    ولی امیدوارم حالا حالاها این اتفاق نیوفته چون واقعا الآن قیمتش برای خیلی از گیمرای ایرانی مناسبه ولی بیشتر شدنش هم انصافا به یسریا فشار میاره.

    Amirboldکاپتان استخونیollieنyasiMengo
  • ollie گفت:

    فوقش میاد اون ۱ دلار ماه اولو حذف میکنه
    پی اس پلاس هم ۱۴ روز رایگان داشت بعد که ازش سو استفاده شد سونی قوانین سختگیرانه تری برای گرفتن اون پلاس ۱۴ روزه گذاشت

    Amirbold
  • Ilya gamer گفت:

    بنظر من یکمی قیمت سرویس گیم پس بره بالا اما سری کال آف دیوتی بهش اضافه بشه هیچ عیبی نداره
    خب حالا ۱۰۰ تومن بیشتر بدین سری کال آف رو هم اگه ایکس باکس دارین بازی کنین
    بنظر شخصی خودم عیب نداره ولی اگه قیمت یک ماهه شد مثلا ۵۰۰ تومن اسپانسر رو به آتیش میکشم

    Ilya gamertinydaltonalipowercellAmirbold
  • Kia گفت:

    واسا یکم مثل بعضیها کامنت بزارم .ایول داره گرون میشه من چقدر خوشحالم از گرونی بازیها و سرویسها .ای جان تو پوست خودم نمیگنجم از گرون شدنش اصلا بشه هزار دلار .چقدر خوبه همه چیز گرون شه من خیلی فنبویم دوست دارم پول تو جیب اینا بره ولی خودم نتونم پلی بدم وااااااااااااااااااااای چقدر خوشحالم (کامنتهای زیر پست بازیهای ۷۰ دلاری )

  • Alireza گفت:

    ایکس باکس تاریخچه‌ای دارد و بالاخره آن روز فرا می‌رسد، زمانی که آن‌ها شماره‌ی یک باشند و تمامی قراردادهای انحصاری را به نام خودشان ثبت کنند
    خواب های خوب خوب ببینی..فن بوی سونی که میدونید نیستم ولی..خنده دار بود فیلی

اسپنسر به شایعه‌ی افزایش قیمت سرویس گیم پس واکنش نشان داد