۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا
۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا
۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا
۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند

نصیر فرزان
۱۸:۰۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

پلی استیشن ۵ از زمان عرضه عناوین‌ باکیفیت زیادی را به خود دیده است. در این‌ مقاله به خیره‌کننده‌ترین‌ بازی‌های این کنسول از نظر گرافیک خواهیم‌ پرداخت.

از نقطه نظر ارتقای کیفیت بصری بازی‌های رایانه‌ای نظر به نسل قبل، کنسول پلی استیشن ۵ تا این‌جا به راحتی گوی سبقت را از رقبای دیگر ربوده است. از عناوین انحصاری گرفته تا بازی‌های مولتی پلتفرم، پلی استیشن ۵ در طی این ۲ سال، آثار جذاب متعددی را برای بازیکنان با سلایق متفاوت به ارمغان آورده است. در این مقاله به معرفی ۱۵ بازی‌ای که از نظر کیفیت بصری از جمله برترین‌های کنسول پلی استیشن ۵ محسوب می‌شوند خواهیم پرداخت.

Horizon Forbidden West

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

همه به خاطر داریم که بازی Horizon Zero Dawn در زمان عرضه برای کنسول پلی استیشن ۴، از نظر بصری حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت. شخصیت‌هایی که هریک با جزئیات بسیاری خلق شده‌اند، چشم‌اندازهای دلربایی که در آن می‌توانید دوردست‌ها را مشاهده نمایید، محیط‌های گسترده، توجه بسیار زیاد به گیاهان و سبزه‌زارها و همچنین به کارگیری افکت‌های خیره کننده، همه و همه باعث شدند تا Horizon Zero Dawn یکی از برترین بازی‌ها نسل هشتم، از نقطه نظر گرافیک باشد. این حقیقت که Forbidden West به نحوی موفق می‌شود تا از سطح Zero Dawn فراتر رفته و از نظر بصری کیفیتی بالاتر را ارائه کند، نشان می‌دهد که استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) تا چه اندازه در خلق یک دنیای مبهوت‌کننده تبحر دارد. از سوی دیگر، موضوع دیگری که باعث می‌شود تا Forbidden West از نظر بصری بر Zero Dawn غلبه کند، توجه تیم توسعه‌دهنده به انیمیشن‌های شخصیت‌های مختلف در هنگام ادای دیالوگ‌ها است. خلق اثری که از نگاه فنی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، آن هم در حالی که بازی در دو حالت ۴k با نرح فریم ۳۰ و ۱۴۴۰ با نرخ فریم ۶۰ قابل اجراست، باعث می‌شود تا Horizon Forbidden West از نظر بصری به یکی از بهترین عناوین پلی استیشن ۵ تبدیل شود.

God of War Ragnarok

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

به نظر می‌رسد که توصیف‌ها و تعریف‌ها از این ساخته شگفت‌انگیز استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) تمامی ندارد. در قیاس با نسخه قبلی، God of War Ragnarok از جنبه‌های مختلف پیشرفت نموده است‌. یکی از مواردی که در این‌ اثر نسبت به God of War 2018 بهبود پیدا کرده، گرافیک سطح بالای بازی است. بهبود انیمیشن صورت شخصیت‌ها، محیط‌های جذاب و خیره‌کننده و بافت‌های پرجزئیات در کنار افکت‌های استفاده شده موجب شده‌اند تا Ragnarok از نظر بصری حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد. از سوی دیگر، این بازی از نظر زیبایی‌شناسی نیز بسیار چشم‌گیر است‌. God if War Ragnarok با بهره‌گیری از اسطوره‌شناسی نورس، یک داستان حماسی تمام‌عیار را روایت کرده و در عین حال از نظر گرافیکی نیز شگفت‌انگیز عمل می‌کند. آخرین ساخته استودیوی سانتا مونیکا یکی از برترین بازی‌های کنسول پلی استیشن ۵ محسوب می‌شود. این عنوان را به هیچ‌وجه از دست ندهید‌.

Stray

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

شاید هیچ‌کس حتی فکر آن را نمی‌کرد که یکی از برترین عناوین عرضه شده در سال ۲۰۲۲، بازی‌ای راجع به یک گربه باشد. با وجود این‌که پیش‌بینی موفقیت‌های این اثر ساخته شده توسط استودیوی بلوتولو (BlueTwelve) کار آسانی نبود اما از ابتدا و با معرفی Stray بازیکنان می‌دانستند که این بازی از نظر بصری حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت. نمایش‌های اولیه بازی بدیع و جذاب به نظر می‌رسیدند و خوشبختانه پس از عرضه بازی نیز شاهد این بودیم که Stray از نظر گرافیکی یک عنوان تماشایی است. نورپردازی و سایه‌زنی بسیار زیبا، در کنار خلق جهانی پس‌ از آخر‌الزمانی (Post-Apocalyptic) که دارای المان‌های سای‌فای ( sci-fi) نیز است، باعث شده‌اند تا Stray به یکی از زیباترین‌ بازی‌های پلی استیشن ۵ تبدیل شود. به همه این موارد، ربات‌هایی که هرکدام با جزئیات بسیاری خلق شده‌اند را نیز اضافه کنید؛ در‌ نهایت، خواهید دید که Stray مجموعه‌ای از نکات و ایده‌های جذاب‌ را با یکدیگر تلفیق نموده و یک بازی ماجراجویی فراموش‌نشدنی را برای بازیکنان به ارمغان آورده است. از سوی دیگر، داشتن یک پروتاگونیست دوست‌داشتنی، به خودی خود می‌تواند به یک علت مهم برای تجربه‌ی این بازی تبدیل شود.

Demon’s Souls

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

استودیوی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) به خاطر نقشی که در بازسازی ICO و Shadow of Colossus داشته، با تحسین‌های بسیاری از سوی منتقدین و بازیکنان مواجه شده است. با این وجود، ریمیک Demon’s Souls نسبت به دیگر پروژه‌های این استودیو در سطح دیگری قرار دارد. در این بازسازی بسیار زیبا شاهد این هستیم که ضمن حفظ هسته اصلی گیم‌پلی که نسخه اورجینال را به یک اثر ارزشمند و خاطره‌انگیز تبدیل نمودند، از نظر بصری همه‌چیز به طور شگفت‌آوری بهبود پیدا کرده است. بافت‌های پر جزئیات، نورپردازی و سایه‌زنی خیره‌کننده و محیط‌های جذاب، در کنار هم باعث شده‌اند تا Demon’s Souls به یکی از برترین ریمیک‌های تاریخ صنعت گیمینگ تبدیل شود. در کنار این‌موارد، مدت زمان انتظار کشیدن برای بارگذاری بازی نیز به طور قابل ملاحظه‌ای کوتاه شده است که این‌خود سبب شده تا Demon’s Souls از نظر ایمرسیو نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد. این‌که تیم توسعه‌دهنده بازی موفق شده تا حس رعب و وحشت بازی را حفظ کرده و محیط‌های تیره و دلگیر آن را یک بار دیگر باز‌آفرینی نماید، نمایان‌گر استعداد بالای اعضای بلوپوینت گیمز است.

Final Fantasy Vll Remake: Intergrade

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) با عرضه ریمیک Final Fantaey Vll، موفق شد تا ضمن عرضه‌ی یک بازی باکیفیت، قدرت بالای کنسول پلی استیشن ۴ را به همگان‌ نشان دهد. با این‌حال، این بازی یک اثر بی‌نقص نبود و بعضاً دیده می‌شد که برخی از بافت‌ها آن‌طور که باید و شاید پرجزئیات به نظر نمی‌رسند. با عرضه Intergrade، اسکوئر انیکس امکان تجربه FF Vll با نرخ فریم ۶۰ و وضوح تصویر ۴K و همچنین نرخ فریم‌ ۳۰ با وضوح‌ تصویر ۱۴۴۰ را برای بازیکنان میسر کرد. این در حالیست که در هنگام تجربه بازی روی پلی استیشن ۵ شاهد به‌کارگیری تعدادی از افکت‌های بصری جدید نیز هستیم. وجود مه غلیظ و واقع‌گرایانه، نورپردازی باکیفیت‌تر از گذشته و رفع مشکل بافت‌ها از جمله موارد دیگری هستند که در به‌روزرسانی نسل نهمی Final Fantasy Vll اعمال شده‌اند. نتیجه نهایی این است که FF Vll یک بازی RPG تمام‌عیار با کیفیت گرافیکی خیره‌کننده‌ را برای دارندگان کنسول پلی استیشن ۵ به ارمغان آورده است.

