بازی Assassin’s Creed Infinity رایگان نخواهد بود
یوبیسافت (Ubisoft) اعلام کرد که نسخهی بعدی فرنچایز Assassin’s Creed که سرویس محور است، در مراحل اولیهی ساخت قرار دارد و عنوانی رایگان نخواهد بود.
برخلاف اعلامیهی پیشین کمپانی یوبیسافت که این عنوان رایگان معرفی کرده بود، در جریان توضیحات درآمد سهماههی دوم این شرکت، رییس یوبیسافت، ایو گیلمو (Yves Guillemot)، راجب بازی Assassin’s Creed Infinity گفت:
عنوانی رایگان نخواهد بود. این بازی المانهای داستانمحور بسیاری نیز خواهد داشت.
در حال ساخت اثری کاملاً نو هستیم، اما خواستههای هواداران نیز مورد توجه قرار گرفته و تمام المانهای مورد علاقه گیمرها را خواهد شد. بازی Assassin’s Creed Infinity بسیار بزرگ و همراه با عناصر بسیاری، از آثار پیشین این فرنچایز خواهد بود.
آقای فردریک دوکه (Frédérick Duguet) مدیر مالی شرکت یوبیسافت نیز پیشتر اعلام کرد:
بازی Assassin’s Creed Infinity در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد.
این بازی، پروژهای جاهطلب و هیجانانگیز است که به میراث غنی فرنچایز داستانمحور Assassin’s Creed پایبند خواهد بود.
بازی Assassin’s Creed Infinity حاصل همکاری بین دو استودیوی یوبیسافت کبک (Ubisoft Quebec)، سازنده نسخهی Odyssey و یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montreal) سازنده دو نسخهی Origins و Valhalla خواهد بود.
پیشتر اعلام شد که Assassin’s Creed Infinity یک بازی بزرگ سرویس محور خواهد بود که در چند دورهی زمانی مختلف جریان خواهد داشت و با گذشت زمان تغییر پیدا میکند.
یوبسافت کمی قبلتر خبر داد که عنوان Assassin’s Creed Valhalla به دومین عنوان پرسود این کمپانی تبدیل شده است و موفق شده تا در هفتهی اول انتشار خود بیشتر از نسخههای قبلی این مجموعه فروش داشته باشد. همچنین اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Valhalla در سال دوم نیز بستهی الحاقی دریافت خواهد کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
اوه اوه اسم والهالاو اودسی اومد قرار چه فاجعه ای بشه
اره داش تمومشون کردیم هممون فک نکن فقط تو به بازی دسترسی داری حالا سوال من اینه تو اساسینزهای قبل از اوریجینز رو بازی کردی؟ مخصوصا نسخه اول تا BLACK FLAG؟؟؟؟؟؟نه پس واقعا ببند
اگه نکردی برو بکن ببین چقد خوب بودن نسبت به سه نسخه اخر این سری
سلام
کلا یکم مشکل هویتی داره دیگه، چیز دیگهای نیست که انقدر ناراحت اید.
خب هویت ۹۰ درصد یک اثر رو میسازه…وقتی خودشون ندونن چی دارن میسازن و میذارن واسه فروش ما بدونیم؟
جدیدا دارم Unity رو بازی میکنم و باید بگم واقعا حیف اجرای ضعیف این بازی وگرنه بازم از نظر هویت مشخصه که Assassinتر از بازیای جدیده، با یه عالمه ایدهی خوب و یه اجرای افتضاح بخصوص زمان لانچ بازی.
سلام
یکم مشکل هویت، بالاخره یه چیزایی صحیح و سالم موندن.
خب اگه این نظرته که گاد ۲۰۱۸ میشه بدترین بازی، ازین معیارا در نیارین بازی خوبه، اکثر کسایی هم که از بازی شکایت میکنن زیاد از همین بازی رفتن خسته کننده شده براشون، ازین سه گانههای جدید اساسین فقط یکیش از هر سه تا رو بازی کن
گاد ۲۰۱۸ که بحثش مفصله، درسته که اون چیزی که قبلا بود نیست، ولی هستهی بازی به نظرم هنوز باقی مونده و مهمتر از اون میدونه چی میخواد باشه. وگرنه خب اونایی هم که میگن مثل سری اول نیست درست میگن.
