Unreal Engine 5 هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس است
Unreal Engine 5 هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس است
Unreal Engine 5 هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس است
Unreal Engine 5 هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس است

Unreal Engine 5 هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس است

محسن رضوی فر
۲۱:۳۶ ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
آنریل انجین

شرکت اپیک گیمز (Epic Games) به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه‌ی دسترسی زود هنگام Unreal Engine 5 هم‌اکنون از طریق لانچر اپیک گیمز در دسترس قرار دارد. همچنین دموی جدیدی از این انجین نمایش داده شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، دموی جدید Unreal Engine 5 با عنوان Valley of the Ancient شناخته می‌شود و حجم آن تقریبا ۱۰۰ گیگابایت خواهد بود. براساس اعلام اپیک گیمز، انجین مذکور تا اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی به صورت کامل آماده خواهد شد. برای اجرای نسخه‌ی دسترسی زودهنگام این بازی بازی حداقل به یک کارت گرافیک GTX 1080 و یا RX Vega 64 با ۸ گیگابایت VRAM به همراه ۳۲ گیگابایت رم نیاز است. در پایان می‌توانید دموی جدید نمایش داده شده از این انجین را مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P

دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰P

دانلود ویدیو با کیفیت ۴۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Unreal Engine 5 هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس است
Unreal Engine 5 هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس است
Unreal Engine 5 هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس است
Unreal Engine 5 هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس است
Unreal Engine 5 هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MahyarMsm گفت:

    Wowwww :sidefrown:
    این دیگه چه چیزیه

  • Roham گفت:

    زیباست!!کم کم دیگه مرزی بین واقعیت و صنعت گیم نخواهد بود 😀

  • AmirAgha گفت:

    آقا این بازیش در دسترس عموم قرار نمیگیره؟؟

  • RARE گفت:

    گرافیک فوق العاده ای داشت ولی انیمیشن راه رفتنش در حد انتظار نبود
    سنوآ تو هلبلید ۱ که با آنریل ۴ ساخته شده بود طبیعی تر راه میرفت

    • pegasus گفت:

      دوست عزیز این فقط دموی تکنولوژی واسه جلوه های بصری هستش قرار نیس بازی باشه
      مقایسه شما اشتباهه این دمو اصلا راجب انیمیشن کرکترا نبود واسه جلوه های بصری محیط و تخریب پذیری بود
      چرا دفت نمی کنین

  • Afshin_Sony گفت:

    فوق العاده چشم نواز. من فک میکنم نمایش جدید هورایزون هم دست کمی نداره و موتور دسیما هم خیلی قوی ظاهر میشه چراکه هر نسل موتور های گرافیکی پا به پا پیشرفت میکنن. بی صبرانه منتظر اجرای جمعه شب هستم.

  • RARE گفت:

    دوست دارم بدونم کوالیشن و نینجا تعوری چطوری از این موتور استفاده میکنن؟
    خود اپیک جلوی این دو تا کم میاره

    • AmirAgha گفت:

      بعله واقعا
      اپیک موقعی که گرز دستش بود چیکار میکرد!
      الان کوالیشن چیکار میکنه!!؟
      در ضمن اون موتور رو اگه بدن دست استودیو های سونی صدبرابر از کوالیشن بهتر نتیجه میگیرن!
      ولی انقدر استودیو های مایکرو لول پایینن که هنوز موتور اختصاصی ندارن همشون!
      باز خوبه فورتزا تچ هست!
      در ضمن کی گفته نینجا نئوری استودیو شاخیه در ضمینه استفاده کردن از موتور آنریل انجین؟؟؟
      هلبلید ۱ صرفا یه بازی خوب بود که چون یه تیم کوچیک تونسته بود اونجوری چیزی بسازه معروف شد!!
      داداش چی میزنی؟؟
      به مام معرفی کن!

      • wind گفت:

        بله یکی از دلایلی که هلبلید معروف شد استودیو خیلی کوچیکشون بود. بعضی ها فورتنایت رو نهایت قدرت اپیک میدونن که باید در جوابشون گفت فورتنایت به خاطر سبک هنریش و البته نیاز به قابل اجرا بودن رویه طیف وسیعی از دستگاه ها نباید چندان گرافیک شاخی رو ازش خواست ولی با این نسخه جدید انجین دیگه بازی فرق میکنه.

      • سه گانه نخست gears افسانه ای بود که هرگز تکرار نمی شود.