GhostWire: Tokyo

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

این بازی اکشن‌ اول شخص که توسط استودیوی تانگو گیم‌ورکس (Tango Gameworks) تولید شده است، از نظر زیبایی‌شناسی و طراحی محیطی یک تجربه منحصر‌به‌فرد را برای بازیکنان رقم‌ می‌زند‌. همان‌طور که از نام این بازی پیداست، داستان ماورایی GhostWire: Tokyo در شهر‌ توکیو جریان دارد. شهری که برخی پدیده‌های غیر قابل توضیح را به خود دیده و زیر بارش بدون توقف باران است. سبک خاص گرافیک این اثر، با توجه به داستان بازی، تا حد زیادی با آن هم‌خوانی دارد. آن‌چه که مشخص بوده این است که تیم‌ توسعه‌دهنده روی انعکاس‌ها و سایه‌زنی‌ها توجه زیادی داشته و دقت زیادی برای ارائه صحیح آن به خرج داده است. از سوی دیگر، GhostWire: Tokyo به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از بین ۱۰ گزینه‌ شخصی‌سازی مختلف، بازی را از نظر بصری با همان سبک و سیاقی که مد نظر دارند، تجربه کنند. شما می‌توانید جزئیات زیادی را با توجه به علایق خود تغییر داده و با اتکا به قدرت پلی استیشن ۵، یک تجربه بصری خیره‌کننده داشته باشید.

Last of us Part 1

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

با وجود این‌که عرضه این بازسازی با انتقادات زیادی مواجه شد و بسیاری از بازیکنان سونی‌ را متهم کردند که قصد دارد تا به عناوین‌ مختلف از طریق این فرنچایز محبوب کسب درآمد نماید، با این‌حال، نمی‌توان این حقیقت را کتمان کرد که ریمیک Last of Us Part 1 از نظر بصری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مدل‌های شخصیت‌ها در این‌ بازسازی به شدت بهبود یافته‌اند. انیمشن‌ها روان‌تر از‌ هر زمان دیگری به نظر می‌رسند. از سوی دیگر، جزئیات محیط‌ها به طور ‌ شگفت‌انگیزی افزایش یافته و یک تجربه سینمایی فوق‌العاده را برای‌ بازیکنان‌ رقم‌ می‌زنند. در کنار این‌ موارد، باید یادآور شد که پوشش گیاهی نیز در قیاس با نسخه اورجینال سرزنده‌تر به نظر رسیده و خانه‌ها و اتاق‌های درون‌ آن‌ها نیز واقع‌گرایانه‌تر از گذشته به نظر می‌رسند. با وجود این‌که The Last of Us Part 1 یک ریمیک تمام‌عیار محسوب نشده و گیم‌پلی آن در قیاس با نسخه دوم کمبودهای واضحی را به خود می‌بیند، با این وجود، این اثر کماکان از نظر گرافیکی یکی از زیبا‌ترین‌ عناوین کنسول پلی استیشن ۵ محسوب می‌شود‌.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

این بازی که از نظر هسته کلی گیم‌پلی، طراحی هنری و Assetهای مورد استفاده شباهت‌های بسیاری به Marvel’s Spider-Man دارد، به خوبی روی پلی استیشن ۵ اجرا شده و از قدرت این کنسول ‌نهایت استفاده را می‌کند. اگر با کیفیت ۴k به تجربه بازی بپردازید، محو جزئیات بالای لباس مرد عنکبوتی خواهید شد. ساختمان‌ها، افکت بارش باران و مدل‌های مربوط به مردم شهر، همه با نهایت دقت شبیه‌سازی شده‌اند و از نظر بصری یک اثر هنری تمام و کمال را خلق نموده‌اند. استفاده از ری تریسینگ (Ray-Tracing)، یکی از المان‌های دیگری بوده که باعث بهبود گرافیکی قابل ملاحظه Miles Morales شده است. این بازی دارای چندین ماد گرافیکی مختلف بوده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با تنظیمات دلخواه خود به تجربه این اثر ابر‌قهرمانی بپردازند.

Marvel’s Spider-Man Remastered

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

با وجود این‌که این بازی را نمی‌توانید به صورت جداگانه برای پلی استیشن ۵ خریداری کنید، با این‌حال، Marvel’s Spider-Man Remastered کماکان از نظر گرافیکی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بهبود انیمیشن چهره‌ها (فارغ از این‌که چهره‌ی پیتر پارکر باب میل شما است یا خیر)، استفاده از ری ترسینگ، بافت‌های پرجزئیات و پالیش بسیار خوب بازی، همه و همه باعث شده‌ند تا این ریمستر به یکی از زیباترین عناوین قابل تجربه روی کنسول نسل نهمی سونی تبدیل شود. از سوی دیگر، داشتن گزینه‌های شخصی سازی‌ متعدد، باعث می‌شود تا بازیکنان مختلف با سلایق متفاوت بتوانند از تجربه این بازی لذت ببرند. نسخه نسل نهمی Marvel’s Spider-Man بیش از هر زمانی باعث می‌شود تا احساس واقعی ماجراجویی در قالب مرد عنکبوتی به وجودتان تزریق شود.

Kena: Bridge of Spirits

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

به جای استفاده از گرافیک واقع‌گرایانه، Kena: Bridge of Spirits از آن‌ جمله آثاریست که بیش از هر زمان دیگری شما را به یاد انیمیشن‌های ساخته شده توسط پیکسار (Pixar) خواهد انداخت. از کیفیت بافت‌ها گرفته تا گیاهان رنگارنگ و زیبا و افکت‌های به کار رفته در بازی، همه و همه در خدمت خلق یک اثر هنری بدیع قرار دارند. از سوی دیگر، محیط‌ها و مناظر بازی از گوناگونی بالایی برخوردارند؛ از جنگل‌های انبوه گرفته تا روستاها و مکان‌هایی که به کمک ارواح باید از آن‌ها عبور نمایید، همه و همه چشم‌گیر بوده و از نظر بصری یک تجربه‌ خیره‌کننده را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند. باید یادآور شد که یکی از موارد دیگری که در Kena: Bridge of Spirits به آن دقت زیادی شده، کیفیت بالای کات‌سین‌های بازی است. مشاهده طرز دویدن رات‌ها (Rot) در هنگام ‌نبرد، به لطف انیمیشن‌های زیبایی که برای آن‌ها خلق شده، باعث می‌شود تا Kena: Bridge of Spirits یک‌ تجربه مفرح و دوست‌داشتنی را برای بازیکنان رقم بزند.

Death Stranding: Director’s Cut

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

مانند بسیاری از دیگر عناوین ذکر شده در این‌ مقاله، نسخه اورجینال Death Steanding که برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد نیز از نظر گرافیکی از کیفیت بالایی برخوردار بود. تلفیق انیمیشن‌های خیره‌کننده با مدل‌های باکیفیت شخصیت‌های مختلف، باعث شد تا این بازی در زمان عرضه از نظر بصری به یکی از زیباترین بازی‌های نسل هشتم‌ تبدیل شود. محیط‌های دلربا، مناظر بدیع، آب‌و‌هوای برفی و بارانی در کنار اتموسفر منحصر‌به‌فرد Death Stranding، از جمله موارد دیگری بودند که کیفیت‌ گرافیکی این‌ بازی را وارد یک‌ مرحله دیگر کرده بودند. حالا به لطف Director’s Cut، دو حالت اضافه دیگر برای تجربه بازی روی پلی استیشن ۵ به آن افزوده شده است. در حالت Quality شما می‌توانید با نرخ فریم‌ متغیر ۶۰ و وضوح‌ تصویر ۴k به تجربه آن بپردازید. این در حالیست که در حالت Performance می‌توانید از تجربه بازی با نرخ فریم ۶۰ به صورت ثابت و وضوح‌ تصویر نزدیک به ۴K لذت ببرید. همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید، مورد دوم بهترین‌ حالت ممکن برای انجام بازی (حداقل روی کنسول) به شمار می‌رود.

Gran Turismo 7

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

اگر پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) در طول این‌ چند دهه یک‌ موضوح را به وضوح‌ به اثبات رسانده باشد، آن موضوع توانایی بالای این استودیو در تولید عناوینی است که از نظر گرافیکی کیفیتی خیره‌کننده دارند. Gran Turismo 7 یکی دیگر از شبیه‌سازی‌های رانندگی تولید شده توسط پولیفونی است که به لطف Motion Blur، سیکل آب و هوای متغیر، ری تریسینگ و نورپردازی چشم‌گیر خود، یک‌ تجربه بصری تمام عیار را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. از سوی دیگر، اتومبیل‌ها نیز از جزئیات بسیار بالایی برخوردار بوده و بازتاب تابش نور خوردشید بر بدنه آن‌ها به نحویست که حس و حال یک‌ تجربه ریسینگ واقعی را به بهترین شکل‌ ممکن به وجودتان تزریق خواهند نمود.

