سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت
سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت
سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت
سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت

سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت

ابوالفضل مناف زاده
۰۰:۱۴ ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت

شرکت یوبیسافت ساعاتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که سرویس اختصاصی این شرکت یعنی +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت.

ساعاتی پیش شرکت یوبیسافت (Ubisoft) به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Rainbow Six Extraction از زمان عرضه از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت. اما در کنار انتشار این خبر مشخص شد که یوبیسافت قصد دارد تا سرویس اختصاصی خود یعنی +Ubisoft را نیز در دسترس کاربران کنسول‌های ایکس باکس قرار دهد.

این سرویس اشتراکی تاکنون تنها از طریق پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار داشت، اما به زودی دارندگان کنسول‌های ایکس باکس نیز می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. این سرویس که با قیمت ماهانه ۱۴.۹۹ دلار در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار دارد، میزبان بیش از ۱۰۰ بازی یوبیسافت است و با خرید این اشتراک می‌توان به صورت رایگان به تمامی عناوین آن دسترسی پیدا کرد.

البته، این سرویس در کنسول‌های ایکس باکس به صورت جداگانه از سرویس گیم پس به فروش خواهد رسید، اما به احتمال فراوان در آینده‌ای نه چندان دور مزایای ویژه‌ای از جمله تخفیف چشمگیر در قیمت آن برای دارندگان سرویس گیم پس در نظر گرفته شود. از طرف دیگر، این موضوع بار دیگر شایعه‌ی پیوستن سرویس +Ubisoft به نسخه‌ای گران‌قیمت‌تر از گیم پس را قوت می‌بخشد. همچنین، ممکن است تا نسخه‌ای ارزان‌تر و با محدودیت بیشتر از سرویس +Ubisoft نیز به سرویس گیم پس افزوده شود.

به هر ترتیب، حدس و گمان‌ها در این زمینه به مرور زمان تشدید خواهند شد و باید برای دریافت اطلاعات رسمی بیشتر در این زمینه صبر کنیم.

CommunistLittle∞GodRaminDARKSIRENعلیHasan0930woooooooowمتأثر گشتهChiefکاپتان استخونیGidora@alistarAmirhossein80از کاکاسنگیون هستمSina MorganAli11086deathwingsP.morgan 𔓙...Eternal...RezaGtx

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت
سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت
سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت
سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت
سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Marshal Reza گفت:

    درود ؛ دوستان همونطور که میدونید یوبی سافت ایران رو تحریم کرده ؛ امکانش وجود داره با فندق شکن اکانت بسازی از توی ایران و بازی بخری و آنلاین بازی کنی ؟ اگه اشتباهی با آیپی ایران بری توی بازی یا اکانت ، بن میشی ؟ پیشاپیش سپاس

    Atomic SoldierwoooooooowPaprikaAmirhossein80ENIGMA
  • Mohzad گفت:

    تبریک، در کنار گیم پس دیگه کولاک میشه. به احتمال خیلی زیاد در آینده مثل سرویس EA Access ادغام میشه با گیم پس

    علیP.morgan 𔓙Atomic SoldierRaminwoooooooowLokiChiefکاپتان استخونیAmirhossein80ENIGMAmore
  • Geralt74 گفت:

    واااای 😍😍😍😍🎊🎊❤️
    مسیر سبز 💁‍♂️

    DARKSIRENعلیP.morgan 𔓙RaminChiefکاپتان استخونیAmirhossein80ENIGMANicKاز کاکاسنگیون هستم
  • NicK گفت:

    برای من به شدت خوشحال کننده بود یجورایی شاید بهترین خبر این ماه
    امیدوارم با گیم پس ادقام بشه مثل ea

    علیP.morgan 𔓙کاپتان استخونیAtomic SoldierRamin
  • Kia گفت:

    این تاریخ انتشارهای بازی که گذاشتین چرا انقدر قاطی پاتیه ؟

    علیP.morgan 𔓙اربابکاپتان استخونینyasi
  • MahyarMsm گفت:

    احتمالا بعدا با گیم پس ادغام میشه چون چندین بار شایعه اش شده که یوبیسافت پلاس وارد گیم پس میشه و این خبر یه جورایی صحتش رو بیشتر میکنه

    علیP.morgan 𔓙کاپتان استخونیRamin
  • خبر خوبی بود
    احتمالش خیلی کمه با گیم پس التیمیت ادغام شه چون قیمت خودش اندازه یه ماه گیم پس التیمیته !
    ولی اگه واسه کاربرای گیم پس تخفیف بخوره عالی میشه
    ماهی ۷ ۸ (۵😍) دلار خوبه

    Ramin
  • همچین خبری امشب اعلام شد و اگر از من بپرسین میگم از دستی بوده تا نظر ها رو از کنفرانس سونی و psvr2 به سمت ایکس باکس و گیم پس جلب کنه.
    حالا از تئوری توطعه که فاصله بگیریم شاید یکی از پر بحث ترین موضوعات اخیر همین خبر باشه که میتونه نشانه ای از اتفاقات آینده باشه و سعی می کنم یکم از حدسیاتم در اینباره رو در ادامه بگم که ممکنه چه اتفاقاتی بیوفته.
    در ابتدا شاید براتون سوال شده باشه که چرا تا الان این سرویس روی ایکس باکس نبوده و احتمالا بسته به شرایط در آینده نزدیک روی پلی استیشن هم نخواهد بود؟ دلیلش اینه که این سرویس مشابه گیمپس بازی های یوبیسافتو از روز عرضه در خودش داره و این باعث میشه کسایی که روی ایکس باکس و پلی استیشن می خوان این بازی هارو تجربه کنن برن و سرویسشو بخرن و در نتیجه ۳۰ درصد سود حاصل از فروش این بازی ها به دست سونی و مایکروسافت نمیرسه. بسیار خوب حالا با اضافه شدنش به ایکس باکس دقیقا قراره هچین اتفاقی بیوفته و سوال اینجاست که مایکروسافت برای خدمات بیشتر به مخاطب هاش و رضایت اون ها و حتی یه برتری نسبی با پلی استیشن (همون قضیه شما باید ۷۰ دلار پول بدین اما ما با ۱۰ یا ۱۵ دلار همون بازی رو تجربه می کنیم) حاضر شده از ۳۰ درصد فروش بازی های یوبیسافت بگذره؟ شاید بله و کل ماجرا به همینجا ختم بشه اما ممکنه این شروعش باشه.
    خب میریم سراغ نظریه دوم که میگه این پیش زمینه ای برای اضافه شدن یوبیسافت پلاس به گیم پس هست که اینجا باز یکم شرایط مختلف ایجاد میشه. با توجه به اینکه یوبیسافت پلاس قیمت ۱۵ دلاری داره (ea play تا اونجایی که میدونم ۵ دلاره) و تصور قرار گرفتنش روی سرویس ۱۵ دلاریه گیم پس آلتیمت سخته (مگر اینکه مایکروسافت سنگ تموم بزاره و حسابی حال بده) واسه همین ممکنه از نسخه گرونتر گیم پس رونمایی بشه که ما مثلا اینجا بهش میگیم گیمپس الترا، میشه برای گیم پس الترا یه قیمت حدود ۲۰ دلار متصور شد که شامل آرشیو یوبیسافت پلاس و بازی هاش در روز عرضه میشه و یا اینکه همین حرکتو به یه صورت دیگه اجرا کنن (که ایده آل خود منم همینه) که نیان الکی یه اسم دیگه روش بزارن و بگن افرادی که گیم پس آلتیمیت دارن می تونن با پرداخت ۵ دلار اضافه به آرشیو و بازی های یوبیسافت پلاس هم دسترسی داشته باشن. یه حالت دیگه رو یادم شد بگم که ممکنه تغییر قیمتی رو شاهد نباشیم و به همون آلتیمت اضافه بشه ولی با یکسری تفاوت ها مثله اینکه بازی های یوبیسافت از روز عرضه روی گیم پس نمیان و باید مثل ea شیش ماهی براشون صبر کنی (که این قضیه هم از نظر من اوکی هست).
    خلاصه اینکه اضافه شدن این سرویس به هرشکلی حتی همون حالت اول که گفتم به نفع گیمر های ایکس باکس هست و آزادی انتخاب و دسترسی راحت تر و ارزون تری رو به اونها میده. (بشخصه یکی از دقدقه هام این بود که اساسینس های قدیمی رو چجوری با این قیمت دلار بخرم چون روی گیم پس نیستن که خدا رو شکر مثله اینکه داره حل میشه =] )

