بازی Kena: Bridge of Spirit باری دیگر با تاخیر مواجه شد
دقایقی پیش استودیوی اِمبِر لَب (Ember Lab) اعلام کرد که بازی مورد انتظار Kena: Bridge of Spirit باری دیگر تاخیر خورده است.
تیم سازنده اعلام کرده است که بازی با یک ماه تاخیر، در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ (۲۱ سپتامبر ۲۰۲۱) عرضه خواهد شد. آنها دلیل تاخیر را پولیش و رفع مشکلات اعلام کردهاند. در ادامه میتوانید بیانیهی رسمی را بخوانید:
ما این تصمیم سخت را گرفتیم تا تاریخ عرضهی بازی Kena را به روز ۲۱ سپتامبر موکول کنیم. تیم ما به سختی بر روی بازی کار میکند. ما احساس میکنیم که برای ارائهی بهترین تجربهی ممکن به این مهلت نیاز داریم.
ما متوجهی این موضوع هستیم که خیلی از شما مشتاقانه منتظر بازی هستید و تیم سازنده تلاش میکند تا Kena در بهترین حالت ممکن به دست شما برسد.
از تمامی حمایتهای شما ممنونیم.
استودیوی اِمبر لب قبل از توسعه اولین اثر خود، یک استودیو انیمیشنسازی بود، اما با تشویقها و انگیزههای تیم پلیاستیشن، کار بر روی پروژه بعدی خود را آغاز کردهاند. جاش گریر (Josh Grier)، یکی از بنیانگذاران استودیو، در مصاحبه با وایرد (Wired) اعلام کرد که Kena در اصل با هدف عرضه بر روی پلیاستیشن ۴ ساخته شده بود، اما سونی خواستار بهینهسازی آن برای پلیاستیشن ۵ شد.
این عنوان در ابتدا سه ماهه نهایی سال ۲۰۲۰ را هدف قرار داده بود، اما تا ابتدای ۲۰۲۱ تاخیر خورد. بعد از آن تیم سازنده اتشار بازی را به اواسط آگوست موکول کرد و حالا شاهد تاخیر سوم هستیم که البته تنها یک ماه است. مدتی پیش نیز تریلری از گیمپلی بازی به اشتراک گذاشته شده که میتوانید آن را از اینجا مشاهده کنید. در بازی Kena: Bridge of Spirits میتوان ترکیبی از کشف رمز و رازها، حل پازلها و مبارزات سریع را شاهد بود. به نقل از سازندگان، طراحی یک سیستم مبارزهی جذاب و نوین برای این اثر زمانبر بوده است.
بازی Kena: Bridge of Spirits برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
تاخیر برای رسیدن به بهترین کیفیت کاملا توجیح پذیره . امیدوارم بازیه موفقی باشه اینطور که معلومه پلی استیشن خیلی بهشون اعتماد داره :yes:
هرچی میخواید تاخیر بزنید ولی گند نزنید :yes:
به این یکی خیلی امید دارم :inlove:
کار بسیار درستی کردن
هر وقت یه بازی برای بار سوم تاخیر می خوره نود درصد مواقع خراب می کنه
تاخیرش به خاطر شلوغ بودن ماه اوت هستش ربطی به پولیش نداره زیاد هر چند ممکنه داشته باشه ولی اونقدر نیست
آنچارتد ۴ پشت سر هم ۴ دفعه تاخیر خورد.
ولی خراب کرد؟؟؟
یا تلو ۲ سه دفعه تاخیر خورد.
ولی خراب کرد؟
لست ۲ بله . خراب کرد
شما ها چشم ندارین ببین موفق میشه نیازی هم نیست شما یکی خراب کرد
Red dead 2 هم هی تاخیر خورد ولی خراب نشد
حالا اگه بازی های بتسدا یا سیدیپراجکت بود قشنگ میکوبوندنش ولی منتها این برای سونی عیب نداره :rotfl:
خیلی برای این بازی هیجان زدم امیدوارم حسابی روش کار بکنن تا وقتی اومد عالی باشه
البته بیشتر تاخیرش به خاطر بازی های ماه اوت هستش ولی به هر حال امیدوارم از این تاخیر بیشتر برای پولیش کردن بازی استفاده بکنن
دقیقا… ما اگوست بازی زیاد داریم هیدیس هم ۱۳ اگوست ۱۲ مینتس ماه ۱۹ آگوست سایکونات ۲۵ آگوست میاد…
ولی خوب سپتامبر خالیه… بهترین کارو کردن :yes:
البته ربطی به بازی مایکروسافت فقط نداره خود Ghost of Tsushima هم داره آگوست میاد !
ولی این یه بازی نسبتا مستقل تره و از اونجایی هم که اولین بازی استودیوشون هستش به نظرم تاخیرش از چند نظر میتونه باشه و بیشتر میتونه به پولیش کردن بازی کمک بکنه
فکر کنم خواستن به تاریخ انتشار سایکونات دو نخوره که بازیشون زیر سایه دبل فاین نره….
۱۲ مینتس هم همون موقع منتشر میشد ولی سپتامبر بازی مهمی برا عرضه نداریم… و این تنها بازی هستش..
خوبه رو اپیک هست