بهینه ساز بازی Shadow of the Tomb Raider برای پلی استیشن ۵ منتشر شد
اینکه ناشر ژاپنی اسکوئر انیکس (Square Enix)، عنوان Shadow of the tomb Raider را برای سازگاری با قابلیت بکوارد کنسول پلیاستیشن ۵ بهروزرسانی کرده است، برای کسی که سال گذشته تجربهی نسبتا لذتبخشی را از آن داشته، خبر بسیار مسرتبخشی به حساب میآید.
در حالی که طرفداران پلتفرم پلیاستیشن، منتظر بهینهساز عناوین انحصاری بزرگ سونی (Sony) همچون Uncharted هستند، شرکت اسکوئر انیکس برای ماجراجویی لارا کرافت (Lara Croft) در آمریکای جنوبی، بهروزرسان نسخهی ۲٫۰۱ را منتشر کرده است. با این کار، کاربران کنسول پلیاستیشن ۵ میتوانند از تجربهی بازی Shadow of the Tomb Raider با وضوح ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه لذت ببرند.
پیش از این، گزینههای موجود بر روی کنسول بازی نسل بعدی سونی کمی محدود بود؛ یعنی گرچه کاربران این کنسول قادر به اجرای بازیها با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بودند، اما استفاده از این ظرفیت، کاهش وضوح تصویر بازیها تا ۱۰۸۰P را به همراه داشت. در طرف مقابل نیز، حالتهای بازیای که وضوح ۴K را ارائه میکردند، نرخ فریم اجرای بازی را تا ۳۰ فریم بر ثانیه پایین میآوردند.
با این حال، بهینهساز پلیاستیشن ۵ بازی Shadow of the Tomb Raider، هم در زمینهی وضوح تصویر و هم نرخ فریم، بهترین عملکرد را برای شما به همراه خواهد داشت.
عنوان Shadow of the Tomb Raider که توسط استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) توسعه داده شده است، در حالی که شرکت اسکوئر انکس وظیفهی انتشار آن را بر عهده داشت، نیمهی دوم سال ۱۳۹۷ منتشر شد. اتفاقات این بازی، با فاصلهی اندکی از نسخهی قبلی آن، یعنی Rise of the Tomb Raider روایت میشود.
در این بازی، شخصیت محبوب لارا کرافت تلاش دارد تا با گروه Trinity مقابله کند. شما میتوانید نقد و بررسی این اثر با عنوان “سایه لارا کرافت… | نقد و بررسی بازی Shadow of the Tomb Raider” را از طریق سایت گیمفا و به قلم محمد آریامقدم مطالعه نمایید.
منبع: PushSquare
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
بسیار عالی ببینید خیلی خوبه که بازی ها دارن پچ ۶۰ فریم دریافت میکنن ولی یه سری بازی هایی دریافت میکنن که از زمان انتشار کنسول های نسل جدید تا الان هم با فریم ریت ۶۰ اجرا میشدن باید یه سری بازی هایی که فریمشون روی ۳۰ قفله همچین آپدیتی دریافت کنن
FPS Boost
این نسخه توسط ایداس ساخته شده در واقع نسخه دوم استودیو اصلی کریستال بود و ایداس کمک کرد توی نسخه سوم برعکس شد.