مشکل اینجاست سه گانهی آخر assassin’s creed حتی نمیدونه چی میخواد باشه. ولی موافقم من باید یکی از این سه قسمت رو فقط بازی میکردم و البته مهمتر از اون یوبی سافت باید یک قسمت از این سه قسمت رو می ساخت اونم با فاصلهی زیاد😁
در ضمن نگفتم “بازی” بدیه من خودم ۱۸۰ ساعت والهالا بازی کردم ولی Assassin’s Creed و RPG بدیه، یعنی توی سبک و فرنچایزی که داره خوب ظاهر نمیشه.
من اودیسی و اوریجینز پلی دادم ( اوریجینز رو پلات کردم ! )
یکمی والهالا هم رفتم
.
شخصا عنوان زباله رو مناسب ترین لقب برای والهالا
و عنوان متوسط رو برای اودیسی و عنوان خوب رو برای اوریجینز انتخاب میکنم
.
اینجا جان فدایان یوبی به حدی زیادن که اجازه نمیدن هیچ بحثی راجبش بشه
الان یوبی با اختلاف ضعیف ترین ناشر بازی سازی محسوب میشه
ناشری که جز کپی ضعیف تر چیزی برای ارائه نداده
خب بزار بحث کنیم دیگه مگه بحث نمیخوای
چرا والهالا بنظرت از اودیسه و اوریجینز ضعیف تره؟؟؟
کیفیت المان های آرپیجی بازی از اون دوتا بالاتره
مپ غنی تره و ماموریت های فرعی بهتری داره
تنوع محیطی بازی از اون دوتا بهتره
داستان بازی هم که از اون شلم شوربای اودیسه بهتره و بنظرم از اوریجینز هم بهتره ، شخصیت ایور هم با اینکه زن و مردیش دست بازیبازه خوب پرداخته شده و قابل قبوله
تنها ایراد قابل توجهی که میشه به بازی گرفت لول دیزاین شخمی مراحل اصلی بازیه ، من بخوام نمره بدم به اوریجینز پنج میدم ، به اودیسه شیش و به والهالا هشت
مشکل همینه دیگه
بازی یه بیس فوق العاده ضعیف ارائه داده و تو هرنسخه تکرارش میکنه منتهی ضعیف تر !
.
تکراری بودن npc ها و بی استفاده بودنشون و مراحل تکراری که صرفا بخاطر پر کردن بازی قرارداده شدن ؛ داستان معمولی و کلیشه ایی بدون هیچ پیچش خاصی
از تکسچر های دم دستی و بهینه نشده بازی گرفته تا المان های تکراری و خسته کننده گرفته تا کند بودن بیش از حد بازی و ساید کوئست های تماما تکراری و بیهوده ؛ همگی امضای یوبی تو بازی هاشه
.
همین بس که هیچکس حاضر نشد فارکرای ۶ رو بازی کنه و یوبی بهشون پیام داده تروخدا بازی کنین و از مناظر تکراری ما که فقط شامل یه npc و ۲ تا درخت میشه لذت ببرید !
.
تنها دلیلی هم که از اوریجینز خوشم اومد ؛ پیچش فرنچایز و تغییر سبک بود ؛ اینکه یه حس تازه داشت
.
اتفاقا این یوبی عه که به ما فحاشی میکنه با بازی هاش !
این بیس ضعیفی که میگی الان یه هفت هشت سالی هست تو کل اپن وورلد ها تکرار میشه!
تک و توک از این قضیه پیروی نمیکنن ، از ویچر گرفته که فقط بخاطر کوئست دیزاینش نجات پیدا کرد تا دیزگان و هورایزن که اگر اسم سازنده رو نمیدونستم فکر میکردم یوبی ساخته😂
حتی gta v هم نود درصد مپش از همین روش پیروی میکنه! ، کلی کالکتیبل مسخره مدل بازیای نسل هفت یوبی ( البته خالق این خود راکستاره😂) با کلی ماموریت فرعی یوبیسافتی
شاید تنها بازی ای که زلدا لایک نیست و از این روش پیروی نکرده تو چند سال اخیر همین رددد دو عه ، بقیه کپی چیزیه که یه از خدا بی خبر پایه ریزی کرده ، همه ی کپی پیست میکنن😑
.
لول دیزاین رو قبول دارم خودم هم گفتم ، هر سه بازی یدونه ر دارن کلا😂
Npc ها هم اونایی که کوئست دارن دو سه دقیقه میان یه داستان مختصر رو تعریف میکنن میرن ، اتفاقا نقطه قوت بازیه که اون کوئست های الکی طولانی و خسته کننده ی اودیسه تبدیل شده به کوئست های کوتاه کوتاه فان ( البته باز همینا از روش بالایی که گفتم پیروی میکنن ، مارک ترکر بودن کوئست ها )
داستان بازی هم ابدا معمولی نیست و پیچش داره ، ولی پیچش ها از یه جایی به بعد خودش رو رو میکنه
یعنی بازی اوایل یه پایه ریزی رو انجام میده ، شما در راستای اون پایه تلاش میکنی و بعد بوم! ، با یه پیچش داستانی کل رشته هایی که بافتی رو پنبه میکنه😂
داستان اساطیر هم که از همون ثانیه ی یک پیچش داشت و انتقادی بهش وارد نیست ( در کل معتقدم اگر خود بازی هفت یا هشت باشه ، بخش آزگاردش حداقل نهه)
تکسچر های دم دستی هم ته زورشون برای گرافیک بازی همینه ، انصافا از دور زیبا هم هست ، از نزدیک یکم تو ذوق میزنه و نمیشه واقعا ایراد حسابش کرد
المان های تکراری و خسته کننده خیلی کلیه نمیشه دفاعی ارائه داد تا وقتی نگفتی منظورت چیه ، اسکیل تری؟
خب داری جوک میگی برادر من😂
وپن ها و المان های لوداوت بازی؟
اون همه وپن با کمبو های مخصوص خودشون و قابلیت ترکیب کردنشون ، تاثیرات زره بماند که سبک بازی تعیین میکنه
مینی گیم های بازی منظورته؟
اینکه بگی بدن شبیه شوخیه باز
قشنگ بگو منظورت چیه
اتفاقا ساید کوئست های بازی تکراری نیستن!
تو کل اون جهان عظیم هر نوع ساید کوئست نهایتا سه بار تکرار شده ( داستانیا منظورم نیست ، دنبال کردن نوشته و انیموس انومالی و اینا )
رید ها و ولث ها هم وضعیتشون معلومه برای بودن و حکم بندیت کمپ های ویچر رو دارن
.
این قسمت کامنتت باز شبیه جوکه و نشون میده حتی متن خبر رو هم کامل نخوندی😐
.
فحاشی هم از طرف بازیساز ها نیست ، از طرف اوناییه که به اودیسه ۸۷ و به هورایزن ۸۹ دادن و راه رو برای این نوع اپن وورلد مسخره باز کردن
زشت نیست پرجمعیت ترین ناشر خصوصی جهان در پیاده کردن ۴ تا 3d object و تکسچر ناتوان باشه ؟
درمورد ساید کوئست ها چرا فضایی حرف میزنی آرمان خان ؛ طوری میگی انگار تا به حالی کسی اساسین نزده ؛ ۹۹٪ ساید کوئست ها شامل نجات یه نفر از یه زندان چوبی توی یه fort دشمنه ؛ من چیز کوتاه و فان نمیبینم
.
درمورد داستان ؛ اوریجینز به نظرم داستان پدر پسری زیبایی داشت ولی اودیسی فیلم هندی بود ؛ والهالا هم کلیشه ایی
.
زشت نیست GTA V رو با آثار یوبی مقایسه میکنی؟ یکی از بهترین بازی ها در ساید کوئست بود ؛ از نظر گرافیک هم دست کمی از والهالا نداره !
.
از نظر تنوع اسلحه ها ؛ سرجمع ۴~۵ نوع اسلحه هست که برای هرکدوم رنگ بندی متفاوت داده ( اللخصوص اوریجینز و اودیسی)
.
درمورد NPC ها ؛ همشون یه نفرن فقط یوبی منت رو سر ما گذاشته براشون مو و ریش گذاشته تا مثلاااا متفاوت باشن و اصلاااااا داستان کوتاه جالبی ارائه نمیدن
.
اگه حرفای منو قبول نداری مهم نیست چون عده انگشت شماری حاضر شدن والهالا و فارکرای ۶ رو تا آخر برن که غیر مستقیم به حرف های من اشاره میکنه
کمیت هیچ اهمیتی نداره ؛ ترجیح میدم بازی خطی ۱۰ ساعته شاهکار برم تا ۱۰۰ ساعت بازی تکراری خسته کننده
درمورد تکراری بودن بهتره یه نگاه به rdr بندازی
“”مدل اپن وورلد سری gta مضحکه ، مخصوصا نسخه ی وی””
.
