نقدها و نمرات بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition منتشر شدند
لحظاتی پیش نقدها و نمرات منتقدین به بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition منتشر شدند که متاسفانه شکست تمام عیار آن را فریاد میزنند.
پس از مدتها انتظار و شنیده شدن شایعات متعدد پیرامون برنامهی شرکت راکستار (Rockstar) برای توسعهی نسخهی ریمستر شدهی سهگانهی GTA، بالاخره مدتی پیش بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition به صورت رسمی معرفی شد. این بازی که نسخههای ریمستر شدهی سه عنوان GTA 3، GTA Vice City و GTA San Andreas را در خود میبیند، هماکنون به صورت دیجیتالی در دسترس علاقهمندان این مجموعه قرار دارد.
به هر ترتیب، لحظاتی پیش نقدها و نمرات منتقدین متاکریتیک و اپنکریتیک به بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition منتشر شدند که متاسفانه شکست تمام عیار این بازی را از نظر منتقدین فریاد میزنند. هر چند که احتمالاً این بازی در هر صورت با آمار فروش فوقالعادهای روبرو خواهد شد، اما به هر ترتیب مورد انتقاد شدید گیمرها و منتقدین، به خصوص کاربران پلتفرم رایانههای شخصی قرار گرفته است. این بازی تا این لحظه نمرهی “۶۳” از “۴” نقد از سوی وبسایت متاکریتیک و “۵۸” از “۷” نقد از سوی وبسایت اپنکریتیک را کسب کرده است.
با توجه به این موضوع که تعداد نقدهای ثبت شده برای این بازی کمتر از حد معمول است، این پست به محض انتشار نقدهای جدید بهروزرسانی خواهد شد
در ادامه نقدهای منتقدین این بازی را مشاهده خواهیم کرد:
jeuxvideo 7/10
بار دیگر با سه اثر بزرگ از دنیای بازیهای ویدیویی روبرو هستیم و این موضوع غیر قابل انکار است. علیرغم گذشت سالها، این سه بازی جهان آزاد همچنان فراموش نشدنی به نظر میرسند و و شهرهای آنها نیز مملو از جزئیات مختلف هستند. اما واضح است که انیمیشن چهرهها در این بازی خوب نیستند. از نظر گیمپلی نیز به خصوص بازی GTA III اندکی منسوخ به نظر میرسد و سیستم کنترل آن نیز واقعاً اذیت کننده قلمداد میشود. همانطور که قابل حدس است، این مجموعه برای کسانی که هیچ گاه این عناوین را تجربه نکردهاند یا کسانی که میخواهند حسی نوستالژیک از تجربهی آن بدست بیاورند توصیه میشود. اما اگر از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال گیمپلی و مکانیکها بهروز در آن هستید، ناامید خواهید شد.
Gameblog 7/10
بازی Grand Theft Auto Trilogy Definitive Edition گزینهی خوبی برای (دوباره) کشف کردن اسرار این سهگانهی افسانهای از دوران پلی استیشن ۲ است. این عناوین جدید با نسخههای اصلیشان کاملاً یکسان به نظر میرسند و تنها کیفیت بصری بازی است که شرایط مختلفی را تجربه میکند. البته، ناگفته نماند که این بازی ۱۰۰ درصد کامل نیست و حتی کنسول پلی استیشن ۵ نیز در اجرای آن دچار مشکل میشود. از طرفی دیگر، گیمپلی بازی نیز به روز نیست و همچنان منسوخ قلمداد میشود.
VGC 6/10
با این که اجرای بازی در کنسول پلی استیشن ۵ به بدی اجرای آن در کنسول سوییچ نیست، اما همچنان با مشکلاتی روبرو خواهید شد که باورتان نمیشود. تغییرات اعمال شده در چهرهها نیز جالب به نظر نمیرسند. به هر ترتیب، این بازی گزینهی خوبی برای تجربهی این سه گانه در مقطع فعلی قلمداد میشود.
Screen Rant 5/10
این مجموعه شامل سه بازی برتر کنسول پلی استیشن ۲ یعنی Grand Theft Auto 3 ،Vice City و San Andreas میشود که به گسترش سبک جهان آزاد کمک کرد. البته، Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition بهترین راه را برای تجربهی این عناوین جلوی پای شما قرار نمیدهد و همچنان نمیتوان آن را یک بازی کامل قلمداد کرد. نسخهی Definitive این بازیها اندکی مدرنتر و زیباتر به نظر میرسند، اما ضعف بهینهسازی باعث شدهاست تا پیشرفتها به چشم نیایند. در مجموع، عرضهی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition عجولانه بوده است و بعد از بیست سال روبرو شدن با چنین بازیای ناامید کننده خواهد بود.
بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition، برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانههای شخصی (از طریق لانچر راکستار گیمز) منتشر خواهد شد و نسخهی موبایلی آن نیز در نیمهی اول سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
امتیاز پایین برای این فرانچایز مهمه مگه؟ این بازی اگر ۰ هم میگرفت، بازهم فروش بالایی خواهد داشت و راک استار رو هم تحریک نمیکرد که دست بجنبونه برای بازی جدید. به نظر میاد عدم ریسک پذیری دامن راک استار رو هم گرفته.
تنها بحث ریسک نیست مشکلات فنی بسیار فجیع،مدل کاراکترا بعضا بسیار مسخره شده یا نوع بازی کارتونی مث وایس سیتی،لانچ افتضاح،مشکل در ارتباط با طرفدارا ،شکایت از مادرها و حذف مادهای بسیا بسیار بهتر از این سری ریمستر ۶۰-۷۰دلاری
یه نفر نوشته بود رو سویچ به ۲۰ دراپ میشه FPS یکی جوابشو داده بود کجایی من با ۳۰۹۰ دراپ FPS دارم : /
رفتارهای مشکوکشون و جاخالی دادن سوال طرفدارا ،منتشر شدن خیلی دیره نمرات بازی نشان از سیاه بختی میداد ولی انتظار همچین فاجعه ای نداشتم
رو پیسی اول بهانه کردن لانچر دردسترس نیس و نمی شه بازی کردش یا خریدش(رو استیمم نیاوردن)بعدش معلوم شد مشکل لایسنس بعضی اهنگای قدیمی رو دارن که حل نکردن و بجای حذفشون صرفا غیرفعالش کردن که بعضا بازی باگ میشه و پخش میشه اهنگا از طرفی حتی بعضی Toolهای دولوپرا یادشون رفته حذف کنن و رو نسخه بازی مونده بود ،راکستار قبل gta 5 با الان زمین تا اسمون فرق داشت
(این بازی اگر ۰ هم میگرفت، بازهم فروش بالایی خواهد داشت)
همین الان تو pc خیلی ها دارن ریفاندش میکنن تو کنسولها خبری ندارم از یوزر اسکور هم وضعیت معلومه ( این بازی انحصاری نیستش که بگیم کلی هیتر ریختن اسکور رو خراب میکنن و تقریباً همه عاشق این سری هستن
بیشترین میزان برگشتی رو داره الان
خیر عزیز درسته که راکستار بازی هاش پر فروشه ولی این دیگه خیلی افتضاحه. بازی پر باگ مسخره همه هم دارن ریفاند میکنن بازی رو بعد در این شرایط بخواد پر فروش باشه؟ نه
راکستار در مسیر یوبی سافت 😔😔😔😔
یوزر اسکور چی میگه ؟ 😑😑
ینی اینقد مشکلات داره ؟
پس چرا زود منتشر شده وقتی این همه مشکلات داره 😑😑
نگران یوزر اسکورش نباش
نمرش تو استور سونی ۵ از ۵ هست😹
راکستار چیزی جز شاهکار تحویل نمیده😍
مشتی محکم بر دهان ناتی داگ و دوستان
آخ آخ یکیش جا موند
من به راکستار اعتماد کامل دارم
این ریمستر کار یه استودیو خارجی بوده، سریع نزن جاده خاکی
اون ابر استودیو های سازنده RDR2 و GTA V که نمیان وقتشونو برا یه ریمستر هدر بدن.
در کل این سیاست پول پرستی راکستار بود که همچین بازی ناقصی رو دستور داد بسازن بعد انتشار داد و دروغ های الکی مثل “ریسمتر ما ریسمتر معمولی نخواهد بود🤡” گفت
الکی دفاع نکنید
خب غلط کردن کند میزنن به خاطرات ما وقتی خودشون قرار نیست ریمستر کنن
وقتشونو برا جی تی ای انلاین میدن؟؟
نه فکر کنم برا Gta 6 وقتشون رو میدن
باشه خودتو گول بزن راکستار خیلی وقته زده جادهخاکی با GTA ONLINE و RED DEAD ONLINE اگه جی تی ای ۶ کمتر از انتظارات واقع بشه معلوم نیست آیندش چی باشه.
راس میگه دیگه.جاده خاکی کجا بود؟ ربطی به استودیو خارجی مارجی نداره و بازم مسئولش راکستاره.میتونست مثل آدم برای بازیهاش بیشتر پول خرج کنه و بده یه استودیو کاربلد بازیها رو ریمستر کنه.گرویتی راش و سگانه آنچارتد موقعی توسط بلوپوینت ریمستر شدن که بلوپوینت کاملا یه استودیو خارجی بود.درد راکستار دردیه به نام جنونِ پولکی شدن.با این همه منابع میتونست با استودیوهای بهتری قرار داد ببنده.میتونست یه تیم جدا تشکیل بده برای ریمستر و بازیها رو درست و حسابی و تک تک ریمستر و عرضه کنه و هر کدوم با فاصله و قیمت ۳۰ دلاری عرضه کنه نه اینکه کیفیتِ قهوهای ریمسترها رو که هیچ تغییری در سطح یک ریمستر باکیفیت نداشتن ، با مزخرفاتی مثل حفظ نوستالژی توجیح کنه.با کیفیت بودن و آدم بودن راههای بیشماری داره ولی تیکتو و راکستار کثافت بودن رو انتخاب کردن.چرا منِِ گیمر برای راکستاری که هیچ احترامی به ۳ تا از بهترین بازیهاش نمیذاره احترام بذارم.راکستار با این ریمستر مسخره هم به خودش و هم به جامعه گیمرها توهین بزرگی کرد.
ناتی داگ هنوز مونده به حدی برسه که بخواد مشتی بخوره😹😹😹
در واقع بالا نیومده که حالا بخواد مثل راکستار زمین بخوره😹😹😹
@sirsina
اشتباه ریپ زدی
ولی نگران نباش خودم پایین تر گفتم که راکستار…..
سلام
الآن که ناتی و سانتا رو بفروشیم ژاپن هم که فروختیم، یه دو درصد از راکاستار رو بخریم.
البته بزرگ بودن مطلقا به معنای خوب یا بهتر بودن نیست ، خر و گاو هم بزرگن…
و البته شتر! شتر نباید هیچوقت فراموش شود!
اینقدری از جی تی ای انلاین پول به جیب زدی نمیتونستی یکم بیشتر وقت بذاری یه ریمستر درست حسابی بدی بیرون؟
من که منت گذاشتم رو سر راکستار بازیش رو کرک زدم به بدن ولی مشکل خاصی هم ندیدم اما ارزش هزینه کردن هم نداره اونم ۶۰ دلار امیدوارم کنسول بازار هم به یک طریقی بتونن مفتی بزنن به بدن
تاریخچه سری GTA در یک نگاه:
.
GTA (1997) (71)
GTA London 1969 (1999) (69)
GTA 2 (2000) (70)
GTA III (2001) (97)
GTA Vice City (2002) (95)
GTA San Andreas (2004) (95)
GTA Advance (2004) (68)
GTA Liberty City Stories (2005) (88)
GTA Vice City Stories (2006) (86)
GTA IV (2008) (98)
GTA Chinatown Wars (2009) (93)
GTA V (2013) (97)
.
♦️تعداد: ۱۲ نسخه (۵ نسخه اصلی ، ۷ نسخه فرعی)
♦️میانگین نمره: (کل نسخه ها: ۸۶ / نسخه های اصلی: ۸۷)
♦️تاریخ انتشار اولین نسخه: ۷ آذر ۱۳۷۶
♦️قدمت: ۲۴ سال
♦️ ۵ نسخه برتر از نظر متا:
1. GTA IV (98 – Must-Play)
2. GTA V (97 – Must-Play)
3. GTA III (97 – Must-Play)
4. GTA San Andreas (95 – Mut-Play)
5. GTA Vice City (95 – Must-Play)
میانگین نمره درست نیست چون تعداد بازی ها در میانگین نمرات تاثیر دارن. گزینه های دیگه رو مینویسی خوبه
دوستانی که حمایت الکی میکردین کجایین از همون اول که گفتن بازی با موتور ریج ساخته نمیشه معلوم بودش که فقط دارن از سر خودشون باز میکنن بازیرو .عملا هیچ فرقی نکرده بازی نه از لحاظ گرافیکی نه از لحاظ گیمپلی کل کاری که کردن این بود که برداشتن سلکت ویل رو از نسخه وی بهش اضافه کردن حالا باز سن آندریاس قابل تحمله ولی دو نسخه دیگه کلا افتضاحه تو کنسولها که وضعیت رو نمیدونم ولی تو pc که خیلیا دارن ریفاند میکنن به خدا اگه میدادن دست این ماد سازها خیلی بهتر درش میوردن تا این استدیو
داداش بچه ۵ ساله من تا شخصیت بازی GTA San Andreas CJ رو دید گفت اینکه گرافیکش پایینه شلوارشو ببین بابا ، خداییش خیلی پایینه نسبت به حجمش ، GTA 3 تکلیفش مشخصه چون حجمش خیلی کمتر از سان آندریاس هستش
عملا هیچ فرقی نکرده بازی نه از لحاظ گرافیکی نه از لحاظ گیمپلی
دارم تصورت میکنم یک بچه ۱۲ ساله پشت سیستم ۱۵۰ میلیونی نشسته و دستش اصلا به بازی نخورده
اره دقیقا خودت رو داری توصیف میکنی
بعضی مشکلات مثل باگ در مراحل و غلط املایی ها خیلی عجیب میشه اگه دو سال روش کار کرده باشن
شاید منطورشون دو ماه بوده؟؟😑
اینم نمونه تصویر زیبا:
https://s21.picofile.com/file/8443708842/Gta_bearbox.jpg
به این دقت کن که بازی رو واسه ۷ تا پلتفرم پورت کردن و این زمان هم واسه همین بود
اینم ویدیوئی برای کسایی که باور ندارن😉
https://www.instagram.com/p/CWQE921q9o2/?utm_medium=copy_link
Rip rockstar
راکستار با سیاست های تیک تو تبدیل به زباله دانی میشود بماند یادگاری
نه اشتباه نکن فقط تیک تو نیست…دیگه اسلحه که پشت سرشون نذاشته…این “راکستار” هست که بازیو ساخته حالا چه استودیوی خارجی چه تحت نظر تیک تو…
مهم اینه که این شکست سهم راکستار و تیم مدیریت و تصمیم گیرندهی این کمپانی هست و مسئولش همینا هستن.
اگر NBA یا WWE بود حرف دوتا ۲ درست میشد ولی راکاستار یکم هم مستقل از تیکتو ست و خودش هم حق تصمیم داره.
راکستار انقدر گندست که خود تیک تو ازشون حساب میبره(بر حسب اطلاعاتی که لزلی بنزیز گفته)
حتما باید تقصیر رو بندازید رو یکی دیگه و راکستار رو تبرئه کنید؟😂
چیز جدیدی نیست همون موقع که ریسمتر نسل نه جی تی ای رو بدون تغییر رو نشون داد کارش معلوم شد
the angel has fallen
چه جالب. عکس کاور رو تغییر دادین😁😂
من بودم بهش صفر مطلق می دادم نه حتی صفر حدی ،پول مفت گرفتن واسه بازی بیست سال پیش که روش هزینه ای نکردن کار درستی نیست ،بازی بایر ریمیک می شد به روز
چرا باید کلی هزینه برای ریمیک کنن وقتی GTA جدید دو سه سال دیگه میاد ؟اینهمه تغییرو احساس نمیکنی ؟
چرا باید بسازن اصلا که بخوان هزینه کنن؟ غیر از اینه که یه روش Cash Grab سادست؟ که اکثرا گولشو میخورن…
چون درامد حاصل از اینو صرف ساخت GTA جدید کنن
پس لطفا یه نگاه دیگه به مجموع درآمد حاصل از GTA V و RDR 2 و خرج ساخت هرکدوم بندازین…
Gta v فقط نزدیک به صد و پنجاه میلیون نسخه فروخته😐
جدا از پول هایی که صرف خرید داخل بازی میشه…
یعنی فن بوی های ایکس باکس و پی اس قابل تحمل تر از تو اند
راکستار واقعا دیگه یواش یواش میزنه جاده خاکی
همچین یواش هم نیست😂
راکستار هم رفت کنار بایور و بتسدا و سیدی
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد
هم رونق زمان شما نیز بگذرد
ببین هیتر جان هروقت راکستار بازی داد که داره خوده استودیو انجام میدن متاش اومد پایین بیا همچین حرفی بزن
بتسدا اتفاقا به عنوان یه ناشر خوب عمل کرده (در مقایسه با نقش دولوپر بودنش) تا الان
استودیوهای زیر دستش مثل Arkane و… بازیای خوبی میدن
بتسدا و سیدی
بتسدا که کل استودیو هاش تو این چند سال یه عنوان افتضاح دادن که fallout 76 بود اونم با کلی پشتیبانی اوضاعش رو خوب کردن
سیدی پراجکت هم استودیو زیاد پر تجربه ای نیست با وچر ۲ و۳ اومد بالا خب طبیعیه یه بازی رو هم خرابی کنه
مشکل راک استار اینه که داره راه استودیو هایه ea و اکتیویژن رو میره راهی که خود ea پشیمون شد ازش و داره جبران میکنه
افسوس به حال روز اخیر راکستار
شرکتی که کل نسل ۸ فقط یه اثر درست و حسابی داشت
اینم از شروع نسل ۹ که ۳ تا از بهترین نسخه های سری gta بی اعتبار کرده
فکر نمیکردم راکستار هم به این روز بیوفته
همین بازی هم فروش بالایی خواهد کرد متاسفانه گیمرا نمیتونن قبول کنن این راکستار اون راکستار قدیم نیست
راکستار رو با وسواسش میشناختیم
راکستار تا مطمئن نمیشد اون پروژه اش کاملا تکمیله و شاهکار میشه نمیداد دست ما بازی کنیم
هیچوقت فکرشو نمیکردم نگران راکستار بشم
امیدوارم با شکست این بازی دوباره به خودش بیاد، البته ممکنه که اصلا استراتژی شرکت این نبوده که یک بازی بی نقص بدن شاید هدفشون فقط یک ریمستر ساده واسه اونایی که هنوز این سه عنوان رو بازی میکنن بوده که باز قیمت گذاری ۶۰.۷۰ دلاری بازی واسه یک ریمستر ساده هم عجیبه امیدوارم این سیاستی که در پیش گرفته رو تغییر بده و دوباره برگرده به اوج
ما با یک بازی عاشق راکستار نشدیم که با یک بازی بد ازش متنفر بشیم امیدوارم دوباره موفق بشه❤️
….
راکستار باید میومد به جای سه نسخه همون سن آندریاس رو اساسی یه دستی بهش میکشید که همه هم خوششون بیاد. نه مثل این اوضاع الان خدایی قیافه cj رو دیدین تو سن آندریاس؟ حالا قیافه سوئیت و و کندال رو نگم که ابر فاجعه اس. قیافه تامی هم تو نسخه اصلی اون حالت جدی بودن و اخمو بودن اش رو داشت تو ریمستر شبیه آدم های ساده لوح شده واقعا متاسفم
Grand Theft Auto – The Trilogy – The Definitively Shit Edition
عکس هایی سمی از این بازی شاهکار :/
https://preview.redd.it/nw24zz03bgz71.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=dc729f5620247544c0b2894016ee492146e8d777
راکستار بازهم فروش خوبی میکنه و خودشم میدونسته احتمال چنین برخوردی داره ولی منصفانه این بود که قیمت پایین تری بده حالا مشکلات فنی هم مهمتر
به کجا کنم شکایت که راکی یِ لُو متایش مخر ای گیمر باهوش بزن زنجیر به پایش
پول و ثروت بس است ، حرف شاعر بپذیر ببخش هر موقع که شد، این عطا به آن لقایش
“عرضهی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition عجولانه بوده است و بعد از بیست سال روبرو شدن با چنین بازیای ناامید کننده خواهد بود. ”
… :((( ای کاش وظیفه ساختش به استودیو اصلی راکستار نورث یا یه زیر مجموعه های دیگشون تو کشورای دیگه که کم هم نیستن داده میشد , و ای کاش بیشتر وقت میذاشتن و “ریمیک” میکردن…
فکر نمیکردم روزی راکستار زمین بخوره
ولی خورد
راکستار گرفتار پول شمردن به خاطر همین وقت اینکارها رو نداره
خیلی عجیبه همین شرکت یادمه اسفند ماه که در یک مصاحبه خبری، ایراد گرفته بود از نحوه پورت بازی سایبرپانک ، میگن چوب خدا صدا نداره همینه
یه شرکت پول پرست که فقط بلد جواب سر بالا به گیمرها بده ، وقتی خبری میدن میگن انتظار بالا نداشته باشید انگاری که با بدبختی داره زندگی میکنه و نباید ازش انتظار داشته باشیم
rip rockstar
19و خورده ای _2021
من و خیلی دیگه از کاربرا میگفتیم مفت نمیارزه به یه سری بر میخورد…آقا یه چیز واضحیه این بازیا زمان ریمسترشون گذشته! بهترین حالت San Andreas بود همونطور که دیدیم.
وگرنه میبینیم مثلا Resident Evil ریمیک احتیاج داشت و حرکت هم درستی بود یا Mafia هیچ جوره ریمستر نمیتونست بشه، ریمستر برای بازی های نسل قبل هست که با امکانات نسل جدید اجرا بشن.
اینا هم یا باید ریمیک درست و حسابی میشدن یا نباید اصلا دستشون میزدن…
راکستار هم با تمام محبوبیتش بر حق نیست همیشه یکم منطقی باشید
سلام
بر که نخورد دوست من، بعضی میگفتند آشغاله و مفت نمیارزه و ما هم میگفتیم هر چقدر هم بد باشه بازی gta هست و خوبه.
سلام دوست عزیز
نه واقعا به یه سری برخورد و به هر قیمتی دفاع میکردن از راکستار
مشخصا شما رو نمیگم
در ضمن بخدا ما بد راکستار رو نمیخوایم😂
ولی با توجه به درآمد یک دهه اخیرش این تصمیمات نگران کنندست غیر از این هم نیست…
دارم بازی میکنمش و لذت میبرم. حتی اگر بازی امتیاز ۰ بگیره اصلا واسم مهم نیست بازی اصالتشو حفظ کرده همون حرکات همون چهره های داغون ولی شهر خدایی زیبا شده. هرکی میگه تغییری نکرده یا گرافیکش خیلی پایینه مشخصه داره بازیو با GTA V مقایسه میکنه
داداش منم بازی میکنم حال میده ولی برا من و تویی که نسخه ps2 بدن بهمون برا بار ۱۰۰ م بازی میکنم یه گیمر جدید که حال نمیکنه باید ریمیک میشد یا کلا ریمستر نم شد
داداش تو دیگه چرا ؟ واقعا اینهمه تغییر گرافیکیو نمیبینی ؟ چی کار باید میکردن که نکردن ؟ برو تو یوتوب تغییر گرافیک ۲ تا بازیو واست میاره. ریمستر شده چون قرار بوده خاطرات قدیمیو زنده کنه با گرافیک بهتر قرار نبوده بکوبن از نو با گرافیک نسل جدید بسازن 😐
منم همین صبح زدمش
جی تی ای وی با گرافیک بالا ۶۰ فریم میداد
این با گرافیک کم و ۷۲۰، ۲۰ فریمم نمیده😑
باگ های تموم نشدن مراحل هم منو یاد اسکایریم میندازه…
درباره gta6 بگم،من حدود ۱۵ یا ۱۶ ساله gta بازی میکنم و غیر از داستان gta iv همشون حفظم و با فرمول راکستار آشنام،راکستار به یه شخص متکی نیست ولی طبق مدارکی توسعه gta6 از ۲۰۱۳ شروع و تو مراحل ابتدایی بوده تا ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷،راکستار بازی هاش از روی قبلی ها میسازه،مثلا واسه بازی gtav سیستم شوتینگ و … از مکس پین گرفت،قسمت های بزرگ و بیابونی از رددد گرفت،چهرهای واقع گرایانی از ال ای نویر گرفت،جزئیات و پویایی شهر از رددد و جی تی ای ۴ گرفت،توی gta6 قطعا از سیستم تیراندازی رددد وجی تی ای پنج ولی شدیدا حرفه ای تر استفاده میکنه،محیط های جنگلی و بیابونی ترکیبی از جی تی ای پنج و رددد هستن،هوش مصنوعی از رددد۲ الهام میگیره ولی چند ده برابر بهتر،تخریب پذیریشم قطعا بالا میبره ولی نه به شکلی که بشه کل شهر نابود کرد چون رسما اوپن ورد نابود میشه،قطعا جزئیاتش چندین برابر رددد۲ بر خلاف بعضی ها نظرم اینه بازی ترکیبی بین آرکید بودن و واقع گرایانه بودنه،یعنی مطمئنم که ایندفعه بازی نمیذاره کلی اسلحه از جیبمون در بیاریم،داستان بازی ام به نظر من درباره مواد مخدر چون به طور قطع وایس سیتی یکی از شهراش،داستان بازی ام ترکیبی از gta4 و gta5 و red dead2،یعنی هم بخشای شاد داریم هم غیر شاد،اینم بگم که انتظار نداشته باشید خانمارو احمق فرض کنن تو gta6 چون شدیدا خانما ناراضی بودن از احمق فرض کردن و نگاه های جنسی به خانم ها توی gta5 و به احتمال زیاد یه شخصیت خانم داریم
ماد سازها چه بلایی سر نسخه اورجینال که نیاوردن مادهای گرافیکی متنوعی براش دادن که انگار بازی واقعا ریمستر شده الان فکر کنید با این نسخه ریمستر این مادسازها چیکار میکنن من به نظرم کاری میکنن که دیگه ریمک بشه . و اما در مورد بازی کاری به نسخه های دیگش ندارم در مورد سن اندریاس نظر میدم کیفیت بازیش از نظر محیطی و نور و گلو گیاه و همون روشنایی و ساختمانها درختها اسمان و همه چیز در بازی خوب پیاده شده قابل قبوله اما چهره ها واقعا مشکل دارن کاش بیشتر حداقل رو چهره ها کار میکردن
سلام
چهرهی cj خوب نیست، این خیلی بده.
بچه ها انقدر ناامید نباشید،مخصوصا بازیکنی قدیمی،بچه ها این بازی یه ریمستر بوده که راکستارم توسعه نداده بلکه گرو استریت گیمز توسعش بر عده داشته،مطمئن باشید راکستار متمرکز شده روی gta6 و نگران gta6 نباشید،لطفا به جای فشار به راکستار برای زودتر دادن بازی،لااقل درخواست یه بسته الحاقی داستانی واسه رددد۲ کنید یا اینکه gta iv با ریج ریمستر کنه و گرافیکش در حد حی تی ای وی یا رددد۲ بشه چون من برخلاف همه gta ها نتونستم بخش داستانی gta iv کامل برم و قطعا اگه روی کنسول بیاد این کار انجام میدم،بعدش بچه ها gta6 تا دو یا سه سال دیگه میاد مگه راکستار دیوونه هست با یه ریمیک اونم با موتور ریج هایپ gta6 بخوابونه،ریمیک سن آندریاس فرض کنید،اگه سن آندریاس ریمیک بشه نقشش خیلی بزرگ میشه،جزئیاتش هزار برابر میشه،هوش مصنوعیش شدیدا بالا میره و اونموقع دیگه به gta6 احتیاجی نیست پس طبیعیه که بازی بده به استودیوی دیگه تا ریمستر کنه
راک استار کرده یا نکرده مهم نیست میتونستن نکنن این نمره زرد دیگه ای در کارنامه راک استاره
برادر، راکستار نه برای GTA V و نه RDR2 دی ال سی داده نه قرار هست که بده.
چون این کار رو با بخش آنلاین هر دو یه جورایی قاطی کرده و این کار بیشتر براش سود آوره و کمتر هزینه داره
GTA 4 هم که روی ریج هست خودش اتفاقا اولین بازی روی RAGE باید باشه، ولی بعید میدونم ریمستر کنن یا چیز خوبی در بیاد.
در ضمن شما واقعا فکر میکنین مدیریت راکستار از وضعیت بازی اطلاعی نداشته؟
که بیان بازی ناقص بدن و تیم توسعهی Gta 6 رو الکی تحت فشار خشم مردم قرار بدن، مگر اینکه GTA 6 واقعا هنوز خیلی تا انتشار فاصله داشته باشه و این کار رو راه بسیار سادهای واسه کسب درآمد در نظر داشته باشن.
