فیلم جدید دنی ویلنوو در سبک علمی تخیلی خواهد بود

ایلیا عسگری
۱۴:۲۹ ۱۴۰۰/۰۹/۲۵

کارگردان فیلم تحسین شده Dune یعنی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) به سراغ ساخت فیلم تخیلی جدیدی خواهد رفت.

کمپانی Alcon Entertainment اعلام نموده که این کارگردان وظیفه ساخت فیلم Rendezvous With Rama که اقتباسی از رمان تخیلی آرتور سی کلارک (Arthur C. Clarke) خواهد بود را برعهده گرفته است.

رمان Rendezvous With Rama یا ملاقات با راما که در سال ۱۹۷۳ انتشار یافته است، روایت‌گر گروهی از انسان‌ها در سال ۲۱۳۱ است که برای پیدا کردن سفینه‌ای ناشناس و غول پیکر که وارد منظومه شمسی شده، فرستاده می‌شوند. تیمی که سعی دارند تا رازهای این سفینه بیگانه را کشف کرده و اعتقاد دارند که این اولین رویارویی با موجودات بیگانه خواهد بود.

این داستان برنده جوایز متعددی شده و در کنار ۲۰۰۱: A Space Odyssey به عنوان یکی از آثار شناخته شده این ژانر یاد می‌شود.

ویلنوو که کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون Prisoners، Blade Runner 2049 و Dune بوده است، وظیفه کارگردانی این پروژه را در کنار کمپانی Alcon Entertainment برعهده خواهد داشت.

مورگان فریمن (Morgan Freeman) و لوری مک کرری (Lori McCreary) که صاحب حق امتیاز این اثر بوده‌اند، پس از خریداری آن توسط Alcon Entertainment، حال جزوی از تهیه کنندگان فیلم خواهند بود.

بنا به گفته تهیه کنندگان فیلم:

این داستان جزو برترین‌های این ژانر است. اثری که پاسخ‌گوی سوالات بسیاری بوده و برای زمان ما بسیار مناسب است. رمانی که با علاقه و اشتیاق ویلنوو هم سو بوده و از همکاری چنین تیمی خرسند هستیم.

با وجود این که ویلنوو درگیر پروژه‌های Dune: Part 2 و Dune: The Sisterhood خواهد بود، هنوز تاریخ اکرانی برای Rendezvous With Rama مشخص نشده است.

منبع: کولایدر

DARKSIREN1100MEYSAMB300آرین

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید