تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید

تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید

KellyKaze
۱۳:۰۷ ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید

کرت مارگناو (Kurt Margenau)، کارگردان همکار نیل دراکمن (Neil Druckmann) در بازی The Last of Us: Part 2، در اکانت توییتر خود از دلیل نامگذاری Rat King گفت.

به لطف پخش شدن عفونت مغزی کوردیسپس (Cordyceps) در دنیای The Last of Us، شاهد طراحی‌های خلاقانه و وحشتناکی در زمینه‌ی دشمنان بازی بودیم که اتمسفر خاص این دنیا را شکل داده‌اند.

اگر این بازی را تجربه‌ کرده باشید، باید بدانید که نحوه‌ی نامگذاری دشمنان در The Last of Us: Part 2 بر مبنای تقسیم‌بندی و تفکیک آن‌ها از یکدیگر است، اما در میان آن‌ها یک استثنا وجود دارد که نامی کاملا متفاوت از دیگر موجودات این بازی دارد.

دشمنانی مثل کلیکرها (Clickers)، بلوترها (Bloaters) و شمبلرها (Shamblers) هرکدام نام تفکیک‌کننده‌ی خود را دارند، چرا که گیمرها مرتباً در مراحل بازی با آنان برخورد می‌کنند، اما برخورد با یکی از موجودات حاضر در دنیای The Last of Us 2 تنها یک بار و در قالب یک باس فایت صورت می‌پذیرد.

نامگذاری این کاراکتر به طور مشخصی از دیگر موجودات این بازی متفاوت بوده است. اخیراً کرت مارگناو که در کارگردانی The Last of Us 2 نقش داشت، موضوع جالبی را درباره‌ی علت و نحوه‌ی نامگذاری این کاراکتر در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت.

وی گفت که اسم Rat King به هیچ وجه نام در نظر گرفته شده‌ی تیم سازنده برای این شخصیت نبوده است. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که در هیچ‌یک از مراحل The Last of Us: Part 2 هیچ‌کدام از شخصیت‌های بازی، اسم Rat King را ذکر نمی‌کنند.

طبق گفته‌ی مارگناو، عبارت Rat King در واقع اسمی بوده که تیم سازنده به هنگام توسعه‌ی بازی روی این شخصیت گذاشته که با گذشت زمان به عنوان نام رسمی و اصلی این موجود انتخاب شده است.

ناتی داگ (Naughty Dog) در ابتدا قصد داشت این کاراکتر را بدون نام بگذارد، اما در نهایت مجبور شد که «لیبلی را برای این شخصیت در بخش Model Viewer بازی» قرار دهد. کرت مارگناو در توییتر گفت:

فکت جالب: ما هیچ وقت قصد نداشتیم که اسمش را Rat King بگذاریم. در واقع این نام، عبارتی بود که بین خودمان برای او استفاده می‌کردیم. ما حتی تا مرز بی‌نام گذاشتن او نیز پیش رفتیم (هیچ‌جای بازی اسمی از این شخصیت برده نمی‌شود) تا این‌که مجبور شدیم برای بخش Model Viewer که در بهینه‌سازی به بازی اضافه شد، برای این شخصیت اسمی را انتخاب کنیم. [پس گفتیم] همان Rat King خوب است.

the last of us

بازی The Last of Us 2 هم‌اکنون برای پلتفرم PlayStation 4 در دسترس است.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید
تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • وااااای که چقدر اون زیرزمین بیمارستان خوفناک و خفن فضاسازی شده بود
    چقدر مقدمه‌چینی برای ورود رت‌کینگ عالی برنامه‌ریزی شده بود
    و چقدر مبارزه نفس‌گیریو باهاش داشتیم
    توی لست اف آس اکثر مکان‌های عمومی خیابون‌ها و مغازه‌ها و باشگاه‌ها و بیمارستانا و حتی آسمون‌خراشارو دیدیم
    تنها جایی که خیلی دوست داشتم ببینم و ندیدم زندان‌ها بود
    به نظرم اتمسفر زندان‌ها هم توو اون دنیا بی‌نهایت خفن از آب‌در بیاد
    ایشااله توو لست۳

    • Adler گفت:

      من تنها جایی که ترس رو خیلی جدی خس کردم اون زیر زمینه بود واقعا ترسناک بود لامصب

      • ببین لست۲ اصلا نمیخواد تورو بترسونه ، خیلی خیلی مشخصه
        کل هدف تعلیق محیطه ، اصلا به فکر جامپ‌اسکرای بیهوده و ثانیه‌ای نیستش
        هدف اصلی به کمک اتمسفر بازی ، اینه که توو دلت بگی وااای که اگه دنیا این شکلی بشه چی میشه پسر
        بازی روحتو زخمی میکنه
        بدنتو خسته میکنه
        اون زجه‌ها ، از قطع شدن دستو پا
        صدای خرد شدن استخون سر
        کشیدن چاقو و یا تیر زدن توو گلو و خر‌خر کردن اون آدم
        حس چندشی که از قارچای روی بدن کلیکر‌ها و مخصوصا شمبلر‌ها به آدم دست میده
        زمانی که شما توو یه محیط آلوده به ویروس پا میزاری احساس خفگی داری
        اتمسفر بازی زبان‌زد هستش
        توو یه عنوان اول شخص ، رسیدن به این هدف ، سخته اما شدنیه
        اما توو یه سوم‌شخص ، کار بی‌نهایت سختیه
        شما به همون بیمارستان یه نگاه بنداز
        خارق‌العادس
        توسعه‌دهنده‌ها انگار توو اون دنیای آخرزمانی چند سالی زندگی کردنو ، دیده‌هاشونو به تصویر کشیدن

    • NEON گفت:

      مولایی ترین بخش لست دو همین بیمارستانه بود پشمام می‌ریخت اون اسکلت ها رو می‌دیدم . یبار یادم میاد تو بیمارستانه بودم یه اتاق داشت ( فکر کنم اتاق جراحی بود اگه اشتباه نکنم ) یهو یه stalker پرید بهم 😂 نزدیک بود سکته کنم . سونی با لست دو سنگ تموم گذاشت . 👏 هر چقدر به سونی بگیم آفرین بازم کمه .

    • آرین گفت:

      سلام
      فکر کنید تو زندان‌ها مردم افتادن به جون هم،
      یه سری اینفکتدها خیلی قوی اند یه سری خیلی ضعیف.
      یه سری هم انقدر گشنه بودند که هم‌نوع‌خواری کردند!
      فکر کنم کوچیک‌کوچیک‌شون می‌شد همین رت‌کینگ!

  • من بازی رو پلات کردم و تک تک Artifact هاش رو خوندم هیچ جا اسمی از Rat King برده نشده بود
    و همون طور که این مقاله گفت سازندگان بین خودشون این اسم رو انتخاب کرده بودن که بعد به هواداران رسید و به عنوان اسم رسمی این موجود شناخته شد
    در مورد باس فایت هم بگم پر استرس ترین باس فایت تاریخ بازیام بود
    یه جوری می دوید سمت آدم که نمیفهمیدی از کدوم ور فرار کنی

  • NEON گفت:

    ابهت رو نگاه فقط 😦 . اولین بار وقتی با این موجود رو به رو شدم از ترس نمی‌دونستم چیکار کنم 😂 قشنگ این موجود منو یاد اون ویروس جی stage 4 رزیدنت ایول ۲ میندازه

  • RE4 AND RE8 گفت:

    واقعا بعضی از (بازی ها) اینقدر داستانی خفن پویا وجذاب دارند که دلت میخواد هزاران بار بازیش کنی و لذت ببری مانند لست اف اس

  • Black Knight گفت:

    لعنتی به جرئت میتونم بگم یکی از برترین باس فایتای تاریخ ویدئو گیم بود اصلا اون حس ترس و وحشتی که همراه با خود اتمسفر بازی و همینطور خود باس فایت بهت داده میشد فوق العاده بود (حالا بین اینا Infected هایی که از بدنش بیرون میومدن و میوفتادن دنبالت هم تصور کن !)

  • آرین گفت:

    سلام
    این نامرد که یکی از بی‌شرف‌ترین ابنای بشر بود.
    در مورد طراحی‌اش اینکه، جوری بود که اصلا نمی‌تونستی بهش نگاه کنی!
    ولی جدای از این، تو مبارزه هم اصلا نمی‌تونستی بهش نگاه کنی!
    یجوری میومد سمتت، حتی جاخالی هم کافی نبود…
    و اینکه وقتی وسط کار یه استاکر ازش جدا شد، من کاملا یاد دارک‌سولز افتادم و نفرین‌هایم را روانه‌شان کردم!
    آیزاک بره خوش باشه ابی این هیولا رو کشت وگرنه صدسال سیاه هم نمی‌تونست کمر راست کنه و حمله کنه.

  • Nathan گفت:

    واقعا مرحله بیمارستان فضا سازی خیلی عالی ای داشت
    احتمال اسپویل
    .
    .
    .
    اون لحظه که کم کمک داشت به آمبولانس نزدیک میشد گفتم الان یه شمبلرزه اما تا دیدمش خشکم زد فکر نمی‌کردم بعده فلوتر و شمبلر باز هم باشند اما خب رت کینگ جان ظاهر شدند

    .
    بیشتر از همه اونایی که از دیوار درمیومدن رو مخم بودن
    در کل که شاهکاری کم نظیره داستانش خیلی روم تاثیر گذاشت

  • GrandWarden گفت:

    اگر دوستان خاطرشون باشه توی استیت آف پلی مخصوص بازی وقتی که در مورد گونه های جدید infected ها صحبت می شد، همین رت کینگ عزیزمون فقط صداش پخش شد و تصویری ازش ندیدیم که دراکمن هم گفت باید وایسید تا بازی بیاد و ببینید چیه.
    حدسیاتی هم که طرفداران در موردش داشتن جالب بود‌. یادمه یکی از طرفدارا ها تو همین گیمفا گفته بود صدای غرش شیر آلوده شده به ویروس هست که درست نبود ولی ایده حیوانات مبتلا ایده جالبیه و می تونه توی بازی بعدی ازش استفاده بشه.

تیم The Last of Us: Part II از علت نامگذاری Rat King می‌گوید