عنوان Death Stranding Director’s Cut حالت بازی Very Hard را نیز خواهد داشت
استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) بازی Death Stranding را در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر کرد. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که نسخهی Director’s Cut این بازی نیز اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.
مدتی قبل جزئیاتی از این نسخهی بازی Death Stranding منتشر شد؛ حال میدانیم که این نسخه از بازی قرار است ماموریتهای تازه، بهبود عملکرد و کیفیت بصری و نیز قابلیتهای جدید را برای گیمپلی آن به ارمغان بیاورد. همچنین در جریان رویداد State of Play اخیر شرکت سونی نیز، نمایش جدیدی از نسخهی مورد بحث بازی Death Stranding ارائه شد که پیشنهاد میکنیم آن را از دست ندهید.
کارگردان ساخت این بازی، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، چندی قبل با انتشار پستی در صفحهی توییتری خود، وجود حالت بازی Very Hard (بسیار سخت) در نسخهی Director’s Cut بازی Death Stranding را تایید کرد. در همین حین، آهنگساز این بازی نیز که پس از یک دهه همکاری با استودیوی کوجیما پروداکشنز، اوایل سال جاری میلادی از این شرکت خارج شد، از ساخت حدود یک ساعت موسیقی تازه برای نسخهی Director’s Cut بازی Death Stranding پردهبرداری کرد. به ادعای آقای لادوینگ فورسل (Ludving Forsell)، برخی از این موسیقیها به موسیقیهای موردعلاقهی خود وی تبدیل شدهاند.
عنوان Death Stranding Director’s Cut در تاریخ ۲ مهر ماه ۱۴۰۰ (۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱) و با قیمت ۵۰ دلاری برای کنسول پلیاستیشن ۵ عرضه خواهد شد. این درحالی است که دارندگان نسخهی پلیاستیشن ۴ بازی مذکور، میتوانند با پرداخت ۱۰ دلار نسبت به بهروزرسانی بازی خود به نسخهی Director’s Cut اقدام نمایند. شایان ذکر است که بازیبازان صرف نظر از اینکه نسخهی اصلی را بر روی کنسول پلیاستیشن ۴ بازی کردهاند یا بر روی کنسول پلیاستیشن ۵، قادر به انتقال پیشرفتهای خود به نسخهی Director’s Cut بازی Death Stranding نیز خواهند بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
ای جان :inlove:
نظر شخصی
بازی هایی بودن که داستان اون خیاط هایی که واسه شاه لباس میدوختن و اون لباس نامریی بود و فقط کسایی که حلال زاده یا همچین چیزی بودن می تونستن اونو ببینن و اطرافیان شاه برای اینکه لو نرن به دروغ میگفتن چه لباس فوق العاده ای و این حرفا رو تداعی میکنه
تعداد دیگه ای از این بازی ها هستند که الان تو ذهن هرکی نسبت به سلیقش میاد
حالا هم هر کی از این بازی بد بگه متهم میشه به اینکه هیچی از بازی نمیفهمه و از مفاهیم عرفانی درکی نداره و به یکی از بهترین کارگردان های تاریخ بازی های رایانه ای توهین کرده
آقا این بازی نیست . این یه شبیه ساز پیاده روی هست که خیلی کمتر از یه فیلم سینمایی هیجان داره که به اصل بازی که ایجاد نشاط و هیجان هست در تضاده. تامام
چی؟ 😯 :-X
توهین به استاد؟ :-X :pissedoff:
بی احترامی به استاد؟ :reallypissed: :-X
قدر هنر استادو نمیدونیا :smug: :reallyangry:
#شوخی
الان شما ۶ خط مقدمه چینی کردی که تهش میخوای بگی بازی مفت نمیارزه کسی چیزی نگه همه بگن بله چشم شما درست میگی!
اینکه انتقادهایی به گیم پلی بازی وارده کاملا درسته! اما:
۱٫وقتی این بازی رو شبیه ساز پیاده روی خطاب میکنی کاملا مشخصه که هیچی ازین بازی نمیدونی چون کمتر از ۱۰% بازی و اون هم ابتدای بازی شما مجبوری راه بری که برای شروع بازی خسته کننده نیست و جذابه و بعدش کلی وسیله و… میاد دستت
۲٫این بازی به شدت داستان و مخصوصا روایت جذابی داره که تا اخرین لحظه اتمام بازی درگیرت میکنه و تا اخرین لحظه اتمام بازی برات موارد مبهمی وجود داره، طی تموم کردن مراحل بازی چند باری سناریو سازی میکنی برای خودت که اره داستان بازی ازین قراره و هر بار با روایت زیبای کوجیما و سوپرایزهای داستان سناریوت خراب میشه و میبینی نه داستان یه چی دیگه بوده، این بازی قطعا یکی از بهترین داستان ها و روایت هارو بین تمام بازی ها داره قافلگیری انتهای بازی رو میتونم به قافلگیری انتهای فیلم شاترآیلند تشبیه کنم با این تفاوت که چندین بار این قافلگیری وجود داره تو داستان کوجیما
۳٫این بازی سبک خودشو داره و از ابتدا قرار نبوده یه بازی بزن بهادر باشه و تو این مورد هم به کسی قبل از انتشار دروغ گفته نشده و همه چی واضح بوده، مهم اینکه با همین سبکه به نظر خسته کننده بازی به شدت اعتیاد آوره و تا تمومش نکنی آروم نمیگیگیری(مگه اینکه هیچی از داستان حالیت نباشه و ازون دسته گیمرایی باشی که فقط دوست داری چشمتو ببندی آدم بکشی…)
۴٫هزاران هزار درصد مطمئنم اگر این بازی انحصاری نبود اینقدر هیت نمیکردینش همونطور که ادمای زیادی رو دیدم که هیت میدادن و تا خبر اومد رابطه کوجیما برای بازی جدیدش رفته سمته ایکس باکس یهو طرفدار دو آتیشش شدن! چون با سونی مشکل دارین دلیل نمیشه یه شاهکار روایتی رو نابود کنین
۵٫به نظر من فقط کسی میتونه درباره بازی های اینجوری نظر بده که حداقل ۵۰% بازی رو انجام داده باشه نه از فیلمای تو یوتیوب که هی بزنی جلو ببینی بخش اکشنش کی میرسه!!
۶٫همونطور که اولش گفتم انتقاد هایی به گیم پلی بازی وارده که به نظرم با توجه به اینکه اولین در سبک خودشه میشه نادیده گرفتش
عزیز خودتو خسته نکن مطمعن باش ۱۰ دقیقه هم بازی رو بازی نکرده …
استیم از خودش مینویسه وگرنه تو این بازی المان های اکشن ادونچر اصلا وجود نداره و خیلی کمتر هستش به نسبت بقیه بازی ها
چرا منتقدا به این بازی نمیگن Walking Simulator ؟
این هارو صرفا برای این مینویسه که مخاطب زمانی که بازی رو خرید نگه خوشم نیومد بهم پس بدید
یعنی چی که استیم از خودش مینویسه؟:-|
بازی بیست ساعت اولش که فقط ادونچره
بعدش هم یکم اکشن میشه ، میشه اکشن ادونچر:-|
عجب
عزیز استیم اصلآ چیزی نمینویسه این اطلاعات رو ناشر بازی مینویسه و هیچ ربطی به استیم نداره
Walking Simulator رو بازیبازهای استیم بهش گفتن یعنی بیشتر اونایی که بازیش کردن و یا دنبالش گشتن تو فروشگاه استیم این تگ رو زدن برای بازی
اصلآ همه اینارو ول کن شما بگو سبک بازی چی هست؟!
