یوبیسافت فردا از یک عنوان Tom Clancy جدید پرده برداری میکند
طبق اعلام یوبیسافت (Ubisoft)، این شرکت فردا در تاریخ ۲۸ تیر (۱۹ جولای) عنوانی کاملا جدید را از دنیای Tom Clancy معرفی میکند.
شرکت یوبیسافت دربارهی عنوان کاملا جدید خود امروز طی بیانیهای اعلام کرد:
برای رونمایی از یک بازی کاملاً جدید از جهان Tom Clancy در ساعت ۲۲:۳۰ (۱۱:۰۰ PT) روز دوشنبه آماده باشید.
این بازی میتواند عنوان جدید چند نفرهی PvP با نام “BattleCat” باشد که ماه گذشته اطلاعاتی از آن در شبکههای اجتماعی منتشر شد.
طبق ادعای وبسایت VGC، بازی BattleCat یک عنوان در سبک شوتر اول شخص است که کنسولها و رایانههای شخصی را هدف قرار میدهد و در حال حاضر در مراحل اولیهی توسعه قرار دارد.
طبق اسناد بازاریابی لو رفته، عنوان BattleCat ترکیبی از بازیهای Splinter Cell ،Ghost Reckon: Breakpoint و Division را در قالب یک عنوان چند نفره از دنیای Tom Clancy قرار داده است. تصاویر لو رفتهی اخیر، شخصیت Echelon از عنوان Wolves ،Splinter Cell از بازی Break Point و Outcasts را از عنوان The Division به عنوان شخصیتهای قابل بازی این اثر نشان میدهند.
بنا بر این تصاویر، هر کلاس شخصیت توانایی منحصر به فرد خود را دارد، مانند رادار پنهانکاری Echelon، زره های اضافی Wolves و همچنین یک توانایی ویژه مانند مداخلهی الهی (Divine Intervention) برای Outcasts که باعث میشود یاران نزدیک به بازیباز برای مدت زمان محدودی کشته نشوند.
یوبیسافت پیش از این نیز ویژگیهای عناوین Tom Clancy خود را در قالب بازی موبایلی Elite Squad، یک شوتر نقش آفرینی رایگان که سال گذشته منتشر شد، ترکیب کرده بود که در آن بازیبازان قادر به جمع آوری و ارتقای شخصیتها و قهرمانانی از بازیهای Splinter Cell ،Ghost Recon و عناوین دیگر بودند.
همچنین یوبیسافت اخیراً اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای انتشار بازیهای رایگان با کیفیت بالا از تمام مجموعههای بزرگ خود برای همهی سیستم عاملها است، اگرچه بعداً اضافه کرد که این به معنای انتشار کمتر عناوین درجه یک نیست.
در ماه اردیبهشت (می)، این شرکت عنوان Heartland را معرفی کرد که یک بخش جداگانهی رایگان از بازی Division است. این بازی به عنوان یک تجربهی مستقل توصیف شده و چشم اندازی کاملا جدید در جهان و محیط جدید را فراهم میکند.
در پایان میتوانید ویدیویی کوتاه از گیمپلی عنوان معرفی نشدهی یوبیسافت که توسط وبسایت IGN منتشر شده است را مشاهده کنید:
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
نشستم!
به سم فیشر نگاه میکنم
تو از کدامین راه خواهی آمد!
بجا این اشغالا برو پرنس و اسپلینتر و بساز 😐
سلام
عجب! مبارکمان باشد!
همین که دیدمش، یاد مولتیپلیر بلکاپس ۲ افتادم، فکر کنم بیشتر بخاطر مپ بود.
تشکر یوبیسافت!