    NicKMOHAMMADmpعلیP.morgan 𔓙نyasi
    • john117 گفت:

      والهالا رو پلاس هست؟یا فارکرای۶؟اگه باشه ارزش داره یماه بگیرم ۲ تاشو بازی کنم🧐😃

      Ramin
    • Fel lord گفت:

      درود
      نظریات شما اشتباه است سرویس های اشتراکی EA و در ادامه‌ یو پلاس هنگامی در یک پلتفرم در دسترس قرار می‌گیرند شما برای خرید اشتراک مثلا EA منتقل داده میشید به استور های اکس باکس و پلی استیشن (کمیسیون استور ها از EA دریافت میشه) یو پلاس اما قضیه اش فرق میکنه چرا که یه سرویس اشتراکی پریمیوم هست بازی ها از روز عرضه نسخه کامل یا گلد اشون در دسترس هست شما به سیزن پس ها و محتوای دانلودی نسخه های گلد دسترسی دارید هم برای یوبیسافت و هم برای مایکروسافت صرف نداره صرفاً ادغام این سرویس با گیم پس. برای کاربران ایرانی هم یکم تهیه سرویس دشوار است چرا که اکانت فمیلی شیرینگ نداره سرویس یوپلاس.

      • درود فراوان
        باز هم اگر بگیم از خرید سرویسشون کمیسیونی به ایکس باکس تعلق خواهد گرفت، به احتمال زیاد این کمیسیون به پای سود‌حاصل از خرید اون بازی نخواهد رسید و اینجا باز هم ایکس باکس ضرر خواهد کرد.
        درمورد ادغام هم من کامل شرایط مختلف رو از نظر خودم تشریح کردم و احتمالات مختلف که به سود دو شرکت باشه رو هم گفتم اما اگر هم ادغامی در کار نباشه همونطور که گفتم این قضیه به سود گیمر های ایکس باکس خواهد بود.
        برای مورد آخر هم من صرفا ایرانی ها رو در نظر نگرفتم و منظورتون از اکانت فمیلی شیرینگ رو نفهمیدم، الان نداشتن فمیلی شیرینگ چه تاثیری در استفاده از این سرویس داره که باعث دشواریه تهیش میشه؟ اگر میشه این قضیه رو با مثالی از گیم پس و تفاوتشون برای من توضیح بدین تا متوجه منظورتون بشم. (دقت داشته باشید دو مورد آخر کاملا سوالی بوده و چون نمی دونم سوال کردم و بصورت لحن طلبکاری و من میدونم که اینجوری نیست، خوانده نشود🙏)

        • Fel lord گفت:

          سلام.

          اگر از بحث سود دهی برای دارندگان پلتفرم ها بخوایم وارد شویم شما با تهیه اشتراک سرویس های اشتراکی چه یو پلاس و چه EA بازی خریداری نخواهید کرد صرفا اجاره بازی کردن، لیست بازی های اون سرویس نسبت به اشتراکی که تهیه کردید خواهید داشت. به طور حتم بعد از اکس باکس این سرویس بر روی پلی استیشن هم منتشر خواهد شد.
          در مورد ادغام که به سود دو طرف باشه اینگونه است که یوبیسافت صرفا نسخه پایه بازی ها رو بر روی گیم پس قرار بده و به مانند EA بعد از مدت زمان خاصی بازی های عرضه شده رو به سرویس بیاره.

          در مورد نحوه کارکرد فمیلی شیرینگ اینکه اجازه میده چندین کاربر از مزایای سرویس های خریداری شده بر روی اکانت اصلی ( مانند هوم/ظرفیت دوم)‌‌‌‌‌‌ استفاده کنند در حالی یو پلاس این قابلیت رو نداره و اگر الان بخواهید به صورت قانونی بر روی اکانت خود این سرویس رو فعال کنید ماهانه ۵۰۰ هزار تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

  • Hasan0930 گفت:

    پس سرویس یوبیسافت پلاس هم انحصار ایکس باکس شد چون رو پلی استیشن نیست ولی باید جدای از گیم پس خریدش…

    Mr.J
  • Hadro گفت:

    دوست دارم قیافه اون فن بویایی که میگفتن پلی استیشن با گاد افوار یا وی ار همه جارو تمیز میکنه رو ببینم

سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت