بازسازی Resident Evil 4 پس از ۸ سال توسعه توسط طرفداران منتشر شد
دو تن از هواداران فرنچایز Resident Evil، بازسازیی از عنوان محبوب و موفق این سری، Resident Evil 4، با نام Resident Evil 4 HD Project 1.0 منتشر کردند.
ساخت عنوان Resident Evil 4 HD Project 1.0، هشت سال پیش و توسط آقایان کریس مورالز (Cris Morales) و آلبرت مارتین (Albert Martin) شروع شد و به تازگی تریلر نهایی این اثر، منتشر شده است که میتوانید آن را در پایین صفحه مشاهده کنید.
برای دانلود این اثر میتوانید اینجا وارد شوید و طبق دستورالعمل درون سایت عمل کنید. لازم به ذکر است که این اثر به صورت یک ماد عمل میکند و برای اجرای آن، باید بازی Resident Evil 4 را در حساب فروشگاه استیم (Steam) خود داشته باشید. هرچند این ماد از هیچکدام از فایلهای این عنوان استفاده نمیکند و آنها را نسخههای با کیفیت بالاتر جایگزین میکند.
این ماد تقریباً تمام تکسچرهای بازی را نسخهای با کیفیت بالاتر تعویض میکند و همچنین اشیایی را که به صورت تخت دیده میشدند، همچون لامپها، جاشمعیها و درها را با مدلهای سهبعدی تعویض میکند. اثر Resident Evil 4 HD Project 1.0 همچنین باگهای صدا و قابلیتهای ازدست رفته را نیز ترمیم کرده است. آقایان مورالز و مارتین توضیح دادند که علت بروز این باگها و مشکلات، تعداد بالای پورت شدن این بازی است.
برای تکسچرها، آقای مارتین به اسپانیا و مناطقی که بازی در آنها جریان داشته دارد، سفر کرده تا عکسهای با کیفیت بالاتری را بگیرد و کیفیت بصری این عنوان محبوب را تا حد ممکن بالا ببرد.
آقای کریس مورالز و آلبرت مارتین گفتند:
هدف این پروژه این است که گیمرها بتوانند از با کیفیتترین نسخهی این بازی لذت ببرند و در عین حال، به ساختار هنری و مسیری که کارگردان بازی Resident Evil 4 در ذهن داشته است، پایبند بماند
سال ۲۰۲۰ میلادی شایعههای مختلفی پخش شد، مبنی بر این که کپکام (Capcom) تولید بازسازی عنوان Resident Evil 4 را از سال ۲۰۱۸ شروع کرده و این عنوان توسط استودیوی ام-تو (M-Two) که توسط Tatsuya Minami واقع در اوساکا، در دست ساخت قرار دارد. این استودیو به دست مدیر اسبق پلاتینوم گیمز (PlatinumGames)، آقای تاتسویا مینامی (Tatsuya Minami)، تاسیس شده است. بهمن ماه سال گذشته نیز اعلام شد که تغییرات بسیاری در تیم تولید کنندهی این اثر بوجود آمده است.
از کارگردان نسخهی اصلی بازی Resident Evil 4، شینجی میکامی (Shinji Mikami)، درخواست شده بود تا در تاسیس استودیوی ام-تو مشارکت داشته باشد، اما او به دلیل پروژهی GhostWire: Tokyo از این پیشنهاد صرف نظر کرد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
به جای استودیو خریدن این خفنا رو جذب کنید
اینا تو یه استدیو باشن اون استدیو گل و بلبل میشه
باید پول بدن
هر چی میتونین زودتر دانلودش کنین احتمالا به زودی کپکام شروع به حذف ماد میکنه
واقعا دم سازنده اش گرم،به اون میگن طرفدار واقعی
امیدوارم حتما نتیجه زحماتش رو ببینه
نمیدونم ایراد از منه یا نه . شخصا وقتی تصویر بازی کدر تر و بی کیفیت تره ، بیشتر بهم حال میده . نمونش gta iv . کنسول به زور و بلوری و … رندر میکرد من خر کیف میشدم . موزیک هم همینطور . هرچی صدا بیشتر از ته چاه در بیاد بیشتر بهم حال میده . انگار داری خواب میبینی . هیچ وقت تصویر اینه و صدای شفاف بهم حال نمیده . همون کیفیت اشغالی که از دیوایس های اشغال میگیرم رو بیشتر دوست دارم .
