خالق Elden Ring از علت نبود حلقهها در بازی میگوید
هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، خالق سری Dark Souls و کارگردان بازی Elden Ring، در مصاحبهی اخیر خود در مورد دلیل نبودن حلقهها در این عنوان صحبت کرده است.
حدود دو ماه دیگر تا انتشار بازی مورد انتظار Elden Ring باقی مانده است و تا به حال اطلاعات گستردهای از این اثر منتشر شدهاند. هیدتاکا میازاکی، مدیر استودیوی فرامسافتور (FromSoftware)، بهتازگی مصاحبهای را با آخرین شماره از نشریهی Edge انجام داده و به سوالات مختلفی پاسخ داده است. او در بخشی از این مصاحبه، در خصوص این مورد صحبت کرد که چرا هیچ حلقهای در بازی Elden Ring وجود ندارد که بازیکنان بتوانند از آنها استفاده کنند.
آقای میازاکی در این باره گفت:
چند دلیل برای این انتخاب وجود دارد. اولین مورد این است که ما حلقهها را بهعنوان آیتمهای قابل تجهیز در بازیهای قبلیمان، به ویژه سری Dark Souls، بسیار مورد بررسی قرار دادیم و طلسمها و جادوها این بار به ما اجازه دادند که به روشی متفاوت با طرحهای متنوعتر به این ایدهها نزدیک شویم.
دلیل دوم این است که حلقهها بهعنوان حلقههای انگشتی فیزیکی در این بازی حضور خواهند داشت، اما بیشتر به عنوان آیتمهای منحصر به فردی که در داستان و وقایع شخصیتهای منحصر به فرد دخیل هستند، وجود دارند. بنابراین ما میخواستیم این موارد در دنیای Elden Ring موقعیت خاصی داشته باشند و همچنین از نظر طراحی در رابطه با جادوها یک چیز متفاوت باشند.
میازاکی در قسمت دیگری از مصاحبهی جدید خود با Edge، توضیح میدهد که چرا Elden Ring، به بازی ایدهآل وی نزدیک است. این بازی مورد انتظار در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه سال ۲۰۲۲) در دسترس دارندگان کنسولهای پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس سری ایکس/اس، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
یکی از من منتقدا این بازی رو ریبرند شده دارک سلولز دونسته بود و بش Dark Souls 3.5 گفته بود
سلام
خب انتظار سکیرو نداشتیم که، همین دارکسولز خوبه.
منتها ترکیبی ست از دارکسولز، سکیرو و چیزهای جدیدی که اولین بار هستند.
بازی هم نقاط قوت عناوین گذشته رو ترکیب کرده،
هم حتما اونا رو خوب به هم جوش و صیقل داده.
و در نهایت بازی رو خیلی بزرگتر کرده.
و احتمالا همچون بلادبورن، داستان به شکل دیگری روایت خواهدشد و تخصصیتر خواهدبود.
نه داش اشتباه خونده بودی منظورش دارک سولزه ۸ بوده..
😁😊 یبار دیگه محیط بازی رو مرور کن حتماً 👍
اه چه بد
به جاش مدال ها رو داره با قدرت های خاصشون که جایگزین حلقه ها شدن.
ولی چه خاطراتی با رینگ ها داشتیم ها هییییی
اره واقعا بخصوص دارک سولز ۲، چقدر این بازی پر رمز و راز هستش. دفعه اول که تجربه اش کردم باورم نمیشد از بس محیط ها و مناطق هزار تو مانند و پیچیده ای داره همچنین حلقه های بی شمار با شکل های متفاوت که هرکدوم از قابلیت خاصی برخوردار هستند.. بنظرم اسم دوم این بازی دارک رینگ هست نسخه ی ۲ رو میگم
چون واقعاً بازی عجیب و جادویی ست و حلقه مختص به همین نسخه
هست
-_-
👏👏مرحبا 🤗
کلا سری سولز بازی های شاهکاری ان همه بازی رو رو آسون میرن که به خودشون زحمت اضافه ندن ولی دارک سولز آدم و مجبور میکنه به جای اینکه سختی بازی رو پایین بیاری روش درست بازی رو پیش بگیری چون عملا اگه درست استراتژی کشتن دشمنا رو یاد بگیری دیگه سخت نیست باید درست بازی کنی ولی اگه مثل خیلی از بازیای دیگه آسون باشه همه دشمنا رو با یه ضربه میکشی بعد میگی من چه قدر بازیم خوبه همه رو راحت کشتم درصورتی که وقتی بتونی رو سختی بالا پیروز بشی اون وقت میتونی بگی وای چه بازیکن خوبی ام. کلا علت جذابیت بالای بازی همین سخت بودنشه که باعث میشه چندین بار بازیش کنی تا استراتژیش و یاد بگیری.