مینی گیم گیتار در The Last of Us Part 2 جزو برنامههای ابتدایی ناتی داگ نبود
با توجه به گزارشات منتشر شده توسط سونی، استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) قصد نداشت امکان گیتار زدن را در اختیار بازیبازان عنوان The Last of Us Part 2 قرار دهد.
در مقالهی جدید سایت پلی استیشن، طراحان بازی The Last of Us Part 2 از طراحی بخش محبوب گیتار زدن در این عنوان گفتند. طبق اطلاعات منتشر شده، اصلا قرار نبوده است که مینی گیم گیتار زدن به صورت کامل در دسترس بازیبازان قرار بگیرد؛ چرا که یک مینیگیم موسیقی با تم تاریک و آخرالزمانی دنیای بازی تطابق ندارد.
طراحان این بازی، اقایان گرانت هویشت (Grant Hoechst) و مارک باروز (Mark Burroughs) در این مقاله نوشتند:
یک مینی گیم موزیکال نمیتوانست با حس آخرالزمانی دنیای بازی سازگار باشد؛ ولی به زودی فهمیدیم که کلید موفقیت در کار این است که درک کنیم شخصیت الی (Ellie) برای این گیتار نمیزند که مهارتهای خود را به رخ بکشد یا این که یک موزیسین معروف شود، او گیتار میزند تا یاد کسانی را که از دست داده گرامی بدارد و قدری از درد فقدانشان بکاهد.
بعد از این تصمیم، استودیوی ناتی داگ تصمیم گرفت که با استفاده از نرمافزارهای ساخت موسیق،ی روی ساخت ورژن جدیدی از آهنگ Take on Me کار کند. پس از تکمیل ساخت این قطعه، استودیو تصمیم گرفت که این بخش را با اضافه کردن آهنگهای جدید، گسترش دهد. گرانت هویشت و مارک باروز در ادامه گفتند:
فلسفهی بخش گیتار و توانایی آزادانه زدن آن هم همین بود، اما دلیل به وجود آمدنش طراحی سیستمی بود که میتوانست به ما امکان نواختن آزادانهی گیتار را بدهد. وقتی که شروع به نواختن کردیم، نتوانستیم جلوی خود را بگیریم.
جالب این است که چند بخش مختلف از استودیوی ناتی داگ برای ساخت این مینی گیم، همکاری کردند تا بتوانند حرکت دست شخصیت الی را روی گیتار پیاده کنند و آهنگها را بخوانند، بنوازند و ضبط کنند.
شما میتوانید نقد و بررسی The Last of Us: Part II را که به قلم آقای سعید آقابابایی نوشته شده است مطالعه کنید؛ این عنوان موفق به دریافت نمرهی درخشان ۱۰ از وبسایت گیمفا شد. عنوان The Last of Us Part II سرانجام در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۰) به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شد و سپس به وسیلهی بهروزرسانی نسل نهمی، در دسترس کاربران پلی استیشن ۵ قرار گرفت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
این بازی ترکیبی گودرتمند از:گودرَت،ثیروَت و اینتیقامه…
از چند تا چیز دیگه هم تشکیل شده که نمیشه نام برد😓😹😹😹
شاید نظرم یکم افراطی باشه ولی قطعا لذت بخش ترین و البته نکته تفاوت لست ۱ با ۲ علاوه بر گیمپلی همین بود واقعا دم ناتی داگ گرم
واقعا هنرمندن تک به تک اعضای این شرکت
کامنت یکم اسپویل داره.
.
گیتار یکی از نماد های لسته. سکانس اول لست۲ با گیتار جول شروع شد و سکانس پایانی هم با تصویری از گیتار جول تموم شد… بعد از یک سال هنوز وقتی به پایانش فکر می کنم دلم میگیره😓… عجب شاهکاری بود این بازی. هیچ استودیویی بجز ناتی داگ نمیتونست همچین بازی ای بسازه که این همه رکورد بشکنه و پرافتخارترین بازی تاریخ بشه. خیلی سخته بازی ای به رکورد ۳۱۱ جایزه گوتی برسه.
اینو با ریمیک یکش چه گرافیکی رو پیسی داشته باشن😎
حس میکنم شما با RTX 3090 همه رو پیش خرید کردی 😂
متئوس این دیگه قدیمی شد😅😅بخدا همون که پولشم داره سی نود نمیخره مگه اینکه بخواد پوز بده یا مربوط به کارش باشه
۹ سال انتظار برای تجربه یه بازی باکیفیت سخته نه ؟
چقدر دنبال بازی های سونی هستی بنده خدا
البته معلومه چون مایکروسافت چیزی جز آشغال بهتون تحویل نمیده امیدتون به سونی هست
جز بهترین بخش های لست آف اس ۲
واقعا دم ناتی داگ گرم که چنین بخشی رو قرار داد درون بازی
چون اگر نبود واقعا تصورش سخت میشد که نباشه
take on me
حاوی مقداری اسپویل از Detroit become human.
.
.
یه گیتار زدن تو The last of us part ll
و یه پیانو زدن تو Detroit become human
این دوتا به طرز عجیبی بهم کیف دادن