انتشار جزئیات جدید از Slitterhead، اثر جدید خالق Silent Hill
در یک مصاحبهی اختصاصی، کیچی تویاما (Keiichi Toyama)، خالق سری Silent Hill، جزئیات و اطلاعات بیشتری از گیمپلی بازی مورد انتظار Slitterhead را منتشر کرد.
این مصاحبه بینش جالبی را در مورد اولین پروژهی استودیوی بازی سازی بوکه گیمز (Bokeh Game) و آنچه گیمرها میتوانند از عنوان بعدی استاد ژاپنی طراحیهای ترسناک انتظار داشته باشند، ارائه کرده است.
در این مصاحبه که با رسانهی آی جی ان (IGN) ژاپن انجام شده است، تویاما در مورد برخی از جزئیات اولیهی گیمپلی بازی Slitterhead صحبت میکند که برای اولین بار در مراسم The Game Awards از آن رونمایی شد. وی در رابطه با گیمپلی بازی چنین میگوید:
هنوز نمیتوانم وارد جزئیات زیادی از بازی بشوم، اما میتوانم به شما بگویم که این یک اثر یک عنوان ماجراجویی و اکشن محور از منظر سوم شخص خواهد بود. با این حال، این بازی شامل بسیاری از مکانیکهای جدید میشود که تاکنون در بازیهای دیگر دیده نشدهاند، بنابراین فکر میکنم تجربهای منحصربهفرد را به همراه داشته باشد.
در این بازی شما با یک سری موجودات مرموز میجنگید که میتوانند شکل و حرکات انسانها را تقلید کنند، اما چگونه میتوانید آنها را بیرون بکشید تا خود واقعیشان را نشان شما بدهند؟ این مورد ستون اصلی بخش ماجراجویی و داستانی بازی را تشکیل میدهد. همچنین، موجودات هیولایی حاضر در بازی، یاکوشی نام دارند که نوعی هیولا است و ریشه در تئاتر کلاسیک دارد.
همانطور که در تریلر اولیه مشاهده میشود، بازی Slitterhead، در حالی که هنوز تا حدود زیادی همان اتمسفر ترسناک سری Silent Hill را در خود حفظ کرده است، اما به طور قابل توجهی با سایر بازیهای ترسناک متفاوت است. برای اولین بار، به نظر میرسد این بار موجودات هیولایی در این عنوان بسیار شبیه به حشرات هستند که همین مورد باعث شده است تا در ابتدا این عنوان با Parasyte، یک مجموعه مانگای ترسناک علمی تخیلی محبوب، مقایسه شود.
در هر صورت، دیدن این که چگونه این هیولاهای جدید سیر داستانی بازی را شکل خواهند داد، هیجان انگیز خواهد بود، اگرچه طرفداران این عنوان احتمالا باید کمی صبر کنند. تویاما در همین مصاحبه اشاره میکند:
ما در حال حاضر در حال آماده شدن برای تکمیل و تأیید نهایی مفهوم اصلی نمونهی اولیه از این بازی هستیم و سپس اندازهی تیم خود را افزایش خواهیم داد و تولید در مقیاس کامل را آغاز خواهیم کرد. ما حداقل تا پایان سال ۲۰۲۲ مشغول ساخت این عنوان خواهیم بود. با این حال، در هر لحظه طرفداران خود را در جزیان اخبار بازی و پیشرفت روند توسعهی آن خواهیم گذاشت.
بازی Slitterhead در تاریخی نامعلوم برای پلتفرمهایی که هنوز مشخص نشدهاند، عرضه خواهد شد.
نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این رابطه چیست؟ به نظرتان Slitterhead چگونه اثری خواهد بود؟ نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با این عنوان با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
نظرم درمورد این بازی مثبته و فکر میکنم که بتونه موفق بشه ولی در حدو اندازه ی خودش
اصلا نباید با silent hill مقایسه کردش
اگه سعی بخوان بکنن در حد سایلنت هیل خوب بکنن تا سه چهار سال دیگم تاخیر میخوره با تیمای بزرگ هم حتی زود نمیاد
من وایب های ninja blade رو ازش گرفتم
ایده بازی جالبه ولی اون تریلری که نشون دادن اصلا جالب نبود.
چه توضیحات هیجان انگیزی بود :)))
هایپم دو چندان شد واسه این بازی …
اون عزیزایی که تو رویداد گیم اواردز از گرافیکش ایراد میگرفتن دیگه هیجوره نمیتونن منکر خفن بودن این گیم بشن…