البته نظرت قابل احترام هست ولی اینکه بازی رو درک کنی و بفهمی بحث دیگه ای هست که هر کسی نمیتونه به خصوص این بازی رو بفهمه
آقا واسه شما توضیح هم بدن متوجه نمیشی،
ول کن برو اکس باکسو روشن کن
داداش شما ضرب المثل نرود میخ آهنین در سنگ رو شنیدین؟؟؟
قضیه این بازی هم مث همونه هرچقدر هم تحلیل داستان ، موشکافی و نکته بینی ریز به ریز از جزییات دیوانه وار بازی، تطبیق اجزای گیمپلی با روایت ، موازی بودن خط داستانی با موسیقی های بکار رفته و گیمپلی، پایان بندی داستان و درس ها و نتیجه گیری رو توضیح بدی بهشون بازم میگن شبیه ساز پیاده روی و عملا اتلاف وقت ه توضیح دادنش بهشون
فقط اون نظر شخصی اولش!!!
بعله این جفتکی که دوستمون سم بود فکر کنم انداخت خیلی با روایت و داستان بازی ارتباط داره!
منم نظر شخصیمو در مورد لست نوشتم ولی کو گوش شنوا
حتی تایید هم نشد چرا ؟ خدا میدونه انگار نقد از لست ۲ توهین به انسانیت محسوب میشه
دا خیلی جاها هم تعریف از لست ۲ توهین به افکار خیلی ها محسوب میشه حیف که تایید نمیشه تا جواب بعضی ها رو خوب داد!!! خودم چند بار تجربه ش رو داشتم !!!
چه خوب
فکر کردم نسخه کارگردان فقط برای پیاس۵ هستش که خب مشخص شد برای پیاس۴ میاد
والا اصلا فکر نکنم ایده ی جالبی باشه بازی شبیه ساز پیاده روی رو روی very hard بری از چیزی که هستم کسل کننده تر میشه
واقعا بابت اسپم شرمنده ولی برام سوال پیش اومده، میخوام مانیتور ۱۴۴۰p 144hz بگیرم (خرید مانیتور ۲۱۶۰p 60hz خیلی به صرفه نیست به نظرم هم از نظر قیمت هم از نظر بازدهی)، داشتم سرچ میکردم ببینم ps5 از این res پشتیبانی میکنه یا نه که متوجه شدم فقط xbox اینکار رو انجام میده، ولی همین چند ساعت پیش یه پست تو reddit خوندم میگفت میتونی گزینه ۴k رو انتخاب کنی که down scale میکنه به ۱۰۸۰p بعدش upscale میکنه به ۱۴۴۰p ، لطفا کسی که سر در میاره از مانیتور گیمینگ به من یه پیشنهاد مانیتور خوب تو بازه قیمت ۸ تا ۱۲ تومن بده، برای من res بین ۱۴۴۰p و ۲۱۶۰p و فرکانس نرخ بروزرسانی ۱۴۴hz (60hz برای ۴k) و hdr مهم هست. چند مدتی هست دارم میگردم دنبال یه مانیتور یا tv برای ps5 و ماه بعدی پولش جور میشه ولی هنوز به نتیجه نرسیدم، ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
شاید مسیر خیلی ناهموار میشه و در نتیجه پیاده روی سخت میشه 😀
همچین خلاقیتی فقط از استاد بر میاد:-D
مرز های خلاقیت اینگونه جابجا میشود :yes:
وقت بخیر
من هنوز این اثر رو تجربه نکردم، با این حال با توجه به اتفاقاتی که پیش از عرضه رخ داد، کاملاً منطقیه که برخی دوستان ناامید شده باشن
اما آقای کوجیما به هر ترتیب یکی از بزرگترین اثرگذاران این صنعته. با کمال احترام شاید چندان صحیح نباشه که ما اونو مورد تمسخر قرار بدیم. ایشون زمانی که یه چیزی مثل MGS 2 ساخت و جمعیت ازش قدردانی نکردن، الان هم تنها اگر بازیش بده، نباید از ی مرزی فراتر بریم و کلا نابودش کنیم. کارنامهشون و تاثیری که روی بازیهای جریانساز داشتن، احتمالاً توی بازیهای مورد علاقه شما هم وجود داره
طی هفتههای آینده که سرم خلوت بشه این اثر رو تجربه میکنم و هنوز هم از معدود بازیسازهاییه که فارغ از کیفیت این بازی، منتظر اثر آیندش میمونم
زندهباد
درود مجدد
دلایل شما همشون ی سری پاسخ دارن که به خوبی باهاشون آشنا هستید و مطمئن هستم که تا حالا بارها و بارها شنیدید (حواشی و دلایل مشکلات نسخه پنجم MGS، سلیقه افراد که برخی کاملاً از دث خوششون اومده و برخی اصلا ازش راضی نیستن و …) پس من به حاشیه نمیپردازم و میدونم که دوباره هم بازگو بشه فایدهای نداره و تصمیمها عوض نمیشن
فقط باید ذکر کنم که نسخه چهارم متال گیر یکی از افسانهای ترین آثاریه که ما تا به حال توی این شکل از رسانه داشتیم. دربارش اشتباه شنیدید
امیدوارم موفق باشید
متال گیر ۴ فکر کنم یازده ساعت طول میکشه که بازی تموم شه ( تایم بازیه ۱۱ ساعت) که از این یازده ساعت ، ۷ الی ۸ ساعتش کاتسینه 😀 😀 😀 😀 ولی خب بازی خیلی درست و حسابی هست و آخرین شاهکار کوجیماس بعدش دیگه همش خراب کرده
احتمالا این حالت باعث میشه که نردبون نداشته باشی و خیس خیس تو آب ها و از کوه راه بری اسپید راه رفتن هم نصف شده و شما تقریبا سرعتی برابر با یه لاک پشت خواهید داشت
در بخش very hard شاهد چرخ ها بازار تهران هستیم
این اخه چه کاریه
خجالت هم خوب چیزیه
این بازی برای گیمرهای بسیار با حوصله و اروم مناسبه و برای گیمرهایی که هیجان و مبارزه کردن دوست دارن مناسب نیست زود خسته میشن
تو که PS5 نداری کوچولو :rotfl:
تبریک ویژه به استاد که خیلی خوب تونست پول خرید این بازیو بکنه تو پاچه من :-X درسته هکی خریدم ولی بازم پول از سر راه نیوردم .
گول گیم پلی های کات شده که کلا تو بازی یک ساعت هم نبودن رو خوردم و شد بد ترین بازی نسل هشت برام در کنار فانتوم پین و nfs heat . :no:
گیم پلی خسته کننده و رو اعصاب باعث شد که انقد از بازی بدم بیاد . اگ شوتر به اندازه کافی بهش اضاف میشد شاید میشد کلمه شاهکار هم بهش گف
(نظرشخصی)
خیلی جالبه برام خیلیی ۱۹ نفر کامنت دادن
ی نفر هم بازی و پلی نداده و فک میکنن درجه سختی رو حمل نقل بارها تاثیر میزاره چ اینکه نوب بودنتون و نشون میدید
ولی بازی هم دارای هیومن انمی هست
هم شامل BT انمی که به صورت ی هالو سیاه تو خیلی از نقاط بازی وجود دارن ک اگه نزدیکشون بشید و صدای تنفس تون و تشخیص بدن اون مکان براتون جهنم میشه و اگه نتونید فرار کنید ی باس فایت میاد سراغتون همه فک میکنن ک بازی فقط حمل باره اره دیگه وقتی بازی و پلی نداده نظر میدید همین میشه
بازی ب وقتش اکشن داره ب وقتش باس فایت داره ب وقتش هم سخت میشه