تیزر و پوستر سریال Ms. Marvel - گیمفا
تیزر و پوستر سریال Ms. Marvel - گیمفا
تیزر و پوستر سریال Ms. Marvel - گیمفا
تیزر و پوستر سریال Ms. Marvel - گیمفا

تیزر و پوستر سریال Ms. Marvel

علی محمدپناه
۱۰:۰۰ ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
سریال ms marvel

کمپانی مارول، تیزر و پوستری برای سریال Ms. Marvel منتشر کرده است.

در روز دیزنی پلاس، کمپانی مارول تیزر و پوستری برای سریال خانم مارول (Ms. Marvel) منتشر کرده است. خانم مارول، جدیدترین ابرقهرمانی است که با سریال مستقل خود قرار است به دنیای سینمایی مارول بپیوندد. این مینی سریال توسط بیشا کی علی (Bisha K. Ali) ساخته شده است.

سریال خانم مارول به معرفی یک دختر شانزده ساله پاکستانی و آمریکایی به نام کامالا خان می‌پردازد. او دختری مسلمان از شهر جرسی است که یکی از طرفداران پر و پا قرص کاپیتان مارول است. او در ادامه، قدرت‌های تغییر شکل دادن را بدست می‌آورد. ایمان ولانی (Iman Vellani) قرار است نقش خانم مارول را در این مینی سریال بازی کند.

از دیگر بازیگرانی که در سریال خانم مارول حضور دارند می‌توان به ساگار شیخ (Saagar Shaikh)، آرامیس نایت (Aramis Knight)، مت لینتز (Matt Lintz)، زنوبیا شروف (Zenobia Shroff) و موهان کاپور (Mohan Kapur) اشاره کرد. بیشا کی علی قرار است داستان این سریال را بنویسد.

کارگردانان فیلم پسران بد تا ابد (Bad Boys for Life)، عادل العربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah) قرار است کارگردانی این مینی سریال را در دست داشته باشند. شرمین عبید چینوی (Sharmeen Obaid-Chinoy) و میرا منون (Meera Menon) نیز از جمله دیگر کارگردانان این سریال هستند.

به مناسبت روز دیزنی پلاس، کمپانی مارول تیزر و پوستری برای سریال خانم مارول منتشر کرده است. این تیزر منتشر شده، در ابتدا قدرت‌های این ابرقهرمان را به نمایش می‌گذارد و سپس، به معرفی شروری که او با آن روبه‌رو خواهد شد، می‌پردازد. این تیزر، اطلاعات زیادی در مورد داستان و موضوع سریال خانم مارول منتشر نمی‌کند.

با این حال، نیم نگاه قابل توجهی از ماهیت قدرت‌های کامالا خان را به تصویر می‌کشد. در کتاب‌های کمیک، کامالا خان متوجه می‌شود که ژن ناانسان‌ها یا Inhuman را دارد و همین، به او قدرت تغییر شکل را داده است. او علاقه بسیاری به کاپیتان مارول دارد و از همین رو، سعی دارد تا به یک ابرقهرمان همانند او تبدیل شود.

شخصیت کامالا خان در ابتدا در این سریال معرفی خواهد شد و سپس ادامه ماجراهای او به همراه کاپیتان مارول در فیلم مارول‌ها (The Marvels) دیده خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای پخش سریال خانم مارول مشخص نشده اما این سریال در تابستان سال ۲۰۲۲ میلادی روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه خواهد شد. در زیر می‌توانید تیزر و پوستر منتشر شده برای این سریال را مشاهده یا دانلود کنید.

سریال ms marvel

منبع: اسکرین رنت

CROW-BGAME-SOLDIERMEYSAMB300Spider-Mah04PCMR

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تیزر و پوستر سریال Ms. Marvel - گیمفا
تیزر و پوستر سریال Ms. Marvel - گیمفا
تیزر و پوستر سریال Ms. Marvel - گیمفا
تیزر و پوستر سریال Ms. Marvel - گیمفا
تیزر و پوستر سریال Ms. Marvel - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Alireza گفت:

    ابر قهرمان های زن خوب بساتشون گل کرده…ای توف

    Black KnightGAME-SOLDIERLion RJMonkey D. TripSpider-Many=-f(x)+x²+Tan(x)=g(x)+3 Fallout FANCommander jensen
    • Alucard64 گفت:

      نتیجه گیری اخلاقی هرکی اسمش یا قسمتی از اسمش مارول هست بازیگرش حالم بهم زنه

      Black KnightAlirezaLion RJMasuod EnayatilevineCommander jensen
    • علیرضا جان
      خواهش می کنم کمی وقت بذاری، با خانوما (مخصوصا خانومای میانسال) صحبت کنی و حرفای دلشون رو بشنوی. ببینی که سالها زندگی تو محدودیت چه بلایی سر روح و روانشون آورده.
      این فیلم درسته که تجاریه و اصلا تو یه کشور دیگه ساخته میشه، ولی اتفاق خیلی خوب و مهمیه. یه بازیگر زن، سفید پوست یا سیاه پوست هم نیست، اسمشم اصلا آسیاییه. سالهای ساله که غیر سفید پوستا و غیر سیاه پوستا آرزوشون بوده که بتونن اونا هم وارد سینما بشن و الان داره این اتفاق میفته.

      پ.ن. می دونم که همچین ایده ای احتمالا تو مخیه و زیاد منطقی هم نیست اصلا، ولی اثر داره. سیاه پوستا هم همینطوری آروم آروم وارد سینما و خیلی جاهای دیگه شدن (اولین سیاه پوست سینما نقش یه آدم شیرین عقل رو بازی می کرد).

      پ.ن. ۲. علیرضا جان امیدوارم این کامنتمو به فال بد نگیری.

      AlirezaDeleted accountlevineCommander jensen
      • Alireza گفت:

        چرا به فال بد بگیرم!؟خیلی هم زیبا بود‌…
        در رابطه با خانوما…راستش مادر من معلمه و به شدت سرش شلوغ و وحشتناک توی وضعیت کرونا برای گردوندن کلاس های خودش و من و خواهرم و زندگی به شدت تحت فشاره…فقط خانوم ها هم نیستن..مرد ها هم فشار های زیادی رو تحربه میکنن..همه میکنن..و اینجور فیلما خیلی خوب میتونه تحمل این فشار ها رو کم کنه؛منظور من از اینجور جملات و هیت ها بیشتر به سمت یک سری فرقه هاست..که من در جواب دوست عزیزمون تو کامنت بالایی بهشون اشاره کردم اما خب مثل اینکه مدیران عزیز گیمفا هم طرفدار اونان😊😊😊
        امیدوارم حداقل بزارن این یکی کامنت منتشر بشه به شما؛اینجور فیلما به جز جنبه مثبتشون و اون زیبایی هایی که شما اشاره کردید؛جنبه تبلیغاتی دروغینی هم برای طرز تفکراتی مثل ……….. (این دفعه نامشون رو نمی برم که حداقل منتشر بشه کامنت) هست؛مشکل اینجاست تبلیغ عالی یک سری تفکرات..وگرنه من با هیچ فیلم و هیچ شخص و کمپانی و بازیگر و استادیو و کلا هیچ چیی صنعت فیلم سازی دشمنی ندارم…دشمنی من با یک سری طرز تفکراته…
        به امید انتشار کامنت و حذف نشودن آن و البته اینکه من هم منظورم رو به خوبی به شما رسونده باشم‌..

  • دختر مسلمان هیروی مارول چه زیبا😐

    GAME-SOLDIERAlirezaMonkey D. Trip
  • به همگی توصیه می کنم که صحبت های Kumail Nanjiani و Mena Massoud رو در مورد کار کردن تو هالیوود به عنوان یک غیر سفید پوست و غیر سیاهپوست حتما بخونید تا ببینید که اتفاقا این فیلم رو باید به فال نیک بگیریم.

    پ.ن. یادمون نره که اهل کجاییم و مهم تر اینکه یادمون نره خارجی ها از ما چه اخبار و تصاویری به گوش و چشمشون می خوره.

    AlirezaDeleted accountMasuod Enayati
    • Alireza گفت:

      اینم واقعا حرفیه…درسته طبق کامنت قبلیم یه هیتی به این فیلم دادم..اما خب باز اینکه شاید این فیلم چنین چیز هایی رو برای جا انداختنشون در فرهنگ غرب و خب بهتر کردن اوضاع تفکر مردم اونجا در مورد ما نشون میده نوید میده که شاید این یکی فیلم زیباتر نسبت به بقیه باشه…
      اما خب اگر واقعا همچون چیزایی رو بخاطر همچین چیزایی بخوان نشون بدن..نه برای تبلئغات بیشتر و جذب مخاطبای دیگه ای مثل مسلمون ها

      levine
تیزر و پوستر سریال Ms. Marvel - گیمفا