ظاهراً محتوای جدید Ghost Of Tsushima Director’s Cut دارای ۱۵ تا ۲۰ ساعت گیم پلی است
طبق اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از اعضای تیم کنترل کیفیت بازی Ghost Of Tsushima، محتوای طراحی شده برای جزیرهی Iki در نسخهی Director’s Cut این عنوان، تقریباً ۱۵ تا ۲۰ ساعت گیمپلی جدید را به بازی اصلی اضافه میکند.
این شخص با انتشار یک پست در انجمن ردیت، اطلاعات زیادی را از جزیرهی Iki نسخهی Director’s Cut بازی Ghost Of Tsushima منتشر کرد. علاوه بر فاش کردن مدت زمان گیمپلی محتوای جدید، این توسعهدهنده مدعی شد که اندازهی Iki تقریباً مشابه نیمهی پایین جزیرهی Tsushima است. همچنین او اضافه کرد که جزیرهی Iki شامل حیوانات جدیدی نظیر میمونها، پلنگها و سنجابها میشود.
علاوه بر این، نسخهی Director’s Cut ساختهی ساکر پانچ (Sucker Punch) دارای Shrineهای جدید، موسیقیهای جدید برای فلوت و دشمنان جدید نیز است. از طرف دیگر، مشعلها به بازی اضافه شدهاند و بازیبازان حالا میتوانند به زرههای سنگین، سه arbor جدید برای اسب و charmهای متعددی نیز دسترسی پیدا کنند.
این کاربر در بخشی از توضیحات خود تایید کرد که توسعهدهندگان یک حالت جدید مبارزه را به همراه ارتقاهای جدید شمشیر و تیر و کمان نیز طراحی کردهاند. او در نهایت اشاره کرد که یک کوه آتشفشان در جزیرهی Iki وجود دارد.
این طور که به نظر میرسد، نسخهی Director’s Cut بازی Ghost Of Tsushima قرار است امسال بازیبازان را حسابی سرگرم کند. اگر صحبتهای این شخص صحت داشته باشند، جزیرهی Iki با ارائهی محتویاتی مانند حالت جدید مبارزه، دشمنان جدید، Shrineهای جدید و موارد دیگر، یک بسته الحاقی داستانی بزرگ خواهد بود.
بازی Ghost Of Tsushima هماکنون بر روی کنسول پلیاسیتشن ۴ در دسترس قرار دارد. این در حالی است که نسخهی Director’s Cut این عنوان در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ (۲۰ آگست ۲۰۲۱) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و پلیاسیتشن ۵ منتشر خواهد شد. شما میتوانید تریلر معرفی این نسخه را از این آدرس تماشا کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
مگه خودش چند ساعته که یه بسته ی ۱۰ دلاری بیست ساعت دیگه بهش اضافه میکنه ؟
داستان اصلیش ۲۵ ساعت اینا میکشه بکوب بری. کل محتواشم نمیدونم دقیق.
کل محتواش ۶۰ تا ۷۰ ساعت
۴۰ ساعت
اگه باعشق بازی کنی ۱۰۰ ساعت .عجله ای ۶۰ ساعت
من اول بدون وقفه فقط داستان اصلی رو رفتم و تایمم رو دقیق حساب کردم شد ۱۴ ساعت و نیم. بعدش برای پلات(۱۰۰٪) حدود ۳۰ ساعت وقت گزاشتم. مجموعاً میشه ۴۵ ساعت. ماموریت های فرعی و فعالیت های جانبیش واقعا خیلی خوب طراحی شده بودن و اصلا احساس خستگی نکردم.
کاملا موافقم مراحل فرعی خیلی خوب و با داستان های جذاب بود که هیچ فرقی برا من نداشت با داستان اصلی :yes:
جالبه که بازیو دیشب پلات کردم و میتونم بگم یکی از با ارزش ترین پلات ها شد واسم 😀
من معمولاً حوصله پلات کردن بازیا رو ندارم. ولی این بازی خیلی فرق داشت و خاص بود.
نسخهی Director’s Cut معنیش اینه ناشر به کارگردان فشار آورده یه سری محتوا رو حذف کنه یا تغییر بده و تو کار سارنده دخالت کرده – کار درست رو مایکروسافت میکنه که تو روند تولید دخالت نمیکنه بخاطر منافع مالی و تجاری.
نسخه director’s cut یا بهره گیری از cut content یعنی استفاده بهینه از منابعی که پتانسیل ورود به بازیها رو داشتن. هر چیزی که برای یک بازی تولید میشه در نسخه نهایی وارد نمیشه. خیلی از dlcها محتوای کات شده هستند و شرکتها به جای این که منابع رو دور بریزن، پولیششون می کنن و به اصطلاح دوباره در قالب dlc عرضه میکنن. فرامسافتور هم این کار رو انجام میده و از بعضی محتویات کات شده استفاده میکنه. اگر dlc عرضه بشه و تجربه خوبی رو به مخاطب ارائه نده، بعد میشه انتقاد کرد که بخاطر پول پرستی از محتوای دور ریختنی استفاده کردن.
کات کانتنتها بعضی اوقات در شرایطی رخ میده که ماموریت طراحی شده یا آیتم و آبجکت خلق شده به تم خط اصلی داستان یا فضای مورد نظر نمیخورن، اما بعد از این که پروسه اصلی ساخت تمام بشه، تیم سازنده فرصت به وجود آوردن محیط و زمینه برای اون محتویات رو پیدا میکنه. بنابراین کات کانتنت صرفا به محتویات کم کیفیت هم اشاره نداره.
درک کردنش سخته.. اخه dlc های فرام سافتور از خود بازی حتی بهترن بعد اینا محتوای دورریختنی بودن!!! ?:-)
بله خوب جوابشو دادی . استار جان گرفتی الان چی شد
بنده احساس میکنم ناشر به کسی فشار نیاورده است ولی شما همواره به خود فشار می اورید این روز ها گیمر های نوب تعدادشان بیداد میکند.
معلومه فن بویی که حتی معنای کلمه شو نمیدونی :smug:
نسخهی Director’s Cut معنیش یعنی فشار اوردن رو هیترای بازی و سونی که از سر این فشار شروع میکنن به هیت کردن های بدون فکر کردن.
بازی اصلیش که فوقالعاده بود. امیدوارم تو این نسخه مشکلات هوش مصنوعی در زمان مخفی کاری هم برطرف بشه :yes:
بفرما شما ببین بعضیا یه گیم شیش ساعته رو ۶۰ دلار میدن سونیم dlc بیست ساعته میده ۱۰ دلار اونم با گیم پلی فوق العاده این بازی :yes: متسفانه فک نکنم بتونم خودم تجربه اش کنم ولی کنجکاوم بدونم داستانش چطوریاس
خیلی خیلی دوست دارم یه اسپین اف از شخصیت ریوزو ساخته بشه واقعا عالی میشه، ریوزو شخصیت مورد علاقه خودم بین فرعی ها بود با تمام کارایی که کرد . شما فک کنین ماجرای جوونی ریوزو که چطوری وارد گروه استراهت شد و تبدیل به یه دزد شد چقد زیبا میتونه باشه با فلش بک های جالب از بچگی ریوزو و جین که دوست های صمیمی بودن :inlove:
اخ نگو که دلم دوباره هوای این بازیو کرد
چه جالب جفتش رو میشه به سونی ربط داد:-|
من هدشات شدم شما ادامه بدین 😀 :rotfl:
با این حرف قطعا ارزش تجربه کردن رو داره تازه غیر از اضافه شدن حدود ۲۰ ساعت گیم پلی کلی چیزهای دیگه هم اضافه میشن و بازی بهبود پیدا میکنه
من حتما سعی میکنم تجربش کنم ولی ۲۹ مرداد یکم دیر نیست؟:-D
یه بازی کامله دیگه. خدا کنه جُدا از بازی اصلی منتشر بشه و فقط یه dlc ساده نباشه
استدیو های شاهکار ساز سونی جوری دی ال سی میسازن ک اندازه یه بازی کامل محتوا داره
خال مه رویان سیاه و دانه ی فلفل سیاه هردوجان سوزند اما این کجا و آن کجا
بازی های سونی مصداق خال مه رویانه زیبا و دلبره
بازی های ………مصداق دونه فلفله ک فقط جای دیگه رو میسوزونه
دونه فلفلش بد سوزونده ها 😀