توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم
توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم
توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم
توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم
توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم
توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم

توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم

ابوالفضل مناف زاده
۱۵:۲۲ ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
saints row

استویدیو ولیشن از شُکه شدن طرفداران Saints Row در قبال ریبوت این مجموعه آگاه است اما تصمیم ندارد تا از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی کند.

پس از وقایع پایانی داستان بازی Saints Row 4 و Gat Out of Hell، استودیوی ولیشن (Volition) وظیفه‌ی بسیار سختی در قبال ادامه‌ی این مجموعه و داستانی که می‌توان برای نسخه‌ی پنجم آن روایت کرد داشت. از همین رو، این استودیو در اقدامی که همچنان از نظر کارشناسان عقلانی و منطقی به نظر می‌رسد، دست به ریبوت این مجموعه با محتوایی کاملاً جدید زد. در واقع، این بازی جدید تنها نام Saints Row را به ارث برده و در باقی موارد به مسیر جدیدی هدایت شده است.

اما با اینکه این تصمیم همچنان منطقی ارزیابی می‌شود، بسیاری از طرفداران این مجموعه واکنش بسیار منفی‌ای به آن نشان داده‌اند و این ریبوت را یک خیانت به Saints Row قلمداد می‌کنند. در نقطه‌ی مقابل، استودیوی ولیشن سعی دارد روی تصمیم خود پافشاری کند و چشم‌انداز این استودیو برای این بازی را تضمین شده می‌داند. در واقع، حساب رسمی این استودیو برای اولین بار در جواب توییت یکی از طرفداران این مجموعه، چنین اعلام کرد که “قصد نداریم در مورد این بازی عقب‌نشینی و تجدید نظر کنیم”.

به هر ترتیب، چنین به نظر می‌رسد که Saints Row با نمایش‌های خود و جسارتی که استودیوی ولیشن در تحول این بازی به خرج داده است، می‌تواند به عنوانی موفق تبدیل شود. تمامی نمایش‌های این بازی از جمله نمایش آخر نیز نشان از یک عنوان سرگرم‌کننده دارند و اگر برخی از بازی‌بازان به این عنوان فرصت اثبات خود را بدهند، احتمالاً نتایج بهتری برای بازی رقم بخورد.

بازی Saints Row، در تاریخ ۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۲ (جمعه، ۶ اسفند ۱۴۰۰) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین از طریق لینک روبرو می‌توانید مقاله‌ی “چرا ریبوت Saints Row تصمیمی عاقلانه و درست است؟” را مطالعه کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم
توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم
توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم
توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم
توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم
توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم
توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • plumto گفت:

    خیلیا میگن شبیه فورتنایته انگار اصلا نمیدونن فورتنایت چیه فقط یه اسمی ازش شنیدن حتی ارت گرافیکیشونم یکی نیس !!!!
    یاد زمانی که رد دد ۲ تریلرش اومدافتادم خیلیا کوبیدنش چونکه شخصیت اصلی جان نبودو همین حرفای الان طرفدارای قدیمی سری سینتز رو میزدن امیدوارم نظرشون بعد اومدن بازی عوض شه مثل رد دد (قصدم مقایسه دو بازی نبود فقط موجی که راه افتاده رو گفتم)

    • reza_tport گفت:

      اره واقعا قدیما بازی میومد همه اب از دهنمون راه میافتاد که بریم کیفشو ببریم
      الان بازی نیومده هزار نفر هیتش میکنن میگن چرا مثل نسخه قبلیش نیست از بازی ای که داستان و کارکتر خفنی نداشت انتظار داستان داستایوفسکی رو دارن
      دستور میدن یجور دیگه بازیتو بساز مثل اینکه میان به داوینچی میگن یه جور دیگه نقاشی بکش
      جواب من به این افراد اینه : اگه طرح بهتری سراغ دارین برین یه گیم بسازین اگه طرحتون خوب باشه دیگران بهتون احترام میذارن و میخرنش تمام دیگه انقدر داستان نداره که
      طرف میاد چند سال خودشو پاره میکنه بازی میسازه دیگران بدون دادن فرصت بهشون قضاوتشون میکنن
      وجدانن خیلی نامردیه

      plumto
    • رد دد رو با این اشغال مقایسه نکن عزیزم

      plumto
  • Ahmad_bk گفت:

    اگه این ریسکا نبود هیچوقت شاهد بازی های موفق ارائه شده نبودیم

    plumto
    • Dark Soul گفت:

      کامنتی فوق العاده
      +
      اولا راهی غیر ریبوت نداشتن دوما کاملا موافقم با این پاراگراف “تمامی نمایش‌های این بازی از جمله نمایش آخر نیز نشان از یک عنوان سرگرم‌کننده دارند و اگر برخی از بازی‌بازان …” البته این تینیجر یا جوان بودن کارکترها به دل منم ننشسته اما فکر می کنم هدفشون این بوده که بزرگش شدن شخصیت ها همراه با گنگشون را از آغاز تا پایان طی نسخه های مختلف نشون بودن .
      سوما تا حالا بازی بوده که گیم پلی و داستان و … بازی خوب باشه اما از کارکترهاش متنفر باشیم ، خواه نا خواه طی داستان بازی به دل خواهند نشست

  • MJ89 گفت:

    بازی فورتنایت سینگل پلایر دادن چقدرم خوشحالن، کاراکتر کاستیمایز هم نداره باید با این کاراکتر دایورس سیاه پوست فمنیست سر کنیم!!! یعنی قشنگ کاراکترا رو بزور بخوردمون میدن، منو بگو مثل چی منتظر بازی بودم بعد از اینکه همرو بازی کردم، چقدرم با ۳ خاطره دارم که دیگه تموم شدش :-((

  • Yusef1367 گفت:

    شخصیت پردازی در حد پشمک حاج عبدالله بازی ترکیبی از واتچ داگز فورتنایت

  • سر Agents of Mayhem هم همین حرفا رو میزدن که تا مرز ورشکستگی رفتن…

  • خود طرفدارای قدیمی این سری از همه بیشتر ناراحت هستن که این سری داره خراب میشه.
    اومده به فن هایی که نگران بازی هستن گفته هیتر این کارا رو مشخصه از کی یاد گرفتن.
    ما وقتی داریم درباره با saints row
    صحبت میکنم اولین نقطه قدرت شخصیت های گروه گنگ بازی هستن شخصیت هایی مثل gat و Pierceو…
    اما حالا این عنوان جدید میتونه استدیو رد تا ورشکستگی ببره
    که خیلی ناراحت کنندس من خودم از نسخه دوم یعنی از سال ۲۰۰۹ طرفدار این بازی هستم (بیش از ۱۲ سال)
    نسخه دوم بهترین بود تو کل سری صحنه های اکشنی که داره از خیلی از فیلم های هالیوودی هم بهترن
    یه سری که میان به این بازی میگن کپی gta کلا معنی بازی رو نفمیدن.
    شما اینجا با یه بازی سندباکس بسیار فان طرف هستی که رویای گانگستر بودن و ساخت یه گروه گنگ رو برات رقم میزنه
    کاستوم کردن خود باس کاملا این بازی رو با جی تی ای متفاوت میکنه.
    حیف این سری که زیر دست یه سری آدم بی مسئولیت داره میچرخه واقعا باعث ناراحتیه

  • ErfanPz گفت:

    آدم ی سری دیدگاه ها و نظرهارو میخونه سرش سوت میکشه….
    آخه فورت نایت چه ربطی به saints row داره که این دو بازی رو باهم مقایسه میکنین؟؟؟
    بازی battle royal با گرافیک فانتزی رو با ی بازی جهان باز و داستانی…
    saints row قبل از اینکه فورت نایت سروکلش پیدا بشه هم همینطوری بود.
    خدایا بسته دیگه…

توسعه‌دهنده‌ی Saints Row: ما از موضع خود در قبال این بازی عقب‌نشینی نمی‌کنیم