عجب گرافیک فک بر اندازی داره یوبی نکن این کارو با ما قلبمون وای می ایسته
این که همون دیویژن هست منتها اول شخص :smirk:
هعیییییی روزگار 😥
یعنی میشه 😥
د لعنتیا اینقد تام کلنسی بدبختو تو گور نلرزونید
مثل دیویژنه ولی اول شخص lol
ترکیب اورواچ کالاف
به جا اینکه چرت و پرت میسازی اسپلینتر بساز هرچند بازی نسازی سنگین تره چون بلد نیستی بازی این ادم درست کنی
تکراری 🙄
اصلا زود نمیخوام قضاوت کنم اما دیگه واقعا شورشو دراوردن
اون از فارکرای ۶ که نفهمیدیم جاست کازه یا فارکرای با همون انجین سابق و سراسر باگ و ایراد فنی
رینبو که PVE شد رفت تو نسخه بعد
اسسینز آنلاین
چند وقت پیش واچ داگز لیجن و بازی کردم با گرافیک نسل هفتی رو کنسولای نسل هشتی اجرا میشد، اون از والحالا که آخر نفهمیدم بعد ۱۵۰ ساعت نتیجه چی شد و یه مشت باگ یادگار موند و کرش و رزولوشن ۹۰۰p رو پلی۴
دیگه رسما به شعور ما توهین میکنن، نه خلاقیتی، نه تغییری، نه پیشرفتی و فقط دوشیدن آیپی های پولساز
یه بازی خوب داشتن به نام ایمورتالز اونم که کلا ول کردن امون خدا و تبلیغاتش صفر بود و فراموش شد
اینم از این بازی، دقیقا، دقیقا، دقیقا دیویژن ۱ با زاویه دید اول شخص
نیویورک، آخرالزمانی یا هرج و مرج، حتی بلوک های وسط خیابون هم همونن، سیستم شیلد هم به عنوان ابیلیتی قرار داره و همش تکراریه
احتمالا تمام آنلاین و Free to play خواهد بود و همچنان در حسرت اسپلینترسل خواهیم ماند
پرنس و درایور و اسپلینتر که برای همیشه به تاریخ پیوستن اساسین و واچ داگز و گوست ریکون و رینبو سیکس و بیاند گود اند اویل هم که نابود شدن رفت فقط این وسط یه فار کرای یکم خوب مونده که اونم بزودی میره پیش بقیه یوبیسافت رسما دیگه نابود شده برای من
کرش های Valhalla پدرمو در اورد واقعا. ولی بجز مشکلات فنی تو بقیه قسمتا مثل گیمپلی ، موسیقی ، داستان ، طراحی محیط و گرافیک واقعا خوب بود. (البته من خودم بخاطر یه باگ نتونستم بازی رو ادامه بدم بعد از ۵۰ ساعت تو ماموریت A Brother’s Keeper گیر کرده)
واچ داگز لجین رو هم تازه شروع کردم گرافیکش از دو نسخه قبلی بهتر بود. درباره بقیش نمیتونم نظر بدم فعلا.
جناب نگو
به استاد برمیخوره 😀 :laugh:
استاد اونه که میگه کوجیما و دراکمن حضورشون توی صنعت گیم اضافه ست
آقا بد برداشت نکنید، اگر کامنتای قدیمی من رو ببینین و حتی از دوستان نویسنده بپرسید به من میگن یوبیفن دوستان!
انقدر که دوست داشتم و دارم این شرکت رو اما دیگه هر کاسه ای گنجایش داره، یعنی اگر این پروژه به همراه دو سه تا پروژه مسخره و تکراریش رو لغو میکرد و BG&E2 رو میساخت کسی ازش دلخور میشد؟ خیر
فکر کنم فرانسویها این خستگی و تنبلیشون قشنگ تو سیاستهای یوبیسافت نفوذ کرده
ضمنا اگر منظورتون استاد گرانقدرمون هست، ایشون هم نسبت به سیاستهای جدید یوبیسافت برای سرویس محور شدن بازیها معترض بودن
لیجن فاجعه بود فاجعه. داروی خواب بود بیشتر تا بازی. :wilt:
والهالا هم بازم مثل ادیسی پر از فیلر content های تکراری (پنیر پیتزا) برای طولانی کردن بازی بود (ده ساعت اول خوب بود ولی بعدش به قول معروف Over stayed its welcome). یک نسل رو که از محبوبیت ویچر سواستفاده کردن حالا با اینفینیتی دنبال هایپ گنشین ایمپکت ن :/
توی ۵ سال اخیر یه ایمورتالز بود که فان بود که همونطور که گفتین زیاد مانور ندادن روش 😐
یه عده واقعا با دفاع کردن از یه سری بازی ها به شعور خودشون توهین میکنن
Welcome to the 9th generation of gaming
—-
آقای مناف زاده درباره بازی ایمورتالز خیلیا دیدم میگن کپی زلداست. این حرف تا چه حد درسته؟
۱۵۰ درصد:-D
به نظرم داره راه درستو میره، بهتر از بازی ۱۰ ساعته ۷۰ دلاریه.
شما تعداد پلیرهای وارزون یا فورتنایت یا اپکس لجند رو ببین از ۳ ناشر متفاوت، آخه یوبی چیش از اونا کمتره که نباید یه بازی با تعداد پلیر اونا داشته باشه؟ یه تجربه نا موفق داشت با Hyper Scape ولی باید بیشتر تلاش کنن، موفقیت در دسترسه.
یه سوال تکنیکی اگه قرار باشه اساسین انلاین باشه بطن گیمپلی چطوریه که بازی بالانس باشه
الان به استاد والا مقام برمیخوره
بعد جنگ داخلی میشه بین نویسنده های گیمفا :rotfl:
خداییش دارم میگم این همه زحمتی که این شرکت یوبی سافت میکشه ، کی قدرشو میدونه ، نمیدونم میتونین درک کنین که ساختن چند عنوان شوتر اول شخص با یک موتور گرافیکی و ترکیب های یکسان و محیط های شبیه به هم اما با عناوین مختلف چه قدر سخته ، مثلا الان چندین نوع رینبو داره ، چندین نوع فارکرای داره ،چندین نوع گاست ریکون داره ، چندین نوع دایویژن داره و البته اینم فرنچایز جدید با در هم آمیختن چندتا سبک قدیمی رو هم ، خیلی هم عالی ، دقیقا مثل این میمونه که به یک بچه دبستانی بگین با اعداد ۱،۲،۳ چند تا عدد سه رقمی و دو رقمی میشه ساخت ؟ این دقیقا کاریه که یوبی سافت داره میکنه ، خیلی سخت و دشوار اما ما اصلا نمیدونیم که چه قدر داره سختی میکشه این شرکت عظیم …..
