ری استریم چیست ؟ - گیمفا
ری استریم چیست ؟ - گیمفا
ری استریم چیست ؟ - گیمفا
ری استریم چیست ؟ - گیمفا

ری استریم چیست ؟

پست گیمفا
۱۳:۲۸ ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
ری استریم چیست ؟ - گیمفا

ری استریم به شما این امکان را میدهد که همزمان بروی چندین پلتفرم  بدون افت کیفیت و دیلی استریم (Stream Delay) به صورت مدوام  و نامحدود  پخش زنده داشته باشد ، افزایش کیفیت نسبی بیت ریت (Bitrate) و نیم بها محاسبه شدن ترافیک مصرفی شما یکی از قابلیت های این سرویس است.امروزه استریم یا پخش زنده طرفداران خاص خود را پیدا کرده که یکی از جذابیت های آن تعامل همزمان بین مخاطبان بصورت آنلاین است اما مشکلاتی مانند مناسب نبودن اینترنت ، پهنای باند ، قطع و وصل شدن اینرنت و گرفتن دیلی (Delay) در هنگام استریم و مصرف بالا حجم اینترنت  و پخش زنده بصورت محدود تنها بروی یک سایت ( عدم توانایی پخش زنده همزمان در چند پلتفرم بدون ری استریم ) و مشکلاتی ازاین قبیل اما ری استریم راه حل این چنین مشکلات است.

ری استریم چیست ؟ - گیمفا

ری استریم یک پلتفرم بهینه سازی شده بصورت اختصاصی برای استریمر ها است که کار اصلیش ارتقا کیفیت استریم است.

ری استریم چندین سرور پرقدرت و بهینه سازی شده مخصوص پخش زنده بروی پلتفرم های نظیر YouTube ,Instagram ,Twitch , Aparat و … راه اندازی کرده تا باعث راحتی و افزایش کیقیت استریم شما بشه

از مزایای استفاده از ری استریم میتوان به :

  • پهنای باند بالا (بهینه سازی شده برای استریم)
  • پایداری ثابت و بدون قطعی
  • بیت ریت بالا
  • افزایش نسبی کیفیت و بیت ریت
  • استریم به صورت همزمان در در چندین پلتفرم
  • بدون دراپ فریم
  • تاخیر کمتر و پینگ پایین تر
  • محاسبه ترافیک نیم بها

نام برد که باعث متمایز شدن این سرویس مخصوصا داخل کشور می شود.

افزایش کیفیت استریم

اگر استریمر هستید و یا می خواهید استریمر شوید حتما به موارد زیر دقت کنید! نکات فراوانی وجود دارد که بر روی کیفیت استریم تاثیر گذار هستند. ولی یک نکته مورد توجه تر از نکات دیگر است ! و این نکته چیزی نیست جز بیت ریت استریم.
موارد زیادی بر روی بیت ریت استریم تاثیر گذار هستند. برای مثال :

  • سرویس ری استریم
  • اینترنت با پهنای باند اختصاصی
  • اینترنت رادیویی
  • اینترنت فیبر نوری
  • کارت شبکه ی خوب
  • کابل شبکه ی خوب
  • توضیع پهنای باند به صورت درست به سمت سیستم استریم

خب یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن بیت ریت، سرویس ری استریم می باشد.

استریم با مصرف نیم بها

امروزه استریم کردن ترافیک مصرفی بالایی دارد. به خصوص زمانی که شما تازه به استریم کردن اقدام میکنید یقینا نیاز دارید استریم روزانه بزارید. این مورد باعث مصرف ترافیک بالا و همچنین هزینه بر بودن ترافیک مصرفی برای شما می باشد. بهترین روش برای کاهش میزان ترافیک مصرفی اینترنت خود استفاده از سرویس ری استریم نیم بها می باشد. Restream.gg ارائه دهنده این سرویس در کشورمان می باشد.

پخش زنده با کامپیوتر بر روی اینستاگرام

برای پخش زنده با رایانه بر روی اینستاگرام می توانید از نرم افزار او بی اس کمک بگیرید. در قدم بعدی بعد از نصب او بی اس به سایت ری استریم رفته و سرویس تک پلتفرم را سفارش می دهید. و با تهیه سرویس ری استریم اینستاگرام به راحتی می توانید بر بستر اینستاگرام با نرم افزار او بی اس استریم کنید.