      • Ghost گفت:

        اولا که داشتن موتور بازیسازی ربطی به سطح نداره پس انقدر سطح سطح نکن . هل بلید ۲ رو هم پیشنهاد میکنم ببینی که چه گرافیکی داشت حتی خود اپیک هم واسه تبلیغات انریل انجینش اومده بود از هل بلید ۲ استفاده کرده بود واسه تبلیغات انریل. اینجا هم سونی فقط بازیساز نیست پس انقدر هی سعی نکن بگی بقیه استودیو ها بدن فقط سونی خوبه پس یکم درکی از این موضوع داشته باشین بد نیست . الان باید به خودت باید بگن که چی میزنی

      • Sahand.R گفت:

        کسی که گرافیک فک بر انداز گیرز ۵ رو نمیبینه معلومه از تعصب کور شده . یه سوال تا حالا حتی یه اسکرین از دی ال سی Hivebusters دیدی ؟ حتی خود گیرز ۵ . درمورد نینجا تئوری خوبه خودت میگی یه تیم کوچیک تونسته هلبلید رو خوب بسازه حالا که ۱۵۰ نفرن چی میسازن ؟ با یه تیم ۲۰ نفره و بودجه پایین اون گرافیکو دادن . داش به نظرم شما چیزی که میزنی رو به ما معرفی کن

      • K_R12 گفت:

        باشه فقط سونی خوب . بقیه بد . !!

      • Sahand.R گفت:

        “ولی انقدر استودیو های مایکرو لول پایینن که هنوز موتور اختصاصی ندارن همشون!”

        حق های شما بسیار سنگین است

        ForzaTech

        Id Tech

        Slipspace

        Creation Engine

        بهترین خروجی رو هم کوالیشن از انریل انجین گرفته برادر اینو همه قبول دارن .

        • سه تاشون قبل از خریدشون توسط مایکرو هست
          یکطرفه نظر ندین
          خود اسپنسر هم برنامه ریخته id tech رو بده بقیه استودیوها ازش کار بکشن تا اینکه انجین بسازن

        • AmirAgha گفت:

          حق زیاد گفتی!!
          حالا خوبه گفتم بعضی هاشون ندارن!!!!
          البته یکم بیشتر از بعضی ها
          ینی تقریبا اکثرشون!
          مایکرو ۲۳ استودیو فرست پارتی داره که الان شما نام ۴تارو بردین!!
          مگه چند استودیو از کریشن انجین استفاده میکنن؟؟
          بیشتر استودیوهای مایکرو از آنریل استفاده میکنن!
          در حالی که تمام استودیوهای aaa ساز سونی از موتور اختصاصی استودیو استفاده میکردن!!
          تازه جدیدا هم که بند استودیو هم از موتور اختصاصی خودش استفاده میکنه!!
          والا من نگفتم بهترین خروجی رو کوالیشن نگرفته!!
          وقتی استودیوهای درجه ۱ همه موتور اختصاصی خودشون رو دارن
          خب معلومه استودیو درجه ۲یی مثه کوالیشن با گیرز ۵ نام بهترین خروجی از آنریل انجین رو میگیره!!!
          در ضمن من گفتم کوالیشن رو‌ با اپیک گیمز مقایسه کنین!!
          اون زمان اپیک چه کارایی با گیرز میکرد!!
          الان کوالیشن داره چه کارایی میکنه!

          • arm4nii گفت:

            اخن چرا حرف بیخود میزنی.
            داشتن موتور اختصاصی هر استدیو نه قانونه نه واجب.دلبخواهیه
            باید سازنده ها ببینن با کدوم میتونن خروجی بهتری بگیرن.
            چندین استدیو هستن کار بلد و کارشون ۲۰ هست اما موتور اختصاصی ندارن.
            یکم واضح بگو توی بحث گرافیک اپیک چکارایی با گیرز میکرد و کوالیشن چیکار کرده؟
            گیرز از نسخن اولش زبانزد بوده توی بحث گرافیک و الانم که نسخن پنجم اومده بازم زبانزد هست و نه تنها افتی که نکرده پیشرفت هم کرده این خود اپیک که انریل انجین مال خودشه و کارشناسهایی که ریز ریز همه چیزو بررسی میکنن مثل دیجیتال فاندری و منتقدها هم گفتن.
            من هر کدوم از نسخه هارو بالای ۳-۴ بار تموم کردم و گیرزهای ۱-۲-۳ به فیزیک اون اشکال میگرفتن اما اتفاقا از وقتی کوالیشن توسعه اونو شروع کرد پیشرفت قابل ملاحظه ای توی فیزیک سری گیرز..انیمیشنها..پریدن از موانع و … کرد.خصوصا توی نسخه ۴ که اولین تجربه کوالیشن مراحلی که طوفان راه می افتاد و فیزیک بازی با جزییات بالا و فوق العاده ای بود.
            هنوزم جای پیشرفت داره اما با حرفت مخالفم که اپیک چیکار میکرد و کوالیشن چیکار.

      • ALFAR3D گفت:

        چه ربطی داره خروجی گرافیک یه بازی به بد بود یا خوب بودنش…
        سونی هم اومد باهاش دیز گان رو ساخت بازم خروجی به اندازه گرز ۵ نداد…
        در مورد موتور اختصاصی خودمم قبلا گیر دادم بهش ولی خب همینی که هست…
        فقطم فورزا تچ نیست انجین هیلو هم اختصاصیه…
        نینجا تئوری هم تو استفاده از انجیت زبون زد هست بازی هل بلید یکیشه…دویل می کرای یکیشه…اینا بهترین گرافیک ها تو زمون خودشون بودن….و محض اظلاع فقط به خاطر یه هل بلید معروف نشدن دویل و این اسلیو و هونلی سورد هم کارای دیگشونه….

      • arm4nii گفت:

        Amir agha koochoolooداداش گلم دیگه گل بخودی نزن.موتورهای بازیسازی سونی موبن و شکی درش نیست اما دیگه انریل انجین و گیرز ۵ رو دیگه پایین نیار از لحظ گرافیکی.
        اینو سونی فنها و دو اتیشه ترینتونم قبول دارن یا گرافیک فورزا.
        این دوتا مودشون از بهترینهای نسلن.
        بعدم کسی که گرافیک گیرز رو قبول نداره یا ندیده یا گیمر نیست.
        خود اپیک و دیجیتال فاندری پشماشون از کار کوالیشن ریخته بود بعد تویی که با این نظراتت همه فهمیدن هیچی از گرافیک و موتور بازیسازی حالیت نیست میای فکت صادر میکنی؟
        بچه جون راجب این حرفات برو یه سرچ ساده بزن و جایی نگو که خیلی میخندن بهت و تحقیرت میکنن.
        در جواب اون حرفتم که کی گفته استدیو نینجا تئوری شاخه تو استفاده انریل انجین بهت بگم خود اپیک گیم میگه و برای تبلیغات دموی هلبلید ۲ رو گفتن و تایید کردن ریل تایم بوده و توی همین سایت هم خبرش هست.
        در ضمن خیلی استدیوها هستن موتور اختصاصی ندارن چون نیازی ندارن و از موتورهای عالی مثل انریل انجین و کرای انجین استفاده میکنه و اگر نگیم انریل انجین محبوب ترین و بهینه ترین موتور بازیسازیه یکی از بهترینهاست که همه نوع بازی باهاش ساخته شده.
        از استراتژیک بگیر تا اکشن و حتی pes 2022 هم دارن باهاش میسازن.
        بهتر نیست خودت بگی چی میزنه که اینهمه حق گفتی؟ 😀 :laugh:

        • AmirAgha گفت:

          آخه داداش بزرگه!!!
          من کی گیرز رو از لحاظ گرافیکی پایین آوردم؟؟؟
          فقط میگم اپیک چه کارا میکرد کوالیشن چیکارا!!
          من کی گفتم گرافیک گیرز رو قبول ندارم؟؟؟
          داداش چی میزنی تو؟؟؟
          والا تو داری چرت میگی من که نگفتم اون بازی رو هواس!! 😐 😐
          باز گفت باز گفتتتت!!
          میگم اطلاعاتتون تو دیواره ینی همین!!
          تو هم معنیin engineرو با in game نمیفهمی!!!
          چون نیازی ندارن؟؟؟
          سطح بهونرو!!اون سطح دلیلو!اون سطح تفکرو!
          شما با حق گوییاتون مرا شگفت زده کردید
          ما هر چی که شما بزنید را میزنیم و الگو قرار میدهیم!

          • arm4nii گفت:

            کامنتت مشخصه.
            حق گوییهات.
            اونی که زدی کاری کرده حرفا خودتم یادت بره.
            والا الان بحث گرافیکه و یه سرچ ساده هم بزنی کاری که کوالیشن توی بحث گرافیک بزنی برات میاره.
            سخنان کارشناسان و بزرگان راجب گرافیک گیرز و کوالیشن هم هست.
            اپیک که جای خودش شما کار گرافیکی کوالیشن با گیرز رو با اون گرافیکو زیر سوال بردی.حرفات هست.
            حق گوییت راجب هلبلید ۲ و تاییدیه اپیک راجب نینجاتئوری هم هست.

  • Sina_2081 گفت:

    ۳۲ گیگابایت رم برای یه دمو ؟؟ پس معلومه UE5 برای کنسولهای خیلی بهینه تره چون دمو سال پیش روی ps5 اجرا شده بود

  • Nathan Drak گفت:

    :chic: :chic: :chic: :chic: الله اکبر از این همه شکوه

  • به این راحتیا نیست ها. یه موقع جو گیر نشه کسی . اگرم شدید ،میتونید یه نسخه اسپین اف از سفیر عشق بسازید :rotfl:

  • AHM.Gamer گفت:

    به طرز فجیهی گرافیک بالاست اصلا من اول وقتی صحرا رو نشون داد فک کردم فیلمه.فقط انیمیشنای بازی در حد گرافیک کیفیت بالایی نداره

  • اسپم : هایزنبرگر جان و اون یکی هیتر مه گفتید چهارتا همش هیلو می‌خواد منو ببره تو غار و میخندید دوستان عزیزان من بزارید بگذره یه مدتی طولانی مدن یادشون بره بعد اینو بگید چون واقعا چهارتا عکس هیلو شما رو چند بار برای مدت طولانی فرستاد غار

  • پشم هایم بطور ناگهانی بعد از دیدن این ویدیو فرو ریخت!
    لامصب عجب چیزی بود!
    گرافیکش با واقعیت مو نمیزنه!
    خب شد از زیردست مایکرو دراومد در غیر اونصورت استعدادش هدر میرفت و به چارتا گیرز محدود میشد

  • Max22 گفت:

    فوق العاده بود! دوستان به نظرتون، نمیدونم شاید تعریفتون از قویترین موتور گرافیکی چیه! کلی بازیساز از موتورهای گرافیکی خودشون استفاده میکنن، معیاری واسه سنجش قدرت موتورهای گرافیکی وجود داره!؟
    الان قویترین موتور گرافیکی دنیا مال کدوم شرکت یا بازیساز هست، البته میدونم به خیلی چیزهای دیگه ربط داره نحوه استفاده و….. :smirk: فقط کنجکاو بدونم !

    • AmirAgha گفت:

      ببین داداش موتور بازی سازی مثه نرم افزار ادیت ویدیویه!!
      یکی با پریمیر راحته یکی با افتر افکت یکی با ایدیوس(فک کنم اسمش همین بود نه؟)
      هر کاری هم که بخای میتونی با همه اینا بکنی!!!
      مهم بازی سازههه!!
      ولی فقط موتور میتونه کمک کنه به بازی ساز
      وگرنه جوری نیست که یه بازیی رو مثلا نتونن بسازن بخاطر این که داره از یونیتی استفاده میکنه!!
      بازی ساز اگه بازیساز باشه با game maker هم میتونه لست بسازه(شوخی 😀 😀 )
      ولی کلا به بازی سازه!!
      ولی خب من یه جایی خوندم
      نوشته بود که مثلا راکستار انقدر موتور rage رو ارتقا داده که ساخت یه بازی جهان آزاد براشون از ساخت یه بازی خطی هم ساده تر شده!!
      یا مثلا برعکسش موتور اختصاصی ناتی داگ خیلی به درد بازی های خطی با گرافیک واقع گرایانه میخورن!!
      خلاصه که مهم بازی سازه!

    • arm4nii گفت:

      جواب درستی به این سوال نمیشه داد.
      هر موتور بازی سازی نقاط قوت خودشو داره و بازی چشم نواز خاص خودشو داره.
      موتور بازیسازی ناتی داگ با لست و انچارتد
      موتور اپیک که انریل انجینه با سری گیرز
      موتور دنیا با مناظر طبیعیش از قدیم با بازی فارکرای
      موتور کرایتک که کرای انجینه با کرایسیس و رایز
      موتور سانتا مونیکا با سری گاد
      موتور راکستار با رد دد
      و…. جز بهترینها هستن.
      چیزی که مهمه اینه که موتورهای بازیسازی با گذشت زمان به روز میشن و اونی قویترین موتور بازیسازی هست که بروز باشه و روی پلتفرمهای مختلف راحت بهینه سازی بشه و کار باهاش راحت باشه.

  • Amir1 گفت:

    خیلی سیستم بالاست امیدوارم شرکتا بتونن از پسش بر بیان واقعا این سیستم یه ابر سیستمه

  • oculus rift گفت:

    ببینیم hell blade جدید با آنریل انجین ۵ چنین گرافیک غولی رو اراعه میده یا نه لعنتی این دموی تکنیکی بعصی نواقع مرض بین بازی و واقعیت رو ازیبین میبرد آینده گیمینگ متعلق به ps5 و Xbox series x هست

  • عجب چیزه توپیه ! یه سوال الان اون فناوری ماشین لرنینگ اینتل که رو جی تی ای وی اجرا شده بود چیزی که من دیدم دیگه جی تی ای با واقعیت فرقی نداشت یعنی نمیشد به اون گفت گرافیک بالا ، خود واقعیت بود پس چرا این همه هزینه میکنن موتور بازیسازیو ارتقاع میدن (منظورم ارتقاع گرافیکیه) چرا واسه گرافیکش از اون کار اینتل استفاده نمیکنن؟

  • ehsan@gamer1 گفت:

    عجب چیزیه واقعی تر از این نمیشه قراره pes جدید با همین متور گرافیک ساخته بشه مشت محکمی به fifa

Unreal Engine 5 هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس است