اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village
اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village
اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village
اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village
اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village
اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village

قابلیت FSR به نسخه رایانه های شخصی Resident Evil Village اضافه شد

مرصاد قدیری
۱۷:۵۲ ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت ای‌ام‌دی (AMD) مدتی پیش اعلام کرد که تعدادی از بازی‌ها از جمله Resident Evil Village، قابلیت FidelityFX Super Resolution را در آینده دریافت خواهند کرد. حال آن روز برای بازی تحسین شده‌ی کپکام (Capcom) فرا رسیده است. این ناشر ژاپنی به تازگی تایید کرده است که به‌روزرسانی جدید نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Resident Evil Village، قابلیت FSR را به بازی اضافه می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی کپکام، FSR به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا Resident Evil Village را نرخ فریم بیشتری تجربه کنند؛ موضوعی که در یک بازی اکشن اول شخص که به واکنش‌های سریع بازی‌باز نیاز دارد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این، کپکام می‌گوید که به‌روزرسانی اخیر Resident Evil Village، « با اعمال برخی تغییرات، تکنولوژی Anti-piracy را بهینه می‌کند»

مدتی پیش مشخص شد که نسخه‌ی کرک شده‌ی Resident Evil Village عملکرد بهتری را در مقایسه با نسخه‌ی اصلی ارائه می‌دهد. طبق گمانه‌زنی‌های انجام شده توسط بازی‌بازان و کارشناسان، استفاده از قفل DRM به عملکرد ضعیف بازی منجر شده است. حال این طور که به نظر می‌رسد، توسعه‌دهندگان مشکل عملکرد بازی را رفع کرده‌اند. با این حال، تا زمان ارزیابی تاثیر این به‌روزرسان بر روی بازی، نمی‌توان با قطعیت در مورد این موضوع صحبت کرد. به هر حال، با اضافه شدن FSR، بازی‌بازان قطعاً تجربه‌ی بهتری را در حین بازی کردن Resident Evil Village خواهند داشت.

از زمانی که FSR در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفت، تاکنون شاهد پشتیبانی بازی‌های متعددی از این تکنولوژی بوده‌ایم. همچنین با توجه به محدود نبودن به رایانه‌های شخصی و پیاده‌سازی ساده و سریع FSR، انتظار می‌رود که در آینده‌ی نزدیک، بر روی کنسول‌ها نیز شاهد استفاده از این قابلیت باشیم.

بازی Resident Evil Village هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم‌های استیدیا و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village
اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village
اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village
اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village
اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village
اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village
اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • این بازی هزاران پتانسیل از دست رفته داشت چرا مثلا گرگینه های اسب سوار فقط باید تو کاتسین باشن؟ یا پیرزنه آنمی نبود؟ سیستم کرفتینگ و گلوله های زیاد و تمرکز روی اکشن. آخر بازی هم که کالاف دیوتی میشه. یا چرا قلعه که ده برابر عمارت بیکر چرا من تو ۲ ساعت تموم بشه و عمارت بنوینتو ۴۰ دقیقه. سر این بازی خیلی کم کاری شده و از پتانسیلش هم استفاده نکردن

    .
    .

    .

    .
    .
    ایتنم که زدن کشتن کپکام سر این بازی کم کاری کرد

  • SAMAN 10 گفت:

    بازی از لحاظ جزییات و سطح گرافیکی تفاوت چندانی با نسخه ۷ نداشت ولی تو صحنه های شلوغ دارای افت فریم میشدم که نمیدونم بخاطر حجم ۴ گیگ حافظه گرافیکیم بود ( ۱۶۵۰super ) یا بخاطر اینکه بازی رو روی هارد معمولی نصب کردم و روی اس اس دی نصب نکردم
    امیدوارم این ویژگی تجربه بهتری و برای من و سایر گیمرها ارائه بده

  • سلام خدمت دوستان عزیز من واقعا نمی‌دونم چرا سازندگان بازی از اون حس حال سبک بازیها خارج شدن و جالب این هست که همچین آمار هفتگی بازی نشون میدن که همش صدر هست نمی‌دونم اویل ۸چرا این طوری بود به قول دوست یکم فکری یکم ترسناک برای بار اول یکم کالاف بار دوم هم کلا کالاف میشد وقتی بینهایت میکردی اسلحه ها رو گیم پلی کوتاه بازی پر از ضعف بود بازی نمی‌دونم چرا اینقدر گندش کردن البته جسارت نشه نظر شخصی هست به عنوان کسی که بالای بیست سال دارم بازی میکنم و تقریبا تمامی کنسولهارو داشتم وبیشتر گیمهاشونو تجربه کردم هرچی رو به جلو میرم گینه فقط دارم میشن گرافیک و گیم پلی ها داره فراموش میشن

اضافه شدن FSR به بازی Resident Evil Village