ممکن است سیستم Matchmaking پیشرفته Elden Ring، از سختی نبردهای آن بکاهد
طبق آخرین شمارهی Play magazine، فرامسافتور (FromSoftware)، استودیوی سازندهی عنوان Elden Ring، چندین بهبود در سیستم Matchmaking این بازی ایجاد کرده است تا بازیبازان را به پیدا کردن همراه (Companion) مناسب برای انجام ماموریتها ترغیب کند.
البته، این پیشرفتها به صورت “آگاهانه” توسط توسعهدهنده انجام میشوند تا به طور بالقوه دشواری که بازیبازان هنگام مبارزه به صورت تک نفره ممکن است با آن روبرو شوند را کاهش دهند.
به عنوان مثال بازی Elden Ring دارای فضاهای اجتماعی خواهد بود که بازیبازان میتوانند وقت خود را برای تعامل و ایجاد ارتباطات جدید در آن بگذرانند. این فضاهای اجتماعی برای گیمپلی مشارکتی آنلاین و همچنین نبردهای بازیکن در مقابل بازیکن در قالب یک میدان نبرد اختصاصی اعمال میشوند. چنانکه در Play magazine آمده است:
هر گونه مانعی برای ورود به بخش چندنفره، توسط توسعهدهنده به طور بسیار آگاهانهای برچیده میشود. همچنین تأکید کمتری بر پرداخت هزینه برای تعامل با کاربران آنلاین وجود دارد. اکنون میتوانید با بازیبازان خاصی گروه بندی کنید و پیامهای دوستان خود مثلا افرادی که با آنها Destiny 2 بازی میکنید را اولویت بندی کنید.
همانطور که میدانید در ساخت Elden Ring، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، خالق Dark Souls، با همکاری جورج آر آر مارتین (George R. R. Martin) نویسندهی A Song Of Ice And Fire، نقش بزرگی را ایفا میکنند.
فرامسافتور قبلاً تأیید کرده بود که مارتین به ساختن دنیای بازی کمک کرده است. حالا در آخرین شمارهی Play magazine نوشته شده که مارتین علاوه بر ساخت جهان بازی و داستان (lore) آن، در آفرینش شخصیت های آن شامل همهی نیمه خدایان وحشی (Ghoulish Demigods) مانند نیمه خدایی با اندامهای متعدد موجود در تریلر و پناهگاههای آنها نیز دست داشته است.
Elden Ring توسط میازاکی به عنوان یک بازی Dark Souls جهان باز توصیف شده است و مانند هر بازی جهان باز، بازیبازان مجبور نخواهند بود برای پیشرفت مسیر خاصی را دنبال کنند. اگر آنها متوجه شدند که روی یک باس خاص گیر کردهاند، میتوانند قبل از مراجعه به آن باس، سطح شخصیت خود را افزایش دهند یا از سیستم Matchmaking جدید برای پیدا کردن همراهان ماهر و مناسب استفاده کنند.
عنوان Elden Ring در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۲) برای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. در صورت تمایل میتوانید از این نشانی آنالیز تریلر گیمپلی این عنوان را به قلم محمد حسین کریمی بخوانید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
زمان عرضه همه چیز مشخص میشه
این که حالا بخش آنلاین بود و زیاد برای من یکی مهم نیست چون لذت بازی به اینکه خودت باس فایت ها بزنی نه اینکه ۴ نفری بریزین سر باس فایت… ولی خدایش یکی به میازاکی بگه برای جذب ۴ تا مخاطب بیشتر درجه سختی بازی خراب نکن
استاد خوب بلده چجوری هم مخاطبین قدیمی رو راضی نگه داره و هم احتمالا پلیر های جدید رو با سبک خودش آشنا کنه…
Ah elden ring…
این میازاکی کلا یک دارک سولز ساخته.همون را رنگ میکنه جای یک بازی جدید میفروشه.
بازیساز اووریتی هم هست.کسی که تا قبل دارک سولز کلی بازی بد تو کارنامش بوده
دقیقا همینه جالب گفتید :yes: