تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد

تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد

آرش بوالحسنی
۱۷:۵۵ ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد

با توجه به تریلر بازی God of War Ragnarok، سانتا مونیکا قصد دارد به بهترین شکل ممکن مکانیک‌ها و کیفیت کلی اثر را بهبود دهد. با ما همراه باشید.

از زمان انتشار تریلر God of War: Ragnarok در هفته‌ی گذشته، صحبت‌ها در مورد این بازی افزایش یافته است. به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای پلی‌استیشن، چنین سر و صدایی قابل انتظار است. متاسفانه، بخش زیادی از این گفت‌و‌گوها در مورد مسائل نامربوطی مثل چاق بودن Thor یا رنگ پوست Angrboda بوده است. با این حال با نگاهی به تریلر این بازی می‌توان دید که Ragnarok تقریبا از هر نظر بازی اول را بهبود بخشیده و عدم استفاده از یک انیمیشن جدید برای سوار قایق شدن Kratos نباید مانع از دیدن آن شود.

با وجود عالی بودن بازی اول، خالی بودن آن گاها حس می‌شد. همین مهم باعث شده بود تا علی‌رغم خشونت موجود در بازی، God of War در نهایت در مقایسه با نسخه‌های پیشین این مجموعه تجربه‌ی آرامش‌بخشی باشد. تصمیم سانتا مونیکا (Santa Monica) اگر چه عمدی و از نظر داستانی قابل توجیه بود، اما در نهایت باعث شد تا جهان بازی کمی تهی به نظر برسد.

دو فروشنده‌ی بازی یعنی Sindri و Brok در کنار ظاهر شدن‌های ناگهانی Freya و حرف زدن دائم Mimir کمی به آن تنوع می‌بخشیدند. اما شما زمان زیادی در بازی را صرف راه رفتن در سکوت مطلق می‌کردید. این مهم باعث شد تا God of War به خوبی رابطه‌ی میان Kratos و Atreus را پررنگ سازد و به شخصیت Kratos خردمندی بیشتری ببخشد. این ابزاری برای داستان‌گویی بود که به بازی کمک شایانی کرد. در واقع God of War به جای مبارزه با سکوت، به آن ملحق می‌شد.

با این حال در پیش گرفتن این شیوه برای دو بار متوالی پاسخ‌گو نخواهد بود. به نظر می‌رسد که Ragnarok هم از این موضوع آگاه است. در تریلر جدید اگر چه شاهد تعامل Kratos با اهالی روستا نبودیم، اما افزایش قابل توجه تعداد NPCها در بازی مشاهده می‌شود. در حالی که God of War اول به دنبال القای حس تنهایی بود، Ragnarok ظاهرا می‌خواهد تا جهانی زنده را به تصویر بکشد. با توجه به نام بازی و وقوع رخداد رستاخیزی اساطیر نورس، این انتخاب منطقی به نظر می‌رسد.

god of war ragnarok
شاید بزرگ‌ترین تغییر God of War جدید اضافه شدن NPCهای بیشتر و خلق جهانی پویاتر باشد.

البته Kratos هنوز هم خشن و نامتواضع است. قرار نیست که شاهد جوک‌گویی و خندیدن او به هنگام تعامل با NPCها باشیم. نحوه‌ی رفتار او نسبت به بازی اول تغییری نکرده است. اما Atreus بدون شک بیشتر در این مسائل دخیل خواهد بود. به احتمال زیاد این Atreus است که با محیط جدید و مردمان آن به گفت‌و‌گو خواهد پرداخت و این طور می‌توانیم شاهد رشد شخصیتی بیشتر او هم باشیم. با توجه به حضور Angrboda در بازی، به نظر می‌رسد که Kratos باید آماده‌ی عاشق شدن پسرش در این بازی هم باشد.

البته این تنها تعاملات Atreus با NPCها و شخصیت‌های دیگر نیست که Ragnarok به بازی اضافه کرده است. به نظر می‌رسد که Atreus این بار کلا نقش مهم‌تری در بازی دارد. چه در جدال با Kratos و پیشروی داستان و چه در مبارزات. در تریلر شاهد بازی به عنوان Atreus نبودیم. اما در حال حاضر می‌دانیم که Ragnarok حماسه‌ی نورس God of War را هم به پایان خواهد رساند که به نظر من حرکت هوشمندانه‌ای است. شاید بازی بعد از Ragnarok مثل God of War 2018 یک ریبوت نباشد. اما Atreus به اندازه‌ی Kratos در این بازی تاثیر خواهد داشت.

در تریلر اما دوربین در تمام مدت روی دوش Kratos بوده که احتمالا به این معناست که او تنها شخصیت قابل بازی است. با این حال Atreus دیگر با تیر و کمان خود به جان دشمنان نمی‌افتد. در تریلر شاهد یورش بردن او به سمت دشمنان با یک گوزن شبح هستیم. اشاره‌ای به این مهم که او در Ragnarok معنای Loki بودن را درک خواهد کرد. نمای اول Atreus که او را در سایه‌ی شاخ‌های یک گوزن به تصویر می‌کشد هم اشاره‌ای دیگر به این تغییر مهم است.

تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
برخلاف تصورات غلطی که دنیای سینمایی مارول به وجود آورده، این نسخه از Thor به اساطیر نورس بسیار نزدیک‌تر است.

البته دیدن بازی از زاویه‌ی Kratos به این معنا است که شاهد مبارزات زیادی در این تریلر هستیم. در بازی قبلی Kratos بار دیگر به سلاح نمادین خود یعنی Blades of Chaos دست یافت و در این بازی از اول به آن‌ دسترسی خواهید داشت. این مهم احتمالا سناریوهای مبارزات را تغییر می‌دهد. هر چه باشد Kratos در تمام لحظات به دو سبک مبارزه‌ی کاملا متفاوت مجهز است.

تنوع دشمنان در همین تریلر بیش از قبل به نظر می‌رسد. ضمنا حالا Leviathan Axe پس از پرتاب شدن به جای خط مستقیم یک قوس را طی می‌کند. هم‌چنین به نظر می‌رسد که زنجیر کردن حرکات مختلف به یکدیگر در این بازی روان‌تر خواهد بود. البته برای فهمیدن این مهم باید خودمان بازی را تجربه کنیم. با این حال تمام جوانب به این موضوع اشاره می‌کنند که مبارزات، قوی‌ترین المان بازی، بار دیگر بهبود یافته است.

گشت و گذار می‌تواند المان‌های جدیدی را هم به بازی اضافه کند. البته که انیمیشن قایق‌سواری Kratos دستخوش تغییر نشده، اما در یکی از لحظات تریلر شاهد سر خوردن او و Atreus بر روی یخ هستیم. به شخصه دوست داریم تا گشت و گذار در عنوانی که شما را در نقش یک خدا قرار می‌دهد کمی فانتزی‌تر باشد. شاید سر خوردن بر روی یخ همان نقش قایق را برای خشکی بازی کند. اما بعید است که سانتا مونیکا روشی جدید برای حمل و نقل را به بازی اضافه کند و آن را از اولی متفاوت نسازد.

تمام این‌ها بدون در نظر گرفتن این مهم است که حضور Tyr همه چیز را کاملا تغییر می‌دهد. در تریلر صرفا شاهد Kratos و Atreus هستیم، اما Tyr در پایان ظاهر می‌شود. اما اینکه تریلر بازی حضور او را به ما اعلام می‌کند به این معنا است که او آن قدر زود در بازی حاضر می‌شود که نشان دادنش به معنای اسپویل کردن داستان نباشد. با توجه به اینکه شاهد حضور Tyr در لحظات گیم‌پلی تریلر نیستیم، احتمالا یک چیز در مورد Tyr برای خود بازی نگه داشته شده است. حال اینکه آیا Tyr علاوه بر داستان در گیم‌پلی هم نقش اساسی دارد یا خیر بماند.

تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
در اختیار داشتن Blades of Chaos در ابتدا باعث خلق سناریوهای جذابی خواهد شد. در همین تصویر شاهد اضافه شدن سانتورها به عنوان یکی از دشمنان جدید هستیم.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، صحبت در مورد مسائل کم‌اهمیت باعث شده تا نکات هیجان‌انگیز Ragnarok و تغییرات جدید آن در مرکز توجه نباشند. با توجه به معرفی Angrboda، Tyr و Thor در کنار توسعه‌ی شخصیت Atreus و گسترده‌تر شدن جهان بازی، Ragnarok می‌تواند به عنوانی تبدیل شود که روی دست بازی اصلی می‌زند.

آرینPARASITE EVE 2parsa_-furyDARKSIRENShahabVito ScalettaLegendKiller@PardisGameKojimashadow1100Omid_FshMax22𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰XerexplayLittle∞GodP.morgan 𔓙Xboss Series 5اوسعلیmeysambMosimphonymore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sam snake 47 گفت:

    خدا کنه دیگه گزونی نشه عمین قیمتا بمونه تا بتونیم ps5 بخریم

    آرینNobodyDARKSIRENShahabgod of warNikopolodisTlou part 2 game of the centuryshadowmajidamMax22more
    • امثال شما واقعا تاسف بر انگیزید به جای اینکه بگید نمیخریم تا قیمتا بیاد پایین ، میگید خدا کنه؟ خدا نمیکنه ما اینکار رو میکنیم ، شما می خرید اونا هم میکشن بالا این کاملا طبیعی هست ،شما به جای تقاضا برای کاهش قیمت و سر مواضع خود موندن تنها به خدا کنه و نکنه اکتفا می کنید و میگید قیمت همینقدر بمونه اونا هم باز میشکند بالا چون می دانند شما چند وقت دوباره این قیمت واستون نرمال میشه و میگید بیشتر از این نشه در این چرخه تنها کسی که از مواضعش عقب نشینی می‌کنه شما هستید و اونی که پیشروی می‌کنه فروشنده هست .

      sam snake 47علیDARKSIRENShahabLegendKiller@PardisGameMasuod EnayatiRaminTlou part 2 game of the centuryshadowmajidammore
      • ammar_iraqi گفت:

        داداش
        قیمتها أصولا مربوط به ایران نیست که
        هنوز خیلی جاها اصلا موجودی ندارن و قیمتها بالای ۶۵۰ یورو
        مشکل کمبودی بازاره تا وقتی که این مشکل برطرف نشه قیمت ها همینه
        به قول خودشون ۲۰۲۳ اوضاع خوب میشه.

        ShahabAmir(PC & PS4)Tlou part 2 game of the centuryshadowیوهان
      • maravess گفت:

        @playstation x discord
        یه چیز میپرسم، خودت کلاهت را قاضی کن رفیق
        تا حالا تو این ۴۳ سال چیزی ارزون شده؟
        اگه شده! ، که بشین تا توفیقت بشه
        اگر هم که نشده برو بخر و فکر ارزونی با مسوولینی که سر جنگ با دنیا دارن نباش.

        اون فروشنده هم خیلی خوب میدونه اگه ارزون بشه و همه بخرن به نفع همه از جمله خودشه. اما وقتی خودشم گرون میخره دیگه چه حرفی باقی می مونه؟

        علیLegendKiller@PardisGameMasuod Enayatimajidam1100اربابTlou part 2 game of the centuryvitto corleoneammar_iraqiPlaystation x Bungie
        • مشکل اینه که افراد با این ذهنیت اکثریت جامعه رو تشکیل میدن و ۴۳ ساله دارن یه راه رو میرن و تغییر مسیر نمیدن بعد انتظار دارید به مقصد جدیدی برسید ، من نمیخرم چون کار درست همینه ، بازی یا کنسول بازی یه کالای حیاتی نیست میتونی یه سال همه متحد الشکل نخرید و مطمئن باشید که قیمت سقوط می‌کنه اما هیچ وقت اینکار رو نکردید چون همینکه کمی اومدید مقاومت کنید طرف قیمت رو کشید بالا و شما هم بجای مقاومت در برابر این حیله فروشندگان هی میزدید تو سر خودتون که چه اشتباهی کردی زودتر نخریدی در واقع موفقیت این سبک تجارت رو شما به فروشندگان نشان دادید اونا هم فرمول برنده رو در تمام صنایع و تولیدات و کالا ها و خدمات به کار میبرن

          علیsam snake 47ShahabCommander jensenFanresidentevilmajidammaravessTlou part 2 game of the centuryحسین
          • maravess گفت:

            برادر، رفیق، ارزشی
            دستگاه الان حدودا بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلاره. این را که قبول داری؟ یا اینم فروشنده داره گرون میده؟!
            دلار چنده؟
            دویست و هشتاد هزار فاکینگ ریال !!!
            اینم تقصیر فروشندس که دلار گرونه یا تقصیر یه مشت …. دیگه است که شما داری مشکلشون را لاپوشونی میکنی؟
            چقدر شد تا اینجا؟
            کجاش تقصیر فروشنده بود؟

            اما مشکل این مملکت اینجاست که ۴۳ ساله دارن مردم مظلوم را مقصر جلوه میدن در صورتی که مشکل جای دیگه است.
            و بدتر از اون اینکه یه عده ماله میکشن و طرفداری اون مقصرها را میکنن.

            علیTlou part 2 game of the centurysam snake 47ShahabLegendKiller@PardisGamemajidam1100
            • همه فکر میکنن اگه قیمت دلاری یه محصول رو با قیمت روز دلار حساب کنن میشه تقریبا قیمت ریالیش تو ایران ، درصورتی که اصلا اینطور نیست! هزینه گمرک و حملش قسمت مهمترش هست که دیده نمیشه! من خودم چند وقت پیش یه کنسول دستی رترو میخواستم که تو ایران موجود نبود ، با هزار بدبختی تونستم از علی اکسپرس چین ثبت سفارش کنم هزینه ریالی خریدش میشد ۱میلیون و ۱۰۰هزار تقریبا ، اما وقتی رسید بعد از هزینه گمرکش تویه فرودگاه با کلی قربون صدقه رفتن مامور گمرک فرودگاه شد ۲میلیون و پانصد! ینی بیش از دوبرابر ، اونم برای یک عدد که تجاری هم محسوب نمیشه و تازه من تویه تمام موارد هم سعی کرده بودم از گزینه های اقتصادی تر استفاده کنم. من نه مغازه دارم نه چیزی، ولی بعد از این تجربه با قطعیت میگم که قیمتای داخل بنسبت هزینه ها اصلا غیرمعقول نیست و من به فروشنده ها حق میدم، البته تویه هر قشری یه عده سودجو هم هستن ولی به هیچ عنوان نمیشه قیمتای فعلی رو گردن سودجوییه همه ی فروشنده ها انداخت! کسی که اینو میگه داره عمدا آدرس غلط میده بنظرم.

              maravessammar_iraqiعلیTlou part 2 game of the century
          • ninja07 گفت:

            اصلا سرت تو باغ نیست
            ربطی به فروشنده نداره که قیمتهارو بیاره پایین
            فروشنده ها هم به قیمت جهانی میفروشن حالا تو ایران بخاطر ارزش پایین پولش هست که اینقد هزینش برات گزاف تموم میشه
            مقاومت درست میگید باید کاری بشه تا تحریمها کمتر بشه یا برداشته بشه تا دلار بیاد پایین بعد هم کالاهای خارجی ارزون میشه

            علیmaravessammar_iraqiTlou part 2 game of the century
      • Nathan گفت:

        راه درست پاک کردن صورت مسئله نیست دوست عزیز ک چون گروونه ما هم اعتصاب کنیم ( یه چی تو همین مایه ها ) و اصن نمیشه ک زندگی رو تعطیل کرد تا رو دلال رو کم کنیم( الان بحثم کنسول و گیم نیست کلی عرض میکنم)
        متاسفانه این وضعیت هست ک راه حلش پیشنهاد شما نیست بنده دکترا اقتصاد ندارم که راه حل و مشکل یابی دقیق بکنم اما میدونم همون اندازه ای ک داریم چوب اتفاقاتی رو ک نمی‌خوام اسم بیارم میخوریم همون اندازه هم داریم چوب دلا ل رو میخوریم
        اون مطلبی ک می‌فرمایید درست است ک تا تقاضا هست قیمت ها هم بالا کشیده میشه اما با راه حل شما مخالفم اون دوستمون هم ک گفتند صبر کنیم ارزوون شه بعد بخریم ، ارززون نخواهد شد

      • همین حروفو واسه ماشینا زدین گفتین نخرید ارزون میشه و فلان پول مون بی ارزش شد

        علیmaravessLegendKiller@PardisGame
      • sam snake 47 گفت:

        چقدر بی ادبی شما که میگی امثال شماها!!!! جوری میگی انگار خودت از بقیه بهتری. نه حاجی گرونی هیچ ربطی به فروشنده نداره. دلار بالاس و ارزش پول ملی کم شده. یخورده اقتصاد مطالعه کن. بله یه فرونده گرونتر میده از اون نخر برو بعدی. ولی دیگه همینه هیچ کمتر از بیست و اندی میلیون گیرت نمیاد. شما هزینه گمرک و تعرفه و حمل و نقل رو هم حساب نکردی. شما خودت فروشنده ۱۲ میخری بازم ۱۲ میفروشی؟؟؟ یا چند تومن میکشی روش که سود کنی. طبیعیه خب. اون فروشنده هم مغز حمار نخورده که گرون بده تا رو دستش بمونه. بتونه کمتر بده چرا نده؟ اینطوری فروشش بیشتر میشه. شما فکر کردی فقط شما ادم حسابی هستی و همه چیز میدونی بقیه هم در حد میمون شعور دارن؟ نه حاجی بقیه هم میفهمن. تجربه ثابت کرده تا تحریم باشیم همین داستانه. همه چیز گرونتر میشه. مگر اینکه تحریم برداشته بشه مثل اون مدت کوتاه زمان برجام که پلی فور از ۱۸۰۰ کشید پایین تا ۱۱۰۰.

        آرینNathanLegendKiller@PardisGame
        • Nathan گفت:

          سلام.
          با صحبتتون مخالفم
          Last of us part ll رو مثال میزنم
          مگه ۶۰ دلار نبود قیمت ؟ پس و جوری۳/۵ ، ۴ میلیون فروخته میشد ؟ به هر دلاری هم حساب کنیم ۶۰ دلار نمیشه ۳/۵ میلیون .
          قبول دارم تحریم ها خیلی ضرر زدن بهمون اما دلال ها هم کم تاثیر نیستند
          اگه دلار گرونه لست ۲ باید ماکسیمم ۱/۵ میلیون میشد دیگه تهش ۲ نه دیگه سه و نیم
          فقط هم لست نیست خیلی مثال های دیگه هم هست

  • تاریخچه سری God of War در یک نگاه:
    .
    God of War (2005) (94)
    God of War II (2007) (93)
    God of War: Chains of Olympus (2008) (91)
    God of War III (2010) (92)
    God of War: Ghost of Sparta (2010) (86)
    God of War: Ascension (2013) (80)
    God of War (2018) (94)
    تعداد: ۴ نسخه اصلی ، ۳ نسخه فرعی (۷ نسخه)
    میانگین نمره: (نسخه های اصلی: ۹۳ ، کل نسخه ها: ۹۰)
    تاریخ تولد: ۲ فروردین ۱۳۸۴
    قدمت: ۱۶ سال
    بهترین نسخه: God of War 2018 (بخاطر تعداد نقد بیشتر نسبت به نسخه ۲۰۰۵)
    .
    و به زودی: God of War Ragnarok😍

    farshadxTlou part 2 game of the centuryREZA_OXparsa_-furyShahabLightRaminNikopolodisvitto corleoneShinji Mikamimore
  • Alireza گفت:

    خیلی عالی 👏👏👏
    امیدواریم در کنار رگناروگ و بازی های دیگه انحصاری سونی و نایکروسافت و دیگر بازی های مهم و یا حتی کوچک و غیر مهم!!!نسل خوبی برای گیمرای الان به وجود بیاد..که تا الان بیشتر بوده…

    PlayStation studiosshadowیوهانHALO INFINITEOmid_FshMax22..ELDEN RINGحسینHard gamermore
  • S گفت:

    خسته نباشید ولی یه حسی بهم میگه این مقاله رو قبلا خوندم…

    shadowیوهان1100خودکفاOmid_Fsh..ELDEN RINGحسینHard gamerSenuamore
  • بفرما نگفتم ( با توجه به حضور Angrboda در بازی، به نظر می‌رسد که Kratos باید آماده‌ی عاشق شدن پسرش در این بازی هم باشد) دقیقا اسپویلش کردی دستت درد نکنه :))

    PlayStation studiosLucciola BalladاربابshadowیوهانخودکفاJalladHALO INFINITEOmid_FshMax22more
  • T800 گفت:

    این رگناروک واقعا دیگه گاده
    از لحاظ تنوع دشمنا فکر کنم میخواد بزنه رو دست گاد ۳
    چون بیشتر تنوع باس فایت رو در سری همین گاد ۳ داره
    .
    .
    «برخلاف تصورات غلطی که دنیای سینمایی مارول به وجود آورده، این نسخه از Thor به اساطیر نورس بسیار نزدیک‌تر است.»
    تو رو خدا ماله نکشید دیگه 😒
    وقتی زعوس تو سگانه اول عضلات شکم شیش تیکه داره
    وقتی آنگربودا سیاه پوسته
    وقتی بالدور که تو اساطیر نورس زیباترین و مثبت ترین شخصیته تو بازی یه آدم کوتوله بیریخته بد ذاته
    و کل داستان گاد آو وار یه برداشت آزاد از افسانه های اساطیر یونان و اسکاندیناویه
    این حرف که ثور که باید چاق و بی ابهت باشه چون تو اساطیر اینجوری بوده یه خورده الکیه
    هر چند به شخصه فکر میکنم تو خود بازی ثور خفن تر باشه

    PlayStation studiosparsa_-furyNobodyShahabTlou part 2 game of the centuryTin TinاربابshadowیوهانHALO INFINITEmore
    • خب تنها چارشون همینه 🤣🤣🤣
      انمی زیاد نشه پ چی بشه؟ نکنه اینکه داستان و انمی ها تغییر کردن میگین شاهکار میشه🤣🤣🤣 توی هر بازی قسمت بعدیش داستان و انمیا تغییر میکنن. اونم نکنه که فاتحش خوندس

      parsa_-furyShahabتازه واردTlou part 2 game of the centuryTin TinاربابshadowیوهانMax22𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰more
    • Black Knight گفت:

      این رو کسی میگه که خودش هیتر بازی و همینطور سونیه و تو تمامی پست ها همیشه درحال ترول کردن و دیس دادن بوده و صرفا برای اینکه هیت های خودش رو توجیه بکنه از دکل سیاه پوست بودن انگربودا بالا میره
      حالا بماند انگربودا یه خدا تو اساطیر نورس نیست و یه غول یخی هست برخلاف بقیه خدا ها تو نورس که تو بازی کاملا درست به تصویر کشیده شدن و خود انگربودا هم جزء شخصیت های اصلی بازی در حد بقیه نیست !
      پلی گراند جان تلاش الکی نکن

      farshadxNobodyTlou part 2 game of the centuryTin TinاربابshadowیوهانHALO INFINITE𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰G.LNmore
    • منم با این قضیه که دلیلی که آوردن شعری بیش نیست موافقم
      مثل بچه ی آدم میومدن میگفتن بازی ما یه اقتباس آزاده ، توری که ما می‌خواستیم پردازش کنیم این شکلیه
      هر پیش زمینه ای از هر شخصیتی تو بازی دارید رو دور بریزید و به داستان ما گوش کنید!

      آرینFanresidentevilShinji is sadTlou part 2 game of the centuryاربابshadowیوهانT800HALO INFINITE
    • Kuros گفت:

      ماله کشیدن نیست عین واقعیته .میتونید با خوندن چند کتاب یا سرچ تد نت ببینید ثور اصلی کی بوده و چجوری بوده .چون مارول اشتباه کرده دلیل نمیشه سونی هم همین اشتباه رو انجام بده.و اگر ثور رو قد بلند و جوری دیگه طراحی میکردن الان همه میگفتن با واقعیت تفاوت داره .خلاصه درب دروازه رو میشه بست اما دهن مردم رو نه. و اینکه بخاطر شجاعتشون تو به تصویر کشیدن ثور بر اساس داستان واقعی کاملا قابل ستایش هستن

      NobodyShinji is sadاربابshadowیوهانShinjiMikamiT800HALO INFINITE..
    • !!!!!!!!!! You heater
      در ضمن باید بگم اینجا گنگش بالاس
      جای بچه کوچولو ها یا بچه ک.و.چ.ه ای هایی که کل عمرش تنها قهرمانش ثور بود نیست
      به تو مولتی اکانت هم پیشنهاد میکنم بری کتاب اصلیه اسکاندیناوی رو بخونی
      ثور در اون به یک آدم مشروب خور و یک آدم کش وحشی و یک آدم چاق و حوس باز تشبیه شده
      بالدر هم باید بگم تو بازی به ظاهر کوتوله هست ولی اگه درست ببینیش یکم قیافه اش خیلی خفن طراحی شده
      در ضمن بابا بچه تو رو کجا به زئوس من خودم از گاد ۱ تا ۴ و تمامی اسپین آف هاش رو هم پلی دادم و بهترین نسخه از نظرم گاد ۲ و ۴ بود
      وقتی شما میایی میگی زئوس طراحیش از این شخصیت گاد جدید بهتر بود باید بگم بله درست میگید ولی طراحی های این گاد جدید چندین پله جلو تره اما زئوس هنوز هم پس از چند سال طراحیش با طراحی های بازی های امروزی یه پا می‌ره

  • AmirAgha گفت:

    چیزی که مشخصه اینه که این بازیم شاهکار میشه
    ولی من الان تو فکر اینم آیپی جدید سانتامونیکا چی میخاد باشه؟؟
    یه بازی هک اند اسلشع بنظرتون بازم بچه ها؟
    یا همین راه رو ادامه میدن؟
    من دوست دارم یه حالت اسپین آف مانندی برای آترئوس بسازن!
    عالی میشه اونطوری
    و اینکه یکمی این استودیو پرکارتر شه
    حداقل این نسل به غیر از این دو بازی دیگه بدع!

    NobodyاربابJalladshadowیوهانMax22..ἘμπεδοκλῆςELDEN RINGحسینmore
    • ShinjiMikami گفت:

      طبق شایعات و صحبتای بسیاری از افراد
      گاد اف وار بعد از رگناروگ خاموش میشه. تا اواخر نسل ۹ یا اینکه نسل بعد معلوم نیست. بعد ازش نسخه میدن.
      ایپی جدید سانتامونیکا میگن فانتزیه و حتی میگن جهان بازه، چیزی مثل همین هرایزن گوریلا تقریبا.
      فکر کنم یه rpg ساده ای مثل هرایزن ولی با دنیای فانتزی و خاص باشه.
      صبر کنیم ببینیم چی میشه

      Mengoآرینشهشهانی ماکروجانیTlou part 2 game of the centuryاربابJalladshadowیوهانCommander jensenXboss Series 5more
    • MahyarMsm گفت:

      میگن دارن روی یه ip جدید کار میکنن که به فضا و سیاره های دیگه و اینا مربوط میشه
      فکر نکنم هک اند اسلش باشه

      آرینshadowشهشهانی ماکروجانیFABLETlou part 2 game of the centuryاربابJalladیوهان..Beanumore
      • ShinjiMikami گفت:

        بعد به من میگی اطلاعاتت غلطه و … ؟😂
        اینی که تو میگی مال ناتی داگه مهندس
        ناتی داگ رو انچارتد ۵ و ایپی جدید علمی تخیلی rpg کار میکنه. شایدم اکشن ادونچر جهان باز
        گوریلا هم رو هرایزن انلاین و ۳
        اینا شایعست البته

        MengoshadowShinji is sadشهشهانی ماکروجانیFABLEXERXESRyderTlou part 2 game of the centuryاربابامیرحسینmore
        • Black Knight گفت:

          پرفسور IP جدید سانتا که قرار بود بعد از گاد ۳ ساخته بشه یه بازی فضایی بود با اسم رمز Project Darkside که حتی تو God of War: Ascension بهش اشاره میشه به صورت یه ایسترگ
          و با توجه به آگهی های استخدام و اعلامیه ها میگن سانتا داره به روشی بازی رو دوباره احیا میکنه و یه چیزی مثل اون میسازه
          شایعه ناتی داگ هم مربوط به یه بازی با حال هوای استیم پانک که میگن ممکن اول شخص باشه هستش

          MahyarMsmshadowShinji is sadشهشهانی ماکروجانیFABLETlou part 2 game of the centuryJalladShinjiMikamiیوهان
          • ShinjiMikami گفت:

            جناب برو بگرد ببین ای بابا😂
            من چند سال قبل رو نمیگم الانو میگم. سانتا رو یه بازی فانتزی کار میکنه.
            ناتی داگ بله درسته میگن استیم پانکیه درست مثل شایعه بازی اینکسایل که میگن توسط خالق فال اوت اونجا هم همین سبک بازی رو میسازن

            MengoshadowCommander jensenBlack KnightShinji is sadشهشهانی ماکروجانیFABLEXERXESTlou part 2 game of the centuryJallad
            • Black Knight گفت:

              گلم اصلا کامنتم رو خوندی ؟
              میگم با توجه آگهی ها و اخبار میگن همون بازی رو به یه روش دیگه دارن احیا میکنن و میخوان دوباره بسازنش البته با یه سری تفاوت ها
              حداقل درست بخون !

              Tlou part 2 game of the centuryShinjiMikami
              • ShinjiMikami گفت:

                شنگول پنگول میگم فانتزیه. فانتزی فانتزی
                نت بزن سانتامونیکا نیو ایپی حتی یه سایت یه هفته قبل در مورد این مطلب گذاشته.
                برو درست قشنگ بخون 😂
                هم ناتی داگ فضایی بسازه هم سانتا؟🤦🏻‍♂️
                مال ناتی هم strays cross که میگن استیم پانکیه و در فضاست سبکش مثل استارفیلده. تقریبا
                مال سانتامونیکا فانتزیه چیزی مثل هرایزن ویچر فیبل الدر … سلاح سرد داره😂

                Black KnightTlou part 2 game of the century
                • Black Knight گفت:

                  یعنی یه بازی فانتزی نمیتونه فضایی هم باشه 😂😂😂😂
                  خداوکیلی حالت خوبه ؟ 😂
                  همه شایعه ها دارن همین رو میگن بعد میگی سانتا داره یه بازی فانتزی مثل فیبل و غیره میسازه ؟ 😂😂😂😂
                  ناتی یه بازی استیم پانک که شایعه شده اول شخص هست داره میسازه سانتا هم یه بازی فضایی علمی تخیلی فانتزی
                  نمیدونم این چرت و پرت ها رو از کجا در میاری میگی آهان یادم اومد از همونجا که میگفتی اویل ۸ متای بالای ۹۰ میگیره 😂

                  farshadx
        • MahyarMsm گفت:

          والا من دیدم گفته بود این پروژه بارلوگه
          البته منبعش زیاد قابل اطمینان نیست

          شهشهانی ماکروجانیFABLEJalladیوهانBlack Knight
    • Ghaderi64 گفت:

      حدسم اینه کوری بارلوگ داره تو گاد آف وار بعدی که احتمالا تو مصر کار میکنه

      FanresidentevilJalladshadowیوهان..Hard gamerShinji is sadOld blacksmithShinjiMikami
  • Black Knight گفت:

    youtube.com/watch?v=XTVRR837ZOo
    این لینک مقایسه God of War (2018) با God of War: Ragnarok هست که برای چنل یوتیوب ElAnalistaDeBits یکی از معتبر ترین چنل ها برای مقایسه گرافیکی هستش تو خود ویدئو هم کامل توضیح میده درباره گرافیک و چیز های دیگه بازی
    این رو صرفا نوشتم برای اونایی که موقع نمایش اولیه بازی میومدن میگفتن یه DLC 60 70 دلاریه و هیچ تغییری از نظر گیم پلی هم نکرده (نمونش هم که زیاد داریم اینجا)
    درکل هایپم برای God of War: Ragnaork خیلی زیاده و همون صحنه ای که داشت جزئیات زنده محیط و سپر های مختلف کریتوس و کمبت های جدید و مکان ها و Boss Fight ها و دشمن های جدید رو نشون میداد برام کافی بود تا بدونم این بار هم Santa Monica Studio ناامیدم نمیکنه

    farshadxShahabTlou part 2 game of the centuryاربابshadowیوهانT800HALO INFINITEMax22..more
    • Ryder گفت:

      البته تو همین ویدیو نشون داده میشه محیط بعضی قسمتا کپی پیست نسخه قبلیه

      Shahabشهشهانی ماکروجانیTlou part 2 game of the centuryاربابshadowShinjiMikamiHALO INFINITE𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰Xboss Series 5..more
      • Black Knight گفت:

        عزیزم بازی تو همون دنیا جریان داره و وقایعش بعد از Fimbulwinter هستش بعد میگی کپی ؟
        حرفت خیلی بی ربط بود چون بازی دقیقا دنباله همون هستش و طبیعتا محیط هایی که تو بازی رفتیم در اختیارمون هستش به علاوه جاهای جدید تر

        farshadxShahabشهشهانی ماکروجانیTlou part 2 game of the centuryاربابحسینshadowHALO INFINITEXboss Series 5..more
      • MahyarMsm گفت:

        یعنی چی کپی پیست؟ خب اون محیط ها توی اینم هستن.
        توی رگناروک میتونی وارد سه قلمروی جدید بشی به جز اون قبلی ها
        البته اون قلمرو هایی که قبلا واردشون شدی طبق گفته هاشون به خاطر شرایطی که فیمبول وینتر ایجاد میکنه خیلی تغییر کرده

        آرینShahabشهشهانی ماکروجانیTlou part 2 game of the centuryاربابحسینshadowیوهان𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰..more
      • Kuros گفت:

        واقعا هیتری یا از رو ندونستن میگی ؟!؟ عزیز من بازی در همون دنیا جریان داره اگه مثل قبلی نباشه که بدجور میشه .البته با گرافیک بالاتر و طراحی بهتر

        KurosNobodyShahabTlou part 2 game of the centuryاربابحسینیوهانshadowShinjiMikamiHALO INFINITEmore
        • Ryder گفت:

          درسته از بعد داستانی قراره مرتبط باشه ولی واژه پیشرفت همه‌جانبه فن بوی بازیه
          سانتا برا کم شدن پروسه ساخت اومده کپی پیست کرده و این واقعیته،هیتش کجاست نمی‌فهمم
          در نظر شما هرکی حقیقتی رو بگه که به مذاق شما خوش نیاد میشه هیتر؟

          KurosBlack KnightNobody
          • Black Knight گفت:

            عزیزم بازی تو اساطیر نورس جریان داره و تو بازی میتونی به قلمرو های مختلف سفر کنی جدا توقع داشتی چیکار بکنن ؟!!!
            اومدن ۳ تا قلمرو جدید هم به بازی اضافه کردن و تازه همون وقایع Fimbulwinter هم رو بازی تاثیر گذاشته و محیط های نسخه ۲۰۱۸ رو تغییر داده و به بازی جدای از اینا کلی چیز جدید اضافه شده بازم میگی کپی ؟!!!

            farshadx
  • Hard gamer گفت:

    من واقعا نمیفهمم چرا بعضی ها میگن هیچ تغییری نکرده 😕 دیگه بالاتر از این نمیره 😂

    NobodyShahabTlou part 2 game of the centuryاربابshadowHALO INFINITEMax22..BeanuἘμπεδοκλῆςmore
  • Conor گفت:

    جز پنج بازی برتر تاریخ. مطمئنم این رگناروک برا کامپیوتر هم میاد با فاصله زمانی کم

    ShahabTlou part 2 game of the centuryshadowSiRSiNaHALO INFINITE..BeanuἘμπεδοκλῆςELDEN RINGحسینmore
  • MahyarMsm گفت:

    فکر کنید بشه از یه سلاح دیگه هم استفاده کرد!!! دیگه واویلا🤩
    احتمالا کریتوس برای مبارزه با ثور به یه چیز قوی تر نیاز داره هرچند با همونا هم میشه ولی اودینم هست باید بالاخره یه چیز قوی تر تو بازی باشه.
    دشمن های بازی متنوع تر شدن و باس ها هم مشخصا تعداد و تنوعشون بیشتره. چون رگناروک پر از شخصیت و اساطیره که مطمئنم سانتا ازشون استفاده میکنه (البته نه همشون مثلا هایمدال و فنریر و اسکول و هاتی و سورت و….)
    راستی خیلی ممنون
    تحلیل خوبی بود👍👍

    farshadxNobodyShahabTlou part 2 game of the centuryاربابshadowیوهانHALO INFINITEOmid_FshMax22more
  • ‌”صحبت در مورد مسائل کم‌اهمیت باعث شده تا نکات هیجان‌انگیز Ragnarok و تغییرات جدید آن در مرکز توجه نباشند”
    این دقیقا چیزی که دنیای اینسایدری دنبالش هستند، به چیزهایی به اهمیت انقد گیر بدیم تا اصل بازی دیده نشه.

    ShahabTlou part 2 game of the centuryاربابیوهانshadowT800Omid_FshMax22𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰..more
  • به نظرم جا داشت در یک چنین مقاله ای به این موضوع اشاره بشه که هیچ شرکتی نمیاد با عرضه بازی بدون هیچ گونه تغییری بپردازه و نام خودش رو لکه دار کنه . اینکه سانتا مونیکا بخواد به این سری یا حداقل به داستان های کریتوس پایان بده ترسناکه و همین هواداران رو حسابی ترسونده . وگرنه حتی عنوان «عروج» هم بازی باکیفیت و شایسته تقدیر بود چه رسد به یک عنوان از سری اصلی .

    اربابshadowT800..BeanuἘμπεδοκλῆςELDEN RINGحسینHard gamerSenuamore
  • Gamer007 گفت:

    گوووووتیییییی ۲۰۲۲
    گاد اف وار بعد از شکست رد دد گردن کلفت امده است تا ۲۰۲۲ نیز استارفیلد و الدن رینگ کوچولو را شکست بدهد😍😍😍

    ShahabTlou part 2 game of the centuryاربابshadowیوهانT800HALO INFINITE..Beanuبراتون یه جوک بگمmore
    • ELDEN RING گفت:

      الدن رینگ هردوتاشو قورت میده پسرک😆😆😆

      MengoTlou part 2 game of the centuryاربابshadowT800HALO INFINITE𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰..Beanuحسینmore
    • FABLE گفت:

      الدن رینگ شاهکاره شاهکار میاد گاد کوچولو رو میزنه کنار صبر کن بچه جون

      MengoShahabاربابshadowT800HALO INFINITEELDEN RING𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰..Beanumore
    • ShinjiMikami گفت:

      خخخخخخخخخخخخ دیگه چی جوجه.. حالا الدن شد کوچولو، گاد هیچوقت نمی تونه دوباره گوتی بشه این یک، هیچوقت یه آیپی سند باکسی و نیمه اپن ورد نمی تونه با اوپن ورد واقعی رقابت کنه این دو؛ گوتی ۲۰۲۲ الدن رینگ هست از همین الآن با اطمینان اینم سه، و درصورت وجود استارفیلد تو سال بعد یعنی ۲۰۲۲ رقابت ممکنه طوره دیگه ای رقم بخوره و ۵۰/۵۰ بشه بین هرکدوم سره جایزه سال.، الدن رینگ اونقدری بزرگ و با عظمت که تو نمی تونی اینو بفهم

      ShinjiMikamiNobodyShahabTlou part 2 game of the centuryارباب𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰shadowT800HALO INFINITEELDEN RINGmore
      • HALO INFINITE گفت:

        این اشخاص نمیدانند که الدن چیست و استارفیلد چیست
        این افراد نمیدانند که تاد هاوارد کیست و میازاکی و جرج مارتین کی هستند.
        سال ۲۰۲۲ رقابت بین این دو خواهد بود. این دو بازی سرشار از نوآوری و زمینه ساز انقلابی در تاریخ گیم هستند.
        این دو بازی چه از گاد و چه از رد دد ۲۰۱۸ بهترن و این را ثابت خواهند کرد.

