بازی Gran Turismo 7 میزبان بیش از 90 پیست خواهد بود
بازی Gran Turismo 7 میزبان بیش از 90 پیست خواهد بود
بازی Gran Turismo 7 میزبان بیش از 90 پیست خواهد بود
بازی Gran Turismo 7 میزبان بیش از 90 پیست خواهد بود

بازی Gran Turismo 7 میزبان بیش از ۹۰ پیست خواهد بود

ابوالفضل مناف زاده
۱۷:۱۵ ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
gran turismo 7

به لطف فاش‌شدن یادداشت‌هایی مبنی بر توضیحات تکمیلی بازی Gran Turismo 7، متوجه شدیم که این بازی میزبان بیش از ۹۰ پیست و ۴۲۰ مدل خودرو خواهد بود.

این فایل حاوی یادداشت‌ها و جزئیات تکمیلی بازی مذکور بود که به اشتباه به صورت عمومی در یکی از وبسایت‌های خرده‌فروش ژاپنی به نام یودوباشی کمرا (Yodobashi Camera) بارگذاری شد و کاربران مختلف موفق شدند به آن دسترسی پیدا کنند. این یادداشت‌ها که به زبان ژاپنی نگارش شده بودند، توسط کاربری به نام GTPlanet PettyWingman ترجمه شد تا جزئیات مختلفی از بازی فاش شوند. با استناد به این یادداشت‌ها، Gran Turismo 7 میزبان بیش از ۴۲۰ مدل خودرو که با بالاترین جزئیات ممکن طراحی شده‌اند خواهد بود و بیش از ۹۰ پیست یا همان تِرَک که از آب و هوای پویا و مناظر واقعی بهره می‌برند در آن وجود خواهد داشت.

همچنین در این یادداشت آمده است که:

حالت GT که طرفداران این مجموعه مدت‌ها در انتظارش بودند نیز در این بازی گنجانده شده است. در این حالت می‌توان از رانندگی و شرکت در رویدادهای مختلف و استفاده از مزیت‌هایی نظیر خرید، فروش و تیونینگ خودروها لذت برد.

همچنین، مکان‌هایی در این بازی تعبیه شده‌اند که گیمرها می‌توانند در طول بخش کریر خود از آن‌ها دیدن کنند. در ادامه می‌توانید فهرست این مکان‌ها را مشاهده کنید:

  • فروشگاه مرکزی خودروها: نمایشگاه اتوموبیلی (قابل خرید) که بیش از ۶۰ برند خودروسازی در آن جمع‌آوری شده‌اند و می‌توانید بیش از ۳۰۰ خودروی مختلف (تولید شده پس از سال ۲۰۱۱) را از طریق این مکان خریداری کنید.
  • مرکز خرید خودروهای دست دوم: خودروهایی که مدت‌ها از تاریخ توقف تولیدشان گذشته است در این مکان در دسترس خواهند بود. خودروهای قدیمی ژاپنی در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ نیز از این طریق در دسترس خواهند بود. محتویات این فروشگاه هر روز تغییر خواهد یافت.
  • گاراژ: مکانی برای مدیریت خودروهای شما است و می‌توانید تا ۱۰۰ خودرو را در آن نگه‌داری کنید.
  • تیونینگ شاپ: موتور، لاستیک، ترمز، سیستم تعلیق و مواردی از این قبیل از طریق این مکان قابل دسترسی هستند. همچنین، می‌توانید سوپرشارژر، توربوشارژر، آیتم‌هایی برای کاهش وزن و افزایش استحکام خودرو را از این مکان خریداری کنید.
  • GT Auto: مکانی برای تیونینگ خودرو و آزمایش آن است.
  • Scapes (بخش عکاسی معروف این مجموعه): بیش از ۲۵۰۰ مکان (از ۴۰ کشور) قابل استفاده برای عکاسی از طریق این بخش در دسترس است. می‌توانید خودروی خود را داخل این مکان‌ها قرار داده و عکس‌های HDR از آن‌ها تهیه کنید.
  • آموزشگاه رانندگی: تکنیک‌های رانندگی را از ابتدا از طریق این مکان یاد بگیرید.
  • چالش‌ها: چالش‌هایی از جمله ۰ تا ۴۰۰ متر (احتمالاً به مسابقات درگ اشاره دارد)، دریفت، چالش رسیدن به حداکثر سرعت و “رالی موسیقی” به همراه سایر رویدادهای منحصر به فرد که با مسابقه‌های عادی متفاوت هستند از طریق این بخش در دسترس خواهند بود.
  • پیست‌های مطرح در سراسر جهان: پیست‌های شناخته‌شده‌ی جهانی از جمله لِ مان (Le Mans) و نُربرگرینگ (Nürburgring) به همراه سایر پیست‌های دوست‌داشتنی نظیر تِیل مانتین (Trail Mountain) که در کنار یکدیگر بیش از ۹۰ عدد خواهند بود، در این بازی حضور دارند.