Uncharted: Legacy of Thieves Collection

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

زمانی که Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy عرضه شدند، هرکدام از عناوینی بودند که تا آن زمان یک نقطه مرجع برای بالاترین کیفیت گرافیکی دیده شده در صنعت گیمینگ محسوب می‌شدند. Uncharted: Legacy of Thieves Collection، به لطف برخی بهبودها و نیز افزودن حالت‌های جدید به بازی، باعث می‌شود تا دارندگان پلی استیشن ۵ بتوانند این دو بازی ساخته شده توسط استودیوی ناتی‌داگ را با کیفیتی بیشتر تجربه نمایند. حالت‌های ۴k با نرخ فریم ۳۰ و ۱۴۴۰P با نرخ فریم ۶۰، دو گزینه جذاب برای تجربه دوباره بازی حتی برای کسانی که قبلا روی پلی استیشن ۴ این عناوین مطرح سبک ماجراجویی را تجربه کرده‌اند، به ارمغان می‌آورد.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

برای تحسین نکاتی که این بازی آن‌ها را به گونه درست اعمال کرده و در یک بسته‌ی کامل گردآوری نموده، به یک مقاله‌ی مجزا نیاز است. با این وجود، باید اذعان داشت که Ghost of Tsushima حتی در زمان عرضه برای کنسول پلی استیشن ۴ نیز از نظر بصری یک بازی تمام‌عیار محسوب می‌شد. محیط‌های بدیع و زیبا، پوشش گیاهی رنگارنگ و چشم‌گیر و دقت به جزئیات شخصیت‌های مختلف موجود در بازی، همه و همه از جمله مواردی بودند که Ghost of Tsushima را از نظر گرافیکی به یک عنوان ممتاز تبدیل نمودند. حالا به لطف نسخه Director’s Cut، دارندگان پلی استیشن ۵ می‌توانند بازی را در حالت ۴K دینامیک، با نرخ فریم ثابت ۶۰ تجربه کرده و از آن نهایت لذت را ببرند. حتی اگر بهبودهایی که در این نسخه ایجاد شده در حد و اندازه دیگر ریمسترهای ذکر شده در این مقاله نباشد، Ghost of Tsushima کماکان یکی از زیباترین عناوین جهان‌باز تاریخ صنعت گیمینگ محسوب می‌شود. فرصت تجربه این بازی فراموش‌نشدنی را از دست ندهید.

Returnal

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

پارتیکل‌ها (Particles)، از جمله مواردی هستند که می‌توانند این ساخته تولید شده توسط استودیوی هوس‌مارک (Housemarque) را تا حدودی توصیف کنند.. برخی از محیط‌ها و دشمنان موجود در بازی یادآور طراحی هنری منحصربه‌فرد گیگر (H. R. Giger) هستند. دیگر المان‌های بازی ممکن است شما را به یاد فرنچایز Alien و ترس کیهانی بیندازند. به هر ترتیب، همه‌ی این موارد به نحو احسن با یکدیگر تلفیق شده و نتیجه نهایی، خلق یکی از زیباترین عناوینی است که می‌توانید روی پلی استیشن ۵ تجربه کنید. شما می‌توانید با وضوح تصویر ۴K و ۱۴۴۰P به انجام Returnal پرداخته و در دنیای شگفت‌انگیز آن غرق شوید‌. لازم به ذکر است که در صورت شلوغ شدن محیط، ممکن است نرخ فریم بازی تا ۵۰ سقوط کند؛ اما این اتفاق به هیچ وجه لذت تجربه این اثر را کاهش نخواهد داد. Returnal یکی از منحصربه‌فردترین عناوینی است که دارندگان پلی استیشن ۵ می‌توانند هم‌اکنون با بالاترین تنظیمات گرافیکی به انجام آن بپردازند‌.

Meti55ПΣGΛП(شیفته عظمت یوبیسافت)Arthur MorganMeme.sheznobodyDark FantasyJavad.StariSiavash˝KianEren YeagerSaladin_The_WiseDota2MincraftEAGAMERMosiLandmh.pSepehrImmortal Spartanaref44GrandWardenmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا
۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا
۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا
۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا
۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا
۱۵ بازی برتر پلی استیشن ۵ که از نظر گرافیکی خیره‌کننده هستند - گیمفا