حضور ایکس‌باکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 - گیمفا 
حضور ایکس‌باکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 - گیمفا 
حضور ایکس‌باکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 - گیمفا 
حضور ایکس‌باکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 - گیمفا 

ایکس‌باکس رویداد جدیدی را در Tokyo Game Show 2021 برگزار خواهد کرد

مهدى قانع‌پسند
۱۷:۵۴ ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
حضور ایکس‌باکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 - گیمفا 

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که همانند سال گذشته در مراسم Tokyo Game Show شرکت کرده و محتوای جدیدی را به نمایش در خواهد آورد.

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده در خصوص Tokyo Game Show، کمپانی مایکروسافت همچون سال گذشته در این مراسم حضور خواهد داشت. رویداد ایکس‌باکس Tokyo Game Show 2021 در تاریخ ۸ مهر ۱۴۰۰ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱) ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. طبق اعلام شرکت مایکروسافت، این رویداد چیزی در حدود ۵۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و شامل رونمایی از محتوای کاملاً جدید خواهد بود.

شما در ادامه می‌توانید پیامی را که کمپانی مایکروسافت در خصوص رویداد پیش روی خود، تحت عنوان Xbox Tokyo Game Show Showcase 2021 منتشر کرده است را مشاهده کنید:

وارد شده و به ایکس‌باکس ملحق شوید تا با یکدیگر اکوسیستم گیمینگ خود را به جهانیان نشان دهیم.

ما اخبار و محتوای جدیدی را برای نمایش در Xbox Tokyo Game Show Showcase 2021 آماده کرده‌ایم.

tokyo game show

اگرچه کمپانی مایکروسافت در بیست سال گذشته همواره نگاهی به بازار عظیم و همچنان در حال رشد ژاپن برای افزایش مقبولیت برند ایکس‌باکس در میان بازی‌بازان این کشور داشته است با این وجود مدتی قبل، آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت اعلام کرد این کمپانی برنامه‌های جدی‌تری را در راستای گسترش بازار خود در کشور ژاپن تدارک دیده است که بخش عظیمی از آن را نیز همکاری با بازی‌بازان ژاپنی در جهت توسعه‌ی عناوین اختصاصی برای کنسول‌های ایکس‌باکس تشکیل داده‌اند.

در همین راستا و طی یک سال گذشته نیز مایکروسافت علاوه بر شرکت در مراسم Tokyo Game Show 2020 و معرفی محتوای جدید، موفق شد تا کمپانی هلدینگ زنی‌مکس مدیا (ZeniMax Media) را خریداری کرده و به این واسطه یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای بازی‌سازی ژاپنی یعنی تانگو گیم‌ورکس (Tango Gameworks) را تبدیل به یکی از شرکت‌های فرست-پارتی (First-party) ایکس‌باکس کند.

مراسم Tokyo Game Show 2021 از تاریخ ۸ مهر ۱۴۰۰ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱) تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ (۳ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار خواهد شد و علاوه بر مایکروسافت، میزبان کمپانی‌های دیگری همچون سگا (Sega)، اسکوئر انیکس (Square Enix) و کپ‌کام (Capcom) خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

حضور ایکس‌باکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 - گیمفا 
حضور ایکس‌باکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 - گیمفا 
حضور ایکس‌باکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 - گیمفا 
حضور ایکس‌باکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 - گیمفا 
حضور ایکس‌باکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 - گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Wild Rage گفت:

    تو توئیتر میگن که احتمالا یه خبر خیلی مهمه. ولی باید دید.
    احتمالا میخوان با مخاطبان ژاپنی ارتباط بهتری برقرار کنن. اخبار جدید هم قراره باشه پس شاید از همکاری یا چیز دیگه ای رونمایی کنن

  • Omid_Fsh گفت:

    از این ور اینا تو همه چی هستن از اون ور سونی هیچ جا نیست البته از اونجا که مراسم مربوط به ژاپنه دیگه فکر کنم سونی باشه

    • با توجه به لاین آپ رسمی، سونی حضور نداره داخل TGS 2021.

      • Wild Rage گفت:

        به نظرتون امسال یه مراسم بزرگ برگذار میکنن؟؟
        یا میزارن سال بعد و با دستان پر یه مراسم بزرگ بر گذار میکنن؟؟
        اخه شایعات میگن احتمالا این ماه یه مراسم بزارن (البته فک کنم همینو در مورد ماه قبل هم گفتن).

        • پلی استیشن شدیداََ غیر قابل پیشبینی شده، اما به نظرم همین ماه (سپتامبر) مراسم دارن. (به احتمال زیاد نیمه اول). البته مطمئن نیستم اون رویدادی باشه که همه انتظار دارن یا نه اما مطمئناََ چندتا سورپرایز خواهند داشت.
          با اطمینان کامل نمیگم، اما غیر منطقی به نظر نمیرسه که فردا تاریخ رویداد بعدیشون رو مشخص کنن.

          • saman_mmn گفت:

            با این که دوست دارم سونی رویداد داشته باشه اما به نظرم اینا دلایلی هست که سونی امسال مثل سال ۲۰۱۹ رویدادی رو برگزار نمیکنه.
            ۱-سیاست های کلی شرکت ها تغییر کرده.دیگه شرکت ها بازی ها رو با فاصله زیادی از زمان انتشار معرفی نمیکنن.امسال یوبیسافت و اسکوئرانیکس و ea هم از این سیاست استفاده کردن.ما فقط بازی هایی رو ازشون دیدیم که یا قبلا معرفی شده بودن یا تا انتشارشون زمانی کمی مونده.حتی اکس باکس هم تا جایی که میتونست بازی های آیندشو نشون نداد.اگر هم که نسبت به سایر شرکت ها بازی بیشتری معرفی میکنه یا رویدادهای بیشتری میذاره به خاطر گیم پس هستش چون نیاز داره که مدام سر زبون ها باشه تا مشترک بیشتری پیدا کنه مثل تمام سرویس های اشتراکی دیگه.و از اون جایی که سونی بازی معرفی نشده ای برای انتشار تا چندین ماهه آینده نداره به نظرم رویدادی برگزار نمیکنه.
            ۲-سونی نیازی به رویداد در حال حاضر نداره چون تمام کنسول هاش داره فروش میره و از طرف دیگه دست بالا رو تو بازار داره برعکس مایکروسافت که داره تلاش میکنه به محبوبیت و فروش بیشتری دست پیدا کنه.
            ۳-سونی و سایر شرکت ها با توجه به شرایط کرونا و تاریخ دقیقی برای انتشار بازی ها و همچنین به دلیل اینکه بازی های شرکت های رقیب تاریخ دقیقی ندارن تا جای ممکن سعی میکنه بازی هاشو دیرتر معرفی کنه.چون که اگر رویدادی بذاره باید برای تعدادی از بازی هاش تاریخ بده یا دست کم یک بازی معرفی کنه.
            ۴-چون دی ال سی های گوست و دث استرندینگ و گیم پلی هورایزن و حتی خبر تاخیرش رو اعلام کرد و حتی خبر خرید استودیو های هوس مارک و بلوپوینت و اون یکی دیگه رو جلوتر اعلام کرد در صورتی که میتونست همه اینها رو در یک رویداد معرفی کنه.این طور به نظر میاد که نمیخواد رویدادی برگزار کنه.
            ۵-جز استودیو های سکند پارتی و انحصاری های زمانی به نظرم بازی های دیگه سونی هنوز آماده نیستن تا نمایشی ازشون پخش بشه درست مثل بازی هایی اکس باکس(پرفکت دارک و …).

            • رویداد باید داشته باشن به نظرم، اما رویداد بزرگی که چیزی شبیه به E3 2016 باشه؟ بعید میدونم. رویدادی اگر برگزار کنن ماه سپتامبر، بیشتر تمرکزش بر روی بازی های پاییز باید باشه مخصوصا آثار مولتی پلتفرم مثل cod. همیشه همه چیز در مورد پروژه‌های بزرگ نیست، نیاز به بازاریابی بازی های مولتی پلتفرم و Indie دیده میشه. بازاریابی این بازی ها تازه اهمیت ویژه‌ای داره چون اون هایپ اثر سانتا مونیکا رو ایجاد نمی کنه.
              بنابراین به نظر من رویداد دارن اما یک رویداد متوسط باید باشه نه به کوچکی state of play های اخیر نه به پرباری E3 2016. بیشتر تمرکز بر روی بازی های پاییز دارن + یکی دو تا سورپرایز و همچنین تریلر جدید هورایزن. در بدترین حالت ممکن حداقل یک STATE OF Play دیگه برگزار می کنن.

              • @alistar گفت:

                اخه اقای کریمی ، این همه سکوت زجر آور اگه با یک رویداد متوسط بخواد پایان پیدا کنه ، ببخشید پلی سونی قشنگ گند زده به ابروی خودشو طرفداراش هرسال یه رویداد سونی داشته ولی الان چی من واقعا سونی رو درک نمیکنم و واقعا میگم اگه اینجوری که شما میگین باشه به نظرم سونی تمام هایپ پیرامون کنسول هاش و بازی هاش رو از بین میبره و همرو نا امید میکنه .

                • @alistar گفت:

                  اگه نظر منو بخواین باید بگم پلی استیشن باید از تمام توانش استفاده کنه و رویدادی بده تا اگه اکس باکس توی توکیو گیم شو هم بود نتونه جواب خاصی بهش بده ، باورم نمیشه یه کمپانی ژاپنی مثل پلی استیشن توی توکیو گیم حضور نداره و رقیب آمریکاییش حضور داره ، به نظرم اعضای پلی استیشن باید کمی مورد رسیدگی قرار بگیرن ، اینطور که من میبینم رسما دارن خیانت میکنن ، به هرحال اکس باکس که هیچی نداشته به قولی توی تمام جشنواره ها حضور داره هرچند کمرنگ یا قوی اما پلی استیشنی که این همه لاین آپ قوی برای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ داره هیچ جا نیست ، این واقعن برای منی که طرفدارشم بی معنیه .

                • کاملاََ مخالفم، به نظرم رویکرد سونی مشکلی نداره، درسته سکوت کرده، اما از مشکل جدی تر یعنی عرضه دیرهنگام جلوگیری کرده. فاصله زمانی رونمایی و رلیز لست دردناک تر از این بود که رویداد نداشته باشن. و بهتره تا ۲۰۲۲ رویدادی نداشته باشن، من شخصاََ هیچ مشکلی با این موضوع ندارم. به دلایل زیاد:
                  ۱- سونی سال گذشته بازی های زیادی عرضه کرد ساکر پانچ و ناتی داگ و اینسامنیاک همگی فعال بودن بازی رلیز کردن. این استودیوها به تایم نیاز دارن. دستگاه نیستن که هر سال برای شما بازی تولید کنن. یه سری آدمن نیاز به استرحات دارن نیاز به کد نویسی و انیماتوری و …ایده پردازی و … دارن.
                  شما سال ۲۰۲۰ از سونی لذت بردی ghost of tsushima و marvel’s spider man miles morales و demon’s souls تجربه کردی. حالا باید صبر کنی استودیوهایی که اینا رو ساختن پروژه تولید کنن انتظار ندارین که ناتی داگ یک ساله برگرده بازی رونمایی کنه بعد تاریخ ۲۰۲۵ بذاره.
                  ۲- رقیب پلی استیشن یعنی ایکس باکس پروژه‌های زیادی رو رونمایی کرده یا تیزر داده که به این زودی‌ها رلیز نمیشن مثل Fable مثل avowed مثل Perfect Dark مثل ۳ state of Decay مثل indiana Jones و … خیلی از این بازی ها ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ شاید عرضه بشن و شاید هم وضعیت کرونا شدیدتر بشه و به سال های بعد موکول بشن. سونی هم همینطور ممکنه کرونا تاثیر بذاره و مثلا gow به اواخر ۲۰۲۲ یا سال بعد منتقل بشه، تا وقتی استودیو مطمئن نباشه هیچوقت از گیمپلی رونمایی نمی کنه.
                  سونی حداقل ۵ بازی بزرگ در سطح آنچارتد در دست ساخت داره منتهی برنامه‌ی سونی خیلی منظم بوده و امسال هر سه چهار ماه بازی تدارک دیدن، اول ریترنال اومد، بعدش رچت حالا kena و deathloop. همه ی سلیقه ها رو پوشش دادن تقریباََ. شرکتی که برنامه منظمی داره بازی های ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ رو رونمایی نمی کنه بلکه سعی می کنه با فاصله یک یا دو سال بازی به نمایش بذاره و فن بیس رو سرگرم نگه داره. به عبارت دیگه با سیاست جلو میرن.
                  سونی نسل خوبی رو پشت سر گذاشته برنامه‌ای منظم داره برای همین نیازی نداره دستشو رو کنه مثل رقیب. کم کم از بازی هاش پرده برداری می کنه.
                  اما مایکروسافت با قدرت وارد نسل جدید شده، اما نسل قبلی خیلی براشون خوب نبوده. باید هایپ ایجاد کنن باید از برنامه‌ها رونمایی کنن.

                  کسایی که فکر می کنن سکوت سونی به معنای نداشتن محتوا هستش باید یه تجدید نظر بکنن چون تک تک استودیوها در حال خلق آی پی های جدید و بازی های تازه هستند بعضی ها دو تیمه این کار رو انجام میدن. قراردادهای زیادی هم بسته شده. سه ماه پیش رئیس استودیوهای پلی استیشن گفت که ۲۵ بازی اختصاصی تحت لیبل استودیوهای پلی استیشن در دست ساخت قرار داره. حالا کم کم از همشون رونمایی میشه با بازه های زمانی عرضه مناسب. نه فاصله های سه ساله. تنها بازی هایی با فاصله یک و نیم تا دو ساله ممکنه عرضه بشن که جاه طلبانه و نیاز به بازریابی زیاد داشته باشن مثل پروژه های اصلی سانتا مونیکا و ناتی داگ.

                  در هر صورت سونی اگر رویدادی رو در پیش داشته باشه یا باید از ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ صحبت کنه یا یک رویداد کوچیکتر داشته باشه برای بازاریابی پاییز به علاوه یکی دوتا سورپرایز که gow می تونه یکی از اونا باشه.

          • Wild Rage گفت:

            پسر من فقط یه گیم پلی کوچیک از گاد میخوام. هورایزن هم عالیه و اگه بجاش هورایزن رو نشون بدن هم خوبه.
            ولی از وقتی یکم از میثولوجی نورث رو مطالعه کردم بدجور صبر کردن برای گاد برام سخت شده

      • Omid_Fsh گفت:

        ندیده بودم لاین آپشو ممنون از اطلاع رسانی

  • پشه گفت:

    پارسال توی همین رویداد مایکروسافت فلایت سیمیولاتور معرفی شد؛)

  • Tang Hao گفت:

    با توجه به این که ژاپنیا کلا سلایق عجیبی دارن احتمالا از طرف ایکس باکس هم برنامه ی متفاوت تری نسبت به قبلی ها می بینیم
    امیدوارم خبر از کار کردن با استدیو های ژاپنی رو بدن
    یا بازی های ژاپنی ای که به ایکس باکس یا به گیم پس راه پیدا می کنن

  • Matin_kh گفت:

    حتما دوباره میخوان ۱ ساعت حرف بزنن ۲۰ دقیقه بازی نشون بدن

  • farshadx گفت:

    اگه مثل گیمز کام هست اصلآ شرکت نکنن بهتره
    کل مراسم رو چند قسمت بکنن و چیز جدید هم نداشته باشن برای نشون دادن
    از ۱۰۰ به مراسم ماکرو تو گیمز کام ۴۰ میدم اگر همه نمایشهاش رو یکجا نشون میداد شاید ۶۰

  • Amir گفت:

    یکی به این بگه اقا مجبور نیستی هر تو تمام مراسما شرکت کنی هنوز افتضاح گیمزکام تموم نشده گیر داده به توکیو . نه به سونی که هیچی نمیزاره نه به اینکه هر چی مراسمه بسته به شبیه ساز و ایندی

  • MahyarMsm گفت:

    امیدوارم خبرای خوب و هیجان انگیزی توی این مراسم ببینیم
    چقدر خوب که کپکام هست امیدوارم مثل نمایششون توی e3 خراب نکنن
    این ایکس باکس همه جا یه مراسم داره ولی پلی استیشن هیچی به هیچی!!
    اقا این چه وضعشه خسته شدم دیگه

  • Matin_kh گفت:

    منتظر یه رویداد طوفانی عین پارسال سونی هستم ❤

  • اینکه گفتن محتوای کاملا جدید نمایش میدن خبر خوبیه و باید ببینیم چی میتونه باشه، آیا ممکنه خیر از همکاری با کوجیما بدن؟ احتمالش کم هست اما صفر نیست و ای کاش سونی دیگه تو این مراسم که مربوط به ژاپنه حضور داشت 🙁

    • Hasan0930 گفت:

      سونی نه تو ای تری و نه تو گیم آواردز و نه تو گیمزکام و نه تو مراسم ژاپن توکیو حضور فعالی نداره‌…. فقط مراسمای خودش…. ایکس باکس تو گیم آواردز هم بازی معرفی می کنه… مثلا سال قبل پرفکت دارک و دوسال قبل تو گیم آواردز هلبلید دو رو معرفی کردن امسالم تو گیم آواردز ظاهرا بازی جدید معرفی می کنن…

      تو گیمز کام امسال هم حضور فعال داشت و از همه شرکتا بیشتر بازی نشون داد و گیم پلی پخش کرد…

      بزرگترین نمایش ای تری رو داشت…

      و بزرگترین مراسم بازی های ایندی… .

      حال میده تو رویداد توکیو ژاپن هم بزرگترین مراسم رو داشته باشه

  • bravo6 گفت:

    بعد مراسم گیمز اسکام دیگه اصلا ادم هایپ نمیشه فقط وقت تلف کردنه بنظرم غیر e3 جای دیگه ای خبر مهم نمیدن البته e3 اکس باکس هم چنگی به دل نمیزنه اینهمه صبر اخر نه گیمپلی از استارفیلد نشون دادن نه از کمپین هیلو نه از هلبلید نه فیبل فقط چیزای تکراری بعد میگن چرا کل جهان تو کف ps5 هستن
    ادم یخورده میخاد امیدوار بشه رقابت میکنن خود مایکرو گند میزنه بش کنسول سونی هم مالی نیست ولی به طرز عجیبی اکس باکس سعی داره چیز کمتری ارائه بده فقط بلد چیزایی ارائه بده که برا ملت مهم نیست اخه وقتی مشکل گیم های خوب انحصاری چرا میری سرویس میاری به چه دردت میخوره مردم مشکلشون بازی انحصاری دلیل خرید کنسول الان ما نمیتونیم بازی های بتزدا رو بازی کنیم چرا چون مایکرو خریدشون الان تنها کاری که کرد منع کردن میلیون ها نفر پلیر ps5 از بازی بود هیچ سودی هم نداره هر کنسولی غیر نینتندو و کنسول سونی میتونه بازی کنه کی دیگه میره اکس میخره وقتی pc گزینه بهتریه
    تمام فن های مایکرو میگن ما بازی انلاین داریم خب وقتی یکی میتونه همونو بدون هزینه انلاین تو pc بازی کنه دیگه ارزش اکس باکس چیه این وسط تازه انحصاری ام نیست که بگی فقط رو وون کنسول میشه بازی کرد حداقل ps5 بازی داره که فقط رو خودش میشه بازی کرد

    • داداش یه ریپلای قبلش بهت زدم ولی نمیدونم چرا تایید نشد
      حالا بگذریم حرف اینه که با این ترول ها دیده نمیشی سعی کن توی زندگی کار های مفید تری انجام بدی با این کامنت نشون دادی که چندین سال هنوز مونده تا به بلوغ فکری برسی ولی هیچوقت برای تغییر کردن دیر نیست برای همین برات آرزوی خوشبختی میکنم
      خدا یاور و نگهدارت باشه

  • Madeline گفت:

    مثل قبلی فاجعه نباشه صلوات

  • Adler گفت:

    راستی اون خبر رو شنیدید که کوری بارلوگ سازنده گاد آف وار ایکس باکس سری ایکس خریده و گفته منتظره تجربه هیلو هست
    این یعنی فن بوی بازی رو باید کنار گذاشت ولی بعضیا هنوز فن بوی هستن

  • arm4nii گفت:

    اگر مثل gamescomباشه و پر از مصاحبه طولانی باشه نگاه نمیکنم.
    کنفرانس همس باید هیجانی و فقط دمو و بازی باشه نه اینکه حرف بزنن.
    برا حرف زدن خبرگزاریها هستن.

  • onepunkman گفت:

    انیمه هیلو رو ببینید، انیمه قویی نیست ولی چند تا از چپترهاش واقعا خوب بودن

حضور ایکس‌باکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 - گیمفا