        NobodyShahabشهشهانی ماکروجانیFABLETlou part 2 game of the centuryاربابحسین𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰shadowیوهانmore
        • ShinjiMikami گفت:

          درووودد دروودد 🖑🖐🖑🖐 مرحباا
          بنازم به این همه تفکر و هوش 💎💙💎💙💜
          درسته دوست من👍👍. حقیقت همینه☺، و در آخر هم اونایی که انکار میکنن بهش پی خواهند برد فقط کمی باید صبر کنیم تا به وضوح مشاهده گر این موضوع باشیم.

          ShinjiMikamiShahabشهشهانی ماکروجانیFABLEحسینیوهان𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
    • ShinjiMikami گفت:

      راستی برو یکبار دیگه تریلر سی جی الدن رینگ رو ببین تا به عظمت و عمق یه اَثر پی ببری و همچین یخورده هَنگ کنی تا بلکه ایمان بیاوری و باور کنی که ۲۰۲۲ را با خاک یکسان میکند😂😂 البته اگه تاحالا ندیدی اولین تریلر بازیو.. چون خیلی خیلی جوه سنگینی داره 😂

      FanresidentevilاربابحسینیوهانshadowShinjiMikamiHALO INFINITEELDEN RING..
      • Hich گفت:

        البته فراموش نکنید سکیرو و گاد هردو تو سال ۲۰۱۸ منتشر شدند اما بجز دو سه مورد همه جا خدای جنگ بهترین بازی سال اعلام شد.
        ولی خود من جفتشون و دوس دارم و همونقد واسه راگناروک منتظرم که واسه الدن رینگ

        ShinjiMikami
        • ShinjiMikami گفت:

          واااااااتتتتتت؟؟؟!!!!!!!! سکیرو تو سال ۲۰۱۸ منتشر شد و بعدهم تو گیم آواردز بقل دست گاد اف واررر بود.!.🤔 میتونم بپرسم وات د فازز؟؟
          البته فکر نکنم لازم باشه چون تویی که به اینترنت
          وصلی پس حتماً میتونی یه لحظه سرچ کنی تو گوگل Sekiro تا بعد ببینی چه چیز در وصفش نوشته و ثبت شده..😑😑😑😑👎👎
          واقعا که.

        • ShinjiMikami گفت:

          داداش نمیدونم از کی وارد مباحث گیمینگ شدی و کلاً چقدر سردر میاری اما واقعاً این نشون دهنده ی اینه که یا سنت هنوز به ۱۶ سال نرسیده یا اینکه از همین دیروز پریروز با صنعت گیم آشنا شدی، چون وقتی میای ناآگاهانه از ی چیزی حرف میزنی که اصلاً حقیقت نداره سعی در کوچک نشان دادن خالق اون اثر و به تهمت بستن سایر افراد که در سایت هستن میکنی از این جنبه که هیچی حالیشون نیست و دارن چرت و پرت تحویل هم دیگه میدن.، اگه واقعا سواد کافی داری و یا انگلیسی ات تا حدی خوبه که بتونی یک اسم رو وارد کنی. یا هم اینکه یه فیلترشکن دانلود بکنی و توی یوتیوب سرچ کن (The Game Awards 2019) تا متوجه شی کدوم گیم برنده اصلی اعلام میشه و جام گوتی رو به دست چه شخصی میدن..

      • G.LN گفت:

        یادمه یه بازی بود که خیلی از عظمتش صحبت میکردن اما همینکه اومد همون هوادارها که نتوسن پوزشو جلوی بازیهای سونی بدن شدن بدترین هیترای همین بازی.

    • Shinji is sad گفت:

      رقابت بین استارفیلد و الدن رینگ و زلداست. گاد چیز جدیدی نداره و این واضحه🙂

      Fanresidentevil𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰اربابحسینیوهانshadowT800ShinjiMikamiHALO INFINITEELDEN RING
  • امیدوارم آتنا رو به عنوان یک باس در این بازی ببینیم ، حتی مینی باس هم باشه خوبه ، آخه خیلی راحت از داستانش گذر کردن ، طرف حاضر شده هم خودش بمیره هم کل خانوادش رو به باد بده تا حکومت رو در دست بگیره ، بعد کریتوس به راحتی با یک ضربه کل نقشه هاش رو از بین برد ، امیدوارم برای انتقام برگرده

    shadow..BeanuHard gamerSenuaFABLESina MorganMahyarMsm
  • Mobin گفت:

    سونی چی بلده جز کاتسین ساختن

    آرینTHE SAINT SNAKEShahabتازه وارد(waltz ( Rolling In The DeepTlou part 2 game of the centuryاربابshadowیوهانT800more
  • Last of us گفت:

    گادم گادای قدیم حیف ولی شاید گوتی بشه

    THE SAINT SNAKEShahabتازه واردTlou part 2 game of the centuryاربابshadowT800..BeanuHard gamermore
  • G.LN گفت:

    طبق نظر مایکروفن ها این بازی تکرار بازی قبله و اصلا تفاوتی نداره با نسخه قبل بلکه بدتر هم شده ضمنا نسخه ۲۰۱۸ هم کپی نسخه های اولیه س!!!!! و متای ۹۴ لایقش نبوده بلکه حقش نهایت متای۸۰.

    مهدی آرزومندی𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰ShahabTlou part 2 game of the centuryاربابshadowT800..
  • Kuros گفت:

    تو بیا و بازی بودن را یادمان بده …

    آرین𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰اربابT800ShinjiMikami..
  • بی صبرانه منتظریم
    We must prepare ourselves

    آرینارباب..
  • من پیش‌بینی می‌کنم نسل نهم برخلاف این عقیده که میگن: ”با پیشرفت تکنولوژی، نسل‌های کنسول‌ها کوتاه‌تر میشن“ طولانی‌ترین نسل برای کنسول‌ها باشه.
    چون هم زمان ساخت بازی‌ها طولانی‌تر شده و اگه شرکت‌های بزرگ بخوان روی بازی‌های بزرگ‌تر و پرجزئیات‌تر از نسل قبل کار کنن، هر استودیو برای هر بازی بزرگش حــداقــل ۳ سال زمان ساخت میخواد (EA و Ubisoft رو بیخیال، اونا کلا با Copy و Paste بازی قبلیشون، بازی میسازن) و اگه این نسل بخواد ۵ سال باشه، نسل بسیار کم‌رمق و نه‌چندان درخوری رو شاهد خواهیم بود.
    هم اینکه قدرت کنسول‌های نسل نهم خیلی بیشتر از ایناییه که حتی دارن بهمون قولشو برای ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ میدن، چون فعلا اکثر استودیوها دارن رو همون مدل بازی‌سازی نسل هشت بازی‌هاشونو میسازن و در نتیجه بازی‌هاشون اونقدری که باید با سخت‌افزار نسل نهم مَچ نیستن، به همین دلیله که فریم‌ها و لودینگ‌های عجیب و غریب کم یا متفاوت رو روی هر دو کنسول پرچم‌دار می‌بینیم؛ در ضمن حالا حالاها پشتیبانی از نسل هشتم (به دلیل کمبود قطعات سخت‌افزاری) در اولویت کار شرکت‌ها قرار داره که به خودی خود از اونور قضیه به طولانی‌تر شدن نسل نهم کمک می‌کنه.
    به علاوه همین کنسول‌های پایه قابلیت نمایش تا رزولوشن ۸K رو دارن، که فکر نمی‌کنم تا ۸-۹ سال دیگه چیز عادی‌ای بشه و نیاز به رزولوشن بالاتر احساس بشه. چون همین الان هم رزولوشن ۴K تقریبا لاکچری محسوب میشه و اکثر گیمرها ترجیحشون اینه که فریم بالاتر داشته باشن و اگه رزولوشن نمایشگرشون ۱۴۴۰p باشه هم فرق زیادی براشون نداره و خود رزولوشن ۴K هم به اندازه کافی زیاد هست، مگه اینکه تلویزیون‌های ۹۰ اینچ به بالا ترند و عادی بشه بین مردم وگرنه (این بخش رو تو یه سایت معتبر خوندم) که رو سایزهای کمتر از ۸۵-۹۰ اینچ، تشخیص بین رزولوشن ۴K و ۸K خیلی سخته و به‌نظرم نیازی هم به این حجم از پرش پردازشی برای رزولوشن بیشتر از ۴K تو این نسل نیست. (البته به نظر من، حتی نسل بعد هم نباید استاندارد رزولوشن بره روی ۸K، چون بیهوده باعث عملکرد فنی خیلی ضعیف‌تر بازی‌هایی میشه که میتونن رو همون ۴K فریم و جزئیات خیلی خیلی بالاتر و بیشتری رو به نمایش بذارن.)

    Old blacksmithآرین1100T800مهدی آرزومندی
  • morteza گفت:

    به امید درخشش این بازی
    منتظر دیدن سلطان کریتوس خواهم بود
    همیشه رویام بود که کریتوس و دووم اسلیر رو با هم تو یه بازی ببینم که تقریبا محاله

    آرین1100
  • 1100 گفت:

    “از زمان انتشار تریلر God of War: Ragnarok در هفته‌ی گذشته (https://gamefa.com/762703/تریلر-گیم%e2%80%8cپلی-بازی-god-of-war-ragnarok-منتشر-شد/)، صحبت‌ها در مورد این بازی افزایش یافته است.” ( ۱۱ آبان ۱۴۰۰ – ۱۷:۵۵ )

    حالا اون لینک مارو ب چه تاریخی میبره ؟ : (۱۹ شهریور ۱۴۰۰ – ۰۲:۰۴)

    😑🚬🗿🚬🗿🚬

    آرین
  • یه چیز جالب در مورد سری گاد آف وار ،،،،

    قد کریتوس تو نسخه ۲۰۱۸ نسبت نسخه ۳ کوتاه تر شده …
    تو نسخه ۳ .. ۲ متر و ۳۵ سانتی متر و توی ۲۰۱۸ .۱ متر و ۹۸ سانتی متر بوده ….
    تو نسخه ۳ ،۴ تا غول بودن که بزرگترین دشمنان سری گاد آف وار بودن با قد های بین ۴۰۰ متر تا ۴۸۰ متر ، اما رکوردشون تو گاد ۲۰۱۸ با ظاهر شدن اون مار عظیم الجثه شکسته شد ،چون طول اون مار فراتر از ۴۰ کیلومتر بود 🤯

    Ryder1100حسینیوهان
  • sorena گفت:

    من از طراحی ثور بشدت ناراضی ام. حالا هی بگن نزدیک ترین و فلان ترین به داستان ها هست. مگه کلیت داستان حقیقت داره که رو این یکی پا فشاری میکنن؟؟ واقعیت اینه که جنگیدن با یه کوتوله ی چاق اصلا و ابدا نمیتونه حس یه نبرد حماسی و عظیم رو که از گاد او وار انتظار داشتم رو براورده کنه. چقدر منتظر بودم که جنگ کریتوس و با ثور ببینم ولی چیزی که میخوان بدن با جیزی که انتظار داشتم میلیارد هاسال نوری فاصله داره. کسی انتظار یه ثور عین مال مارول رو نداشت، میتونستن از روش های با ابهت تری برای متفاوت بودن استفاده کنن. مثلا طراحی خدای جنگ نورث عالیه ولی ثور واقعا فاجعه اس.

    مهدی آرزومندیNobodyShahabVito ScalettaCommander jensenshadowBlack Knightتازه وارد1100حسین
    • Hich گفت:

      سلام
      بنظر من طراحیش خیلی خوبه یکم فکر کنیم می‌بینیم سیکس پک دیگه خیلی خز شده واسه ابهت، به قول خودت زئوس و آرس و همین بالدر یا حتی پسرهای ثور همه سیکس پک داشتن. و ازونجایی که این فقط یه عکسه و برای تصمیم گیری در مورد ابهت ثور باید رفتارشو تو بازی ببینیم ولی تو همون تریلر بازی اون قسمتی که صدای ثور داره پخش میشه بی نظیره من بارها فقط صداشو گوش دادم لامصب از صداش معلومه چی هست، همینکه اگه تو همون عکس یه نگاه به چشمای ثور بندازی خشم و ابهتی که تو چشاش هست تو چشای کریتوس نمی بینی.

      مهدی آرزومندی1100
    • Vito Scaletta گفت:

      موافقم. انگار یه modi یکم گنده تره بیش از حد شبیه modi هست باید بجای اینکه خیکش بیرون باشه زره و شنل میداشت مثل آخر گاد ۲۰۱۸ و قدش باید خیلی بلند تر میبود حداقل اندازه tyr باید قد بلند میبود ابهت اریس تو gow 1 رو یادته؟ ثور باید حتی از اریس و هیدیس خفن تر و پر ابهت تر طراحی میشد ولی شبیه یه هیزم شکنه دائم الخمره که تو جنگل زندگی میکنه با اون خیکش.
      انگار کپی مودی هست فقط یکم گنده تر:
      i.pinimg.com/originals/02/63/a3/0263a3290ddeff079f97fb44a0e83c47.png

      1100
  • فکر کردم یه تریلر جدید اومده ها😞

    1100
تریلر God of War Ragnarok یک بهبود همه‌جانبه را نوید می‌دهد