تاریخ برگزاری مراسم The Game Awards 2021 مشخص شد

محمد حسین کریمی
۱۹:۵۹ ۱۴۰۰/۰۷/۰۸

تاریخ برگزاری مراسم The Game Awards 2021 اعلام شد. در جریان این رویداد، بهترین عناوین سال ۲۰۲۱ انتخاب خواهند شد و شاهد رونمایی از بازی‌های جدید نیز خواهیم بود.

دقایقی پیش جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان مراسم‌های The Game Awards، اعلام کرد که مراسم امسال در تاریخ ۱۸ آذر (۹ دسامبر) به صورت حضوی برگزار خواهد شد. رویداد سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی رخ داد، اما حالا این اجازه وجود دارد که یک رویداد حضوری برگزار شود.

در جریان این مراسم، بهترین بازی‌ها در رشته‌های مختلف انتخاب خواهند شد. از طرفی انتظار می‌رود شاهد رونمایی از بازی‌های جدید یا تریلرهایی از عناوینی که قبلاََ رونمایی شده‌اند نیز باشیم.

رویداد بزرگ The Game Awards شش سال است که به صورت رسمی برگزار می‌شود و آقای جف کیلی (Geoff Keighley) که از شخصیت‌های مشهور و شناخته شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید، وظیفه‌ی ساخت و اجرای آن را بر عهده دارد. از زمان اولین مراسم برگزار شده تا به کنون، شاهد افزایش بینندگان این مراسم بوده‌ایم به شکلی که رویداد The Game Awards 2020 به رکورد بیش از ۸۳ میلیون بیننده‌ی زنده و مستقیم دست پیدا کرد. علاوه بر این، در زمان اوج تعداد مخاطبین به ۸.۳ میلیون نفر به طور همزمان رسیده بود.

زمان دقیق مراسم و کاندیدها به زودی اعلام خواهند شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید