تصویری از دموی Alpha Point آنریل انجین ۵ منتشر شد
چندی پیش استودیوی کوالیشن (The Coalition Studio) اعلام کرد که دموی Alpha Point از موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) در رویداد GDC 2021 مننتشر خواهد شد و حالا تصویری از این دمو را در قالب یک توییت به اشتراک گذاشت.
نسل جدیدی از کنسولها و کارت گرافیکهای جدید عرضه شدهاند، علاوه بر آنها موتورهای گرافیکی جدید نیز در حال توسعه هستند که موضوع هیجان انگیزی برای علاقهمندان به شمار میرود.
سال گذشته شاهد اجرای دموی Unreal Engine 5 روی پلیاستیشن ۵ بودیم، که میتوانید تحلیل فنی آن را در این نشانی تماشا کنید. با این همه، حالا نوبت مایکروسافت است که با اجرای این دمو بر روی کنسول جدید خود، ما را شگفت زده کند.
چندی پیش استودیوی کوالیشن رسماََ اعلام کرد که منابع خود را به موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ منتقل خواهد کرد و از این به بعد بازیهای آنها با استفاده از این موتور گرافیکی توسعه پیدا خواهند کرد. اکنون پس از گذشت چند ماه، این شرکت تصمیم گرفته است که با انتشار تصویری از دموی جدید که آن را Alpha Point لقب میدهند، طرفداران را هیجان زده کند. تصویر منتشر شده از این دمو را مشاهده میکنید:
در این تصویر چیز زیادی به جز یک شی الماس مانند در یک غار وجود ندارد، اما نکتهی جالب توجه در پایین عکس است که به ثبت این تصویر در کنسول ایکسباکس سری ایکس اشاره میکند. با توجه به قدرت بالای این کنسول باید انتظار یک دموی با کیفیت و زیبا را داشته باشیم.
همانطور که میدانید دموی قبلی این موتور گرافیکی با نام Valley of the Ancient به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس قرار داشت، که البته برای اجرای آن حداقل به یک کارت گرافیک GTX 1080 و یا RX Vega 64 با ۸ گیگابایت VRAM به همراه ۳۲ گیگابایت رم نیاز بود. این دمو در نهایت عملکرد تحسین برانگیزی را از خود به نمایش گذاشت.
رویداد GDC امسال از ۲۸ تیر تا ۱ مرداد (۱۹ تا ۲۳ جولای) برگزار خواهد شد و دموی Alpha Point از موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ قرار است در تاریخ ۲۹ تیر (۲۰ جولای) در این رویداد نمایش داده شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
شبیه ارز اتریومه الماسش 😀
Frostbite هم اضافه کن خیلی موتور بدیه
ته انجین همین فراستبایت عه
یعنی چی بده:-|
لازم به ذکره همین Frostbite بازی Mass Effect: Andromeda و Anthem رو به فنا داد به خصوص از نظر ویژوالی 😐
Mass Effect: Andromeda که عملا بازی نسل هفتی بود از نظر گرافیکی
Anthem هم اونقدر باگ و مشکلات گرافیکی داشت که کنسول ها قاطی کردن
کلا انجین جالبی نیست
این از بی تجربگی بایوور بود نه بد بودن انجین
سلام
غار از اون شی الماس مانند بهتر در اومدهبود، چه تو بافت چه رنگ و چه نورپردازی!
سلام
مال یوبیسافت که خوبه، منظورتون مشکلات فنی ست؟
سلام
دم شما گرم!
کاشکی یه فکری واسه طراحی چهره و پوست و مو در آنریل انجین میکردن . آنریل همه چیش خوبه جز طراحی چهره و مو . البته یه ذره محدودیت رنگ هم داره فکر کنم .
” کاشکی یه فکری واسه طراحی چهره و پوست و مو در آنریل انجین میکردن . ”
اتفاقا اگه سرچ کنی unreal engine metahuman متوجه میشی که دارن روی این بخش هم کار میکنن , اتفاقا خود گیمفا فکر کنم خبرش رو کار کرده و تریلرش موجود باید باشه .
بچه ها بچه ها
یه سایت پیدا شده اسمش گوگل هستش
میتونید توش هرچی دوست دارید سرچ کنید
حتی لیست خفن ترین موتورهای گرافیکی دنیا
امتحانش کنید
من که راضیم ازش
شما سرچ کردی برات اینجین یوبیسافتو آورد؟!! :laugh:
البته امکانش هست snowdrop باشه
انجین خیلی خوبیه
😐 😐 😐
برادر شما گرافیک division 2 (خصوصا گیاهاش) و این division جدیده که free to play بود رو دیدی؟!!
Division فقط نسخهی یکش که تو فضای برفی بود قابل قبول بود! چون اینجین از اول برای همین فضا طراحی شده بود. ولی اونم فقط قابل قبول بود!!
باز اگر در مورد valhalla صحبت میکردیم یه چیزی! وگرنه دو نسخه ی اخیر دیویژن هیچ کدوم نقطه ی قوتشون گرافیکشون نبود و اتفاقاً یکی از انتقاداتی که به division 2 وارد بود همینه که چرا از نسخهی ۱ گرافیکش هیچ تغییری نکرده.
البته درسته، اینجین فقط به گرافیکش نیست، ولی فکر میکنم موضوع بحث ما بیشتر خروجی گرافیکیه.
فکر نکنم
چون از یوبی اسم برد
بنظرم انجین بهینه ایه نسبت به بقیه ی انجین های یوبی و با اختلاف بهتره