بتای بعدی Halo Infinite شامل Big Team Battle و 4v4 می‌شود
بتای بعدی Halo Infinite شامل Big Team Battle و 4v4 می‌شود
بتای بعدی Halo Infinite شامل Big Team Battle و 4v4 می‌شود
بتای بعدی Halo Infinite شامل Big Team Battle و 4v4 می‌شود

بتای بعدی Halo Infinite شامل حالت‌های Big Team Battle و ۴v4 می‌شود

آرش بوالحسنی
۲۱:۵۸ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
بتای بعدی Halo Infinite شامل Big Team Battle و 4v4 می‌شود

۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) بار دیگر برنامه دارد تا بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite را در قالب بتا در دسترس بازی‌بازان قرار دهد. این بار علاوه بر تمام محتوای بتای قبلی، قرار است شاهد حالت‌های Big Team Battle و ۴v4 هم می‌شود.

اولین بتای Halo Infinite موفقیت بزرگی برای تیم ۳۴۳ اینداستریز بود. بازی‌بازان و طرفداران Halo واکنش‌های بسیار مثبتی به این بتا و بخش چندنفره‌ی Infinite داشتند. البته طبق وعده‌های قدیمی ۳۴۳ اینداستریز قرار بود شاهد بتاهای بیشتری پیش از عرضه‌ی بازی کامل باشیم. هم‌چنین قرار بود که بتاهای بعدی بزرگ‌تر و پرمحتواتر باشند. پس با این اوصاف می‌توان انتظار چه نوع محتوایی را از بتای بعدی Halo Infinite داشت؟

در یک به‌روزرسانی جدید از روند توسعه‌ی Halo Infinite، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که بتای جدید Halo Infinite شامل تمام محتوای بتای قبلی خواهد شد. اما علاوه بر این قرار است شاهد دو حالت بازی جدید در قالب ۴v4 و Big Team Battle باشیم. ضمنا اعلام شد که در این بتا قرار است شاهد دعوت از بازی‌بازان بیشتری باشیم. به نظر می‌رسد که ۳۴۳ اینداستریز نسبت به بازی خود اعتماد به نفس داشته و دوست دارد تا بازی‌بازان بیشتری پیش از عرضه آن را تجربه کنند. البته باید گفت که هنوز تاریخ عرضه‌ی این بتا دقیقا مشخص نیست.

در این به‌روزرسانی شاهد در دسترس قرار گرفتن اخبار مهم دیگری در مورد Halo Infinite بودیم. برای مثال مشخص شد که بازی در هنگام عرضه فاقد حالت‌های Forge و کوآپ داستانی خواهد بود و این دو در فصل دوم و سوم بازی به آن اضافه خواهند شد. بازی Halo Infinite در تعطیلات سال ۲۰۲۱ بر روی ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. مثل تمام انحصاری‌های مایکروسافت، این بازی هم از روز اول بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بتای بعدی Halo Infinite شامل Big Team Battle و 4v4 می‌شود
بتای بعدی Halo Infinite شامل Big Team Battle و 4v4 می‌شود
بتای بعدی Halo Infinite شامل Big Team Battle و 4v4 می‌شود
بتای بعدی Halo Infinite شامل Big Team Battle و 4v4 می‌شود
بتای بعدی Halo Infinite شامل Big Team Battle و 4v4 می‌شود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Amir Reza گفت:

    یکی از کارمند هاشون داخل ردیت گفته وضعیت داخلی استودیو به شدت بد هست و اصرار داشتن که بازی رو دوباره تاخیر بزنن ولی اجازه نداشتن و مجبور شدن کلی از بازی کات کنن و بخش کو‌آپ هم بعداً عرضه کنند
    .
    احتمالا لانچش مثل سایبرپانک بشه
    سایبرپانک مدیکسال قبل از عرضه وضعیت بد و اینکه ازش کلی محتوا حذف میشه لیک شده بود داخل ۴chan

    • Yato گفت:

      من نمی فهمم یارو داره کار ۳۴۳ توجیه می کنه شما چطور این برداشت کردید ؟؟؟ ظاهرا وضعیت بخش فورج اصلا خوب نیست برای همین تیم تاخیرش زده نه این داستان هایی که شما بافتی
      البته این بخش که تیم حاضر به تاخیر نشدن کاملا درسته برای همین شیک فورج حذف کردن ، مسلما از نبود این ویژیگی ضربه میخوره ، ولی نه Co-op

    • یکی بدون هیچ اسم و مدرکی اومده اونم تو ردیت گفته کارمند۳۴۳هستم اصلا اینارو ولش به نظرت میاد از بازی خودش بد بگه؟؟اگه باگ داشت تو بتا معلوم میشد

    • vas گفت:

      چی میگی چرا دروغ میگی کی گفت وضعش خرابه گفت بخاطر بخش فورج میخواستن تاخیر بزنن که مدیران استودیو گفتن نه البته این دو بخش بخاطر یک سری تصمیمات پرباگ هستند که خب در حال رفع شدن هستن انقدر اخبار دروغ نشر ندید.

      البته امکان داره که شما اشتباه ترجمه کرده باشید که خب گمون نمیکنم.

    • داداش اینو تو سایت دلفین پرنده خوندی؟ گفتن بخش کاستوم مپ (یا همون فورج) و برا ایرادات و باگ هایی که داشت تاخیر زدن

  • pegasus گفت:

    معلومه خیلی روی بخش آنلاین بازی حساب باز کردن مثل اینکه مولتیش قراره جذاب باشه

  • منتظرم ببینم بازخوردها چجوری میشه ؟!!!!! :inlove:

  • Nathan Drake گفت:

    یکی از اعضا استدیو توی ردیت گفته:
    کمپین بازی بشدت افتضاحه و بازی بیشتر شباهت به بازی های یوبی سافت داره تا هیلو
    سندباکس بازی کپی از گوست ریکون وایلدلندزه
    الان در تلاش هستند گندی که طی شش سال زدند رو توی چند ماه جمع کنند
    بازی قراره بشدت ناقص عرضه شه و ما در زمان لانچ شاهد کمپین کو اپ نخواهیم بود که برای یک بازی که ۶ سال در حال ساخت بوده فاجعست
    فورج بازی هنوز در مراحل اولیس و شاید حتی تا یکسال نبینیمش
    به اعضا داره فشار بیش از حد میاد و در استدیو شاهد کرانچ هستیم
    با این وجود احتمالات را برای یکی از بدترین شکست های سال یا حتی ویدئو گیم باشیم و انتظارات خودتون رو به متا زیر ۵۰ بیارید
    تایید لطفا

    • vas گفت:

      بازم دروغ گویی. من خلاصه مواردی که گفته رو اینجا مینویسم.
      – گفته که دوساله داره روی بخش‌هایی از کمپین هیلو اینفینیت کار می‌کنه.
      – استودیو از مدت‌ها قبل می‌دونسته قراره Forge و Coop تاخیر بخورن و خیلی ناراحتن که زودتر اینو اعلام نکردن.
      – بخش مولتی‌پلیر در شرایط بسیار خوبی قرار داره و کلی مودهای خفن و چیزای غافلگیرکننده براش طراحی کردن (از مودی مشابه Infection و مود Invasion و کلی مپ‌های جدید به عنوان مثال نام می‌بره).
      – رهبران بخش مولتی‌پلیر بازی رو خیلی کاربلد دونسته و گفته از زمان ورود Joseph Staten بهبودها و تغییرات خیلی کمی در این بخش لازم بوده (هرچند از نظر بالانس سلاح‌ها و کلیات گیم‌پلی بهبودهایی انجام شده).
      – میگه Forge رو از اول می‌دونستیم قرار نیست به لانچ برسه و حتی بعید می‌دونه تا ۶ ماه بعد از لانچ هم آماده بشه (هرچند هدفشون همون ۶ ماهه).
      – انتظار خودش اینه که Forge بین ۸ ماه تا یک سال بعد از لانچ منتشر می‌شه و این بخش رو فوق‌العاده قدرتمند و باکیفیت دونسته.
      – در مورد Coop هنوز راهی پیدا نکردن که چطور برای یه بازی غیرخطی که ماموریت‌ها از طریقای مختلف و به ترتیبای متفاوت می‌تونن انجام بشن، یه سیستم Coop کارا و فان درست کنن.
      – ایده اولشون در مورد Coop این بود که گیمرا حق ندارن از یه فاصله مشخصی از هم دورتر بشن که توی تست‌هایی که انجام دادن این ایده رد شد.
      – ایده آزاد بودن همه پلیرا توی Coop رو بالاخره تصمیم گرفتن اجرا کنن ولی با مشکلات فراوانی از جمله مشکلات Network، مکان‌ها و چگونگی Respawn و سیستم Checkpoint روبه‌رو شدن.
      – در حال حاضر بخش Coop کمپین به قدری پرباگه که اصلا قابل بازی نیست. حتی تصمیم گرفتن کل کمپین رو به خاطر این موضوع تاخیر بزنن که با یک “نه” قاطع از طرف مدیران ارشد مواجه شدن!!

      • vas گفت:

        اما در مورد کمپین چیزای خیلی جالبی رو گفته:
        – در این یک سالی که بازی رو تاخیر زدن بخش کمپین کلا از این رو به اون رو شده که مشکل اصلی وضعیت قبل رو Chris Lee دونسته. تمام تغییرات با نظر جوزف استیتن انجام شده.
        – داستان بازی و موارد مربوط به اون رو بسیار کوتاه کردن که دلیلش رو موارد اضافی داستان عنوان کرده که باعث می‌شدن پلیر کاملا متوجه نشه چه اتفاقاتی داره تو داستان بازی می‌افته (همون مشکل هیلو ۵).
        – ساختار بخش کمپین هم به کل تغییر کرده. تو سال ۲۰۲۰ هسته اصلی گیم‌پلی همون هیلو بوده اما ساختار مراحل طوری بوده که باید تمام مثلا X مرحله فوق رو (چه اصلی چه فرعی، به هر ترتیب دلخواه) کامل کنی تا مراحل داستانی جدید باز بشه.
        – جوزف استیتن از این ایده خوشش نیومده و به این شکل ساختار عوض شده که علاوه بر مراحل اصلی، یک سری مراحل فرعی وجود دارن که برای آنلاک کردن مراحل بعدی داستانی لزومی نداره این مراحل انجام بشن.
        – در عوض اومدن پاداش‌هایی برای انجام مراحل فرعی درنظر گرفتن (همراه کردن Marineها و اسلحه‌های کمیاب قوی) و ساختار مپ رو هم متناسب با این طراحی جدید عوض کردن.
        – برای طولانی‌تر کردن بازی هم ماموریت‌های فرعی بیشتر و وسایل نقلیه فوررانرها رو اضافه کردن.
        – انتظار خودش اینه که بخش کمپین بازی بازخوردهای خوبی خواهد گرفت ولی اعتراف کرده که ممکنه بعضی از ماموریت‌های فرعی به نظر بیاد که ارزش انجام دادن رو ندارن. با این حال به خاطر دارا بودن هسته اصلی گیم‌پلی هیلو و فان بودن انتظار داره اکثر گیمرا اون مراحل رو هم انجام بدن.
        – تمام تغییراتی که گفته شده رو از اواخر سال ۲۰۲۰ دارن ایده‌پردازی می‌کنن و توی فوریه ۲۰۲۱ به طرح نهایی رسیدن (احتمالا از اون موقع وارد فازهای نهایی توسعه شدند). هم‌چنین گفته تمام تغییراتی که انجام شده بر اساس و پایه همون کمپین قبلی بوده (یعنی منظورش اینه نکات مثبتی که بودن همه حفظ شدن و کلیت کمپین دست نخورده).

    • همین چرت و پرتایی که میگی رو یادت باشه ، وقتی بازی به موفقیت رسید ، باید بیای جلوی جمع و بگی که غلط کردی که چرت و پرت نشر کردی …. از اون ورم اگر بازی زیر ۶۰ (بهت ارفاق میدم)شد من میام میگم غلط کردم که قبولت نداشتم

    • Ps5fanboy گفت:

      چقدر تو گریه میکنی یکم آروم باش 😥

    • دوست عزیز من در حال حاضر بخاطر چیز هایی که دیدم به بازی امیدوارم ولی باز هم از نتیجه خبر ندارم و نمی تونم در مورد نمرات نظری بدم و شاید هم همونطور که شما میگید شد و یک بازی حتی بدتر از سایبرپانک عرضه کردن ولی در عین حال امکانش هست که بازی عالی و بی نقص و یا حتی در سطح خوبی عرضه بشه اونموقع قیافه شما و دوستان دیگه دیدنی خواهد بود که انقدر خودتون رو به آب و آتیش زدین اما نتیجه باب میلتون نشد.
      درضمن خیلی جالبه که شما و امثال شما انقدر دارین خودتون رو به این در و اون در میزنید و از بازی بد میگین در صورتی که می دونین بازی قراره تا یکی دو روز دیگه نمایش داشته باشه و اگر بازی به بدی ای که شما می گید باشه اونجا به مراتب جای بهتری برای تخریب بازی هست نه قبل از اون و اینها نشانه از نگرانی شماست که نکنه بازی نمایش خوبی داشته باشه و دستمون بمونه تو پوست گردو پس بزار تا هنوز فرصت هست حرفامون رو بزنیم تا بعدش فلنگ رو ببنیدم و دیگه اثری ازمون پیدا نشه.

  • Vito Scaletta گفت:

    بهترین تصمیم تاریخ مایکروسافت: عرضه بازیهاش رو استیم
    دم فیل اسپنسر گرم، مرد اخلاق دنیای گیم

بتای بعدی Halo Infinite شامل Big Team Battle و 4v4 می‌شود