برادر عزیزم خودم میدونم gta iv با ریج توسعه داده شده ولی نگرانم که نکنه ریمسترش با یه موتور دیگه انجام بشه،درسته برای بخش آنلاین انجام داده ولی تنها چیزی که نیاز مردم تا دو یا سه سال دیگه کم میکنه یه دی ال سی داستانی که توسط خود راکستار انجام بشه نه با یه استودیو مثل گرو استریت قرارداد ببنده،بحث من اینه که ریمسترش صرفا یه ریمستر معمولیه،خود من با نظر کسری کریمی طار توی بازی سنتر موافقم،خود راکستار باید تو رسانه توضیح بیستری میداد که تا طرفدارا توجیح بشن،چیزی که مشخصه اینه که راکستار سیاستش همون سیاست یک بازی در یک نسل و احتمالا gta6 تنها بازی نسل نهمی راکستار
اوه اوه اون جملهی اول منو نگران کرد🤦🏻♂️ اصلا به این فکر نکرده بودم که با یه موتور دیگه این جنایت رو بکنن…خیلی ترسناک میشه😅
و اینکه gta 6 تنها بازی نسل ۹ هست کاملا موافقم و ناراحت کنندست از بین این همه آی پی با اون همه پتانسیل…
و همیشه بحثم اینه به فرض مثال که GTA 6 بعد از این همه هایپ و سکوت و انتظار بتونه انتظارات فن ها رو برآورده کنه و موفق بشه رکورد GTA 5 رو بزنه(خیییلی سخته ولی محال نیست) راکستار قدم بعدیش چیه؟ GTA 7 برای نسل ۱۰ یا RDR 3 ؟
اگه هرکدوم از این آپشن ها باشه که به نظرم فاجعست
مسلما هم سمت LA.NOIRE, BULLY یا MAX PAYNE نمیره؟
پس چی میشه؟ IP جدید؟ بازم من چشمم آب نمیخوره البته من کلا منفی نگرم…
یه آپشن محتمل تر هم میمونه که راکستار رو تبدیل به Valve 2.0 میکنه…که واقعا ترسناکه
به نظر فعلا این رویه تکراری ادامه پیدا کنه😁😁😁،احتمالا بعد gta6 طرفدارا rdr3 میخوان،امیدوارم بولی ۲ لااقل بین gta6 و rdr3 بیرون بده
البته مسلما اعتمادی که به تیم سازنده GTA 6 داریم بیشتره ولی مشکل اساسی تیم دولوپر نیست و بحث مدیریت راکستار هست و مدیریت هست که تصمیم میگیره نیروی انسانی و هزینه و خلاقیت کجا خرج بشه.
حالا اگه یوبی سافت بود همه میومدن بخاطر یه باگ جزئی نابودش میکردن
امان از تعصب…
یوبی هر سال همین بازیای داغونو میکنه تو پاچه بقیه نمرشون ۷۵ تا ۸۵ میشه
راکستار یه اشتباه کرد شد ۶۶
داغون…
شاید بتونی بگی متوسط ولی داغون نه😊
آخه مشکل اینه ، دلیل نمره ی پایین بازی های یوبی باگ نیست
ولی میای تو سایت از هر کی میپرسی آقا مثلا چرا والهالا بده؟
یا میگه باگ ، یا میگه کپی اودیسست که عمرا نیست ، حتی نزدیکش هم نیست
همین gta هم مشکلش باگ نیست ، کلا ساخت همچین ریمستری مشکله ، بازی کاملا منسوخ شده چون بیست سال ازش گذشته
ریمستر کفاف نمیده
ای خدا چرا باید این روزا رو ببینیم
این بازی نشانه ضعف فنی راکستار نیست بنظرم نشانه بی توجهی مطلق راکستاره که این خودش بزرگترین ضعفه
همینکه این بازیو داد دست یکی از استودیو های بی نام و نشونش و نداده دست استودیو اصلی خودش بزرگترین بی توجهیه
باید دید بازی اصلی بعدی راکستار چطوری میشه
اگر اونم طبق انتظارات نشد اونموقع دیگه واقعا باید قطع امید کرد
هنور اتفاقی نیفتاده ولی اگه راکستار به این بی توجهی و اهمیت ندادنش ادامه بده قطعا سقوط میکنه
و اینکه همونطور یکی دیگه از دوستان گفت ما با یه بازی عالی عاشق و طرفدار راکستار نشدیم که بخوایم با یه بازی بد(که اینم استودیو های اصلی نساختن)ازش قطع امید کنیم
زمان همه چیو مشخص میکنه
ولی واقعا فاز یه عده رو اصلا درک نمیکنم که از شکست این ریمستر خوشحالن
روزی که راکستار سقوط کنه طرفدارای همه ی پلتفرم ها و کل گیمر ها(البته اگه واقعا گیمرن) باید عزاداری کنن چون یکی از ستون های این صنعت سقوط کرده
مطمعن باشید اگه راکستار افسانه ای سقوط کنه هیچ شرکتی از این خطر مصون نیست و قطعا قطعا قطعا یه روزی زمین میخوره
پس خواهشا هیچکس از این واقعه خوشحال نشه
همه نظراتو دارم میخونم قشششششنگ مشخصه کامنتای احساسی ایرانی توش موج میزنه. همه دارن با احساسشون نظر منفی میدن. به جز یکی دو نفر دیگه ندیدیم کسی منطقی بازیو قضاوت کنه
منظورت از منطق چیه؟
گیم پلی و عکس های بازی رو دیدی تا متوجه بشی چه فاجعه ای ساختن؟
اگه شما عکس و ویدیو دیدی من دارم بازی میکنمش
احتمالا همه اونایی که امتیاز کم دادن و مرجوع میدن ایرانین😭😭
سلام
همون بازیهای قبلی رو هم پورت میکرد باز من چون کالکشنی بود نصب و بازی میکردم حالا که یه تغییرات مثبتی هم داشته.
ولی مثل اینکه ۱.بهینه نیست رو کامپیوتر ۲.مشکلات فنی و مهمترین ۳.نصفهنیمه بودن، انیمیشن ضعیف، هوش مصنوعی و…
4 هم طراحی بد cj.
نمرات یوزر Metacritic هم همه ایرانین لابد؟
نمره دیگه منسوخ شده همه چی نمره نیست. میدونی مشکل شماها چیه ؟ دارید مثلا جی تی ای سن اندریاس و با GTA v مقایسه میکنید در صورتی که نمیاید با خودش که سال ۲۰۰۴ اومد مقایسه کنید. بازی ریمستر شده نه ریییییمیک بفهمید یعنی بافت ها بهتر شدن نور پردازی بهتر شده و چیزای جزیی دیگه. نوستالژی بودن بازی همونه و دست نخورده. با یک حساب ساده میشه فهمید هدف هم بهبود بازی بوده هم درآمد برای ساخت نسخه بعدی. درامد راکستار به دریا وصل نیست که 😐
درآمد به دریا وصل نیست ولی به جیب گیمرا وصله!
من مقایسهام رو بر اساس یه استانداردی قرار میدم که قابل بازی باشه وگرنه چه دلیلی داره بیاد همه چی رو بن کنه و از فروشگاهها حذف کنه واسه این؟!!
من کلی ماد آنلاین دیدم که از اینا بهتر “ریمستر” کرده بودن…
بعدشم حالا که بحث پول راکستار شد بهتره یه نگاه دیگه به میزان فروش GTA V بندازین…
سلام
برای اولین بار در تاریخ، آفرین screen rent!
مشکل بازی فقط اینه که بروز و بهینه نیست و یجورایی ریمستر نصفهنیمهای ست.
استراوس زلینک گور به گوری مگه نگفتی ما از سایبرپانک درس میگیریم؟ درست بخوره تو سرت!
درس گرفتن دیگه. خیلیم خوب درس گرفتن. نقطه نقطه ی سایبرپانکو یاد گرفتن و تلاش کردن پیاده سازی کنن و خوشبختانه تا حدودی موفق به این کار شدن.
غم انگیزه که یکی از بهترین استودیو های بازی سازی که کلی شاهکار تو کارنامه اش داره به اینجا برسه…
غم انگیزه…
تسلیت به ایکس باکس فنا و پی سی فنا دکلشون دوباره ریخت ( راک استار ) ( دکلشون زمان بازی سال شدنه گادم ریخته بود)
نمره زردی دیگه ای در کارنامه راک استار 🙂
دوستان دکل بعدی پورت گاد روی پیسی…
خدایی دلم خنک شد ..نمره طرفدارا ۰ تو متراتیک..خخخ اخه مجبوری راک استار .پول مگه کم داری ….خدایی حاضرم قسم بخورم یه هفته هم رو باز کار نکردن…مادهای این بازی بهتره…تما خاطراتمون به گند کشیدی ….باید مثل مافیا ریمیک میشد..
چقدر نمرشو دیدم یاد بازی های مایکرو افتادم🤣
خب
مثل اینکه راکستار به غیر از چند تغیر جزئی و بهبود گرافیک، روی چیز های دیگه وقت نذاشته و بهینه سازی هم افتضاح.
دیدم چند تا دوستان زیرپوستی به من تیکه یا راکستار رو مسخره کردن، که بنظرم کار بیهودهایه😄
چون نه من متایی پیشبینی کرده بودم و نه راکستار سر این پروژه بوده. تمام تاکید من از اول تا آخر اگه برید نگاه کنید، اینه که تغیراتش رو نادیده نگیرید!
قطعا بعد از رفع باگ و چند تا مشکل دیگه، این نسخه بیشتر از نسخه اورجینالشون به مذاق کسانی که تازه شروعشون کردند میاد.
من نمیدونم چطور باگ تو بازی های دیگه برای دوستان قابل تحمله و به قولی به مرور زمان حل میشه، ولی gta باید از اول بی نقص باشه! 😄
بنظر من هنوز ارزش تجربه این نسخه از اورجینال برای تازه کار ها بیشتره.
.
در آخر باز عذر خواهی میکنم از دوستانی که از حرفای من دلخور شدن یا هر چیز دیگه ای…
احتمالا گیمفا رو یک چند ماه بذارم کنار و بعد از رستگاری دوباره به جمع دوستان بپیوندم 😄
به خاطر این کنکور که هیچ بازی نمیشه کرد و با دنبال کردن اخبار بازی ها بیشتر خودمو اذیت میکنم و حرص میخورم از بازی نکردنشون
من فقط منتظر همین ری اکشن های تریلوژی بودم، که خداروشکر جوابمو گرفتم😂
سعی کردم تو این تقریبا یک سال فعالیتم کاربر مفیدی باشم و خداروشکر هیچ هیت و ترولی هم نکردم 😄
اگه خبر جدیدی از راکستار شد، لطفا حتما تو گروهی چیزی منشنم کنید که عقب نمونم 😄خیلی برام اهمیت داره
خب دوستان فعلا 🍻
چند ماه دیگه میبینمتون🍻🍻
( حق کپی رایت این ایموجی رو 🍻 بخشیدم😂 فقط هم من استفاده میکردم😄)
بدرود مورگان
لعنت به درس و کنکور که همه رو از هم جدا میکنه😢
بدرود سموئل
آره کنکور واقعا چیز بیخودیه
قشنگ کلی مشکلات روحی و روانی پیش میاره برات😂
موفق باشی🍻
سربلند باشی🌹
امیدوارم موفق باشی و دوباره ببینیمت
لطف داری ممنونم 🍻🙂
این گیم یگ فاجعه است دوستانی که میگن خوبه برن یوتیوبو نگا کنن چه مودای گرافیکی ساختن برا نسخه های اصلی این ریمستر در مقابله با اون مودها به حساب نمیاد جالب اینجاس بگم این بازی سیستمی همانند GTA v میخواد که من انتظار داشتم بازی تغییر گرافیکی مهمی داشته باشه تا همچین سیستم قوی بخواد ولی وقتی اومد ته تهش یه نور پردازی اضافه کردن
والا من با رم ۲ با یه مود گرافیکی GTA v
۶ برابر این گرافیکو تجربه میکنم بعد شما چطور میگید خوبه
یکی از بدترین چیزا داخل بازی افکت خنده داره بارونه…رنگ بندی بازی افتضاحه و بیش از حد تیره شده اون افکت زرد و نارنجیه فضای بازی تو San Andreas کلا حذف شده و حس خوبی نمیده واسه همین بازی بیش از حد یخ و بی حس شده کلا جالب نبود از هیچ نظر
اگه دن هاوزر تو رکستار میموند این سه گانه صد درصد ریمیک میشد
مهمترین مشکل این بازی مشکل fps بازیه نسخه ps4 واقعا fps بدی داره نمیشه بازی کرد نسخه نیتندو که دیگ نگم واقعا بده
من از طرفدارای راکستار هستم به نظر من ریمستر به این میگن ولی یه سری مشکلاتی داره که نمیشه از بازی لذت برد مثلاً مشکل fps که خیلی مهمه باید نسخه پلیستیشن ۴ ۶۰ فریم باشه چون گرافیک بازی زیاد بالا نیست که پلیستیشن ۴ نتونه اجراش کنه مشکل دیگ یه سری باگ تو بازیه که فک میکنم تو اپدیت های بعدی حل بشه وجود باک خیلی منو ناراحت کرد چون تو بازی های راکستار تنها چیزی که اصلا نبود باگ بود
به نظرم بازی باید ریمستر میشد تا اون حال و هوای نوستالژی رو حفظ کنه و بخوبی ریمستر کردن ولی یه سری مشکلات داره که از راکستار بعید بود و باید تو اپدیت های بعدی حل بشه
متاکریتیک گیم اوارد و کلا رسانه و منتقد گیم بیشتر از شوخی چیزی نیستن
از اولم نباید انقدر جدی گرفته میشدن
این هم فروش خوبی رو تجربه خواهد کرد و افراد زیادی ازش لذت میبرد
نه به منتقدین دوزاری
یه باگایی ازش دیدم تو تاریخ بازی های ویدیویی دیده نشده
میدونسم متای پایینی میگیره حتی قبل بازی کردن ولی اصلا انتظار همچی نمره ای رو نداشتم.
ضمنا این ریمسترو راک استار نساخته.
راک استار یه بازی جدید که میسازه تا چند سال بعدش گرافیک بازی ها رو به چالش میندازه.
نمیدونم چرا پورت بازیهای راک استار روی pc همیشه مشکل داره اما بازی اصلا اون چیزی نیست که انتظار داشته باشی.
این بازی ها ریمیک باید میشدند نه ریمستر اما راکستار برا شیر دوشی ریمسترشون کرد تا چند سال دیگه بتونه باز از ریمیک شیردوشی مجدد بکنه
خوب ..یده شد به راک استار
دن هوزر الکی نیست شاکی شده رفته
ابرو بهترین استدیو جهان با پول دوستی دارن میبرند
من از همون اول در جواب خیلیها گفتم این بازی برای اونهاییکه قبلا بازیش کردن دیگه ارزش زیادی نداره..
اما ریختن سرم گفتن نه نوستالژیه و فلانه و چنانه..
وو ر جواب اونهاییکه میگن بازی پر از مشکلات و لگ و فلانه من نسخه ی کرکی رو گرفتم و با کارت ۲۰۸۰ مشکل خخاصی دیدم.. فریمش خیلی هم خوبه
اما بهتر بود یه بازی مثل gta iv رو ریمستر میکردن..
این سه گانه نیاز به ریمیک داشت نه ریمستر.. اونم اینجوری
بخدا جدیدا چشمم کور شده لب تابم خاک خورده بود تا بهم گفتن نمرات این آشغال منتشر شده لب تابو روشن کردم بیام فقط به این ریمستر فحش بدم .یک ماه پیش من کامنتی گذاشتم و برای هزارمین بار تو این سایت پیشگویی من درست در اومد گفتم این اول صدها نفر منفی دادند (خوشحالم ) و یادمه یک ناچیزی که بازم غیرممکنه پیداش بشه به من گفت نمراتش بیاد خودت زباله میشی که الان مشخص شده چه کسایی زباله شدند .
پی نوشت : فاجعه بار تر از ریمستر این زباله سیستم عجیب و بالای اون هست .
راکستار همون موقع که نسخه نسل نهمی gta v رو معرفی کرد اشتباه بزرگی کرد اونم از ریمستر این بازی که اصلا داد یه استودیو دیگه بسازه
بازی نسل ششمی باید برای نسل هفتم ریمستر بشه. وقتی ۳ نسل از بازی گذشته، دیگه با ریمستر میخوان چه کار کنند!؟؟ ریمستر یعنی ارتقای کیفیت بازی به یک نسل بالاتر!! الان این سه گانه یک بازی نسل هفتمی است.
باید این ۳ بازی رو ریمیک میکرد. این بازی ها روی موبایل که سالهاست وجود دارن و دیگه نیازی نبود ریمیک رو برای گوشی هم عرضه کنه. فقط مشکل نینتندو سوییچ میموند که اونم فکر میکنم میتونست بازی رو با ۳۰ فریم و گرافیک ضعیفتر عرضه کنه. وقتی دووم روی سوییچ هست پس جی تی آی ریمیک هم میتونه باشه.
اگه ریمیک انجام میدادن من شک ندارم که این ۳گانه بالای ۱۰۰ میلیون نسخه فروش میکرد و صد در صد راکستار توانایی این رو داره که بتونه ریمیکی در حد بلوپویینت تحویل بده. بازی دیمون سولز نشون میده که یک ریمیک درست و حسابی چقدر میتونه طرفداران رو خوشحال کنه. در نظر بگیرید که فن بیس جی تی آی صد برابر سری سولز است!! ریمیک جی تی آی های قدیمی کولاک میکنه. نقشه و محتوای این ۳ گانه روی هم اندازه جی تی آی وی نمیشه. داستان بازی هم که معلوم است. خب صد در صد باید زحمت کمتری از ساخت یک بازی جدید داشته باشه.
ریمستر برای جی تی آی وی در نسل هشتم خوب بود و واقعا هم جواب داد. باید رد دد ۱ هم همون موقع ریمستر میکردن. چند روز پیش روی پلی ۳ بازی رو پلی دادم و نتونستم بیشتر از ۲ دقیقه بازی کنم. کسی که نسل نهم رو تجربه کرده باشه دیگه خیلی خیلی برایش سخت است بتونه با بازیهای نسل هفتی و قبل کنار بیاد. الان در نسل نهم ریمستر فقط برای رد دد ۲ خوب است.
تو اگه صفر هم بشی من بازیت میکنم لعنتی
Oh shit hare we go again 🤣🤣🤣
فکر کنم بچه های ماد ساز میومدن ماد گرافیکی میدادن نمره اش بهتر میشد :))
دوستان میشه بگید دقیقا از یه ریمستر چی میخاین