بازی Ghost of Tsushima بیش از ۸ میلیون نسخه فروش داشته است
بر اساس اعلام رسمی شرکت سونی، بازی Ghost of Tsushima عملکردی خارقالعاده از خود به نمایش گذاشته و بیش از ۸ میلیون نسخه فروش داشته است.
عنوان Ghost of Tsushima در بازهی عرضه روی کنسول پلی استیشن ۴، به موفقیتهای متعددی دست پیدا کرد و نسخهی Director’s Cut نیز عامل تازهای برای فروش هر چه بیشتر آن محسوب میشود. سونی در جریان کنفرانس خود در رویداد CES 2022 تایید کرد که این اثر به فروش ۸ میلیون نسخهای دست پیدا کرده است و همچنین به طور رسمی اعلام کرد که برنامه دارد با ساخت فیلم سینمایی Ghost of Tsushima، هر چه بیشتر از موفقیت بازی بهره ببرد.
فروش ۸ میلیونی برای یک فرنچایز و آیپی (IP) کاملاََ جدید، موفقیتی بینظیر محسوب میشود. به عنوان مثال بازی Splatoon در زمان عرضه روی Wii U در سال ۲۰۱۵ تنها ۵ میلیون نسخه فروش داشت، اما نسخهی دوم آن روی کنسول نینتندو سوییچ به فروش ۱۳ میلیونی دست پیدا کرد. میتوان انتظار چنین جهشی را در مورد Ghost of Tsushima 2 نیز داشت.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
” فروش ۸ میلیونی برای یک فرنچایز و آیپی (IP) کاملاََ جدید، موفقیتی بینظیر محسوب میشود”
همچین بی نظیر هم نیست، نمونه Sea of Thieves بالای ۱۵ میلیون نسخه فروش داشته و به ۲۵ میلیون پلیر رسیده.
مرد مومن سی اف تیوز برا ۲ تا پلتفرم اومده و روی سرویس بوده 🗿
و طی این ۵ سال با انواع و اقسام تخفیفات به اینجا رسیده ؛ سوشیما تازه ۱.۵ سال از انتشارش گذشته 🗿
عرض ادب و احترام خدمت حضرتعالی.
مقایسهی یک اثر سرویسمحور با یک عنوان تماماً داستانی که صرفاً محدود به چند ساعت سرگرمی است کاملاً بی انصافی است.
لازم است در مقام مقایسه، عنوان مورد نظر (Sea of Thieves) را با نامهایی چون Fortnite و یا Overwatch و WARZONE مقایسه نمایید.
در نهایت در مقام مقایسه نیز بایستی اثر Ghost of Tsushima را با هم نوعان خود، از قبیل نامهایی چون Horizon Zero Dawn و Days Gone مقایسه نموده و نتیجهگیری کرد.
به علاوه اینکه کلا یک سال و نیم از عرضش گذشته و فقط هم روی پی اس فور هست و فایو و روی یه سرویس مفت به نام گیم پس نیست و سیصد بار هم تخفیف نخورده
“لازم است در مقام مقایسه، عنوان مورد نظر (Sea of Thieves) را با نامهایی چون Fortnite و یا Overwatch و WARZONE مقایسه نمایید”
وقتی آقای چمنی با انصاف میشه عوانین فری رو با پولی مقایسه میکنه و از عدالتش لذت میبره
مقایسه با Overwatch رو موافقم ولی مقایسه با فورتنایت و وارزون بخاطر رایگان بودن و عرضه رو پلتفرم های بیشتر عادلانه نیست
در کل موافق دیدگاه جناب عالی هستم
متشکرم بابت تذکر. قطعاً حق با شماست.
See of thieves اولش که اومده بود یک افتضاح بود
از نظر محتوا کمبود های فراوانی داشت
ولی رفته رفته بهتر شد
(حتی خودمم دارم بازیش میکنم ولی کاش یکی بود باهاش بازی میکردم 😂)
اما گوست آف سوشیما از روز عرضه طی یکسال به چنین رفتی رسید
چه مقایسه خفنی کردی😁😁😁
فروش برای ip جدید موفقیت محسوب میشه؟! اشتباه زدی
مثل اواتار که پرفروش ترین فیلمه مردم نمیدونستنبرای دیدن چی میرن سینما و از این باب نسخه دوم یه ارزن نسخه اول نمیفروشه.
ولی سری اونجرز رو مردم میدونستن برای چی میرن پس از قبل عاشقش هستن. مثل سری gta یا
ساکر پانچ با ساختن گوست آو سوشیما خودشو به کل جهان اثبات کرد و درجه کیفی خودشو چندین لول افزایش داد و شد سازنده تراز اول
من با ساکرپانچ توی نسل هفتم با سری اینفیمس آشنا شدم و از همون اول از بازیاشون خوشم اومد توی نسل هشتم با سکند سان واقعا خودشو اثبات کرد ک تواناس
الان بی صبرانه منتظرم ک آی پی جدیدشونو معرفی کنن
واقعا حقشه چون شاهکار خالص بود
قشنگ یه تایم طولانی غرق بازی میشدی و لذت میبردی ( صد البته خیلی چیزا هم یاد میگرفتی)
صد درصد نسخه دوم در حال ساخته
احتمالا سال ۲۰۲۴ منتشر شه پس میشه نتیجه گرفت که فقط برای نسل بعد یعنی ps5 منتشر میشه
چ شود😍
سلام
همچنان مشغول تجربه بخش CoOp بازیش هستیم و خستگی ناپذیره
حلال السون باید به ۱۰ میلیون نسخه برسه
اونایی که میگفتم Abandoned کوجیما نیست برن پست دیروز کوجیما تو اینستا رو ببینن 👋
حاجی من قدرت داشتم اون استودیو رو آتیش میزدم که دیگه خبری ازش داده نشه واقعا
به عنوان مثال بازی Splatoon در زمان عرضه روی Wii U در سال ۲۰۱۵ تنها ۵ میلیون نسخه فروش داشت، اما نسخهی دوم آن روی کنسول نینتندو سوییچ به فروش ۱۳ میلیونی دست پیدا کرد.
😑😑😑😑
این دیگه چی بود ؟؟!!
بحث نینتندو فرق داره چون فن بیس خاص خودشو داره و از طرفی تنوع بازی مثل کنسول های غربی رو نداره که چندین شرکت و صد ها استودیو براش بازی بسازن ؛ بنابرین فن بیس ترجیح میده غالبا بازی های خود نینتندو رو پلی بده و از طرفی کسایی که نینتندو میخرن ۹۹٪ برای بازی های خودشه چون اکثرا درکنار نینتندو یه PC یا PS دارن
احساس میکنم سونی جدیدا فروشش داره میره بالا 🗿🗿قبل از هورایزن ایپی جدید خیلی پاره میکرد خودش رو به ۵ میل میرسید
(البته لست اف اس۱ حرفم رو نقض میکنه )
و یه سوال الان لست مولتی و ریمیک هم جزو پروژه های ناتی داگ به حساب میاد ؟
کاشکی اونا فرعی باشن من دنبال ایپی جدید و یه انچارتد هستم
واینکه متئوس داداش چرا هورایزن دوباره تریلر بلند نمیده از گیم پلی بازی ؟
فقط یه ویدیو رونماییی و یه گیم پلی برای ۶ ماه پیش و چند تا گیف و تریلر محیط ها
خیلی منتظر یه گیم پلی ۱۰ دقیقه ای دیگه هستم
“”یه سوال الان لست مولتی و ریمیک هم جزو پروژه های ناتی داگ به حساب میاد ؟””
بله ولی تلو ریمیک پروژه AAA محسوب نمیشه و صرفا یه پروژه جانبیه ؛ شرایر هم گفت که انتظار یه ریمیک در حد دیمن سولز نداشته باشین 🗿
از پروژه های اصلی ناتی فقط تلو فکشنز معرفی شده ؛ قطعا یه پروژه عظیم که شاید IP جدید باشه همزمان در حال ساخته
.
“”کاشکی اونا فرعی باشن من دنبال ایپی جدید و یه انچارتد هستم””
VASG & SIE Malaysia 😉😉😉
.
“”واینکه متئوس داداش چرا هورایزن دوباره تریلر بلند نمیده از گیم پلی بازی ؟””
از این روزاست که استیت اف پلی بزارن ؛ با محوریت هورایزن و گرن و چندتا ایندی
به به دستت درد نکنه
فقط تو پست هند و پی اس فایو انگار اشتباه فهمیده بودم تویستد متال رو 🗿🗿
شاهکار😍
فروش بی نظیری داشته بازی و تونسته هرجور قشر بازی باز رو با خودش همراه کنه. امیدوارم با ساخت نسخه دوم نشون بدن که موفقیت نسخه اول اتفاقی نبوده و معدود مشکلات رو هم حل کنند.
پ.ن: جناب کریمی متوجه غیبت چند روزه شما هم شدیم. خیلی خوشحالم که می بینم موقتی بوده و هنوز هم در گیمفا حضور دارین. با آرزوی موفقیت شما و گیمفا.
۸ میلیون نسخه ۶۰ یا ۷۰ دلاری فروختند البته احتمالا یه سری بازی را با تخفیف گرفتند ولی به طور میانگین اگه بازیشون رو ۵۰ دلار هم فروخته باشن ۴۰۰ میلیون دلار پول فروش بازیه. کسی میدونه هزینه ساخت بازیشون چقدره؟ یعنی تقریبا چقدر سود کردن؟
۶۰ میلیون بودجه ساخت
بهبه
چه موفقیت بزرگی نصیب سونی و ساکرپانچ شده
نوش جون ساکرپانچ
خداییش حقشه بیشتر از اینا هم بازم بفروشه
گوست۲ از همین الان میشه تصور کرد روی پیاس۵ که چه اثر هنری میشه
امیدوارم این موفقیت ادامه داشته باشه
حقش بیشتر از ایناست داستان بازی هی میری جلوتر جالب تر میشه واقعا بازی خوبی بود اون مهارت های بازی که هر کدوم داستان خاص خودشون رو دارن
واقعا عالی بود 👌
فکرشو بکنین نسخه دومش چه فروشی داشته باشه
اگه سونی همزمان با اکران فیلمش نسخه دوم بازی رو هم عرضه بکنه یه سود تپل میکنه سونی
منتظرم دی ال سی بازیش که ۲۰ دلاره بشه ۱۰ دلار که بگیرمش که متاسفانه تا الان تخفیف نخورده
خب دیگه به اندازه کافی فروخته امیدوارم بازی بزرگ ماه فوریه ps now باشه🙄
به یه بازی متوسط حالا هی غرامت پیشکش کنید شاهکار شاهکار. اونور میرید یه بازی سطح بالا مثل فورزا رو هیت میدید بعد این بازی که ایراداتش بیشماره رو اصلا به زبون نمیارید.
لطفا یجور رفتار کنید بتونیم سرمونو بالا بگیریم
بازی دارای مناظر چشم نواز از طبیعت بکر ژاپن قدیم هست