بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا
بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا
بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا
بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا

بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست

پست گیمفا
۰۰:۳۲ ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا

در دنیای گیمر ها ، انتخاب و خرید محصولات دیجیتال بسیار دشوار است چراکه نحوه استفاده و کارایی این کالا ها باید به گونه ای باشد که به صورت کامل نیاز کاربران را برطرف کند ! حال این سوال مطرح می شود که در بین تجهیزات ذخیره سازی ، بهترین فلش های گیمینگ مطلق به چه برند هایی می باشد و چه ویژگی های منحصر به  فردی باید داشته باشد ؟ در ادامه با همکاری گیم فا و فروشگاه کامپیوتر فو بیست ، پرفروش ترین مموری های موجود در بازار ایران را مورد بررسی قرار داده ایم. با ما همراه باشید

فلش مناسب گیم چیست ؟

قبل از هرچیزی بهتر است بدانید که نمی توانید از مموری های قابل حمل معمولی برای مصارف تخصصی استفاده کنید. و در صورت استفاده ، درصد خرابی این کالا ها را بیش از پیش افزایش خواهید داد ! اما در خرید فلش مموری از وبسایت هایی همچون دیجی کالا ، لیون کامپیوتر یا فو بیست FO20  چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

  • فلش گیمینگ باید حتما دارای پورت USB 3.0 باشد.
  • به سراغ خرید مموری ها فلزی به علت افزایش دما نروید.
  • بدنه فلش باید در برابر ضربات ناشی از جابجایی مقاوم باشد.
  • به هیچ عنوان برند های ذخیره سازی سطح سوم را انتخاب نکنید.
  • و در آخر مراقب ویژگی های فانتزی باشید که بسیار خطرناک است.

نکته :  یک لیست کوتاه از مصحولات مطرح ، برای شما در نظر گرفتیم اما در ذهن داشته باشید که هیچ فلش مموری را بدون گارانتی معتبر تهیه نکنید تا از دور ریختن پول خود در امان بمانید !!!

انتقال و اجرا بازی با هارد بهتر است یا فلش مموری ؟

قطعا هارد های اکسترنال میتوانند بی نظیر ترین رفیق یک گیمر باشند ! اما آیا میتوانند مانند مموری ها استفاده راحت تری داشته باشند و البته جمع جور تر ؟ قطعا خیر. با توجه به بررسی های تیم گیم فا ؛

(( هارد اکسترنال برند های برتر وسترن دیجیتال و یا حتی ای دیتا ، پس از مدتی اتصال مداوم برای اجرای گیم ها به شدت دچار آسیب های بدسکتوری می شوند و همین امر باعث کاهش عمر مفید این قطعات می شود. ))

دلایل برتری فلش مموری بر هارد داریو ها ؛

  • به طور عجیبی کوچکی و راحتی حمل دارند.
  • میتوانید حافظه های بیش از ۲۵۶ گیگ را تهیه کنید.
  • اطلاعات با سرعتی همچونSSD خوانده و نوشته می شوند.
  • عمر کارکرد بسیار بالاتری نسب به هارد های الکترومکانیکی دارند.
  • به علت استفاده از حافظه های NAND دمای داغ کمتری تولید میکنند.

نکات تهیه فلش مموری گیمینگ

به نقل از مجله آی تی فو بیست بلاگ ، در هنگام خرید فلش مموری ها، باید چندین نکته را مورد توجه قرار داد تا بهترین گزینه را انتخاب و بازدهی بالایی از محصول خود دریافت کنید. که خوشبختانه گیم فا این نکات را به صورت خلاصه از این وبلاگ فناوری برای شما جمع آوری کرده است. البته پیشنهاد میشود مقاله https://fo20.ir/blog/buying-guide-best-flash-memory راهنمای خرید فلش مموری فوبیست بلاگ راه هم مطالعه کنید.

پورت مورد نیاز فلش گیمینگ

بهترین درگاه فلش مناسب گیمر ها ، نوع USB 3.0 GN1 هست واقعا سرعت بی نظیری در انتقال و خواندن فایل ها دارد ، البته باید در نظر داشته باشید که سیستم شما باید از پورت یو اس بی تری پشتیبانی کامل را داشته باشد. ضمنن مادربرد ها نیز تاثیر غیر مستقیمی در بهبود روند سرعت یو اس بی ها دارند.

جنس ساخت باید چگونه باشد ؟

بدون شک بهترین گزینه برای افراد علاقمند به اجرای بازی های سنگین در فلش مموری ها ، جنس پلاستیکی یا سیلیکونی می باشد که گزینه مناسبی برای بهبود طول عمر این قطعات است چراکه گرمای بیش از حدی را از سیستم شما دریافت نمی کنند و آی سی های این محصولات در وضعیت سلامت بهتری قرار خواهند داشت.

ویژگی های اضافی فلش ها

اگر قصد استفاده حافظه های یو اس بی برای اتصال مداوم به سیستم خود را دارید ، بهتر است به سراغ ویژگی های خاصی همچون عروسکی بودن ، مموری های دارای اثر انگشت و یا حتی موارد فانتزی ماننده چراغ قوه کوچک نروید چراکه هیچ برند برتری این مدل ها را برای استفاده حرفه ای تایید و تولید نخواهد کرد.

البته میتوانید از مدل های دارای نور پردازی RGB برای زیبایی بیشتر استفاده کنید.

بهترین مدل های فلش گیمینگ کدامند ؟

در ادامه، جواب سوال؛ برای بازی چه فلش مموری بخریم ؟ را با بعضی از مدل های برتر را برای شما قرار داده ایم که میتوانید برای دریافت لیست کامل این محصولات جستجو ی در گوگل بزنید و یا از فروشگاه جانبی فوبیست این کالا ها را بررسی کنید.

بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا

۱- سن دیسک الترا ترک SanDisk Ultra Trek cz490

بدون شک بی نظیر ترین مدل از شرکت سن دیسک می باشد که با سرعت خارق العاده میتوانید نیاز هر کاربر حرفه ای را بر طرف کند. این فلش مموری از بدنه سیلیکونی ساخته شده و در برابر خطراطی همچون ضربه ، آب ، اشعه ایکس و … کاملا ایمن میباشد. البته ظاهر زیبا و خوش ساخت این محصول حس کیفیت را به خوبی به شما منتقل میکند و همچنین بهره مندی از پورت یو اس بی تری ، لذتی بی نهایت کارکرد را در اختیارتان قرار خواهد داد.

بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا

۲- فلش Sony USM-SA3  او تی جی

شرکت سونی نیز توانسته یکی از مدل های پرکاربرد را برای مصرف کنندگان طراحی و در بازار کند، که با پشتیبانی از USB 3.0 GN1 سرعت قابل قبولی را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. ضمنن سرعت این مموری تا حدودی شبیه به هارد دیسک های اکسترنال می باشد. و از پورت میکرو یو اس بی نیز جهت اتصال به تلفن های همراه اندرویدی پشتیبانی میکند.

بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا

۳- سن دیسک مدل Ultra Dual OTG Type-C

مدل بعدی نیز از برند سن دیسک می باشد که دارای ساختار بسیار لوکس و سرعت مناسب در پردازش اطلاعات است. این مدل Flash Memory از سوکت او تی جی تایپ سی ، بسیار با کیفیتی ساپورت میکند که توانایی انتقال اطاعات بین سیستم های مدرن دارای درگاه Type-C را هم محیا می سازد.

بررسی قیمت فلش مموری فو بیست fo20

حال که تمامی نکات را به خوبی مطالعه کردید میخواهیم جواب یک سوال پر تکرار را بدهیم که قیمت فلش مموری گیمینگ چه بازه ای است ؟ به طور کلی میتوان مدل های ذکر شده برا از در ظرفیت های مختلف از ۱۷۰ هزار تا ۵۵۰ هزار تومان از فروشگاه های توزیع کنند محصولات ذخیره سازی تهیه کرد که برای سهولت استفاده ، لینک قیمت فلش فوبیست https://fo20.ir/product-cat/storage/flash-memory را برای شما قرار داده ایم.

جمع بندی

در این مقاله کوتاه از گیم فا و فروشگاه جانبی فو بیست ، به بررسی بهترین فلش مموری های گیمینگ موجود در بازار ایران پرداخته ایم و گزینه های مناسبی را برای شما معرفی کرده ایم .اما برای آخرین نکته باید ذکر کنیم که بهتر است مقالاتی در مورد بهترین گارانتی های تجهیزات دیجیتال در ایران مطالعه کنید که در هنگام تهیه این محصولات سردرگم نشوید. لطفا جهت کمک به کاربران این وبسایت از طریق بخش کامت ها، نظرات خود را جهت آشنایی با سایر مدل های برتر با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

در این بخش برخی از سوالات پرترکرار را برای شما درج کرده ایم که به آسانی جواب مشکلات خود را در هنگام تهیه مموری گیمینگ دریافت کنید.

آیا فلش گیمینگ مدل خاصی دارد ؟

خیر ، برای مصارف گیمینگ مدل های خاصی در نظر گرفته نشده است و باید به سراغ مدل های حرفه ای تجاری بروید.

خرید مموری گیمینگ را چگونه انجام دهیم ؟

بهترین گزینه برای شما مراجعه به فروشگاه های فیزیکی محل سکونت و یا رجوع به وبسایت های فروشگاهی همچون دیجی کالا یا فو بیست است.

چگونه عمر فلش گیمینگ را افزایش دهیم ؟

در صورتی که از flash gaming استفاده میکنید برای افزایش عمر و عملکرد بهتر است از پورت های یو اس بی با کیفیت در سیستم خود استفاده کرده  و سعی کنید دمای زیادی به این قطعه ها منتقل نشود.

Mr.JJonah hex (حامی حقوق بز 🗿🐐🐐🐐🐐)M.MTMEYSAMB300

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا
بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا
بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا
بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا
بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا
بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Michael گفت:

    مرسی واقعا مطلب جالبی بود ، من خودم برای لانچ GTA V از یه فلش مموری ۱۲۸ گیگ استفاده میکنم که معمولا بخاطر سرعتش بازی لگ میزنه ، اما نمیدونستم که پورتش باید جن یک باشه . یه سوالم از دوستان ، کسی تا الان کالاف رو با فلش مخصوص گیم اجرا کرده ؟

بهترین فلش مموری های گیمینگ به نقل فو بیست - گیمفا