حرفی برای گفتن نیست!
دیگه بحثی باقی نمیمونه !
جان برکفان یوبی رو شاهکاراشون تنها میزارم …..
سلام
آدیسی هر چقدر تکراری یه، والهالا از اونور متنوع ست!
آدیسی واقعا خیلی خیلی خیلی خیلی تکراری و زیادی یه.
ولی والهالا کاملا برعکسه.
مأموریتهای کمپگیری شدن رید و حمله و غارت وایکینگی که تعداد خوبی دارند، حتی کم اند!
مأموریتهای داستانی هم همه متنوع اند و با مردم مختلف، خیلیها اصلا جنگی و نظامی نیست.
بعلاوه مراحل پارکور و رجزخوانی و دوئل و معماها.
چند تیپ هم مأموریت جدید داره:
پارکور و معما با لایا که نکته داستانی هم داره.
سنگهای جادویی
دوئل
رجزخوانی
رید
و…
سلام
“”مدل اپن وورلد سری gta مضحکه ، مخصوصا نسخه ی وی””
منظورشون بعضی ویژگیهایش هست نه کل و تمام بازی.
میگی تکراری نیست دلیل بیار!
کل مپ gta v به جمع کردن چند هزار تا کالکتیبل خلاصه میشه و دو تا مینی گیم
بقیش کوئسته که قربونش برم یکیش نشده از زیر دستشون در بره رفتن از a به b نباشه😐
تنها دلیل محبوبیت و معروفیتش آرکید بودن بازی وسط شهره که میشه هر کی اومد دم دستت رو بکشی ، چیزی که تو بازیای دیگه امکان پذیر نیست
سلام
دیزاینها پیشرفتی نکردن، تو همون نسل هفت و اساسینز ۲ موندن.
خیلی خلاصه بگم AC Valhalla یه بازی RPG LITE هست که بیشترین زمانی که صرف بازی میکنی واسه گرایندینگ و جمع کردن آیتم و لوت هست.
وگرنه چقدر “واقعا” تصمیم گیری توی این بازی اثر داره؟!
هر وقت این بازیا با یه بازی “RPG” مثل Witcher, Fallout, Elder Scrolls مقایسه بشه
یا با Mass Effect مثلا اونوقت مشخص میشه چقدر RPG هستن…
اصلا تصمیم گیری ای وجود نداره!
آخر بازی کل اسکیل هارو داری کل ارتقا هارو داری همه چیز داری😑
تصمیم گیری برای دیالوگ هم که هر دو ساعت یه بار اتفاق میفته😂
ولی با بخش گرایند کردن موافق نیستم ، تو کل هشتاد ساعتی که بازی کردم یه بار نشد با هدف لول زدن یا منابع جمع کردن کاری رو انجام بدم
دقیقا همینه. اوریجینز با اینکه بیشتر ویچر بود تا اساسبن ولی قابل تحمل بود. ولی اودیسه دو تا مشکل داشت یکی طولاتی بودن بیش از حد و دیگه کمبت بازی که همش بر اساس قدرت های ویژه بود. اصلا نمیسد با ضربات معمولی کیل گرفت. اودیسه رو هم بازی نکردم نظری نمیدم
من فحاشی نکردم جناب
استفاده از لقب زباله برای یه بازی ؛ فحاشی محسوب نمیشه
سلام
شما که تاج سرید، من منظورم بقیه بود.
پوزش نازنین ❤🙏
نفرمایید!
دقیقا ، تنها کسی که تونست بیاد دلیل بیاره یکی تو سایت بقل بود ، بقیه همه فقط به گفتن زبالست قناعت میکنن😑
با احترام به نظر منم کامنتت زباله ای بیش نیست و با رده بندی که کردی هیچی از گیم سرت نمیشه
پس منظورمو درست رسوندم
سلام
“با احترام” زباله تو اون منظورت!
سلام
عزتمند معمولا بعد “با احترام” بیاحترامی نمیکنند بلکه مخالفت میکنند.
بی ادب اینجا چاله میدون نیس. نمیتونی درست صحبت کنی از گیمفا بفرما بیرون. کامیونیتی گیمفا نیاز به افراد تاکسیکی مث تو نداره
هن؟همه هرروز صدبرابر حرفایی بدتر از این میگن ریپلای اولی هم همینو به من گفته چرا به اون ریپ نزدی؟؟یا تازه اومدی و کاربری که بهش ریپ زدمو نمیشناسی یا هم که چی بگم
اتفاقا بخاطر همین دیگه بحثو با کسایی که ریپ زدن ادامه ندادم وگرنه تا چندروز میتونم بحث کنم
تنها چیزی که کلا بعد از AC Unity تو ساخت سری های بعدی AC مورد توجه قرار نگرفت همین خواستههای هواداران بود :/
سلام
قربون دهنت! دقیقا این چیزیه که خیلیها کم دارند.
یونیتی خیلی باحال بود و اتمسفر سه گانه اتزیو رو داشت ولی حیف اون انجین افتضاحش. سیندیکیت هم که کلا مراحل ابکی بود ادم خوابش میگرفت. بزور تمومش کردم.
بابا چه خبره هر روز هر روز یه اساسینز؟
قشنگ دندون مردم را شمردن
سلام
یوبیسافت هر سال یه بازی میده ولی الآن بقیه چی؟ بازی رو میدن، بعد دایرکت کات میدن، بعد یه DLC میدن جدا!
این دندون شمردن نیست؟
قبول دارم سونی داره شیردوشی میکنه ولی یوبی طمع برشداشته. اصلا کیفیت براش مهم نیس. فقط براش مهمه هرسال بازی بده همین. نسل هفتم محبوبترین کمپانی برای من همین یوبی بود اصلا استاندارد شده بود وایه من سبک بازیاش ولی این نسل افتضاح خالص
اولا داداش مجبور نیستی اساسین کرید بازی کنی
ثانیا داداش مگه کیفیت سالانه کم بوده تا حالا غیر از یونیتی ک مشکل فنی داشت،همین گیمفا به ادیسی،اوریجینز و والهالا کمتر از ۸۵ نداده
دیگه وقتشه بازیای سرویسی free to start play to pay to win بشن
نکنین این کارا رو
میدونستم🤣🤣🤣🤣🤣🤣
بیخیال خداییش معلوم بود ک رایگان نیس تازه اگرم رایگان میبود مث اساسین اینقد باید براش خرج میکرد پلیر ک همون بازی های سالانش ب صرفه تر میشد،در کل دیدم نسبت به این تغییر زیاد مثبت نیست ک البته اونم از این نشئت میگیره ک من بازیای سالانه رو دوست دازم و نمیخوام تغییری ت این رویه پیش بیاد ولی خب من مسئول یوبی نیستم و صرفا ت این قضیه منفعلم پس منتظر میمونم ببینم نتیجه چی میشه
به امید موفقیت یوبی و سری اساسینز کرید
واسه ی مدت هم ک شده خواهشاً بیخیال سبک سرویس محور شو یوبیسافت عزیز
نه پس میخواستید ی چیز رایگان از زیر دست یوبی باگ در بره 😂😂😂 این هم یه فاجعه میشه
سلام
بازیای که کلی وقت و هزینه میبره و هزاران نفر مستقیما روش کار میکنند با چه توجیهی باید رایگان باشه؟
الگوی این بازی فورتنایت نیست بلکه جیتیای V ست.
سلام
برای چی باید رایگان باشه؟ جای تعجب نداره.
به کجا رسیدیم که باید برای پولی بودن بازی اعلامیه صادر کنن =/
گیمرا هم خسته شدن هر سال یه نسخه جدید بخرن
بهترین کارو کرد یوبی یه بازی میده و ۱۰ سال ازش پشتیبانی میکنه و مدام محتوای جدید بش اضافه میشه
باید برا فارکرای و واچ داگز هم همین رویه رو پیش بگیره
یه حسی بهم میگه شبیه سی آف تیوز هست ولی سی آف تیوز رایگانه از طریق گیم پس ولی این قراره ۷۰ دلار ازمون بگیره 😂
سلام
الآن همهی بازیهای ایکسباکس چون رو گیمپس میان رایگان اند؟ مثلا هیلو؟
منظورم از رایگان اینه که با پول خیلی کم میتونی کلی گیم داشته باشی ولی این فرقی با مجانی هم نداره ها
سلام
خب اگه اینم بیاد رو گیمپس رایگان حساب میشه.
امیدواریم پارکور و مبارزات نسخه های قبل از سیندیکت رو به سری برگردونن