عنوان Returnal احتمالا گزینههای ذخیره سازی بیشتری دریافت کند
پس از استقبال بالای طرفداران نسبت به آخرین بهروزرسانی که امکان ذخیرهی موقت بازی Returnal را فراهم میکرد، احتمالا گزینههای ذخیره سازی بیشتری اضافه شوند.
تقریبا در ابتدای سال جاری میلادی بود که عنوان نسل بعدی Returnal به صورت انحصاری توسط استودیوی هوسمارک (Housemarque) توسعه داده و منتشر شد. حقیقتا، این بازی یک عنوان به شدت سرگرم کننده و با مکانیکهایی جالب بود و ترکیبی از یک بازی شوتر با داستانی نسبتا عجیب را در یک چرخهی روگ لایک ارائه میداد. این عنوان موفق شد تا شهرت زیادی پیدا کند و منتقدان زیادی آن را پسندیدند و نمرات بالایی هم گرفت. با این همه، تجربهی آن برای همه خوشایند نبوده و برخی از گیمرها از سخت بودن بیش از حد آن گفتهاند.
عناصر روگ لایک در این عنوان در ابتدا کاملاً سخت بودند و هیچ حالت ذخیرهای هم نداشتند. با این حال، در نهایت این مشکل با انتشار یک بهروزرسانی بزرگ برای کسانی که زمان یا حوصلهی تجربهی طولانیمدت Returnal را نداشتند، کمی آسانتر شد و امکان ذخیرهی موقت برای این بازی ایجاد گردید.
هری کروگر (Harry Krueger)، کارگردان این بازی، و میکائیل هاوری (Mikael Haveri)، مدیر بخش بازاریابی، هر دو در گفتگو با رسانهی ادج (EDGE) گفتهاند که پس از دریافت پاسخ مثبت طرفداران به بهروزرسانی اخیر که اجازهی ذخیره کردن را میدهد، احتمالا به زودی گزینههای بیشتری برای ذخیره سازی به این عنوان افزوده خواهند شد. هاوری در این رابطه گفت:
هوسمارک ممکن است در آینده امکانات و گزینههای بیشتری برای ذخیره سازی گیمرها به بازی Returnal اضافه نماید.
مشخص نیست که چه گزینههایی قرار است برای ذخیره سازی به این عنوان اضافه شود، اما با این همه، میتوان گفت که احتمالا قرار است تا با این کار گیمرهای بسیار بیشتری نسبت به قبل جذب این بازی شوند و آن را تجربه نمایند.
عنوان Returnal هم اکنون برای پلتفرم پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد. هنمچنین، در صورت تمایل میتوانید نقد و بررسی این بازی را به قلم مهدی ملکی از اینجا مطالعه نمایید.
نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این رابطه چیست؟ آیا تا به حال این بازی را تجربه کردهاید یا خیر؟ نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
من بین این بازی و it takes two برای گوتی خودم موندم
دوستان کمک کنید
برای گوتی خودت موندی بعد ما کمکت کنیم😐 از هرکدوم بیشتر خوشت اومد برای گوتیش کن دیگه، دوشواری نداره.
خوشحالم که این اثر شاهکار و نابرو قبل از این که این گزینه های سوسولی سیو اضافه بشه، تجربه و تموم کردم؛ انصافاً سختترین بازی کل زندگیم بود!!
دقیقا …درود بر شما…
شاهکار شاهکار ….
خوشم میاد انحصاری های سونی به خط میکنن و فشار میدن و رد میشن …
تو رو خدا کامنتهای جعبه فن ها رو پست هورایزن رو بخونید (با در نظر گرفتن اون همه بازی مسخره ای که دارن) : الوی وقتی میپره به دوربین نگاه نمیکنه … پوست الوی تو فلان گیفت تیره شد… گیفت رو ببینید وقتی بمب منفجر شد دشمن لبخند نزد … گیاها وقتی باد اومد به دوربین نگاه نکردن و ….
خدایی ایرادات و پیام هاشون بخونید بعد برید پست مستر چیپسم نگاه کنید …. خوب انحصاری ها فشار میدن ….
دو روز دیگه بن میشی بعد میگی نویسنده ها تقصیر کارن ، حالا از ما گفتن بود
فشار اگه ادم بود😂
همینطور آسون بود نسبت به بازی های روگ لایت. میخوان ساده تر هم بکنن؟😑 نمیخوام gatekeep کنم ولی مثل اینه سولزبورن درجه ی سختی داشته باشه
این خواسته خود خریدار ها بوده کلی هم سرش انتقاد کردن به خاطر همین استودیو چاره ای نداشته کلی هم سرش توضیح داده ولی قرار نیست کامل آسون بشه یه سری حالت هایی دارن بهش اضافه میکنن برای اونایی که مشکل دارن چون مثلا تو کنسولت رو خاموش هم میکردی و کار داشتی باز هم از اول میومدی که دیگه خیلی بی انصافی بود
پ.ن: داداش خدایی کجا آسون بود :/
منظورمو اشتباه متوجه شدی عزیز. آسون نبود. بهتره جمله م رو بهتر بگم. میگم نسبت به بازی های توی ژانر ش آسون تر بود.
اون ویژگی سیو خودکار رو قبول دارم. هیدیس هم هر منطقه که وارد میشی خودکار سیو میکنه ولی اینا انگار قابلیت سیو ۱۰۰٪ توی هرمکانی رو میخوان. خوبی بازی این بود که از اشتباهاتت درس بگیری و اپگرید کنی کرکترتو که راحت تر ادامه بدی
درکل عنوان خیلی خوبی بود ولی بنظرم بهتره اونطوری که سازنده ها ساختنش تجربه بشه
شاید ما نوبیم😂
نباید اسونش کنن حیف و حروم میشه بازی به این زیبایی و بینظیری..امیدوارم بخاطر پول با سیو یا درجه سختی نیفتن به جونش..
دقیقااا تنها دلیلی که من تا بحال نزدیک این بازی نشدم همین ذخیره سازیشه دقیقا مثل بازیهای سولز بورن که ادمو اسکل میکنن گیمر بازی میکنه که لذت ببره با اعصابی راحت نه اینکه یه ساعت پیش بره باز برکرده از همون جایی که بوده این فاجعه اس باز الان یه عده میان میکن نه خوبه خوبه میازاکی هم خوبه خودتونو گول نزنید حتی سازنده های این بازی هم به شکر خوردن افتادن