ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد- گیمفا 
ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد- گیمفا 
ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد- گیمفا 
ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد- گیمفا 

به دنبال انتقاد طرفداران، ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد

رضا مهرعلی
۰۰:۵۲ ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد- گیمفا 

پس از رونمایی از بازی Saints Row در افتتاحیه‌ی رویداد Gamescom 2021 و انتقادی که از سوی طرفداران در پی داشت، حالا تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که نشان می‌دهد بازی مذکور در عمل چگونه به نظر می‌رسد.

این ویدئوی هفت دقیقه‌ای، مصاحبه‌هایی با اعضای تیم توسعه‌ی وولیشن (Volition) را در بر دارد و به سه شخصیتی که بازی‌بازان در نقش کاراکتر باس (Boss) گروه Saints را با آن‌ها تشکیل خواهند داد نیز می‌پردازد.

همچنین در این ویدئو بالاخره به گزینه‌های شخصی‌سازی در دسترس برای شخصیت باس پرداخته شده است. گفتنی است بازی‌بازان قادر به ضخصی‌سازی پایگاه‌های خانگی خود نیز خواهند بود و می‌توانند در رابطه با اینکه چه شرکت‌های خلافکاری در آن‌ها فعالیت کنند هم تصمیم بگیرند.

آقای جیمز هیگ (James Hague)، کارگردان طراحی بازی Saints Row، توضیحاتی را راجع به این اثر ارائه می‌کند که به شرح زیر است:

شما به شکلی که خود می‌خواهید شخصیتتان را می‌سازید، شما امپراطوری جنایی خود را به شکلی که خودتان می‌خواهید تشکیل می‌دهید، شما از راهی که خودتان می‌خواهید پول درمی‌آورید.

همه‌ی این‌ها در کنار هم به فلسفه‌ی خود ساختگی (این بازی) ختم خواهند شد.

در ادامه مسئول ارشد بخش طراحی عنوان Saints Row یعنی آقای جیم بون (Jim Boone) اضافه می‌کند:

این ترکیب عجیب و غریب شوخ طبعی بی حد و مرز و عوضی بودن است که من در هیچ یک از بازی‌های دیگر ندیده‌ام.

روز چهارشنبه بود که طی رویداد Gamescom 2021 و با نمایش تریلری، ریبوت مجموعه‌ی Saints Row تحت عنوان Self Made معرفی شد.این بازی که ماه دوم سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد، در منطقه‌ای موسوم به Santo Ileso واقع در جنوب شرق قاره‌ی آمریکا روایت می‌شود. در این اثر، بازی‌بازان بخشی از گروه خلافکار Saints هستند و در تلاشند این گروه را به یک سندیکای جرم و جنایت در منطقه تبدیل کنند.

بازی Saints Row، ماه دوم سال آینده‌ی میلادی و برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در پایان می‌توانید ضمن مشاهده‌ی آنلاین تریلر جدید این بازی، نسبت به دریافت آن با دو کیفیت مختلف نیز اقدام نمایید:

دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد- گیمفا 
ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد- گیمفا 
ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد- گیمفا 
ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد- گیمفا 
ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد- گیمفا 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • طبق چیزایی که نشون دادن —> فضاسازی و محیط: عالی ، شخصیت پردازی: متوسط روبه پایین ، گرافیک: خوب .
    زاویه دوربین رو موقع شلیک کردن اصلا خوشم نمیاد. تو نسخه های قبلی هم این مشکل وجود داشت. میتونستن تو این نسخه یکم مدرن ترش کنن.

    • MahyarMsm گفت:

      یه سوال
      طبق این چیزی که نشون دادن شما چجوری به شخصیت پردازی متوسط رو به پایین پی بردید؟

      • morfin گفت:

        امیدوارم این لایکها و دیسلاک ها رو خودت اسپم کرده باشی .شما چجوری به شخصیت پردازی متوسط رو به پایین پی بردید؟؟؟؟؟؟… معلوم نیست ؟؟؟؟؟همراه زن بازی که هیچ جزابیتی نداره و از قلب فمنیست و سوشیال جاستس واریور امده بیرون و ما مقابلش شاندی رو داشتیم که از هر نظر ظاهر و گنگستری خیلی بهتر بود .شخصیت دوم کوین که انگاری از فورتنایت اومده بییرون و بیشتر بجای گنگستر بهش می خوره تو پارک ها اسکیت بازی کنه همیشه خدا لباس نداره و اون کلاه سایبر پانکی که گذاشت واقعا ادج لورد خالصش کرد در مقابلش هم کرکتر های زیادی بودن ولی من جانی گات رو نام می برم شخصیت سوم هم که همراه سیاه پوست باشه تو تریلر به صورت عجیبی بی مزه و ظاهر دخترونه ای داشت که مقابلش پیرس بود که تمام دیالوگ هاش خنده دار و یه ادمی بود که همیشه تو مهمونی ها همراه باس بود .و در اخر شاید بتونی باس هم خودت بسازی ولی همین که عکس ایشون رو جلد باشه مایه عذابه مستقیم از قلب فمنیست اومده بیرون ومثل بت گرل می خواد بگه هیچ مردی نیست که نتونم شکستش بدم.ولی تو سینت کلاسیک باس یه خلفکار با کاریزمای بسیار بالاس که مثل پدر یا پدرخانده گروه سینت هستش.فقط سینماتیک نسخه سوم رو ببین تا نظر منو بهتر درک کنی.

        • MahyarMsm گفت:

          بببین داداش
          وقتی هیچ چیزی از داستانش رو نمیدونیم و پرداختن به شخصیت هارو ندیدیم بازهم نمیتونیم مشخص کنیم شخصیت پردازی چجوریه
          اقا من هم تریلر رو دیدم هم این ویدیو و وقتی شخصیت هارو دیدم اصلا با سینت رو های قبلی جور در نمیاد برام چون بیشتر با کسایی مثل boss با صدای نولان نورث و… اشنا هستم و دوستشون دارم اما دلیل نمیشه ظاهرشون باعث بشه شخصیت پردازی هر کاراکتر افتضاح باشه
          باید بهشون فرصت داد

          • morfin گفت:

            تو این تریلر می گه اونی که شبیه دختراست ارزوش اینه که پادکست خودشو داشته باشه کوین دوست داره اشپز شه و برنامه اشپزی خودشو داشته باشه و در اخر هم نینا بهترین راننده با عینک ته استکانی .حالا ارزوی کلاسیک ها … زیموس بتونه بیشترین تعداد قاچاق … و بزرگ ترین … رو داشته باشه .جانی بعد اینکه کشته شدن عشقش هر جور شده از باس محافظت کنه و نذاره سینت نابود شه و به گذشتش پایبند بمونه(گنگستر های خلافکار) و نه یه گروه پول دارو معروف که تو تبلیغات بازی کنن و (بیمارستان بخرن …حالا اینش خیلی بد نیست) پیرس با هر راهی که شده اونقدر پول دار بشه که نیاز به کار کردن نداشته باشه و این ها خلافکار های واقعین .هر جوری هم نگاه کنی این شخصیت جدیدا مثل شخصیت های جوون سریال تینیجری های نتفلیکس یا بچه خوشگل های تیک تاک و یوتیوب هستن که خیلی هم منفورن و همین مقدار که طرف تو این ویدیو نشون داد کافیه که بدونی افتظاح هستن اخه کی می خواد با گنگسری که تو ساید کویستش ادم ترور می کنه تو یک حال بشینن..

      • Alucard64 گفت:

        شاید دیده فضاش نت فیلیکسیه اینو گفته :rotfl: :rotfl:

      • تازه میخواستم بنویسم شخصیت پردازی مزخرف. این چه شخصیتایی بودن خداییش. کاملا غیرطبیعی و غیرقابل درک. انگار شخصیتای فورتنایتن. به جای ۴ شخصیت بی روح میتونستن ۱ شخصیت خوب طراحی کنن.
        .
        در ضمن همین پایین خودت هم گفتی شخصیت ها یه جورین.

    • plumto گفت:

      من که خیلی راضی بودم امیدوارم موفق بشه مثل ایجنتز شکست نخورن

    • Amir Reza گفت:

      پخش این ویدئو ۷ دقیقه ای هم فایده نداشت و دیسلایک های همین ویدئو هم تو یوتیوب مثل تریلر معرفی بازی بیشتر از لایک هاش هست
      بخش کامنت ها هم همه ناراضی هستند
      پس راست گفتند که:
      Go woke
      go broke

  • با اون چیزی که نشون دادن فعلا که گیمپلی و Facial Features سه که ده سال پیش اومده بهتره 😐 انیمیشن Dodge و مکانیک شوتینگ به شدت Clunky بنظر میاد. اون از کرکترای و تم بیخود، اینم از گیمپلی :wilt:

  • MahyarMsm گفت:

    با دیدن ویدیو بیشتر نگران شدم
    شخصیت ها برام یه جوری هستن شهر و مکانش هم همینطور 😐
    میدونم ریبوته ولی اصلا با سینت رو های گذشته جور در نمیاد من اولین تریلر رو دیدم گفتم باز این فورتنایت میخواد چیکار کنه؟ ولی دیدم سینت روئه
    امیدوارم خراب نکننش

  • Sina Mohseni گفت:

    Saints Row خیلی بخواد شاهکار بشه تازه شاید شاااید بشه با واچ داگز مقایسش کرد نه با جی تی ای (نظر شخصی. به عنوان کسی که تمام نخسه های Saints Row رو پلی داده)

    • کسی انتظار نداره شاهکار بشه. از واچ داگز هم یکم ضعیف تره احتمالا.

    • این سری رو بسپار به طرفدارش.
      غیر این کسی نظر نمیخواد.
      تو وقتی این بازی رو با جی تی ای مقایسه میکنی یعنی هیچ نمیدونی

      • Sina Mohseni گفت:

        اوه ببخشید پروفسور من نمیدونستم که دانشمندی مثل شما که خیلی سر در میاره میخواد کامنتمو بخونه :rotfl: اولا که کسی هم به تو نگفت بیای زیر کامنتم حرف رایگان بزنی چون خیلی واضح نوشتم نظر شخصی که امسال تو نیان نظر بدن چون به آنالوگ سمت چپ دسته پلی استیشنمم حسابش نمیکنم و دوما اگر نظرمو کامل خونده باشی متوجه میشی که نوشتم (نمیشه با جی تی ای مقایسش کرد) چرا اینو نوشتم؟ چون من مقایسش نکردم ولی دیدم که بچه های دیگه مقایسش کردند پس منم اینجوری نوشتم

  • ragnaros گفت:

    این چیه دیگه بابا ؟!!! این که خوده فورتنایته :wilt:
    آرت استایلش
    گان پلی
    دوربین
    همه چیز
    بازی سازی مسخره شده بخدا

  • Reversepoint گفت:

    وقتی که سازنده ها جربزه ندارن همین میشه دیگه یکی به من بگه که کجای شخصیت ها شبیه به گانگستراست وقتی که به یه مشت فمنیست و sjw رو میدن دیگه نباید انتظار بیشتری از بازی داشت شوخی های بی مزه شخصیت پردازی صفر شخصیت های مردش ضعیف یا خل و چلن کجا رفتند اون شخصیت های خفن قبل johnny gat , pierce , the boss خودشون رو برای اینا قربانی کردند واقعا که اوه اوه خدا به داد gta
    بعدی برسه
    get woke go broke :no:

    • حق گو گفت:

      باز گوشیو دادن دست بچه 😐 آخه ربط این بازی به فمنیست و اس جی وی چیه دقیقا؟ تقصیرم نداریا تربیت شده یک مکتب جهان سومی ضد زن هستی
      اینکه سازنده ایده کم آورده فورتنایت رو ریخته تو سینت راه شیردوشی کنه ربطش به فمنیست چیه
      کمتر حق بگید آبروی سایتو بردید

      • Shadow God گفت:

        دوستمون داره واقعیت رو میگه مثل اینکه شما یا مشکل بینایی داری یا خودت رو به اون راه داری میزنی شخصیتاست مثل sjw نیستند ؟؟ توی کدوم سیاره زندگی میکنی؟ برو اول یه سرچ بزن کلا با وضع دنیا آشنا بشی بعد بیا بقیه رو قضاوت کن و فکت صادر کن تقصیر همین افراد هست هی دارن سیاست هاشون رو توی حلق گیمرا میکنن نتیجش میشه وضع بازیهای امروزی بازی های بی روح خشک بدون ذره‌ای خلاقیت کرینج تمام عیار منتظر نمرات درخشانشم باش

  • گرافیک چهره و اندام تو نسل هفته عروسکیه عروسکی خدا برکت بده به سی جی آی و سازنده تریلرشون قشنگ داشتند جواهرالسلطنه رو جا آیناز جا میزدند

  • mahdirh گفت:

    بین ۷۰ تا ۸۰ متای احتمالی بازی.

  • Goodfella X گفت:

    کلا از ۷ دقیقه تریلر، ۱ دقیقه گیمپلی هم نداشت.

  • به نظر بازی خوبی میاد ، من سینتز رو بازی نکردم تا به حال ،احتمالا این یکی رو هم بازی نکنم ، ولی بازی قشنگی به نظر میاد و تنها نکات منفی که من دیدم اینکه ، یک شخصیتاش بیشتر به نوجوونا میخوره ،یعنی حتی یه چهره خشن طراحی نکردن ،بیشتر به بچه بازی میخورن تا گنگستر بودن ،فقط به قیافه ها نگاه کنین مشخصه ،پسره سیاه پوست عینکی که شبیه خرخونای ته کلاسه ، دختره عینکیه که بیشتر به آدمای خجالتی و توسری خور میمونه و دختر نقش اول به سلبریتی ها میخوره ،فقط اون پسره سفیدپوسته شاید یکم بخوره بهش شر باشه ، حالا اینا نکات منفی قابل توجهی نیستن …
    به نظر من اینکه با چکش و دست خالی بخوای بری جلوی کسی که تیربار دستشه حماقته محضه …. تو ویدئو ببینین منظورمو میفهمین..

    میدونم سینتزراو جاست فان هست بازیش ،اما دیگه این سطح از کم عقلی رو نمیپذیرم …..مثل gta که میری ۱۰ نفر رو با ماشین زیر میگیری و کلی آدم رو میکشی و فقط یک ستاره میاد اون بالا که میگه شما تحت تعقیب پلیسین ! بعد یکم دور میشین دیگه پلیسم دنبالتون نمیاد 😐 … البته هدف همشون جاست فور فان هستش اوکی ….
    ولی من نمیتونم اینا رو بازی کنم انگار دارن بهم توهین میکنن ….

    تو خیلی بازی ها اینجوریه ها ،فکر نکنین فقط منظورم ایناست ولی خب اینا برترین بازی ها هستن و بیشتر به چشم میان

  • با دیدن این گیم پلی باید بگم خدایا راکستارگیمز و ناتی داگ و سانتا و گوریلاگیمز و فرام سافتور و استودیو کوالیشن و اینسامنیاک گیمز و تکلند و بقیه خوبارو که اسمشونو نبردم رو از ما گیمرا نگیر.
    تادهاوارد و بتسدارو هم از ما نگیر.
    آخه لامصبا این چی بود دیگه؟
    چهره پردازی رو باید بیان از ناتی داگ یاد بگیرن.چقد کارتونی و افتضاحه!!
    راکستارجان بده جی تی ای وی آی رو دیگه :weep:
    چقد جاخالی دادنش وقتی که دارن میان سمتت مسخره و کارتونی بود!!
    بیخیال بابا حالم ازش به هم خورد

  • TekkenGod گفت:

    در یک نگاه خیلی شبیه فورتنایت بود . گیم پلی ، فیزیک ، فضا ، دوربین ، طراحی شخصیتها.

  • میگه کِوین لباس نمیپوشه نمیدونم چرا و میخواد یه آشپز تلویزیونی بشه.
    مرد حسابی این شخصیت ها چیه
    آب پاکی رو هم که رو دست طرفدارا ریخت و گفت شخصیت های قدیمی نیستن کلا.
    چیکار کردین با این سری.
    گیم پلی خوب بود چون کارکتر و گان و ماشین رو قرار بهتر از هر موقع کاستوم کنی.

ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد- گیمفا 
ویدئویی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر شد- گیمفا