همچنین، شرکت سونی اخیراً اعلام کرد که پیش‌سفارش بازی Gran Turismo 7 و نسخه‌ی اختصاصی بیست و پنجمین سالگرد این مجموعه از هم‌اکنون با قیمت ۹۰ دلار / ۹۰ پوند در دسترس قرار دارد و از محتویات آن نیز رونمایی کرد.

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۱۳ اسفند (۴ مارچ ۲۰۲۲) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

DARKSIREN✎﹏ȏṃıԀGod of the gameAldiaعلیmohammad reza gamerMEYSAMB300Saman_hkTlou part 2 game of the centurySina MorganMahyarMsmSina_2081O2Visible 6-tigh manکاپتان استخونی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Gran Turismo 7 میزبان بیش از 90 پیست خواهد بود
بازی Gran Turismo 7 میزبان بیش از 90 پیست خواهد بود
بازی Gran Turismo 7 میزبان بیش از 90 پیست خواهد بود
بازی Gran Turismo 7 میزبان بیش از 90 پیست خواهد بود
بازی Gran Turismo 7 میزبان بیش از 90 پیست خواهد بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • WoW
    این شد یچیزی، ۹۰ تا پیست خیلیه! پس با توجه به تنوع آب و هوا و فکر کنم روز و شب (درست میگم؟) این بازی برای دوست دارانش خیلی کار داره تا تکراری بشه. ببینیم چه میکنه.

    Kratosred-eyed Banished Knightmasoud pc gamerThe Cat LadyGod of the gameSettChiefVisible 6-tigh manعلیAtomic Soldiermore
  • TekkenGod گفت:

    پیستهای خشک و خالی و شبیه به هم چه نه تا باشه چه نود تا. امیدوارم تو سری جدید یه ذره مناظر بهتری ببینیم و جاده ها بیشتر از فضای پیست بزنه تو دل کوه و کمر.

    O2TekkenGodKratosolliered-eyed Banished KnightDARKSIRENThe Cat LadyTlou part 2 game of the centurysasutoBlack Knightmore
    • پیست پیسته دیگه الگوبرداری میشه تو اکثر اوقات از پیستای واقعی مثلا نربرگرینگ معروفه به جهنم سبز، تو بازی هم سرتاسر درخت و جنگله، نمیتونن که بیان تغییر اعمال کنن
      پیستای مفهومی هم همواره بودن و خوب بودن و بازم حتما خواهند بود.

      KratosollieDARKSIRENThe Cat LadyaliboostaniBlack Knightعلیکاپتان استخونیO2
    • MrHill93 گفت:

      پیست ماشین سواریه دیگه
      توقع داری تاب و سرسره و چرخ و فلک توش باشه که میگی پیست خشک و خالی ؟ 😑😑😑
      بهشون میگم تو بازی برا شما پیستتون و خیس کنن ک خشک نباشه
      ینی بعضیا حتی بلد نیستن ترول کنن
      قبل ترول کردن برو چند تا پیست ببین اگه شبیه هم نبود بعد بیا اینجا بخای سعی کنی ترول کنی

      KratosollieThe Cat LadyaliboostaniBlack Knight
  • Zgamer گفت:

    تعداد ماشین ها به نسبت نسخه قبل افزایش چشمگیری داشته
    فقط امیدوارم خرید های درون برنامه ای تعداد ماشینها و پیست هارو خیلی محدود نکنه
    در مورد پیست ها تنوع مهمه نه اینکه یک پیچ به پیست اضافه بکنن بشه پیست جدید
    درکل امیدوارم موفق بشه ننگ نسخه قبلی رو پاک کنه
    پ.ن:یکم در وجودم احساس هایپ میکنم

    Gray Fox
  • Alim گفت:

    احتملا بعد از انتشارش با فاصله چند روز موتور اسپرت عرضه میشه و امیدوارم شاهد یه رقابت خفن باشیم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🤨

    KratosDARKSIRENBlack Knightmohammad reza gamerbehrad kholeکاپتان استخونی
    • موتور اسپورت اگر خیلی زود بخواد عرضه بشه احتمالا اوایل پاییز خواهد بود چون این دو بازی مولتی پلتفرم که نیستن بخوان با همدیگه رقابت کنن و فورتزا هورایزن فعلا باید توی چشم باشه. از نظر من باید منتظر نمایش و اعلام تاریخ عرضه موتور اسپورت در e3 یعنی خرداد ماه باشیم.

      ollie
  • adams-khersi گفت:

    من که کناره بازی آنلاین ام و یه بازی داستانی حتما باید یه ریسینگ شبیه ساز داشته باشم وگرنه حالم خوب نیس واقعا منتظر این بازی ام، فعلا هم درگیره بازی فرمول وان ام که واقعا هرچی هم بازی میکنم سیر نمیشم تموم چمپیون شیپ هاش از فرمول ۲ تا کلاسیک هاشو فول کردم و کرییر رو واسه باره دوم دارم ادامه میدم، ببینم Gran می‌تونه منو از فرمول وان جدا کنه یا نه🙂

  • Gray Fox گفت:

    دوستان اشتباه نکنند اون ۹۰ تعداد پیست های متفاوت نیست! هیچوقت این تعداد پیست قبلا نبوده وبعدا هم نخواهد بود(بخاطرمسایلی از جمله هزینه و امکان طراحی و ساخت پیست دربازی،خریدلایسنسهای پیستهاو تبلیغات داخلش واحیانا رقبایی که لایسنس پیست روبه شرط انحصاری بودن میخرند).چون معمولا تعداد Layoutها و حتی Reverseهر پیست رو هم محاسبه میکنند.مثلا پیست نربرگرینگ شامل۳مسیر مسابقه GP,24hوNordschleifeمیشه. با اینکه در یه Complexقراردارند،اماتعدادشون جداگانه حساب میشن.درGT Sport تعداد پیستها۲۹تاس و مسیرهای مسابقاتش به۸۱ میرسه.(احتمالا یک یا چندپیست مثل Trial Mountain با layout هاشون به GT 7 اضافه شده).با یه حساب ساده میشه فهمیدکه برخلاف نظر برخی که GT Sرونسخه فرعی یاکم فروغ میدونند،تمام سعی پولیفونی نه تنها بر ادامه کارشون براساس دستاوردهای اسپورت بوده،بلکه بر تکمیل و ارتقا آپشنهای بناشده برشالوده نسخه قبل استواره.(قابلیت عکس با کیفیت HDR، پشتیبانی از کیفیت ۲Kدر PS Pro درمسابقات،یا اب وهوای متفاوت مثه بارون همین الان در GT S هست)البته با افزودن قابلیت های تیونینگ، تعمیرات ماشین،یا خریدو فروش ماشین دست دوم که در GT 5&6بود سعی کردندکه کاملترش کنند.

    چیزهاییکه بنظرم تا الان در GT 7 نسبت به GT Sport اضافه شده:
    ۱.افزودن شاخصی بنام رطوبت که درحین رانندگی مشخص بود(البته درGT 6بود)
    ۲. بازم میشه همه خودروها رو مخصوصا هدیه ای ها رو فروخت.(خودروهای هدیه یا جایزه ای هارو در اسپورت فقط میشد از گاراژحذف کرد وهیچ پولی بابتش نمیداد،اما اونهاییکه خریدی رو به یک سوم قیمت میشد بفروشی !که خب هیچ عاقلی اینکارو نمیکنه)
    ۳.قفل شدن ترمزها وطبیعی ترشدن کاهش سرعت ناگهانی
    ۴.نکته خیلی مهم که امیدوارم حتما باشه اب و هوا وچرخه زمان داینامیکه.
    دریکی از گیم پلی هامشخص بود میزان رطوبت ۱۰۰درصده امامشخصات لاستیکهای ماشین IntermediateیاWet نبود.از اینجا حدس میزنم که به احتمال قوی اب و هوا در حین مسابقه عوض شده و هنوز به پیت لین برای تعویض لاستیک نرفته.چون هر تازه کاری هم میدونه وقتی بارون میاد با لاستیک عادی نره تو پیست.
    خلاصه خیلی خوب میشه که درپیستهایی
    مثل Le mans,Nurburgring,Spa که مسابقات طولانی برگزار میشه، با اب و هوا و چرخه زمان داینامیک مسابقه داد.
    البته اگر انتخاب حالات مخلتف شروع مسابقه درهر ساعت از شبانه روز باهر اب وهوایی رو به عهده گیمر بذارن خیلی بهتر خواهد بود.
    جالبه بدونید در GT S فقط توکیو و اسپیلبرگ واسپا آب و هوای بارونی در زمانهای مشخص دارن،اما سوزوکا و نربرگرینگ ومونزا که بارش باران در اونجاها معروفه فاقد این امکان هستن.(نکته خوب هم دراین باره این بود که در یکی از تریلرها GT 7متوجه شدم که در لمانز و نربرگرینگ و سوکوبا هم بارندگی داریم،که امیدوارم داینامیک هم باشه).

بازی Gran Turismo 7 میزبان بیش از 90 پیست خواهد بود