شینجی میکامی: امیدوارم نسخهی ریمیک Resident Evil 4 داستان اصلی را بهبود دهد
خالق عنوان تحسین شده و بسیار محبوب Resident Evil 4 امیدوار است که در صورت ساخت نسخهی ریمیک، داستان آن نیز تغییر پیدا کند و بهتر از نسخهی اصلی باشد.
با توجه به انتشار نسخهی واقعیت مجازی Resident Evil 4 برای پلتفرم Oculus Quest 2 و انتشار شایعاتی در مورد ساخت و توسعهی نسخهی ریمیک آن، نام این بازی تحسین شده و محبوب باری دیگر در تیتر خبرها قرار گرفته است. اما واکنش خالق آن به این شایعات چیست؟ آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami) در پاسخ به این سوال که در مورد ریمیک شدن عنوان کلاسیک Resident Evil 4 چه نظری دارد پاسخ داد:
بسیاری از طرفداران خواهان ریمیک شدن Resident Evil 4 هستند و این نشانهی خوبی است، اگر کپکام (Capcom) در اقدامی به بازسازی این اثر پرداخته و داستان آن را نیز بهتر کند بسیار عالی خواهد شد.
هنگامی که از شینجی میکامی خواسته شد کمی بیشتر در مورد ارتقای داستان Resident Evil 4 توضیح دهد، او پاسخ داد که تمامی داستان این نسخه در سه هفته نوشته شده است. او در این مورد توضیح داد که برای نوشتن داستان این بازی زمان بسیار کم و محدودی به او داده شد و تنها سه هفته برای نوشتن آن فرصت داشت.
در حال حاضر هیچ کدامی از شایعاتی که در مورد ریمیک شدن Resident Evil 4 منتشر شدهاند تایید نشدهاند. با این که گزارشهای بسیاری به وجود این نسخه اشاره کردهاند و با توجه به آنها به نظر میرسد که نسخهی ریمیک این اثر کلاسیک تحت نظارت کپکام و توسط توسعه دهندگان اصلی سری Resident Evil ساخته میشود. لازم به ذکر است که با توجه به این گزارشها پیش از این استودیوی M-Two مسئولیت ساخت این اثر را بر عهده گرفت بود. همانطور که میدانید تا به امروز هیچ کدام از این شایعات توسط کپکام تایید نشدهاند.
جالب است بدانید که علاوه بر انتظارات میکامی از بهبود داستان نسخهی ریمیک Resident Evil 4 نسبت به نسخهی اصلی، کپکام سابقهی تغییر داستان در نسخههای ریمیک شده را نسبت به داستان اصلی داشته است. به عنوان مثال در نسخهی ریمیک شدهی Resident Evil 3 شاهد تغییر کوچکی در داستان مامور بداقبال S.T.A.R.S، یعنی Brad بودیم. آیا داستان Resident Evil 4 نیز همانند قسمت سوم با اجازهی میکامی، دستخوش چنین تغییرات کوچکی خواهد شد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
- رسمی: بستههای الحاقی، ریمیکها و ریمسترها میتوانند کاندید بازی سال در The Game Awards شوند
نظرات
به شدت منتظرشم کپکام کارش تو ریمیک خیلی درسته هر چی ساخته شاهکار بوده🤩😍
میتونستی بگی عالی بوده به نظرم شاهکار برازنده ی هر بازی خوبی نیست . قرار نیست هر بازی خوب بهش لقب شاهکار داده بشه
این گیم با خوب فرق داره تو اون زمان هیچ بازی مثل این سیستم سوم شخصش خوب نبود این بازی تکمیلش کرد داستان خیلی خوبی داشت،گیمپلی خیلی خوبی داشت به متا نیست ولی متای خیلی خوبیم گرفت دیگه از نظر شما شاهکار چیه؟
بهترین گزینه برای سونی capcom هست فکر کن رزیدنت انحصاری
خوب است که گفت و میداند نسخه چهار داستان آبکی و ساده ای داشت
گرچه این نسخه از رزیدنت ایول در کنار نسخه های پنج و شیش از کمترین اهمیت برای من و طرفداران نسخه های کلاسیک برخوردار هستند چون اکشن کامل بودند و این روند در رزیدنت شیش به اوج خود رسید.
امیدوارم ریمیک چهار با تغییراتی بتواند تم و ژانر اصلی این سری را حفظ کند.
نکته جالب این است که خود شینجی میکامی هم در مصاحبه قدیمی اش گفته بود بهترین رزیدنت ایول هایی که ساخته و آن ها را رزیدنت واقعی میداند نسخه یک ریمیک و کد ورونیکا هستند که دقیقا همینطور است،طرفداران قدیمی و سن بالا میدانند.
لطفا راجع به استاد میکامی شایعه درست نکنید. ایشون چندین بار گفتن که ناراحت میشن وقتی میشنوند که مردم میگن biohazard 1 از biohazard 4 بهتره و حتی از شنیدن این حرف هم خجالت میکشند. استاد میکامی چندین بار به این نکته اشاره کردند که biohazard 4 بهترین بازی ای است که در طول دوران حرفه ای خودشون ساختند. این لینک رو هم برای اثبات حرف هام گذاشتم. با تشکر
https://www.youtube.com/watch?v=NKYX3GstHlw
دوست عزیز پس استاد میکامی هم حذب باده و حرفاش چند رنگ داره
(درضمن میکامی هیچوقت همچین حرفی نزده خجالت میکشن و شایعه نکنید و این حرفا)از من در آوردیه اگه هم نباشه پس خود شینجی یک دروغگوئه چرا؟بدلیل ذیل
حرف اون دوستمون هم درسته که تو مصاحبه ش گفته بهترین رزیدنتش یک و ورونیکا بودن
همچنین توی اون مصاحبه جنجالیش میگه که دلیل اکشن شدن رزیدنت چهار و فاصله گرفتن از ریشه سری جذب مخاطب های عام و کژوال بوده برای همین هم هستش که کامنت این دوستمون اینقدر دیش خورده چون مخاطب عام فن رزدینت چهار هستش طرفدارای اصیل و هاردکور سری عمرا رزیدنت چهار به بعد رو رزیدنت به حساب بیارن(الان یه فیک میاد میگه من گیمر قدیمی ام ۳۰ ساله گیمرم و رزیدنت چهار قبول دارم)جوک محض
لطفا اول ویدیو رو نگاه کنید سپس کامنت بذارید.
اگر ویدیویی که راجع بهش صحبت میکنید رو لینکی ازش به اشتراک بزارید ممنون میشم. همونطور که من با سند عمل کردم شما هم با سند عمل کنید. با تشکر
این رو هم بهتره بگم که بازی هایی که مخصوص کژوال پلیر هاست سری رزیدنت اویل نیست بلکه بازی هایی مانند Gta, COD , Battlefield etc که اکثرا غربی هستند. اکثرا این بازی ها فروش زیادی دارند و از لحاظ مختص کژوال پلیر بودن قابل مقایسه نیستند.
دوست من داستان سری رزیدنت اویل همیشه کلیشه ای بوده. همون رزیدنت یک که شما عاشقشی بدترین دیالوگ نویسیه کل تاریخ سری رو داره در حدی که تو اکثر قسمت های بعدی با دیالوگاش شوخی میشد مثل دیالوگ ساندویچ جیل اتفاقا از نظر داستانی قسمت ۴ ام جزو بهترین قسمت های کل سری بود. غیر از خود داستان که کلیشه ای بود اما روایت، دیالوگ ها، شخصیت پردازی فوق العاده ای داشت. بعد هم اینکه فرمول قسمت ۴ ام هم دقیقا مثل قسمت های قبلی بود. همیشه تو کل سری اینطوری بوده که ترسناک ترین بخش همون ۱ سوم اول بازی بوده و به تدریج بازی هی اکشن و اکشن تر میشده دیگه نیازی هم نیست که مثال بزنم مثل مبارزه توی قطار تو رزیدنت ۲ یا مبارزه با تایرنت تو رزیدنت یک که کاملا اکشن هستند. رزیدنت ۴ هم تو درجات سختی نورمال و هاردکور سختی های خودشو داشت. قسمت ۴ ام کاملا یک رزیدنت ایول بود و حتی بعضی از ترسناک ترین صحنه های تاریخ کل سری رو هم داشت. دلیل اینکه اکثر فن های قدیمی ناراضی بودن این بود که قسمت های اولیه رو وقتی بچه بودن بازی میکردن من خودم رزیدنت ۳ اورجینال رو بعد از سالها رفتم سراغش و اصلا برام ترسناک نبود. از نظر گیم پلی و ارزش تکرار هم بهترین قسمت سری همون ۴ اشه این که شما قسمت ۴ رو رزیدنت حساب نمیکنید واس کسی مهم نیست چون هم از نظر متا(۹۶) هم از نظر جوایز(بهترین بازی سال) هم از نظر بازخورد ها قسمت ۴ ام بهترین قسمت سریه یاحق
خخ ، اویل ۴ تو تمام سری رزیدنت اویل از همه بهتره .
حرف حقه و کاملا درسته …..
بهترین رزیدنت اویل یک و بعد اون کدورونیکا هست
شخصا بهتر شدن رو نمیدونم، فقط امیدوارم بدتر نشه!
بعد از سطح نویسندگی افتضاحی که در رزیدنت اویل هشت دیدم من واقعا نگران ریمیک اویل چهار شدم! برام مهم نیست که بقیه موافق هستن یا نه ولی به نظر من روایت داستان و دیالوگهای اویل هشت خجالتآور بود!
خودش خالق بازیه ولی داره میگه داستان بازی نقص داره که باید برطرف بشه
دمش گرم
واقعا شاهکار بود اویل۴ تنها نسخه اش که بازی کردم و به معنای واقعی کلمه لذت بردم، اصلا ی جادوی خاصی داشت این بازی چه ابهتی داشت اون باس کچله که تو دهکده بود هیچ وقت قیافشو فراموش نمیکنم، امیدوارم به بهترین حالت این بازی در کنار متال گیر۳ریمیک بشن چون خیلیا منتظر تجربه دوباره این دوتا شاهکار هستن.
اتفاقا اویل۴ فقط نیازمند گرافیک نسل نهمی هست، داستان، خط فکریش همه همون باشه فقط به نظرم گیمرها دوست دارن
نمی دونم چرا حس کردم تلویحا داره تیکه میندازه!!
وقتی خودت نتونستی داستانشو بهتر کنی، کپکام می تونه!؟
به چی تیکه انداخته؟
اویل ۴ بهترین بود برای من و حال دل من با این نسخه جور بود
اتمفسر گیرا و خاکستری بازی عالی بود
شینجی میکامی عشق