اما از حق نگذریم چندتا بازی داره که واقعا به ورطه تکرار کشیده نشدن و این که تکراری نیستن خیلی راحته ساختنشون مثل اساسین کرید که اگر نسخه یک با نسخه آخر رو بزاری اصلا متوجه نمیشی که این همون بازیه و کار یک شرکته ! بعد توی e3 از فرنچایز عجیب، زیبا ،نو و با خلاقیت خودشون رو نمایی کردن به نام آواتار که اصلا هیچ مثل و مانندی نداشته ( 😥 ) و برای منه گیمر یک بازی بسیار تازه هستش و در ضمن میخوان با دوربین اول شخص بدنش بیرون و تازه گفتن از مپ های فارکرای اصلا تو ساختش الهام نگرفتیم ، یعنی این قول رو دادن که اصلا شبیه فارکرای نباشه من که به اون تریلر نگاه کردم تو ای تری ، همون لحظه اول گفتم چه قدر شبیه فارکرای نیست ، خداییش، خیلی شبیه نبود ،یعنی اصلا شبیه نبود و هر کسی بگه شبیه بود ، قوه ادراک شباهتش قطعا خرابه ….. یوبی سافت شرکتیه که اصلا از شبیه سازی خوشش نمیاد و اصلا بازی هاش نه موتور های یکسانی دارن و نه شبیهن و نه همه اول شخصن ، یعنی در کل تنها شرکتیه که کپی کاری توش یک قانونه منسوخ شدس ،
تازه اینم بگم کلی آی پی قدیمی خوب دارن که چون نمیخوان شیردوشی کنن ،اصلا سمت تولیدشون نمیرن مثل اسپرینتر سل ، پرنس آف پرشیا و ریمن …. اینا رو چون نمیخوان شبیه سازی کنن سمتشون نمیرن ، مدیونین فکر کنین چون نمیتونن از موتور های یکسانی که دارن (البته منظورم همون ندارن بود ، به دل نگیرین)استفاده کنن ، نمیخوان اونارو بسازن ، این ۳ تا بازی شاهکار یوبی سافت چون تو ترکیب های فعلی نیستن ، یعنی اسپرینتر و پرنس و ریمن ، یوبی سافت میترسه که اگر بره سراغشون به حالت تکرار بیوفتن ، یعنی خدای ناکرده مجبور بشن ، از موتور دیگه استفاده کنن و کلی طراحی جدید انجام بدن و کلی داستان جدید بسازن براشون و کلی آپدیت و کلی تغییر ایجاد کنن تا این ۳ تا رو بسازن ، اینا همه کارهای تکراری هست که اگر یوبی بکنه ، بهش انگ کپی کار رو میزنن ، وگرنه کیه که ندونه یوبی اصلا کپی کار نیست …. همه میدونن هممممممه
تازه بگذریم از آی پی های خلاقی که تنها یکبار ساختن و اصلا دنبالش نرفتن ، چون میترسیدن خدای ناکرده کپکام ضرر بکنه ، مدیونین فکر کنین منظورم کلد فیره
Cold fear
خداییش با اینایی که گفتم اصلا مشخص نیست که کپی نمیکنه ، خیلی شرکت بزرگ و نوآور و خلاق در جهت تولید آی پی های جدید با امکانات و موتور های جدید گرافیکی و بدون استفاده از حتی یک آیتم تکراری در بازی های انبوهیه که تولید میکنه ، هستش ….
عالیه دوست داریم یوبی ، جات اینجاست :kissed:
تبریک میگم بلند ترین متن متعلق به خودت حتی از چمنی هم جلو زدی 😀
میخی دیگر بر تابوت فرانچایز Tom Clancy 🙁
چی میشد کالکشن ریمستر از اسپلینتر یا پرنس پرشیا بداد مثل اتزیو کالکشن باو خو انصافا چرا یکبار شرکت های بازیسازی به نظر طرفداراشون اهمیت نمیدن خو من به هزارتا منبع و بازیگر و کارگردان یوبیسافت پیام میدم میگم یه آپدیت برای سیندیکت بدین اصلا توجه نمیکنن :reallypissed:
“یوبیسافت فردا از یک عنوان Tom Clancy جدید پرده برداری میکند”
خدا بخیر کنه! 😀 😀
prince of persia
Splinter cell
کتاب اینارو نکنه بسته دیگه
من خوشم اومد ، ترکیبی از division و overwatch و با کالاف
فکر نکنم یوبی قصد استفاده از این خفنی که داره داشته باشه ( درایور و پرنس پرشیا ) کلا هدفش دوشیدن از همین ۴ ای پی هست
بابا ول کنید تام کلنسی بدبخت رو . این همه بازی خوب دارید 😐 نمونه : درایور چرا اصلا تو این نسل درایور نداشتیم؟؟؟؟ اصلا برام سواله یوبی با این همه کارمند واقعا نمیتونن یه بازی خوب درست کنن ؟؟!! 😐
مگه اقای Tom Clancy فوت نکردن ؟!؟!؟