تاریخ انتشار بازی اول شخص Industria مشخص شد
استودیوی سازندهی بازی Industria که در گذشته به معرفی این عنوان پرداخته بود، امروز تاریخ دقیق عرضهی آن را تعیین کرد. همچنین برای آشنایی بیشتر بازیبازان، ویدیوی تازهای از این اثر نیز عرضه شده است.
دو استودیوی هدآپ گیمز (Headup Games) و بلکمیل (BlackMill) به ترتیب وظیفهی ساخت و عرضهی بازی Industria را به عهده دارند. آنها امروز در خبر خوبی اعلام کردند که این اثر تیراندازی و اولشخص در تاریخ ۸ مهر ۱۴۰۰ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی) به دست هواداران خواهد رسید. این بازی بر روی استیم و فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) نیز به انتشار خواهد رسید.
ضمنا در تریلری هم که امروز عرضه شده است، میتوان بخشهایی از گیمپلی و حالت داستانی این عنوان را مشاهده کرد. نحوهی استفاده از آیتمها و برخی از سلاحها نیز کاملا واضح است. داستان Industria به سال ۱۹۸۹ میلادی بازمیگردد و در شهر برلین جریان دارد. شما در این اثر باید هدایت دانشمندی به نام Nora را به دست گرفته و ماموریتهای خود را یکی بعد از دیگری طی کنید. هدف اصلی شما در این بازی این است تا دوست گمشدهی خود را نجات دهید.
تیم سازنده برای ساخت این بازی از عناوین همسبک زیادی الهام گرفته است. به گفتهی بازیبازان، این بازی میتواند بسیار سرگرم کننده و جذاب باشد. تنوع سلاحهای این عنوان نیز زیاد خواهد بود و نباید از این قضیه به سادگی عبور کرد. جالب است بدانید این بازی برای ۶ سال در دست توسعه است. ابتدا تنها دو نفر توسعهی آن را آغاز کردند و سپس افراد دیگری هم به این تیم پیوستند. چندی پیش هم دموی این بازی بر روی رایانههای شخصی منتشر شد.
David Jungnickel، از اعضای تیم سازنده، در مورد تاریخ انتشار بازی گفته است:
بسیار خوشحال هستیم که سرانجام بازیبازان میتوانند Industria را تجربه نمایند. این بازی علمی – تخیلی میتواند تجربهای لذتبخش برای آنها به حساب بیاید. تیم ما به سختی مشغول ساخت این بازی بوده است. از لحاظ گرافیک و داستان، زحمات زیادی برای این عنوان کشیدیم و به نظر میرسد که به نتایج درخشانی هم خواهیم رسید. بسیار مشتاق هستیم تا واکنش بازیبازان در این خصوص را مشاهده کنیم.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
روی ps5 یا ایکس باکس سریز اس نمیاد؟
«ابتدا تنها دو نفر توسعهی آن را آغاز کردند و سپس افراد دیگری هم به این تیم پیوستند»
چقدر خوب و چقدر باحال که صنعت گیم داره به سمتی میره که تیم های کوچیک هم می تونن عناوین باکیفیت خلق کنن و این سادگی باعث میشه عناوین بزرگ هم برزگ تر همیشه بشن.