استریم بر روی توییچ بدون دراپ فریم !

دراپ فریم یکی از موارد بد روی کار استریمراست ! شما برای تست بیتریت استریم خود و بررسی ثبات لینک اینترنت خود و برای استریم کردن بدون دراپ فریم می توانید به آدرس speedtest.restream.gg بروید و اینترنت استریم خود را تست کرده و از این بابت مطمئن شید که در هنگام استریم دراپ فریم نمیخورید!

چه بیت ریتی برای استریم مناسب است ؟

انتخاب بیت ریت به مقادیر زیادی بستگی دارد ; پهنای باند ، رزولوشن ، فریم و درنهایت بیت ریت را انتخاب می کنیم. حداقل پهنای باند مورد نیاز برای استریم ۲ مگابیت می باشد. در بخش زیر جدولی برای شما قرار دادیم که به شما کمک می کند بیت ریت استریم خود را به راحتی انتخاب کنید :

ری استریم چیست ؟ - گیمفا
اینترنت مناسب استریم

بهترین اینترنت برای استریم در کشور ایران اینترنت پوینت تو پوینت یا پهنای باند اختصاصی می باشد. همچنین علاوه بر پهنای باند اختصاصی از اینترنت فیبر نوری نیز می توان استفاده کرد ، اینترنت هایی که ذکر کردیم جزو اینترنت های رده بالا می باشد. در بین اینترنت های رده پایین تر نیز می توان به اینترنت های شبکه موبایل ۴G – 5G و TDLTE اشاره کرد که برای استریم با بیت ریت ۳۰۰۰ مناسب می باشند. از اینترنت های رده پایین نیز میتوان اینترنت ADSL که برای استریم اصلا مناسب نیست اشاره کرد. پس پیشنهاد میکنیم حداقل از اینترنت های میان رده که نام برده شد برای استریم استفاده کنید.

تاثیر ری استریم بر درامد از استریم

ری استریم یکی از روش های افزایش مقدار بازدید و درامد می باشد، شما وقتی به صورت همزمان با استفاده از سرویس ری استریم در چند پلتفرم استریم می کنید تعداد بازدید کنندگان در لحظه ( ویوور ها ) شما زیاد تر می شود و درصد کسب درامد شما را به مراتب بالاتر خواهد برد. پس اگر دنبال این هستید که با افزایش کیفیت و یا افزایش کامیونیتی خود به درامد خوبی برسید حتما بهتون ری استریم رو پیشنهاد می کنیم. در یوتیوب نیز پخش تبلیغات در زمان استریم شما برای شما درامد زا خواهد بود.

پشتیبانی ری استریم

پشتیبانی ری استریم به خصوص در ایران با وجود مشکلات اینترنت و کانکشن یکی از موارد مهم در این سرویس دهی می باشد. Restream.gg مفتخر می باشد که با ارائه پشتیبانی تلفنی – چت آنلاین و بررسی مشکلات مشتری از طریف انی دسک و یا بررسی تصویری مشکلات اینترنت مشتریان و تنظیمات استریمشان را بررسی کرده و در همه ی زمان ها آنهارا به کیفیت درخواستی رسانده است. برای ارتباط با پشتیبانی ری استریم می توانید با چت پشتیبانی درون سایت یا شماره تلفن ۰۹۳۶۰۶۶۲۲۰۳ و یا آدرس ایمیل support@restream.gg تماس حاصل فرمایید.

کلام آخر ، شما با استفاده از سرویس ری استریم بیت ریت و کیفیت ظاهری استریم خود را بهتر میکنید و این همانند یک وبکم و یا یک میکروفون پیش نیاز یک استریم خوب است ، پس اگر به پیشرفت در استریم فکر می کنید به کیفیت استریم خود هم بها بدید و سعی کنید با استفاده از ری استریم کیفیت استریم خود را بالا برده و برای بازدیدکنندگان خود ارزش قائل باشید.

تیم فنی ری استریم ایران

Gg

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ری استریم چیست ؟ - گیمفا
ری استریم چیست ؟ - گیمفا
ری استریم چیست ؟ - گیمفا
ری استریم چیست ؟ - گیمفا
ری استریم چیست ؟ - گیمفا
ری استریم چیست ؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ری استریم چیست ؟ - گیمفا