وقت پوست اندازیت رسیده ، اینا علائم اون دورانه
سلام
حسن از شما ست.
منم همینطورم، تار باشه تا حدی، و تاریک.
خصوصا بازی قدیمی، باز بازی جدیدا رو میشه رو شفاف بازی کرد.
واقعا زحمتشون قابل تحسینه ولی به شخصه فقط فقط منتظر ریمیکشم.
من از اینکه متوجه نشدم هشت سال وقت رو صرف چه چیزی کردید معذرت می خوام
همه زمانشون رو صرف ساخت بازی نکردن که
هر روز مثلا کلا یه ساعت وقت گذاشتن اکثر ایندی های اینطوری کار میکنن
ایول ۴ = ابر شاهکار
بریم برای دوباره پلی دادن این شاهکار🧟♂️🧟♂️
و اون اره دار های اعصاب خورد کن😑
بلاخره نسخه فینال منتشر شد :X
دوستان برای این نسخه ریشیدهای زیبایی منتشر شده که اگه توی گوگل بزنید modvg میاد
جالبه
سلام
ببخشید، ولی من تغییر شگرفی نمیبینم.
برای ۸ سال کار این واقعا جای تعجب داره.
چون تخصص ندارم، فکر میکنم بخاطر قدیمی بودن و نسل ششمی بودن بازی یه.
هر چند اینم فکر نکنم دلیل کافی باشه.
بازی در سطح همون نسخه HD کامپیوتر هست.
محیطها تقریبا هیچ تغییری نکردند.
شخصیتها، چهرهشون، هیچ تغییری نکرده.
فقط بنظر میاد بافتها، چهره npcها و دشمنان، یکم شفافتر و طبیعیتر شدند.
نورپردازی که فکر نکنم تغییری کردهباشه.
اشیاوسه بعدی شدن بیشتر تکسچر ها کیفیتش فوق العاده رفته بالا
جزییات ریزی نیستن دقیقا چیزایی هستن جلو جشمن بنظرم تغییر زیادی کرده
سلام
اشیاء که ۳بعدی بودند دیگه، همون کیفیتشون رفته بالا، اونم نه همه.
بیشتر دشمنها و باسفایتها.
خود لیآن (لیان) که تغییر خاصی نکرده.
در کل نسبت به نسخه HD که خود کپکام برای PC عرضه کرد، چیز خاصی در جنته نداره.
یه خوبی داره، انگار دوربین جدید هم داره.
که دوربین قدیمی بهتره.
بعضی چیزها رو هم انگار از نو ساختند.
ولی باز میگم، در کل، نسبت به نسخه HD تغییر شگرفی نکرده.
اونم با ۸ سال کار.
الآن یعنی این از Black Messa بهتره؟ یا از مادهای GTA SA؟
بلک مسا ریمیکه اصلا قابل مقایسه نیست
جی تی ای هم چون انجینش تقریبا اجازشو میده ولی انجین قدیمی رزیدنت ۴ زیاد انعطاف پذیر نیست
سلام
خب پس ضعیفه دیگه، از چی دفاع میکنید؟ دفاع کردن نداره.
میگم بلک مسا ریمیک هست این ریمستره نمیشه مقایسه کرد اینا رو😀
دمشون گرم
ولی من منتظر ریمیک میمونم 😍
منم یه مارپله ی اچ دی توسعه دادم!😞
دسامبر ۲۰۲۲ انحصاری پی اس فایو منتشرش میکنم!😂😞😛
آخرین اویل خوب همین اویل ۴ بود برای من
اینکه همون نسخه hd قدیمیه هستش چیو تغییر دادن؟
هشت ساللللللللل باورم نمیشه مگه میشه 👌👌👌👌👌❤️